کولر گازی اجنرال (OGENERAL)

معرفی کمپانی اجنرال

(اختصاصی از کورنیدو)

 

کمپانی اجنرال در سال 1960 اولین فعالیت اقتصادی خود را در ژاپن و با فروش کولر پنجره ای آغاز نمود. فعالیت شرکت در سال 1971 به خاورمیانه گسترش پیدا کرد و توانست با تکنولوژی زمان خود حتی به جاهایی که بالای 50 درجه سانتیگراد دما داشتند، خدمات و سرویس ارائه کنند.

در طول نیم قرن پس از آن، با نوآوری، تکنولوژی پیشرفته و طرح های ساختاری منحصر به فرد که عملکرد صرفه جویی در مصرف انرژی را بالا می برند با موفقیت به ایجاد بازارهای بزرگ در ژاپن، اروپا، اقیانوسیه و خاورمیانه  پرداخت و اکنون تلاش می کند فروش خود را در آمریکا و آسیا گسترش دهد.

همانطور که بازار تهویه مطبوع روز به روز در حال رشد می باشد، مجموعه محصولات اجنرال از محصولات خانگی گرفته مثل کولرهای اسپلیت دیواری تا محصولات تجاری از جمله VRFها، در حال پیشرفت با تکنولوژی روز دنیا می باشند و از بهترین قطعات و سطح کیفی استفاده می کنند.

کمپانی اجنرال سه مرکز توسعه فن آوری در سراسر جهان دارد:

1 –  دفتر مرکزی کاوازاکی

 2 – شرکت فوجیتسو جنرال (شانگهای)

 3 – شرکت مهندسی فوجیتسو جنرال (تایلند).

هر یک از این مراکز تست دوام را در محیط های آزمایشگاهی که محیط بسیار گرم و یا سرد دارند، شبیه سازی می کنند، تا از فناوری های پیشرفته تر بهره ببرند.

تکنولوژی اجنرال در بعضی موارد بسیار جلوتر از پرچمداران دیگر می باشد.

برای اولین بار در سال 2003 اوجنرال تکنولوژی پاک کردن خودکار فیلتر در کولرها را بر روی  دستگاه های خود اعمال کرد. در سالهای بعد با تولید دستگاه های VRF  و پیشرو بودن در این صنعت محبوبیت خود را بسیار بیشتر از پیش کرد.

توضیحات مختصری درباره کمپانی اجنرال دادیم تا کمی با این برند آشنا شوید. برند اجنرال یکی از 10 برند برتر صنعت تهویه مطبوع در ایران می باشد که جایگاه خود را روز به روز محکم ترمی کند. این نکته حائز اهمیت می باشد که با توجه به قیمت های نسبتا گران این مجموعه، کیفیت بسیار بالایی به خریدار ارائه می کند.

در مقالات بعدی شما را بیشتر با این برند و محصولات آن آشنا می کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما