مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در مشهد 

سوالات متداول تعمیر لباسشویی در مشهد

چرا ماشین لباسشویی می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در مشهد
تعمیرات لباسشویی در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

تعمیر لباسشویی در مشهد

ماشین لباسشویی به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی به حساب می‌آید و در صورت خراب شدن این وسیله کاربردی با مشکلات عدیده مواجه خواهیم شد. حتی تصور اینکه انبوهی از لباس‌ها در انتظار شسته شدن هستند و ماشین لباسشویی به هر دلیلی قادر به شستشو نیست ما را کلافه خواهد کرد. تیم تعمیر لباسشویی در مشهد با ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای ماشین لباسشویی که شما را در منزل بدون هیچ گونه نگرانی و در کوتاهترین زمان ممکن تعمیر می‌نماید. پس اگر ماشین لباسشویی شما به هر دلیل خراب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات دارد در اولین فرصت با ما تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی در مشهد

آیا امکان مشاوره قبل از دریافت خدمات وجود دارد؟

بله با اولین تماس شما با تیم تعمیر لباسشویی در مشهد کارشناسان صبور و دلسوز ما ابتدا مشاوره‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند تا شاید بتوانید خودتان ماشین لباسشویی را تعمیر نمایید. اما چنانچه موفق به رفع مشکل نشدید بهتر است فوراً با ما تماس بگیرید تا متخصصین کارآزموده با هماهنگی قبلی به منزل شما اعزام شده و تعمیرات مورد نظر شما را انجام دهند تا ماشین لباسشویی شما مانند روز اول کار کند.

تعمیرات لباسشویی در مشهد شامل چه مواردی می‌باشد؟

در این بخش به مهم‌ترین خدماتی که تیم تعمیر لباسشویی در مشهد به شما عزیزان ارائه می‌دهد اشاره خواهیم کرد:

رفع اتصالی ماشین لباسشویی

رفع صدای غیر عادی ماشین لباسشویی حین شستشو

رفع لرزش ماشین لباسشویی حین شستشو

رفع مشکل باز و بسته شدن درد و لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

رفع نشتی آب در هنگام شستشو

رفع مشکل محفظه جاپودری ماشین لباسشویی

رفع مشکل عدم تخلیه صحیح آب

رفع مشکل خشک شدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

تعویض بلبرینگ و کاسه نمد

تعمیر و یا تعویض میکروسوئیچ درب

تعمیر و یا تعویض آکوا استاپ هیدروستات و سایر قطعات ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی مشهد

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مشهد

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد به پارامترهای متنوعی مانند هزینه عیب یابی و تعمیر و یا تعویض قطعات لباسشویی در مشهد، اجرت تعمیر کار، هزینه ایاب و ذهاب، هزینه لوله کشی آب گرم و سرد، هزینه تعویض فیلتر ماشین لباسشویی و هزینه جرم‌گیری لباسشویی بستگی دارد.

برای اطلاع دقیق از خدمت مورد نظر خود می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و مشکل خود را برای آنها شرح دهید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

امتیازات تعمیر لباسشویی توسط تیم تعمیر لباسشویی در مشهد

اکنون که تا این قسمت از مطلب بخواند حتماً برای شما این سوال پیش می‌آید که چرا باید به تیم تعمیر لباسشویی در مشهد اطمینان کنید؟ در ادامه به شما چند دلیل می‌گوییم که شما را برای انتخاب‌تان مطمئن خواهد کرد.

استفاده از قطعات اصلی

رویکرد متخصصین تیم ما تعمیر قطعات به جای تعویض آن است. به همین دلیل تا حد ممکن تلاش می‌کنیم که قطعات را به جای تعویض کردن تعمیر نماییم تا هزینه اضافی به مشتریان عزیز تحمیل نشود. اما در صورتی که قطعات معیوب قابل تعمیر نبودند جای نگرانی نیست زیرا متخصصین ما برای تعویض از قطعات درجه یک و با کیفیت اورجینال استفاده می‌کنند که دارای ضمانت نامه و گارانتی مادام العمر است. بدین ترتیب چنانچه پس از تعویض قطعات دستگاه دوباره دچار ایراد شد تعمیرکار به صورت رایگان مجدد دستگاه شما را تعمیر می‌نماید.

تکنسین‌های مجرب

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی وسیله گران قیمتی است چنانچه برای تامین است افراد غیرحرفه‌ای استفاده شود ممکن است ایرادات دستگاه بیشتر شده و خسارات سنگین‌ترین ایجاد شود. به همین دلیل ما در تیم تعمیر لباسشویی در مشهد فقط از تکنسین‌های حرفه‌ای و آموزش دیده استفاده می‌کنیم تا تعمیرات شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

سرعت خدمات

ما می‌دانیم که ماشین لباسشویی وسیله‌ای کاربردی و پر استفاده در منزل شماست و نبود آن می‌تواند شما را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کند. بنابراین تعمیرات را در منزل شما و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد تا لباسشویی شما به سرعت مانند روز اول کار کند.

چرا به شما تیم تعمیر لباسشویی در مشهد را پیشنهاد می‌کنیم؟

تیم ما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و کارآزموده آماده برای ارائه تمامی خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد و تعویض قطعات آن با قطعات اصلی در تمامی برند‌ها به شما مشتریان محترم می‌باشد. نیروهای ما با سال‌ها تجربه درخشان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و با تعهد و سرعت مثال زدنی خود در طول سال‌های اخیر رضایت مشتریان عزیز را فراهم نموده‌اند. همچنین با الگو قرار دادن شعار تعمیر به جای تعویض از تحمیل هزینه‌های اضافی به مشتریان عزیز جلوگیری نموده‌اند. زیرا ما معتقدیم کیفیت کارمان بهترین تبلیغ برای ماست. به همین منظور برای تمامی خدمات خود ضمانت در نظر گرفته‌ایم تا خاطر مشتریان محترم از هر بابت آسوده باشد.

تعمیرات لباسشویی مشهد

نصب سرویس و تعمیر لباسشویی در مشهد

یکی از مهمترین مراحل استفاده از ماشین لباسشویی نصب صحیح و اصولی آن است. این کار باید توسط تکنسین‌های مجرب انجام شود زیرا بسیاری از مشکلات بعدی دستگاه مانند صدای زیاد و یا لرزش دستگاه ناشی از نصب غیرحرفه‌ای ماشین لباسشویی است.

بخش مهم بعدی در نگهداری از ماشین لباسشویی سرویس دوره‌ای به موقع ماشین لباسشویی است. سرویس‌های مناسب و منظم کمک می‌کند که قطعات معیوب دستگاه شناسایی شده و تعویض شود تا جلوی گسترش آسیب گرفته شود. بهتر است ماشین‌های لباسشویی سالیان یکبار توسط متخصص مجرب سرویس شود.

تعمیرات ماشین لباسشویی نیز باید توسط تکنسین‌های مجرب انجام شود. تکنسین‌های مجرب در عیب یابی ماشین لباسشویی تجربه بسیار بالایی دارند و با عیب یابی در دستگاه تعمیرات را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. اگر این تعمیرات به درستی انجام نشود و یا فرد انجام دهنده کار متخصص نباشد ممکن است مشکلات بزرگتر و خسارت‌های بیشتری برای دستگاه پیش بیاورد.

مرکز تعمیر لباسشویی در مشهد با بهره‌گیری از متخصص‌ترین تکنسین‌های تعمیر لباسشویی و با سالها تجربه و سابقه درخشان در این حوزه خدمات نصب سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی را به همشهریان عزیز مشهدی ارائه می‌دهد. تمامی هزینه‌های تعمیر نیز به صورت مصوبه اتحادیه پس از انجام تعمیرات کامل لباسشویی از شما دریافت خواهد شد.

نحوه ثبت درخواست و استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی در مشهد

تیم ما تعمیر لباسشویی که شما را در هر مدل و برندی با بهره‌گیری از متخصصین مجرب در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت در محل شما انجام می‌دهد. ما حتی در ایام تعطیل سال نیز پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود. بنابراین شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام سال با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا تعمیرات در محل شما انجام شود تا نیازی به حمل ماشین لباسشویی به تعمیرگاه نباشد. برای بهره‌مندی از خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای ماشین لباسشویی خود در مشهد از طریق شماره‌های درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی در مشهد:

تعمیر لباسشویی در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *