مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز| تعمیر، نصب و سرویس

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان فارس بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی در تبریز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی در تبریز

تعمیر لباسشویی در تبریز یکی بیشترین درخواست‌های خانم‌ها در طی سال است. امروزه اگر به هر خانه‌ای مراجعه کنید، قطعاً یک لباسشویی مشاهده می‌کنید. همه لوازم برقی دارای طول عمر مفید معینی هستند. گاهی در طی استفاده‌ی زیاد و یا نادرست این دستگاه، ممکن است لباسشویی شما خراب شود.

بیشتر مردم در طی این اتفاق استرس گرفته و سریعاً به فکر تعویض لباسشویی خود می‌گیرند. نگران نباشید!

امروزه تعمیر لباسشویی در تبریز کار بسیار راحت و سریع است. بدین منظور می‌توانید از مراکز تعمیر لباسشویی در تبریز استفاده نمایید و یا با کسب اطلاعات درست، خودتان اقدام به تعمیر لباسشویی خود کنید. در ادامه مقاله به ۳ تا از پر شایع‌ترین خرابی‌های تمام مارک‌های لباسشویی پرداخته‌ایم و راه حل‌های خوبی برای آن اشاره کرده‌ایم.

تعمیر لباسشویی در تبریز

راه حل‌های تعمیر لباسشویی در تبریز برای زمانی که عملکرد چرخش غیرفعال است یا شستشوی ملایم است

برای بسیاری از ما مهم است که ماشین لباسشویی به درستی کار کند و کل چرخه شستشو را کامل کند. برنامه‌های اکثر ماشین‌های لباسشویی مدرن شرایط خاصی دارند. مثلاً هنگام استفاده از حالت “شستشوی ملایم” دستگاه در گزینه شستشوی ویژه کار می‌کند. در این حالت تنها کافیست برنامه‌ی شستشوی لباسشویی را دوباره تنظیم نمایید.

اگر با تنظیم برنامه لباسشویی به حالت قبلی برنگردد، مشکل از سانتریفیوژ است. در این حالت عمل شستشو کامل نمی‌شود و لباس‌ها خیس می‌مانند. برای تعمیر این حالت لباسشویی نباید بدون مهارت دست به تعمیر لباسشویی در تبریز بزنید. برای تعمیر یا تعویض سانتریفیوژ می‌توانید از نیرو‌های مراکز تعمیر لباسشویی در تبریز درخواست کمک نمایید.

چرا ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند؟

برای تشخیص این عیب، کافیست از در شفاف ماشین لباسشویی را نگاه کنید. اگر دیدید که آب به کل تخلیه نمی‌شود، ممکن است آب خانه شما وصل نیست و مشکلی در چرخه چرخش لباسشویی نباشد. در این حال سریعاً شیر آب را بررسی نمایید. گاهی لوله‌ی آب لباسشویی می‌تواند از شیر خارج شود.

اگر مشکلی از اتصال نباشد، لوله تخلیه‌ی آب را چک نمایید. در صورت تا خوردگی یا له شدن، آن را صاف نمایید. مرحله بعدی باید فیلتر‌های لباسشویی را نگاه کنید. در صورتی که فیلتر‌ها مسدود شده باشد از تخلیه آب لباسشویی جلوگیری می‌کند.
اگر با این روش‌ها مشکل برطرف نشود، مشکل در مکانیسم تخلیه است. یکی از رایج‌ترین خرابی‌ها در این شرایط خرابی پمپ تخلیه (پمپ) است. برای تعویض پمپ یا تعمیر لباسشویی در تبریز در این شرایط می‌توانید از نیرو‌های متخصص درخواست کمک کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز

هنگامی که موتور ماشین لباسشویی معیوب است، چه کنیم؟

گاهی لباسشویی شما ممکن است از کار بیفتد. اگر مشکل با بررسی‌های ابتدایی برطرف نشود، مشکل از موتور لباسشویی است. برای رسیدن به موتور دستگاه و تعمیر لباسشویی در تبریز لازم است محفظه دستگاه خود را جدا کنید. قبل از برداشتن براکت‌ها و سیم‌ها، با تلفن یا دوربین خود عکس بگیرید. این عکس به شما کمک می‌کند حتماً وقتی موتور را دوباره در جای خود قرار می‌دهید، تمام سیم‌ها را در مکان‌های مناسب وصل کنید.

هنگامی که موتور خارج می‌شود، لازم است برس‌های جمع‌کننده را بررسی کنی. برای درک اینکه آیا برس‌ها فرسوده شده است، لازم است طول آن‌ها را اندازه‌گیری کنید. اگر کمتر از اندازه‌ی استاندارد باشد، وقت تعویض آن‌ها رسیده است.

تعمیر لباسشویی در تبریز جهت تعویض یا تعمیر موتور لباسشویی نیازمند تجربه و اطلاعات بالایی است. اگر در این زمینه مهارت کافی ندارید، بهتر است با متخصصان تعمیر لباسشویی در تبریز تماس بگیرید.

 

نمایندگی لباسشویی در تبریز

مراجعه به مراکز تعمیر لباسشویی در تبریز برای زمانی که ماشین لباسشویی صدای بلندی ایجاد می‌کند

البته همه ماشین‌های لباسشویی سطحی از صدا تولید می‌کنند. این به طور گسترده‌ای متفاوت است، اما صدایی که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم، صدای آرام بخش چرخه شستشو نیست. نه، این صدای تحریک‌کننده‌تر و بلندتر است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. همه ما در برخی مواقع صدا‌های عجیبی از ماشین لباسشویی خود شنیده‌ایم. صدای جیغ، خش خش، ضربات چتری، جیغ، صدای خفه، غرغر و خروش رایج‌ترین صدا‌ها هستند – اگر ماشین شما صدایی غیر از این صدا‌ها را تولید می‌کند، ممکن است نیاز به بررسی توسط یک متخصص تعمیر لباسشویی در تبریز باشد. در غیر این صورت، رفع مشکل باید نسبتاً ساده باشد. برای بررسی علت سروصدای زیاد ماشین لباسشویی، کار‌های زیر را انجام دهید:

  • پیچ‌های حمل و نقل را بررسی کنید و آن‌ها را بردارید: بررسی کنید که پیچ‌های حمل و نقل از پشت دستگاه جدا شده باشند. در غیر این صورت، باید فوراً آن‌ها را بردارید و با درپوش‌های عرضه شده با ماشین لباسشویی جایگزین کنید.
  • موقعیت ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید: ماشین‌های لباسشویی ناپایدار می‌توانند صدا‌های خش خش بلند یا چرخشی تولید کنند، مخصوصاً در سرعت چرخش بالا. برای کاهش صدای تولید شده توسط دستگاه، پا‌های آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ثابت است و روی سطح صاف قرار دارد. مطمئن شوید که دستگاه با استفاده از تراز موازی با زمین است. اگر مشخص شد که اینطور نیست، پا‌ها را متناسب با آن تنظیم کنید و در جای خود قفل کنید. در صورت امکان، ماشین را مجدداً راه‌اندازی کنید تا ببینید آیا با این کار مشکل برطرف شده است یا خیر.
  • بار نامتعادل ماشین لباسشویی: اگر ماشین لباسشویی‌هایی که در حین استفاده ناگهان صدا‌های عجیبی تولید می‌کنند، ممکن است بار داخل لباسشویی شما به صورت نامتعادل پخش شده باشد. وسایل سنگین می‌توانند تعادل ماشین لباسشویی را از بین ببرند. از بارگذاری بیش از حد درام خودداری کنید.
  • درام را بررسی کنید و پمپ را تمیز کنید: اگر در طول چرخه شستشو صدای تق تق وجود داشته باشد، ممکن است برخی از اجسام خارجی در درام ماشین لباسشویی یا پمپ تخلیه وجود داشته باشد. درام را از نظر وجود وسایلی که ممکن است به لباس وارد شده باشند بررسی کنید و سپس پمپ تخلیه را بررسی کنید. اگر اطلاعات بالا را دنبال کرده‌اید اما همچنان با ماشین لباسشویی خود مشکل دارید، از مراکز تعمیر لباسشویی در تبریز درخواست کمک نمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز:

تعمیر لباسشویی در تبریز| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *