مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی در اهواز

دلیل لرزش زیاد ماشین لباسشویی چیست؟

حرکات شدید و لرزش شدید این دستگاه در اغلب موارد به دنبال تراز نبودن پایه‌های آن اتفاق می‌افتد. البته احتمال شکستن یا درآمدن فنرهای نگهدارنده دیگ نیز وجود دارد.

چرا پس از شستشو لباس‌ها در ماشین لباسشویی تمیز نمی‌ شوند؟

ممکن است عامل تمیز نشدن لباس‌های شما استفاده از مواد شوینده بی‌کیفیت یا مقدار کم ماده شوینده باشد. می‌توانید برای سرویس دستگاه از کارشناسان تعمیر لباسشویی در اهواز کمک بخواهید.

خراب شدن برد الکترونیک چه نشانه‌هایی در لباسشویی بر جای می‌گذارد؟

برد الکترونیک ماشین لباسشویی قطعه پیچیده‌ای است که خرابی بخش‌های مختلف آن می‌تواند خود را به شکل‌های مختلفی مانند تخلیه نکردن آب یا عدم آبگیری و موارد دیگر نشان دهد.

چرا دیگ ماشین لباسشویی من حرکت نمی‌کند؟

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی در بسیاری از موارد به دنبال از کار افتادن کوپلینگ موتور می‌باشد. البته لازم است تسمه‌ها نیز بررسی شده و برد الکترونیکی مورد بررسی قرار گیرد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی

2تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در اهواز
تعمیرات لباسشویی در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

تعمیر لباسشویی در اهواز

شستن لباس ها در خانه هنوز برای میلیون ها ایرانی یک عادت است و روز به روز بر رواج ماشین های لباسشویی افزوده می شود. با این حال، شستن لباس ها نیاز به لباسشویی سالم و عاری از هرگونه خرابی می طلبد. اگر می خواهید در هر زمان که به لباسشویی نیاز دارید، دسترسی داشته باشید، باید هنگام دیدن کوچکترین خرابی دست به تعمیر لباسشویی در اهواز بزنید.

در این مقاله می خواهیم به انواع خرابی های رایج در لباسشویی بپرداردازیم و شما را با اطلاعات کافی به سوی تعمیر لباسشویی در اهواز هدایت نماییم.

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی در اهواز

در صورت خرابی ماشین لباسشویی چه کنیم؟

  1. آیا ماشین لباسشویی شما ایراد دارد؟ اگر با مشکلاتی مانند روشن نشدن، قطع شدن آب یا رد شدن از مرحله شستشو مواجه است، قبل از درخواست کمک تعمیر لباسشویی در اهواز، این نکات را رعایت کنید که زندگی شما را آسان تر می کند.
  2. مطمئن شوید که ماشین لباسشویی شما برق دارد. سیم کشی، کانکتور، دوشاخه و سوئیچ های مربوطه را بررسی کنید. به دنبال فیوزهای سوخته یا اتصال کوتاه روی برد اصلی باشید. اگر همه چیز درست است و ماشین لباسشویی هنوز کار نمی کند، دکمه تنظیم مجدد را فشار دهید .
  3. بررسی کنید که آیا شیرهای آب باز هستند و آیا شیلنگ های تخلیه آب و صابون به خوبی کشیده شده اند، بدون هیچ گونه پیچ خوردگی.
  4. بررسی کنید که سوئیچ برق در موقعیت مناسب قرار گرفته باشد و درب آن کاملا بسته باشد. گیره را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با کف صابون یا بقایای پارچه کوچک مسدود نشده باشد.

 

مراکز تعمیر لباسشویی در اهواز

 

مراجعه به مرکز تعمیر لباسشویی در اهواز برای زمانی که ماشین لباسشویی روشن نمی شود

اگر ماشین لباسشویی شما حتی روشن نمی شود، می توانیم مشکلات اصلی را به دو دسته تقسیم کنیم:

– مشکلات ساده: عللی مستقل از قطعات دستگاه، مانند خروجی دوشاخه، نقص در خود پریز یا شبکه برق خانه و حتی باز بودن درب آن یا فشار ندادن دکمه روشن و خاموش.

– مشکلات قطعات: اینها نقص در قسمتی از خود دستگاه است که کارکرد آن را غیرممکن می کند. در میان موارد اصلی، به خم شدن/شکستگی میله میکرو سوئیچ یا باز یا کوتاه بودن سوئیچ نیز (فقط برای ماشین هایی که از آن استفاده می کنند اعمال می شود) می توان اشاره کرد. هنوز احتمال سوختن یکی از دو برد (اینترفیس/پاور) یا تایمر واشر نیز وجود دارد. توصیه می شود هر دو تست شوند تا قطعه اشتباه تعویض نشود. بعد از تشخیص درست می توانید به تعمیر لباسشویی در اهواز بپردازید.

نمایندگی لباسشویی در اهواز

زمانی که واشر لباسشویی پر شده است، چه کنیم؟

اگر لباسشویی شما روشن می شود، اما هنگام شروع فرآیند شروع به پر شدن می کند و متوقف نمی شود، اساساً دو دلیل احتمالی وجود دارد: یکی شیر ورودی آب و دیگری سوئیچ فشار (سنسور سطح آب).

برای تشخیص اینکه کدام یک از دو قسمت مشکل دارد، فقط دوشاخه را از پریز جدا کنید، اگر واشر همچنان پر می شود، مشکل از شیر است، اگر متوقف شود، احتمال اینکه سوئیچ فشار باشد بسیار زیاد است. در این حالت شیر ​​و فشار سوئیچ باید تست شوند.

یک مشکل کمتر رایج این است که برد برق دائماً به شیر برق می دهد، که آن را باز نگه می دارد و در نتیجه ممکن است واشر شما از پر شدن متوقف نشود. برای تعمیر این قطعات باید اطلاعات خوبی در خصوص لباسشویی داشته باشید، در غیر این حال می توانید از مرکز تعمیر لباسشویی در اهواز درخواست نیرو نمایید.

چرا ماشین لباسشویی من هنگام شستشو نمی چرخد؟

برای عمل شستشو لباسشویی به چندین قطعه نیاز دارد. مشکل در شستشو یا سانتریفیوژ یکی از دلایل احتمالی است که از قطعات مکانیکی و الکتریکی گرفته تا قطعات الکترونیکی را شامل می شود.

در فرآیند شستشو ممکن است مشکلاتی مانند کمبود ولتاژ در موتور اصلی (محل ثابت بودن قرقره) ایجاد شود که برای رفع آن ممکن است نیاز به تعویض شبکه برق، قطعات مکانیکی دنده (مانند بادامک، قرقره و مکانیزم)، قطعات الکتریکی (مانند محرک ترمز کوتاه یا کابل شکسته) یا بردهای الکترونیکی معیوب باشد. همچنین، حتی بار زیاد لباسشویی نیز می تواند همین مشکل را ایجاد کند.

در سانتریفیوژ علاوه بر مشکلات ذکر شده در فرآیند شستشو می توان به خازن راه اندازی موتور نیز اشاره کرد که رایج ترین مشکل برای خرابی لباسشویی است. این قطعه را می توان با ارزیابی مقاومت اهمی آن از طریق مولتی متر تست کرد. اگر به خرابی این قطعه به یقین رسیدید باید سریعا با سازمان تعمیر لباسشویی در اهواز تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی در اهواز

درخواست مشاوره از نیروهای تعمیر لباسشویی در اهواز برای زمانی که لباسشویی آب را تخلیه نمی کند!

اگر ماشین لباسشویی شما آب را تخلیه نمیکند، نیروهای تعمیر لباسشویی در اهواز به شما می گویند که مشکل می تواند مربوط به عدم عبور فرمان برد رابط و/یا عدم عبور برق از برد برق و فعال کردن پمپ تخلیه باشد.

اگرچه بردها می توانند این مشکل را ایجاد کنند، اما شایع ترین علت سوختگی خود پمپ است. برای آزمایش آن، فقط آن را مستقیماً به شبکه برق وصل کنید و بررسی کنید که آیا موتور پمپ کار می کند و باعث می شود پروانه پمپ بچرخد یا نه.

در صورتی که موتور پمپ کار کند، دیگر نیازی به مراجعه به دفتر تعمیر لباسشویی در اهواز ندارید.

چرا لباسشویی من در هنگام شستشو / چرخش سر و صدا می کند؟

شایع ترین دلیلی که باعث ایجاد صدای تشدید شده در فرآیند سانتریفیوژ می شود این است که میله اتصال شکسته شده و سبد را شل می کند، اما قطعات دنده که شل یا آسیب دیده اند (قرقره، بادامک، مکانیزم) همچنان می توانند این صدا را ایجاد کنند. حتی میله های تعلیق خم شده یا شکسته می شوند.

همچنین یاتاقان های فرسوده نیز باعث این مشکل می شوند. در این صورت پیشنهاد می شود بلبرینگ ها را تعویض کنید زیرا با وجود این مشکل تعمیر لباسشویی در اهواز عملا بی فایده است.

لازم به یادآوری است که در صورت فرسودگی یاتاقان، سایر قطعات مکانیکی مانند مکانیسم، بادامک، مجموعه تسمه و قرقره ممکن است در فرسودگی پیشرفته باشند. بنابراین پیشنهاد می شود این قطعات را تعویض و سایر قطعات را بررسی کنید تا به صورت پیشگیرانه تعویض شوند.

اگر با ادامه این مشکل به تعمیر لباسشویی در اهواز نپردازید، در نهایت قطعات مکانیکی فرسوده منجر به شروع لکه دار کردن لباس های شما می کند. با انجام این بررسی پیشگیرانه در ماشین لباسشویی خود از این مشکل جلوگیری کنید!

مرکز تعمیر لباسشویی در اهواز

عیب‌یابی تخلیه نکردن آب در ماشین لباسشویی

اگر تخلیه آب در ماشین لباسشویی شما بدون مشکل و به صورت کامل انجام نشود کد خطایی در صفحه نمایش دستگاه نمودار می‌گردد. همزمان با نمایش این کد خطا دستگاه متوقف شده و از کار می‌ایستد. برای حل این مشکل با متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز تماس گرفته و از آن‌ها بخواهید وضعیت پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما را مورد بررسی قرار دهند. همچنین نسبت به باز بودن مسیر شلنگ تخلیه و ارتفاع مناسب نصب آن از زمین دقت داشته باشید. در نهایت احتمال خرابی قطعاتی مانند برد الکترونیکی را نیز در نظر بگیرید.

عیب‌یابی قفل شدن درب ماشین لباسشویی

بسته یا قفل شدن درب ماشین لباسشویی از مشکلاتی است که ما را درگیر ساخته و برای خروج لباس‌ها از درون دستگاه با مشکل مواجه می‌سازد. این اتفاق ممکن است به دنبال خراب شدن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و باقیماندن آب‌های آلوده درون دستگاه رخ دهد. در چنین حالتی لازم است درپوش محفظه تخلیه باز شود تا آب داخل دستگاه را به طور کامل خارج نمایید. اگر آبی درون دیگ لباسشویی باقی نمانده بود احتمال خراب شدن قفل درب یا میکروسوئیچ آن نیز وجود دارد.

مرکز تخصصی نمایندگی تعمیرات لباسشویی در اهواز

عیب‌یابی علت صدای زیاد در ماشین لباسشویی

صدای دستگاه شما نباید از حالت عادی خارج شده و آزاردهنده شده باشد. البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه بخواهید با متخصصین تعمیر لباسشویی در اهواز تماس بگیرید مطمئن شوید عامل صدای لباسشویی شما برخورد چیزی مانند دکمه یا زیپ یک لباس با بدنه دستگاه نمی‌باشد. پس از این کار نوبت به بررسی موارد دیگری مانند بلبرینگ‌های ماشین لباسشویی می‌رسد. همچنین وضعیت تراز دستگاه را مورد بررسی قرار داده و اگر در حالت مناسبی قرار نداشت برای تنظیم مجدد و صحیح آن از افراد متخصص راهنمایی بخواهید. هرگز لباس‌های سنگین و چیز‌هایی مانند پتو را برای جلوگیری از آسیب دیدن بلبرینگ‌ها درون ماشین لباسشویی نشویید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی در اهواز:

تعمیر لباسشویی در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *