مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی در زنجان

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی کورنیدو | تعمیرات، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس کولر گازی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرهای گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی جهت تعمیر و سرویس:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات کولر گازی در زنجان
نمایندگی تعمیر کولر گازی در زنجان

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی :

۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور

۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه

۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت

۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم

۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

۱۶- عدم کارکرد فن

تعمیر کولر گازی در زنجان

بسیاری از خانه‌های جدید کولر گازی را جایگزین کولرهای آبی قدیم کرده‌اند. به خصوص در مناطقی که شرایط آب و هوایی شرجی داریم استقبال زیادی از کولر گازی می‌شود. فروش زیاد این کولرها برابر است با بیشتر شدن نیاز به مراکز تعمیراتی. مشکلات متفاوتی می‌توانند در کولرهای گازی ایجاد شوند که هریک نیاز به بررسی‌های کامل و دقیقی دارند. گاهی لازم است برای یک مشکل چندین مورد بررسی گشته تا ایراد اصلی پیدا شود.

بسیاری از کولرهای گازی جدید دارای سیستم نمایش کد خطا هستند. این قابلیت کار عیب یابی را بسیاری ساده‌تر ساخته است. شما با مراجعه به دفترچه راهنما یا فضای مجازی می‌توانید بفهمید کدام بخش از دستگاه دچار مشکل شده است. حالا تنها نیاز به تعمیر آن وجود دارد. البته گاهی شرایط خیلی ساده پیش نمی‌رود. در چنین مواردی بهتر است از متخصصین این کار کمک بگیرید. اگر ساکن زنجان هستید با نمایندگی‌های تعمیر کولر گازی در زنجان در تماس باشید.

تعمیر کولر گازی در زنجان

خاموش شدن کولر گازی بدون دخالت شما

یکی از مشکلاتی که ممکن است شما را در کولرهای گازی درگیر سازد خاموش شدن ناگهانی دستگاه می‌باشد. در چنین شرایطی به احتمال زیاد دمای کمپرسور از حد مجاز بالاتر رفته است. در نتیجه دستگاه برای حفظ ایمنی به طور خودکار خاموش خواهد شد. برای بررسی کمپرسور بهتر است از مراکز تعمیر کولر گازی در زنجان کمک بخواهید.

در صورتی که کمپرسور سالم بوده و ایرادی در آن دیده نشد ترموستات را چک می‌کنیم. خراب شدن این قطعه نیز می‌تواند در دمای دستگاه اختلال ایجاد نموده و خاموشی آن را به دنبال داشته باشد. در ادامه لازم است برد الکتریکی را بررسی نمایید. با توجه به ساختار پیچیده و حساس برد برای این کار با نمایندگی‌های تعمیر کولر گازی در زنجان تماس بگیرید.

بررسی دلیل نشتی آب از بیرون کولر در مراکز تعمیر کولر گازی در زنجان

شاید شما هم این اتفاق را تجربه کرده باشید. مقدار زیادی آب را زیر دستگاه می‌بینید که خبر از نشتی آب کولر گازی شما دارد. البته گاهی این اتفاق عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد. اما در صورت تکرار قضیه بهتر است موضوع را پیگیری نمایید. اگر نشتی آب در کولر شما زیاد است باید اول فیلتر آن را تمیز کنید. گاهی اوقات کثیف شدن زیاد فیلتر مسیر آن را مسدود نموده و شما شاهد نشتی آب خواهید بود.

اگر مشکل ادامه داشت می‌توانید برای بررسی‌های دقیق‌تر با مراکز تعمیر کولر گازی در زنجان در تماس باشید. گاهی علت این اتفاق بسته شدن مسیر لوله تخلیه می‌باشد. در برخی مواقع نیز کم شدن گاز مبرد در کولر گازی منجر به نشتی آب می‌شود.

تعمیر کولر گازی زنجان

حل مشکل وزش باد گرم در نمایندگی تعمیر کولر گازی در زنجان

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که کاربران در کولرهای گازی با آن برخورد می‌کنند کم شدن سرمایش کولر است. در چنین شرایطی متوجه می‌شوید کولر شما دیگر مانند قبل نمی‌تواند محیط را خنک کند یا اینکه حتی باد گرم می‌زند. در اغلب موارد علت این اتفاق کم شدن سطح گاز در دستگاه شماست. می‌توانید برای شارژ مجدد گاز مبرد از نمایندگی‌های تعمیر کولر گازی در زنجان کمک بخواهید.

باید دقت داشته باشید کولر گازی متناسب با فضای شما انتخاب شده باشد. کوچک بودن کولر برای فضا باعث می‌شود نتواند هوای محیط را به اندازه کافی خنک کند. اگر از این مورد مطمئن هستید در مرحله بعد فیلتر اپراتور را چک می‌کنیم. بعد از آن به سراغ کویل‌های کندانسور رفته و خازن‌ها را نیز بررسی خواهیم کرد. اگر مشکل بازهم ادامه داشت برای انجام بررسی‌های تخصصی‌تر با کارشناسان تعمیر کولر گازی در زنجان در تماس باشید.

چرا کولر گازی صدای زیادی می‌دهد

یکی از مشکلاتی که ممکن است در کولرهای گازی تجربه کنید صداهای زیاد و غیرعادی از دستگاه می‌باشد. در چنین مواردی همان اول اپراتور و فیلترها را خوب تمیز کنید. سپس مطمئن شوید در زمان لازم گاز دستگاه را شارژ کرده‌اید و نشتی گاز ندارد. یکی دیگر از علت‌های صدای زیاد در کولر گازی شل شدن یک قطعه در آن است. همچنین شاید فن کولر از کار افتاده باشد.

اگر با تمام این موارد هنوز هم مشکل شما ادامه داشت بد نیست پروانه فن را نیز چک کنید. خراب شدن بلوور فن را نیز در نظر داشته باشید. اگر از درست بودن تمام این قطعات مطمئن شدید نگاهی به بلبرینگ فن بیندازید. در نهایت اگر مشکل شما با این کارها حل نشد با مراکز تعمیر کولر گازی در زنجان تماس بگیرید.

تعمیرات کولر گازی در زنجان

بررسی علت روشن نشدن کمپرسور در نمایندگی‌های تعمیر کولر گازی در زنجان

یکی از اصلی‌ترین عوامل روشن نشدن کمپرسور کولر گازی مشکل در جریان برق است. اگر از وصل بودن برق ساختمان مطمئن هستید دوشاخه و پریز را چک کنید. در صورتی که در جریان برق مشکلی نبود لازم است ترموستات بررسی شود. اختلال در تنظیم دما می‌تواند مانع از روشن شدن کمپرسور شود. اگر نیاز به کمک داشتید با کارشناسان تعمیر کولر گازی در زنجان تماس بگیرید.

در صورت ادامه داشتن مشکل به سراغ رله اورلود می‌رویم. اگر در این قطعه نیز  مشکلی نبود شیر برقی را چک کنید. خراب شدن یا بسته بودن شیر برقی مانع از شروع کار کمپرسور می‌شود. در نهایت نیز فن را چک کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید. هر زمان نیاز به بررسی‌های دقیق‌تر و تخصصی‌تری را احساس کردید می‌توانید از نمایندگی‌های تعمیر کولر گازی در زنجان کمک بخواهید.

چرا موتور فن داغ شده است؟

داغ کردن موتور فن یکی از مشکلات متداول در کولرهای گازی می‌باشد. این اتفاق چند علت مختلف دارد. اول اینکه گردش هوا مناسب نبوده و تهویه درستی برای خنک کردن فن دیده نمی‌شود. شاید خراب شدن موتور یا مناسب نبودن اندازه فن استفاده شده در دستگاه باعث داغی موتور فن شده باشد.

همچنین دقت داشته باشید گاهی علت این مشکل استفاده از خازن نامناسب روی دستگاه است. شاید نوع خازن درست انتخاب نشده یا اندازه آن متناسب موتور نیست. در چنین شرایطی با بالا رفتن جریان ورودی شاهد داغ شدن بسیار زیاد موتور فن خواهیم بود. مورد مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید انجام سرویس‌های دوره‌ای است. قطعاتی مانند فن در کولر گازی نیاز به رسیدگی و سرویس‌های منظم خواهند داشت. اگر در این کار کوتاهی کرده‌اید ممکن است فن شما آسیب دیده باشد. در صورتی که بازهم مشکل حل نشد و نیاز به کمک داشتید با مراکز تعمیر کولر گازی در زنجان تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش تعمیر کولر گازی در زنجان

تعمیر کولر گازی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *