مراحل ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی در زنجان 

مرکز تخصصی ماشین ظرفشویی | تعمیرات، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه تعمیرات، نصب و سرویس ظرفشویی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ظرفشویی در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر ظرفشویی در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر ظرفشویی در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر ظرفشویی در زنجان
نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در زنجان

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی در زنجان :

۱ – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

۳ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو

۴ – تمیز نشستن ظرف ها

۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی

۶– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی

۷ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

۸ – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی

۹ – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی

۱۰ – عدم ورود آب به ظرفشویی

۱۱ – گرم نشدن آب به مقدار لازم

۱۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

تعمیر ظرفشویی در زنجان

با خرید یک برند خوب برای ماشین ظرفشویی خود توقع دارید دستگاه تا مدتی طولانی برای شما کار کند. اغلب نیز در برندهای مشهور کمتر با خرابی قطعات مواجه می‌شویم. حداقل اینکه در بیشتر موارد خرابی‌ها با گذشت زمان طولانی‌تری اتفاق می‌افتند. اما به هرحال برای همیشه نمی‌توانید جلوی این اتفاق را بگیرید. به محض خراب شدن قطعات ماشین ظرفشویی باید راهی برای حل مشکل پیدا کرد.

اگر خودتان بتوانید تا حدودی از پس تعمیرات ساده‌تر بر بیایید به مقدار زیادی در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهید کرد. در ادامه می‌توانید برخی ایرادهایی که در ماشین‌های ظرفشویی متداول‌تر هستند را ببینید. اما اگر در هر مرحله‌ای از کار حس کردید قضیه از حد تخصص شما خارج است حتماً از کارشناسان کمک بخواهید. برای ساکنین شهر زنجان توصیه می‌شود در صورت نیاز با مراکز مجاز تعمیر ظرفشویی در زنجان در تماس باشند.

تعمیر ظرفشویی در زنجان

بررسی دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی

اگر دستگاه شما روشن نمی‌شود و از وصل بودن برق خانه مطمئن هستید دوشاخه و پریز متصل به آن را چک کنید. می‌توانید برای انجام این کار از فازمتر کمک بگیرید. اگر با کارهای برقی آشنایی ندارید حتماً با نمایندگی‌های تعمیر ظرفشویی در زنجان تماس داشته باشید. در صورتی که مطمئن شدید ایرادی در برق‌رسانی به دستگاه وجود ندارد می‌توانید به سراغ مورد بعدی بروید. در این مرحله لازم است میکروسوئیچ و قفل درب چک شوند.

اگر تا اینجای کار ایرادی پیدا نشد به بررسی تایمر دستگاه می‌پردازیم. و در نهایت با ادامه داشتن مشکل به سراغ برد الکتریکی اصلی ماشین ظرفشویی خواهیم رفت. بررسی برد را حتماً به کارشناسان باتجربه و ماهر بسپارید. کافی است هر زمان نیاز بود با نمایندگی‌های تعمیر ظرفشویی در زنجان در تماس باشید.

بررسی دلیل تمیز نشدن ظرف‌ها به کمک مراکز تعمیر ظرفشویی در زنجان

گاهی اوقات پس از چند بار استفاده از ماشین ظرفشویی می‌بینید ظرف‌ها خوب تمیز نمی‌شوند. در اینجا به دنبال علت درست کار نکردن ماشین خود خواهید بود. برای عیب یابی این ایراد اول باید دستگاه را خوب تمیز کنید. چک کنید هیچ‌گونه مواد غذایی و چربی مانده از مواد خوراکی اطراف ماشین ظرفشویی باقی نمانده باشد. تمیز کردن تمام فیلترها، واشرها و لاستیک دور درب و تمام منافذ مربوط به بازوهای اسپری فراموش نشود.

اگر دیدید بازهم مشکل ادامه داشته و ظرف‌ها تمیز نمی‌شوند مایع شوینده‌ای که استفاده می‌کنید را تغییر دهید. گاهی کیفیت پایین شوینده باعث کثیف ماندن ظروف خواهد شد. در نهایت با حل نشدن این موضوع به سراغ چک کردن آبپاش و بازوهای اسپری در ماشین ظرفشویی می‌رویم. گاهی ایرادی در این بازوها باعث می‌شود چرخش درستی نداشته باشند. در نتیجه آب خوب به همه جای ماشین نمی‌رسد. از مناسب بودن فشار آب آن‌ها نیز مطمئن شوید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید برای کمک با مراکز تعمیر ظرفشویی در زنجان تماس بگیرید.

تعمیر ظرفشویی زنجان

علت تخلیه نشدن درست آب از ماشین ظرفشویی

اگر می‌بینید آب داخل ماشین ظرفشویی باقی مانده و درست تخلیه نمی‌شود باید حتماً هرچه سریع‌تر به فکر راهی برای حل این مشکل باشید. یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند جلوی تخلیه آب را بگیرد خراب شدن پمپ تخلیه دستگاه است. شاید پمپ به طور کلی ایراد پیدا کرده و باید عوض شود. گاهی اوقات نیز چیزی پروانه‌های پمپ را بسته و مشکل ایجاد می‌کند. اگر لازم بود برای بررسی سالم بودن پمپ از کارشناسان تعمیر ظرفشویی در زنجان کمک بخواهید.

مورد دیگری که باید بررسی کنید مسدود شدن فیلتر تخلیه در ماشین ظرفشویی شماست. همچنین شاید یک گرفتگی در شلنگ‌های تخلیه آب یا مسیر فاضلاب وجود داشته باشد. بعلاوه از صاف بودن شلنگ‌ها در تمام طول مسیر مطمئن شوید. اگر تمام این موارد را چک کرده و مشکلی پیدا نکردید تسمه‌ها را بررسی کنید تا شل نشده باشند. در نهایت با ادامه داشتن مشکل باید به سراغ برد الکتریکی رفت. در این مرحله لازم است حتماً با مراکز مجاز تعمیر ظرفشویی در زنجان در تماس باشید.

حل مشکل اختلال در آبگیری به کمک نمایندگی‌های تعمیر ظرفشویی در زنجان

برای شستشوی ظرف‌ها داخل ماشین مسلماً دستگاه به آب نیاز خواهد داشت. عدم تأمین آب مورد نیاز ماشین را متوقف ساخته و باعث نمایش کد خطای مربوط به این ایراد می‌شود. در چنین شرایطی اول شیر آب ورودی متصل به ماشین ظرفشویی را چک کرده و از باز بودن آن مطمئن شوید. سپس تمامی شلنگ‌های ورودی را بررسی نمایید. اگر انسداد یا پیچ‌خوردگی در مسیر این شلنگ‌ها مشاهده کردید آن را برطرف نمایید.

با ادامه داشتن مشکل لازم است شیر برقی ماشین ظرفشویی چک شود. اگر نیاز بود این قطعه را عوض می‌کنیم. باید بدانید با خراب شدن شناور یا سوئیچ آن نیز روند آبگیری در ماشین ظرفشویی مختل خواهد شد. در نهایت با حل نشدن مشکل بررسی تخصصی برد الکتریکی پیشنهاد می‌شود. می‌توانید برای تعمیرات برد از نمایندگی‌های تعمیر ظرفشویی در زنجان کمک بخواهید.

تعمیرات ظرفشویی در زنجان

دلیل خشک نشدن ظرف‌ها در پایان کار ماشین ظرفشویی

زمانی که دستگاه تمام شدن کار را به شما اعلام می‌کند توقع دارید ظرف‌هایی خشک را تحویل بگیرید. اما اگر این اتفاق نمی‌افتد باید به دنبال علت آن باشید. یکی از عوامل مؤثر در خیس ماندن ظروف خرابی مخزن تخلیه در ماشین ظرفشویی است. به دنبال ایراد در این مخزن آب به درستی خالی نشده و ظرف‌ها خیس می‌مانند. می‌توانید تعویض مخزن را به کارشناسان حاضر در نمایندگی‌های تعمیر ظرفشویی در زنجان بسپارید.

اگر مخزن تخلیه سالم بود نوبت به بررسی هیتر یا المنت گرمایی در ماشین ظرفشویی می‌رسد. در صورتی که بازهم مشکل ادامه داشت به سراغ ترموستات دستگاه خواهیم رفت. ترموستات مسئول تنظیم محدوده دما داخل ماشین ظرفشویی است. با خراب شدن این قطعه عمل خشک کردن ظروف به درستی انجام نمی‌شود. بهتر است در نهایت مخزن آبکش و کلاهک شوینده نیز چک شوند. در صورتی که مشکل ادامه داشت برای حل آن از مراکز تعمیر ظرفشویی در زنجان کمک بخواهید.

از کار افتادن دکمه‌ها در ماشین ظرفشویی

اگر دکمه‌های ماشین ظرفشویی شما از کار افتاده‌اند ابتدا تنظیمات را چک کرده و مطمئن شوید به اشتباه قفل کودک را فعال نکرده‌اید. بعد از آن لازم است کنترل پنل را چک کرد. اگر ایرادی در این قطعه نبود توصیه می‌شود به بررسی برد الکتریکی بپردازید. برای این کار از نمایندگی‌های تعمیر ظرفشویی در زنجان کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش تعمیر ظرفشویی در زنجان

تعمیر ظرفشویی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *