مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس لباسشویی

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر لباسشویی در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی در زنجان

یکی از معضلاتی که اغلب کاربران ماشین لباسشویی با آن درگیر هستند خرابی‌های این دستگاه است. سیستم لباسشویی‌های جدید با دستگاه‌های قدیم متفاوت می‌باشد. اغلب در ماشین‌های لباسشویی جدید از برد الکترونیکی استفاده شده است که تعمیر آن نیاز به تخصص و مهارت بالاتری دارد. شما برای یافتن علت مشکل و رفع آن باید فردی را پیدا کنید که در این کار تجربه زیادی داشته باشد. از سوی دیگر مورد اعتماد بوده و از بابت تعمیرات درست و هزینه‌ها نگرانی نداشته باشید.

شاید فکر کنید با وجود مراکز بسیار زیاد تعمیرات لوازم برقی در تمام شهرها این موضوع اصلاً اهمیتی ندارد. اگر ساکن شهر زنجان هستید افراد زیادی می‌توانند برای تعمیر لباسشویی در زنجان به شما کمک کنند. اما باید بدانید یک اشتباه در روند تعمیرات هزینه‌های زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت. توصیه می‌شود برای تعمیر لباسشویی در زنجان حتماً با نمایندگی‌های مجاز در تماس باشید. البته اگر خودتان اهل فن هستید شاید به کمک نکات زیر بتوانید تا حد زیادی مشکلات را رفع کنید.

تعمیر لباسشویی در زنجان

تکان‌ها و لرزش‌های زیاد ماشین لباسشویی در حین کار

کمی لرزش در حین کار ماشین طبیعی است. اما اگر حس کردید این لرزش‌ها با همیشه متفاوت بوده یا شاهد تکان‌های شدیدی در دستگاه خود هستید باید به دنبال علت آن باشید. در درجه اول به سراغ بست‌های ماشین لباسشویی می‌رویم و آن‌ها را تست می‌کنیم. همچنین از مناسب بودن میزان لباسی که داخل لباسشویی ریخته‌اید مطمئن شوید. گاهی کم یا زیاد بودن بیش از اندازه لباس‌ها باعث بروز این اتفاق می‌شود.

یکی دیگر از عوامل مؤثر در لرزش‌ها و تکان‌های لباسشویی تراز نبودن دستگاه شماست. اگر از این مورد نیز خیالتان راحت است نگاهی به کمک فنرهای آن بیندازید. همچنین علت لرزش می‌تواند خرابی در تسمه دیگ نیز باشد. اگر نتوانستید مشکل را پیدا کرده و رفع نمایید با نمایندگی‌های مجاز تعمیر لباسشویی در زنجان در تماس باشید.

رفع مشکل سروصدای زیاد دستگاه در نمایندگی تعمیر لباسشویی در زنجان

سروصدای زیاد در ماشین لباسشویی می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد. اگر خودتان تخصصی در سیستم ماشین ندارید برای تعمیر لباسشویی در زنجان از کارشناسان کمک بخواهید. صداهای زیاد ماشین لباسشویی در بیشتر مواقع مربوط به خراب شدن بلبرینگ‌ها است. در صورت نیاز باید این قطعه را عوض کنید. همچنین خراب شدن درام نیز صدای زیادی ایجاد می‌کند.

مورد دیگری که در این ایراد ماشین لباسشویی نقش دارد لاستیک‌های دور درب آن است. خراب شدن این لاستیک‌ها یا استفاده از جنس‌های نامرغوب مشکل‌ساز خواهد شد. ایراد در تسمه نیز می‌تواند صدا ایجاد کند. همچنین شاید خارج شدن هیتر از جای خود علت این مشکل است. در نهایت اگر نتوانستید خودتان منشأ صدا را پیدا کنید از کارشناسان حاضر در مراکز تعمیر لباسشویی در زنجان کمک بخواهید.

تعمیر لباسشویی زنجان

چرا پودرها کاملاً داخل ماشین لباسشویی حل نمی‌شوند

اگر بعد از شستشوی لباس‌هایتان می‌بینید پودرها خوب از بین نرفته و درون دستگاه باقی مانده‌اند باید علت را پیدا کنید. چیزی باعث شده است پودر به خوبی داخل آب ماشین حل نشود. اول به سراغ محفظه پودر رفته و آن را خوب تمیز کنید. سفت شدن پودرهای مانده درون محفظه باعث می‌شود تمام پودری که ریخته‌اید حل نشود. اگر مشکل ادامه داشت نوع پودر را عوض کرده یا در مقدار مصرفی خود دقت کنید. گاهی شویندۀ مورد استفاده شده کیفیت خوبی ندارد. یا اینکه بیش از مقدار لازم داخل ماشین لباسشویی پودر می‌ریزید.

اگر تمام این نکات را رعایت کرده‌اید و بازهم شاهد این اتفاق هستید لازم است از متخصصین تعمیر لباسشویی در زنجان کمک بگیرید. گاهی کثیف شدن فیلتر شیر الکتریکی باعث می‌شود آب با فشار کافی وارد جاپودری نشود. در نتیجه مقداری از پودرها باقی می‌مانند. فیلتر باید باز شده و خوب تمیز شود.

چرا هیتر آب داخل ماشین لباسشویی را گرم نمی‌کند

توصیه می‌شود در مورد رفع خرابی هیتر حتماً همان اول از مراکز تعمیر لباسشویی در زنجان کمک بخواهید. اگر خودتان قصد تعمیر هیتر را دارید سیم‌هایی که به این قطعه متصل هستند را جدا کنید. حالا برق را به طور مستقیم تا ده ثانیه به هیتر متصل نمایید. بعد از این مدت چک کنید پایه‌های المنت یا هیتر گرم شده باشند. اگر این‌طور بود المنت سالم است ولی برق آن تأمین نمی‌شود. در چنین شرایطی ایراد می‌تواند مربوط به تایمر یا سیم‌های رابط باشد.

در برخی مواقع علت گرم نشدن آب جمع شدن جرم زیاد روی هیتر دستگاه است. یعنی برق به هیتر می‌رسد و خود این قطعه نیز خراب نیست اما جرم‌ها مانع از انتقال درست حرارت می‌شوند. در صورتی که با وجود تمام این موارد بازهم مشکل شما حل نشد با نمایندگی‌های مجاز در تماس باشید.

رفع مشکل آبگیری ماشین لباسشویی در مراکز تعمیر لباسشویی در زنجان

اگر برق وصل بوده و ماشین کار می‌کند اما در مرحله آبگیری متوقف می‌شود باید بدانید ایرادی در تأمین آب مورد نیاز وجود دارد. قبل از تماس گرفتن برای تعمیر لباسشویی در زنجان خودتان چند مورد را چک کنید. اول اینکه مطمئن شوید شیر آب باز است. درب ماشین را بررسی کنید تا درست بسته شده و چیزی لای آن نمانده باشد. سپس نگاهی به شلنگ‌های ورودی آب بیندازید. این شلنگ‌ها باید بدون تاخوردگی بوده و در ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار داشته باشند.

اگر در تمام این موارد اشکالی وجود نداشت از یک کارشناس در نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی در زنجان کمک بگیرید. گاهی لازم است هیدرواستات بررسی و تعمیر شود. برخی اوقات عدم آبگیری به خاطر ایراد در برد الکتریکی ماشین لباسشویی شماست. در برخی موارد نیز این مشکل مرتبط با خراب شدن شیر برقی دستگاه می‌باشد.

تعمیرات لباسشویی در زنجان

بررسی مشکل ولوم تایمر به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی در زنجان

اگر شما ولوم مربوط به تایمر را در ماشین لباسشویی می‌چرخانید اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد چند مورد را در نظر داشته باشید. اول از همه مطمئن شوید برق دستگاه وصل است و ایرادی در پریز متصل به آن وجود ندارد. پس از این کار دو شاخه را جدا کرده و تمامی سیم‌هایی که از ترمینال به کلید تایمر وصل هستند را چک کنید. می‌توانید از اهم‌متر استفاده نمایید. علت دیگر این اتفاق ایراد در میکروسوئیچ است.

اگر با چک کردن تمام این‌ها بازهم مشکل وجود داشت هیدرواستات را بررسی کنید. همچنین به یاد داشته باشید خراب شدن قطعاتی مانند موتور، سوئیچ کنترل دمای آب یا شیر برقی نیز می‌توانند در این اتفاق نقش داشته باشند. اگر نیاز به کمک داشتید با مراکز تعمیر لباسشویی در زنجان تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش تعمیر لباسشویی در زنجان

تعمیر لباسشویی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *