مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی در اصفهان

علت نچرخیدن دیگ در ماشین لباسشویی چیست؟

مهمترین عاملی که منجر به عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی می‌شود ایراد در تسمه محرک این دستگاه می‌باشد. همچنین احتمالخرابی موتور یا اجزایی مانند کوپلر نیز وجود دارد.

عامل سوختن برد ماشین لباسشویی چیست؟

خود دستگاه قطعه بسیار حساسی می‌باشد که تعداد زیاد خازن و فیوز روی آن قرار گرفته است. اصلی‌ترین دلیلی که باعث سوختن برد ماشین لباسشویی می‌شود نوسان‌های شدید در جریان برق می‌باشد.

دلیل پرش فیوز در زمان استفاده از ماشین لباسشویی چیست؟

از مهمترین دلایلی که باعث پرش فیوز در زمان استفاده از ماشین لباسشویی می‌شود ایراد در سیم‌کشی‌های داخلی دستگاه می‌باشد که باید بررسی آن را به کارشناسان تعمیر لباسشویی در اصفهان بسپارید.

چرا لباس‌ها در ماشین لباسشویی خوب تمیز نمی‌شوند؟

اگر مطمئن هستید از مواد شوینده با کیفیت و مرغوبی برای شستشوی لباس‌ها استفاده می‌کنید و به اندازه کافی پودر داخل دستگاه می‌رسید احتمال گرفتگی در مسیر تخلیه ماشین لباسشویی وجود دارد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی در اصفهان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

تعمیر لباسشویی در اصفهان

تعمیر لباسشویی در اصفهان ممکن است گاهی نیاز به تبحر خاصی داشته باشد. برای شما بسیار پیش‌ آمده است که همواره به دنبال راهی برای عیب یابی لباسشویی خود باشید. هر برندی از لباسشویی را هم که خریداری کنید، صد درصد گاهی ممکن است به تعمیر احتیاج داشته باشد. چرا که تمامی لوازم خانگی، جزو کالای مصرفی هستند. از این رو طول عمر و دوام مصرفی آن ها نیز محدود است. بنابراین لازم است تا نکاتی را در خصوص عیب یابی و تعمیر آن ها بدانید.  بنابراین در این مطلب قصد داریم تا به تعمیر لباسشویی در اصفهان بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

تعمیر لباسشویی در اصفهان

عیب یابی و تعمیر لباسشویی در اصفهان در چهار مرحله

می توان گفت که نحوه عیب یابی و تعمیر تمامی برند های لباسشویی احتیاج به درک این چهار مرحله دارد. چرا که در حالت کلی درک مراحل و نحوه صحیح مشاهدات، می‌تواند شما را سریع تر به هدفتان برساند. از این رو در این قسمت قصد داریم تا این چهار مرحله را برای رفع مشکل و خرابی لباسشویی برای شما عزیزان شرح دهیم.

  • اولین مرحله

می توان گفت که اولین و در واقع مهم ترین مرحله در خصوص تعمیر لباسشویی در اصفهان، روشن کردن ماشین لباسشویی است. همچنین در این مرحله باید نحوه عملکرد لباسشویی را نیز به خوبی مشاهده کنید. در صورت مشاهده عملکرد غیر طبیعی لباسشویی لازم است تا مرحله دو را به دقت انجام دهید.

  • دومین مرحله

پس از گذر از مرحله اول، در واقع نوبت به طی کردن دومین مرحله می‌رسد. در دومین مرحله شما باید کارکرد موتور را مورد بررسی قرار دهید. پس از مشاهده کارکرد موتور، نوبت به کارکرد برد الکترونیکی، پمپ تخلیه و صدای بلبرینگ ها می‌رسد. علاوه بر موارد ذکر شده لازم است تا عملکرد دور خشک کن لباسشویی و المنت ها را نیز مورد بررسی قرار دهید.

  • سومین مرحله

حال نوبت به طی کردن مرحله سوم می‌رسد. در این مرحله لازم است تا قطعات خراب را تعویض و یا تعمیر کنید. از این رو باید در این مرحله قطعات معیوب را دور بندازید و قطعات جدید را جایگزین کنید.

  • چهارمین مرحله

پس از تعویض و یا تعمیر لباسشویی در اصفهان، حال نوبت به مرحله چهارم می‌رسد. در مرحله چهارم باید قطعات پس از جایگزینی، بسته شوند. از این رو باید در این مرحله لباسشویی را  روشن کنید. سپس اقدام به تست عملکرد لباسشویی کنید. در صورتی که لباسشویی روشن نشد، قطعاً مراحل را به درستی طی نکرده ید. از این رو از یک فرد متخصص بخواهید تا عملکرد لباسشویی را مورد بررسی قرار دهد. دقت داشته باشید که هر کدام از این مراحل باید به درستی و به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی در اصفهان

روشن نشدن لباسشویی و تعمیر لباسشویی در اصفهان

فکر می کنید که چرا لباسشوی نباید روشن شود؟ گاهی ممکن است زمانی که اقدام به روشن کردن لباسشویی می‌گیرید، با مشکل روشن نشدن لباسشویی مواجه شوید. در این صورت شما با یک ماشین لباسشویی خاموش روبه رو می شوید که به هیچ وجه قصد روشن شدن ندارد. در این صورت، باید اقدام به عیب یابی ماشین لباسشویی کنید. برای عیب یابی ماشین لباسشویی و تعمیر لباسشویی در اصفهان، به صورت زیر عمل کنید.

  • مرحله اول

در مرحله اول لازم است تا در ابتدا برق ورودی را  به طور کامل چک کنید. دقت داشته باشید که اکثر لباسشویی ها با ولتاژ برق 220 ولت روشن و شروع به کار می‌کنند.

  • مرحله دوم

در مرحله دوم باید کابل های برق را به طور کامل چک کنید. برای این کار از یک اهم متر کمک بگیرید. از این رو اهم متر را بر روی حالت بیزر قرار دهید. حتماً باید از وصل بودن کامل کابل مطمئن شوید.

  • مرحله سوم

در مرحله سوم لازم است تا به طور کامل فیلتر برق ورودی به ماشین لباسشویی را را مورد برسری قرار دهید.برای این کار نیز لازم تا از یک اهم متر کمک بگیرید. بنابراین می توانید اهم متر را بر روی حالت تست خازن قرار دهید.

  • مرحله چهارم

در مرحله چهارم باید از سالم بودن مسیر سیم کشی تا برد اصلی ماشین لباسشویی مطمئن شوید. چرا که ممکن است گاهی بر اثر لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی، سیم کشی به طور کامل قطع شده باشد.

  • مرحله پنجم تعمیر لباسشویی در اصفهان

در مرحله پنجم از عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان، باید سوکت های برد اصلی را چک کنید. چرا که گاهی ممکن است بر اثر مشکلاتی، سوکت های لباسشویی سولفاته شده باشند.

دقت داشته باشید که اگر با طی کردن این مراحل لباسشویی روشن نشود، مشکل از برد لباسشویی است. از این رو برای تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

نمایندگی لباسشویی در اصفهان

عیب یابی مشکل آبگیری نکردن لباسشویی و تعمیر لباسشویی در اصفهان

ممکن است که گاهی ماشین لباسشویی آبگیری نکند. در این صورت پس از انتخاب برنامه لباسشویی، آبگیری انجام نشده و به طور کلی لباسشویی قطع می شود. در این حالت ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که علت این امر چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که ممکن است قطعات مربوط به آبگیری لباسشویی دچار نقص و خرابی شده باشند. در حالت کلی قطعاتی که مربوط به آبگیری لباسشویی هستند، به شرح زیر می باشند.

  • خرابی، بسته بودن آب یا به طور کلی قطع بودن آب ورودی
  • خرابی و یا کثیفی در قسمت صافی شیربرقی
  • خرابی در قسمت شیر برقی
  • نقص و خرابی در قسمت هیدروسنسور و یا همان سنسور تشخیص دهنده مقدار آب داخل لباسشویی
  • خرابی در قسمت برد الکترونیکی

چرا ماشین لباسشویی من در زمان کار از جای خود حرکت می‌کند؟

از مهمترین مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی با آن مواجه می‌شویم می‌توان به حرکت دستگاه در حین کار اشاره داشت. قبل از اینکه بخواهید با متخصصین تعمیر لباسشویی در اصفهان تماس گرفته و برای حل این مشکل کمک بخواهید وضعیت تراز لباسشویی خود را مورد بررسی قرار دهید. باید بدانید در بسیاری از مواقع این تراز نبودن پایه‌ها است که باعث حرکت و تکان‌های شدید لباسشویی شما در زمان کار و به خصوص در دور‌های تند می‌شود. در برخی موارد نیز توجه نداشتن به ظرفیت لباسشویی و زیاد خالی یا پر بودن آن نیز می‌تواند باعث تکان خوردن دستگاه شما شود. اگر از این موارد مطمئن شدید برای بررسی کمک فنر‌ها و تسمه با مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی در تماس باشید.

چرا موتور شستشوی لباسشویی پس از انجام آبگیری متوقف می‌شود؟

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین مراحل کار ماشین لباسشویی آبگیری می‌باشد اما گاهی پس از انجام این مرحله دستگاه دچار مشکل خواهد شد. از مهمترین دلایلی که می‌توان منجر به از کار افتادن موتور شستشوی ماشین لباسشویی شما شود وجود مشکل در خود این قطعه می‌باشد که برای رفع نقص فنی آن حتماً باید از متخصصین تعمیر لباسشویی در اصفهان کمک بخواهید. البته موارد دیگری نیز در این قضیه تأثیرگذار هستند که از جمله آن می‌توان به خرد شدن یاتاقان یا بلبرینگ لباسشویی اشاره داشت.

چرا در ماشین لباسشویی آب به اندازه کافی گرم نمی‌شود؟

مهمترین قطعه‌ای که روی عدم افزایش کافی درجه حرارت آب در ماشین لباسشویی تأثیر می‌گذارد هیتر دستگاه می‌باشد. برای چک کردن کارکرد هیتر ابتدا آن را با یک سیم مخصوص به جریان برق متصل نموده و وضعیت کارکرد آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر پایه‌های هیتر گرم می‌شدند احتمال دارد مشکل به قطعات دیگری مانند تایمر لباسشویی مرتبط باشد. برای باز کردن صفحه کلید تایمر و بررسی دقیق آن توصیه می‌شود از کارشناسان تعمیر لباسشویی در اصفهان راهنمایی بخواهید.

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان پرداختیم. از این رو نکاتی را در این خصوص برای شما عزیزان شرح دادیم. دقت داشته باشید که گاهی ممکن است یک خرابی کوچک در قسمتی از ماشین لباسشویی، عملکرد کلی لباسشویی را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو باید برای تعمیر لباسشویی در اصفهان نزد افراد متخصص مراجعه کنید. دقت داشته باشید که می توان با طی کردن چهار مرحله بسیار مهم، عیب یابی لباسشویی را انجام دهید. بهتر است در صورت خرابی لباسشویی از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. دقت داشته باشید که افراد متخصص با سرعت بیش تری می توانند مشکل لباسشویی شما را حل کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی  در اصفهان:

تعمیر لباسشویی در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *