مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اهواز | خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی در اهواز:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازیتکنسین های دوره دیده و آشنا به زبانسعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آنحداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شماتعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتیضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماهاستفاده از قطعات فابریکی و اورجینالسرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات کولر گازی در اهواز
تعمیرات کولر گازی در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

تعمیر کولر گازی در اهواز

در بعضی مواقع امکان دارد کولر گازی شما دچار مشکلاتی شود و سریع به دنبال مشخص شدن ایراد کولر گازی و پیدا کردن راه هایی برای برطرف شدن مشکل کولر گازی خود باشید. از این رو بهتر می باشد که با ایراد ها و مشکل های کولر گازی شناخت پیدا کنید تا بتوانید در صورت احتیاج برای رفع آن ها دست به کار شوید.

در این محتوا قصد داریم از انواع خرابی کولر گازی و تعمیر آن توسط تکنسین های متخصص تعمیر کولر گازی در اهواز توضیحاتی را ارائه دهیم. توجه داشته باشید که اگر مشکل کولر گازی کلی نباشد خودتان می توانید آن را رفع کنید.

تعمیر کولر گازی در اهواز

رفع مشکل قطع شدن فیوز کولر گازی توسط مرکز تعمیرات کولر گازی در اهواز

اگر کولر گازی روشن می شود اما بعد از مدتی فیوز قطع می شود و در ادامه کار باد آرامی می وزد به خاطر این دلایل است:

سیم پیچ های یونیت داخلی کثیف است. کمپرسور دستگاه بیرون معیوب شده است  و موجب شده که نیروی موتور بالا برود که در نتیجه باعث بالا رفتن آمپر دستگاه می شود و فیوز را قطع می کند‌. مقدار ولتاژ جریان برق ورودی کم یا زیاد می شود و این موضوع سبب شده موتور از کار بیفتد. این مشکل باید توسط نیروهای متخصص از تعمیر کولر گازی در اهواز برطرف شود.

تعمیر کولر گازی زمانی که کولر کار نمی کند

اگر کولر گازی شما کار نمی کند ولی فن کمپرسور و چراغ های یونیت داخلی روشن می شوند باید این موارد را پیگیری کنید:

سیم ارتباطی بین دستگاه های داخلی و خارجی  قطع است، رله فرمان موتور معیوب است. فیوز پنج آمپر دستگاه بیرونی در برخی مدل ها قطع است. برد کولر گازی قطع است. برای تعمیر کولر گازی در اهواز به تکنسین های متخصص مراجعه کنید تا کولر گازی شما عیب یابی شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در اهواز

عیب یابی کولرگازی به کمک تکنسین های تعمیر کولر گازی در اهواز

اگر کولر گازی به بدنه برق می دهد ایراد می تواند از موارد زیر باشد:

در واقع سیم های رابط برق لخت شده و به بدنه متصل شده است. سرپیچ های اتصال جریان برق اتصالات الکتریکی از جمله دماپا، کلید و غیره به بدنه متصل شده اند. برق از کویل های موتور به بدنه نشت می کند‌‌. در این شرایط باید برای عیب یابی از سرویس کاران متخصص تعمیر کولر گازی در اهواز بخواهید کمک بخواهید.

اسپیلت روشن است و فعال می باشد، اما کنترل فعال نیست، آیا ممکن است که برد معیوب باشد که کنترل کار نکند؟

پاسخ تعمیر کار متخصص از تعمیر کولر گازی در اهواز: اول باید از سالم بودن کنترل مطمئن شوید برای انجام این عمل می توانید از کنترل دیگر یا کنترل همه کاره بهره گیری کنید و در آخر سمت سیم ارتباطی و دستگاه گیرنده در پنل رجوع کنید.

 اگر دستگاه گیرنده رسوبی داشت باید رسوب آن را رفع کنید‌. در آخر باید ولتاز ۵ ولت پایه های حسگر گیرنده را اندازه گیری کنید و بیرون آن را با منفی اندازه گیری نمایید و سپس کنترل را فعال کنید. در این وضعیت می توانید از تعمیر کاران متخصص تعمیر کولر گازی در اهواز راهنمایی بخواهید‌‌. یقینا تکنسین های تعمیر کولر گازی در اهواز سریع مشکل را رفع می کنند.

مرکز تعمیر کولر گازی در اهواز

مشخص کردن عیب کولر گازی که سرمای اتاق را زیاد می کند

اگر سرمای اتاق شما زیاد است و با دمایی که کولر گازی را روی آن تنظیم نموده اید همخوانی ندارد به این دلایل است که:

سنسور دمایی اتاق از مکان خود بیرون آمده و یا دچار مشکل شده است. برد کولر گازی ایراد پیدا کرده است و با روشن کردن کولر در برخی مدل ها سریع با فرمان موتور وصل می شود. در صورتی که مشکل شما برطرف نشد باید از تعمیرکاران ماهر از تعمیر کولر گازی در اهواز تماس بگیرید تا مشکل برطرف شود.

رفع ایراد کولر گازی که میزان سرمای آن خوب است اما صدای آن زیاد است

برای برطرف شدن ایراد کولر گازی که میزان سرمای آن خوب است اما صدای آن زیاد می باشد، این عوامل را پیگیری کنید:

مکان قرار گرفتن کولر را تنظیم کنید. دریچه های هوا یا قسمتی از کولر گازی شل شده است. پیچ های موتور شل شده اند. لاستیک های لرزه گیر کمپرسور معیوب شده اند. لوله ها به همدیگر ساییده می شوند. برای رفع این مشکل کولر باید از تعمیرکاران حرفه ای از تعمیر کولر گازی در اهواز کمک بخواهید.

نمایندگی کولر گازی در اهواز

دلیل آب دادن پنل خارجی کولر گازی

احتمال دارد آب دادن پنل خارجی کولر به خاطر  گاز کم باشد که باید شارژ و گاز را ارزیابی کنید، گاز کم باعث ایجاد برفک روی یونیت می شود که توسط فن آب می شود و بعد چکه می کند. اگر شلنگ سوراخ باشد یا اینکه حوضچه شکسته باشد باعث چکه کردن آب خواهد شد. حتی ممکن است به خاطر گرفتگی شلنگ آب در کولر گازی باشد. در هر صورت مشکل شما به کمک نیروهای متخصص از تعمیر کولر گازی در اهواز رفع خواهد شد.

مشخص کردن ایراد کولر گازی که باد خنکی نمی وزد

اگر کولر گازی شما باد خنکی می وزد و دما پا تحت هیچ شرایطی عمل می کند احتمال دارد به خاطر این موارد باشد : کولر گازی شما احتیاج به شارژر گاز دارد. چگالنده و یونیت داخلی و فیلتر ها را پاکیزه کنید.

مرکز تعمیرات کولر گازی در اهواز

سخن آخر

همان گونه که در این محتوا در ارتباط با تعمیر کولرگازی در اهواز و انواع خرابی کولر گازی ذکر نمودیم، مشخص کردن و برطرف شدن عیب کولر گازی اصلا کار راحتی نیست چون ایراد در قطعه های گوناگون اسپیلت می تواند باعث ایجاد مشکل در کولر گازی شود. پس کولر خود را به متخصص هایی که پیشنهاد داده ایم بسپارید تا کولر شما را تعمیر کنند. اگر برای شما سوالی پیش آمد می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید. امیدواریم از مقاله راضی بوده باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی در اهواز:

تعمیرات کولر گازی در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *