مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی در مشهد | خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی در مشهد
نمایندگی تعمیرات کولر گازی در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

تعمیر کولر گازی در مشهد

هوای گرم محیط در طول فصل تابستان به وسیله کولر گازی تهویه شده و به یک هوای متعادل و خنک تبدیل می‌ گردد. این مورد به صورت معکوس نیز وجود خواهد داشت، به این منظور که در برخی از قسمت‌ های کشور از کولر گازی به‌ عنوان بخاری نیز استفاده می‌شود.

از این رو با روشن کردن آن در فصل زمستان برای گرم کردن محیط آن را بکار می‌ گیرند.

همه این عوامل سبب می‌شود تا این نوع وسیله صنعتی دارای اهمیت زیادی باشد و وجود آن برای یک منزل از الزامات و وسایل ضروری به حساب آید.

بنابراین برای مراقبت از تمام قطعات این وسیله بهترین راهکار این است که به صورت سالانه به تعنیر کولر گازی در مشهد از  طریق  یک چک آپ کامل پرداخت. این وسیله از قطعاتی مانند کمپرسور، ترموستات فیلتر، کندانسور، سیم‌ پیچی، اتصالات و قطعات زیاد دیگری ساخته‌ شده است که برای انجام این دستگاه و رسیدن آن به هدف و مقصد نهایی یعنی ایجاد گرما و یا ایجاد سرما باید تمامی قطعات به‌صورت سالم و در یک راستای امن برای کولر گازی فعالیت کنن. بنابراین اگر کوچیک‌ ترین نقصی در کمپرسور کندانسور و یا هر قطعه دیگری به وجود آید باید به تعمیر کولر گازی در مشهد پرداخته شود؛ زیرا هنگامی‌که از طریق نمایندگی اقدامات تعمیری صورت می‌گیرد کیفیت لازم برای انجام کار نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نمایندگی کولر گازی در مشهد

رفع نشتی گاز هنگام تعمیر کولر گازی در مشهد

نشت کولر گازی می‌ تواند دلایل زیادی داشته باشد به این منظور که خوردگی‌ های مختلف برخوردهایی که با لوله‌های انتقال گاز ممکن است صورت گیرد به علاوه جنس لوله‌ های گاز مبرد، همه این عوامل می‌ توانند سبب شوند که یک کولر گازی دچار دچار نشت گاز شود.

هنگام تعمیر کولر گازی در مشهد، برای گام اول اقدام به بررسی علایم موجود نشت گاز شود تا بتوانند به بررسی دلایل بپردازند.

یکی از علایم که بسیار مرسوم و بدیهی بوده بوی استنشاق شده از کولر گازی است؛ به‌ همین منظور زمانی‌ که یک کولر گازی دچار نشت می‌ شود گاز مبرد از لوله‌های موجود در آن خارج شده و هنگامی‌که گاز خارج می‌ شود مقداری از آن در محیط پراکنده می گردد و با پراکنده شدن گاز در محیط بوی آن را افراد حس می‌ کنند؛ بنابراین این می‌ تواند یک علت شایع برای نشتی گاز باشد.

دومین مورد، عدم ایجاد خنک شدن هوا با روشن کردن کولر گازی، این نیز یک مورد دیگر می‌باشد که می‌ تواند قطعات دیگر کولر گازی را نیز در بر بگیرد.

اما کارشناسان هنگام‌ تعمیر کولر گازی در مشهد مرحله بعد میزان گاز را بررسی می‌ کنند زیرا آن‌ چه که می تواند زمینه ساز مشکل ایحاد شده باشد گاز موجود هست.

هنگامی‌ که درون لوله‌ های کولر گازی  گاز مبرد وجود نداشته باشد عملاً هیچ هوای یا باد خنکی از طریق آن در منزل ایجاد نخواهد شد و به‌ همین دلیل در جریان تعمیر کولر گازی در مشهد، عملیات گاز رسانی به کولر گازی با استفاده از گاز مبرد انجام می‌دهد.

مرکز تعمیر کولر گازی در مشهد

عیب یابی ترموستات هنگام تعمیر کولر گازی در مشهد

بهترین مکان برای معاینه ترموستات و رفع مشکل آن هنگام تعمیر کولر گازی در مشهد است. با توجه به این‌که ترموستات دارای اجزای به‌ هم‌ پیوسته و مرتبط به یکدیگر هست. هنگامی‌ که در ترموستات نقص پیدا می شود باید به‌ صورت کاملاً علمی و بر اساس دانش تخصصی صنعتی کار تعمیر این بخش انجام شود.

ترموستات دارای یک مانیتور است که درون این مانیتور می‌ توان به مشاهده علایم کولر گازی پرداخت؛ بنابراین اگر ترموستات خراب شده باشد عملاً بر روی این مانیتور هیچ گونه علائمی وجود نخواهد داشت و همین مورد نیز خود می‌ تواند باعث اخلال در بین کاربر و کولر گازی موجود شود؛ دلایل متعددی می‌ تواند باعث خاموش شدن ترموستات باشد یکی از سطحی ترین مواردی که هنگام تعمیر کولر گازی در مشهد مورد بررسی قرار می گیرد باتری ترموستات است.

هنگامی‌ که باتری کارایی لازم را نداشته باشد یا این‌که ضعیف شده باشد، با روشن کردن کولر گازی هیچ علائمی بر روی مانیتور ترموستات ظاهر نخواهد شد و این می‌ تواند یکی از عوامل اثرگذار بر روی خراب شدن مانیتور باشد.

این مشکل را می‌توان بدون نیاز به یک مرکز تخصصی برطرف کرد؛ اما گاهی مشکل دامنه بزرگ‌ تری را به خود اختصاص می‌ دهد و هنگامی‌که دامنه مشکل ترموستات وسیع‌تر باشد؛  کار تعمیر کولر گازی در مشهد انجام شود.

تعمیر کولر گازی در مشهد

برطرف کردن مشکل فیلتر های هوا

در یک کولر گازی فیلترها مسئولیت پخش و انتقال هوا در محیط پیرامون را برعهده دارند هنگامی‌ که دریچه‌های موجود بر روی کولر گازی گرفته می‌ شوند راه عبور هوا از درون کولر به محیط بیرون بسته خواهد شد؛ بنابراین کولر با مشکل عدم خنک کنندگی محیط روبرو می‌ شود.

این موارد را می‌ تواند خاک و یا آلودگی‌ های دیگر ایجاد کنند در چنین شرایطی فیلترهای کثیف خود می‌ توانند عامل خراب شدن قطعات کاربردی دیگر کولر گازی شوند؛ به‌ همین منظور هنگام تعنیر کولر گازی در مشهد به‌ صورت حرفه‌ ای تمام پره‌ های موجود فیلترها به‌ صورت کاملاً تخصصی و ریشه‌ای تمیز خواهند شد تا هوا بتواند به‌ سرعت انتقال پیدا کند.

البته علاوه‌ بر فیلترهای تعبیه شده بر روی اپراتورها فیلترهای سطحی دیگری نیز بر روی قسمت جلویی فیلترهای نصب شده، قرار گرفته که این فیلترها قابلیت جابه‌جایی دارند؛ بنابراین هنگام تعمیر کولر گازی در مشهد و از طریق بروشور موجود به کاربران آموزش داده می شود که بتوانند هر چند وقت یک‌بار اقدام به بیرون کردن این فیلترها و شستشوی آن با آب نمایند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی در مشهد

نقایص مربوط به خازن کولر گازی

خازن از جمله مواردی در کولر گازی است که هنگام خراب شدن آن به‌ نحوی کولر گازی کاملاً خاموش می‌ شود؛ زیرا یک کولر گازی برای روشن شدن به یک توان و یا انرژی نیاز دارد که این توان و انرژی را فقط از خازن می‌ گیرد؛ بنابراین با خراب شدن خازن امکان ارسال ولتاژ کمپرسور مقدور نمی‌‌باشد.

از این رو در جریان‌ تعمیر کولر گازی در مشهد کارشناسان خازن را  از بدنه اصلی کولر جدا می‌ کنند تا بتوانند به‌ صورت دقیق آن را بازبینی کرده و به تشخیص نقص آن بپردازند، نقصی که می‌تواند سبب از کار افتادن این وسیله شود.

بنابراین تعمیر کولر گازی در مشهد و فعالیت تخصصی بر روی خازن این دستگاه می تواند به یک تعمیر و باز بینی اساسی منجر شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی در مشهد:

تعمیر کولر گازی در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *