تعمیر پکیج در مشهد

خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج در مشهد

درخواست تعمیر پکیج

مراحل ثبت درخواست تعمیرات پکیج در مشهد

آیکون فرم

می توانید از طریق فرم و انتخاب دستگاه مربوطه و گذاشتن فقط یه شماره تماس این کار را انجام دهید و تماس را به ما بسپارید. کارشناسان کورنیدو در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

ایکون اوپراتور

شما همراهان گرامی می توانید با تماس گرفتن به مرکز تعمیر پکیج در مشهد، مشکل دستگاه خود را ثبت کرده و تقاضای تکنسین مربوطه را با توجه به برند دستگاه درخواست نمایید.

چرا بهتر است تعمیرات پکیج در مشهد خود را به مشهد سرویس بسپاریم؟

تیک

استفاده از قطعات اصلی و فابریک

تیک

90 روز گارانتی خدمات ارائه شده

تیک

تعیین زمان تعمیرات از طرف مشتری

تیک

تکنسین های آشنا به فناوری های روز دنیا

تیک

قیمت‌ منصفانه و کمتر از نرخ مصوب اتحادیه

نمایندگی-تعمیر-پکیج-در-مشهد

نمایندگی تعمیر پکیج در مشهد | تعمیر، نصب و سرویس

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر انواع پکیج در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج در مشهد باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب تعمیر پکیج در مشهد:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل انتخاب مرکز تعمیر پکیج در مشهد

ضمانت و گارانتی تعمیر پکیج در مشهد

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیر پکیج در مشهد از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت 3 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

«لیست قیمت تعمیر پکیج در مشهد»

خدمات پیجهزینه خدمات پکیج
هزینه سرویس کامل پکیج500.000 تا 700.000 تومان
قیمت اسید شویی پکیج200.000 تا 350.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر رسوب500.000 تا 650.000 تومان
اجرت هواگیری پکیج150.000 تا 200.000 تومان
هزینه تعویض پمپ50.000 تا 170.000 تومان
هزینه تعمیر برد پکیج300.000 تا 500.000 تومان
هزینه تعویض جرقه‌زن70.000 تا 150.000 تومان
هزینه تعویض منبع انبساطهزینه تعویض منبع انبساط
هزینه ایاب ذهابطبق نرخ اتحادیه

سوالات متداول تعمیر پکیج در مشهد

خدمات تعمیری شامل چه مواردی است؟

لباسشویی | یخچال | کولر گازی | مایکروفر | ظرفشویی | جاروبرقی | پکیج

قیمت تعمیرات چگونه محاسبه می شود؟

پس از بازدید تکنسین و تشخیص مشکل، هزینه تعمیر اعلام می شود تا مشتری تایید کند.

چه زمانی تعمیر انجام می شود؟

تعمیر در صورت تایید هزینه در کمتر از 3 روز کاری انجام می شود.

آیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

بله. فقط از قطعات ال جی اورجینال در تعمیرات استفاده می شود.

تعمیر پکیج در مشهد

تعمیر پکیج در مشهد مؤسسه عالی مرتبه با تجهیزات پیشرفته و کارشناسان با تجربه در زمینه تعمیرات انواع پکیج است. پکیج سیستم برقی ضروری برای هر خانه‌ای است که می‌توانیم هر روز از آن استفاده کنیم. پکیج با دمای ثابت بیشتر مورد توجه مصرف‌کنندگان است.

آزاردهنده‌ترین چیز در هر سیستم برقی مانند پکیج‌ها زمانی اتفاق می‌افتد اشتباه می‌کنند و به مرور خراب می‌شوند. اگر خودمان بتوانیم خرابی‌های ساده و رایج را تعمیر کنیم، بسیار کاربردی خواهد بود. بنابراین، اجازه دهید برخی از ایرادات رایج و راه حل‌های پکیج را معرفی کنیم. به این ترتیب اگر خرابی ساده‌ای باشد، خودتان می‌توانید از آن مراقبت کنید و در صورت عدم رفع شدن نقص با تیم نمایندگی پکیج در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر پکیج در مشهد | تعمیرات تخصصی پکیج در مشهد

چرا پکیج آب گرم من دیگر گرم نمی‌شود؟

خرابی پکیج به سرعت به یک مشکل در زندگی روزمره تبدیل می‌شود. آیا مخزن آب گرم شما دیگر گرم نمی‌شود؟ ممکن است مشکل از منابع مختلف باشد. برای این مشکل تیم تعمیر پکیج در مشهد بررسی موارد زیر را توصیه می‌کنند:

پکیج مشکل منبع تغذیه دارد

اگر مخزن آب گرم شما دیگر گرم نمی‌شود، ممکن است به دلیل نقص در نصب برق باشد. بررسی کنید که چراغ پکیج شما روشن باشد. این بدان معنی است که روشن است. همچنین بررسی کنید که مخزن آب گرم شما به پریز برق وصل باشد. اگر فیوز پکیج منفجر شده باشد یا مدار شکن قطع شده باشد، ممکن است دمای آب را افزایش ندهد.

اگر یکی از این فرضیه‌ها را با نگاه کردن به تابلوی برق تأیید کردید، قطع‌کننده مدار را ریست کنید یا فیوز خود را عوض کنید. همچنین می‌توانید سعی کنید کومولوس خود را در عملیات اجباری قرار دهید. اگر کنتور برق شما افزایش مصرف را ثبت کرد، کنتاکتور خود را عوض کنید یا ساعات کم مصرف را تغییر دهید. در غیر این صورت با متخصص‌های تعمیر پکیج در مشهد تماس بگیرید.

پکیج آب گرم دیگر گرم نمی‌شود زیرا به حالت ایمنی رفته است

ترموستات مخزن آب گرم شما مجهز به سیستم ایمنی حرارتی است. بنابراین پکیج خانگی برای جلوگیری از خرابی‌های جدی‌تر می‌تواند کار خود را متوقف کند. در صورت بروز مشکل، ترموستات می‌تواند به حالت ایمنی برود:

۱. اضافه ولتاژ پکیج؛
۲. قطعی برق؛
۳. نشتی مرتبط با اتصال کوتاه

اگر دلیل قفل شدن مخزن آب گرم را شناسایی کرده‌اید، می‌توانید ترموستات پکیج را بازنشانی کنید. برای انجام این کار، به سادگی پوشش ایمنی را از کومولوس بردارید و دکمه ” تنظیم مجدد ” را با یک پیچ گوشتی کوچک فشار دهید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است لازم باشد ترموستات را در کارگاه تعمیر پکیج در مشهد تعویض کنید.

مقاومت پکیج شکسته شده است

بخاری مسئول گرم کردن آب در مخزن، برای کومولوس الکتریکی است. می‌توانید عملکرد صحیح مقاومت مخزن آب گرم را با استفاده از اهم متر یا مولتی متر بررسی کنید. با قطع جریان الکتریکی برای قطع برق کومولوس شروع کنید.
سپس هر سیم را در مقاومت جدا کنید. دو سر اهم متر یا مولتی متر را روی دو پایانه مقاومت قرار دهید. اگر دستگاه اندازه‌گیری شما مقدار ۰ یا بی‌نهایت را نشان می‌دهد، قطعه معیوب است. برای تعویض آن با یک متخصص‌های نمایندگی پکیج در مشهد تماس بگیرید.

چرا پکیج من چکه می‌کند؟

پکیج چکه‌ای یک مشکل تکراری است. اما لزوماً خرابی پکیج نیست. در حین کارکرد عادی، شیر اطمینان دستگاه به طور مرتب باز می‌شود تا فشار در مخزن کاهش یابد. این یک چکه ثابت در طول زمان گرم شدن ایجاد می‌کند. با این حال، جریان مداوم آب یا چکیدن پکیج در خارج از زمان گرمایش می‌تواند نشان دهنده مشکل باشد.

اگر پس از بستن شیر آب سرد، آب به جریان خود ادامه دهد، فشار پکیج دلیل آن نیست. جاری شدن مداوم آب از گروه ایمنی نشانه معیوب بودن شیر دستگاه است. بیشتر اوقات، باید گروه امنیتی را جایگزین کنید. برای بررسی پکیج و ارائه پیشنهاد با تیم تعمیر پکیج در مشهد تماس بگیرید

نمایندگی تعمیرات تخصصی پکیج در مشهد

چرا پکیج من صدا می‌دهد؟

پکیج پر سر و صدا یک مشکل رایج است. این خرابی پکیج می‌تواند ریشه‌های مختلفی داشته باشد. صدای “چکش آب” معمولاً از لوله کشی بهداشتی می‌آید و نه از کومولوس. سپس مخزن به عنوان یک تقویت‌کننده برای صدا‌های خفه شده عمل می‌کند. یک شیر بدون بازگشت آسیب دیده یا یک مقاومت محافظ مقیاس شده نیز می‌تواند صدای کتری را در حین گرم کردن آب خانگی ایجاد کند.

صدای “چکش آب” ناشی از فشار بیش از حد ناگهانی در شیر آب و لوله کشی بهداشتی است. هنگامی که یک شیر آب را در خانه خود باز می‌کنید، فشار در لوله‌ها افزایش می‌یابد. هنگامی که به طور ناگهانی شیر آب را می‌بندید، فشار ده برابر افزایش می‌یابد و موج ضربه‌ای ایجاد می‌کند.

این ضربه منجر به چکش آب در لوله‌ها و مخزن پکیج می‌شود که در صورت نزدیک بودن دستگاه، صدا را بازتاب می‌دهد. این مشکل کوبشی که اغلب تکرار می‌شود، می‌تواند منجر به آسیب آب یا آسیب به لوله کشی خانه شما شود. چکش آب صدایی است که معمولاً با شیر‌های آب بسته می‌شود و نیاز مراجعه به مرکز تعمیر پکیج در مشهد ندارد.
برای رفع مشکل شبکه آب بهداشتی که صدا ایجاد می‌کند، می‌توانید از لوازم جانبی خاصی استفاده کنید که به آن‌ها آبگیر چکش می‌گویند. نصب این دستگاه در بالادست شیر آب یا پکیج که صدا ایجاد می‌کند باعث کاهش پدیده می‌شود. سایر لوازم جانبی مانند شیلنگ قادر خواهند بود موج ضربه‌ای ناشی از توقف سریع پمپ یا بسته شدن شیر را جذب کنند.

توصیه‌ی تیم تعمیر پکیج در مشهد برای قطعی برق در پکیج

در صورت قطع برق، ابتدا کلید پکیج را خاموش کنید، سپس کلید هوا را روشن کنید. اگر خاموش شدن ادامه داشت، مدار خارجی پکیج باید کوتاه باشد. مدار خارجی را بررسی کنید. البته، شما نمی‌توانید مدار را تشخیص دهید، بنابراین فقط می‌توانید با پرسنل تعمیر و نگهداری تماس بگیرید تا به درب بیایند. اگر پکیج دوباره روشن نشد، آن را به طور معمول روشن کنید.

اگر بعد از چند دقیقه پکیج همچنان خاموش می‌شود، این نشان می‌دهد که سوئیچ هوا از کار افتاده است. اگر پکیج پس از راه‌اندازی خاموش شود، این نشان می‌دهد که پکیج معیوب است. باید پرسنل حرفه‌ای تعمیر پکیج در مشهد برای تعمیر آن اعزام شوند.