تعاریف و اصطلاحات

اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

۱- ارائه دهنده خدمات : منظور شخص حقیقی یا حقوقی بوده که به عنوان پیمانکار با کورنیدو همکاری می نماید و ارایه دهنده ی خدمت به خدمت گیرنده می باشد و سرویس دهنده نامیده میشود .

۲- خدمت گیرنده : منظور متقاضی استفاده از خدمت های ارایه شده در کورنیدو می باشد که مشتری نامیده میشود.

۳- کاربر : هر شخص حقیقی یا حقوقی استفاده کننده از کورنیدو فارغ از ماهیت سرویس دهنده یا مشتری بودن وی .

۴- کورنیدو : فضای مجازی در دسترس کاربران میباشد که پل ارتباطی بین مشتری و سرویس دهنده را به جهت ارائه خدمات فراهم آورده است .

۵- شرکت: شرکت کورنیدو که نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کند.

۶-۱- حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات در سامانۀ کورنیدو ایجاد کرده‌اند.

۷- اعتبار: مبلغی است که مشتریان در حساب کاربری خود به منظور استفاده از خدمات کورنیدو دارند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانه بانکی و کارت‌های عضو شبکۀ شتاب و طبق شرایط و مقررات حاضر منظور و محاسبه خواهد شد.

۸- اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران سرویس دهنده و مشتریان در اختیار کورنیدو قرار داده می‌شود اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره برداری از خدمات کورنیدو در اختیار شرکت قرار داده می‌شود.

9 – مرکز تعمیرات کورنیدو به هیچ عنوان خدماتی در قبال دستگاه های شامل گارانتی ارائه نمی دهد و در صورت کتمان موضوع از جانب مشتری، تمامی عواقب بر عهده خودمشتری می باشد و مرکز در این خصوص هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

تعهدات کاربران شرکت کورنیدو :

کاربر متعهد است که در استفاده از خدمات کورنیدو تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت کند، خدمات را برای اهداف قانونی به کار گیرد و در همه حال، با در نظر گرفتن حیثیت تجاری شرکت کورنیدو، مرتکب رفتاری نشود که اعتبار شرکت کورنیدو را خدشه‌دار نماید. مسئولیت هر نوع اقدام کاربر که منجر به بروز آسیب بدنی، جانی یا مالی گردد به عهده‌ی کاربر است و شرکت در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.

کاربر مشتری و یا سرویس دهنده متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات کورنیدو به صورتی که به کورنیدو صدمه‌ای وارد کند ، استفاده نکنند. در صورتی که کاربر مشتری اعم از شخص حقیقی و یا حقوقی و یا کاربر سرویس دهنده نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات کورنیدو در جهت منافع شخصی و یا آسیب ها اعم از مادی و یا معنوی به منافع شرکت اقدام نماید، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به مطالبه جبران خسارات وارده اقدام نماید.

کاربر مشتری و سرویس دهنده متعهد می شوند پس از اتمام خدمت از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از خدمات کورنیدو، از یکدیگر کسب کرده است ، استفاده‌ای نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوه دیگری نیز مغایر با قوانین کورنیدو خواهد بود. لذا کاربران متعهد خواهند بود، فقط در شرایط ضروری و در مدت زمان ارائه خدمت از اطلاعات یکدیگر مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

کاربر مشتری و سرویس دهنده تعهد مینمایند ،که از هرگونه ارتباط مستقیم با یکدیگر در خصوص دریافت خدمت اجتناب نمایند . بدیهی است تضمین کنترل کیفیت و گارانتی بازگشت وجه ، مورد تائید کورنیدو نبوده و مشتری هیچگونه ادعائی دراین خصوص و یا خسارت احتمالی حادث نخواهد داشت و درصورت آگاهی ، از این اتفاق کورنیدو میتواند نسبت به انسداد حساب کاربری طرفین اقدام نماید .

مشتری متعهد میگرددکه تنها زمانی که قصد استفاده از خدمت را دارد اقدام به ثبت درخواست نماید .

کاربر مشتری و سرویس دهنده تعهد می‌نمایند از مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و … در طول انجام خدمات اجتناب نماید. همچنین استفاده یا در اختیار داشتن اسلحه، وسایل قمار و… در حین انجام خدمات ممنوع است و حق لغو حساب کاربری، جریمه و نیز دعوی حقوقی و کیفری علیه وی را برای شرکت ایجاد می‌کند.

مشتری در طول دریافت خدمات ملزم به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران از هر نظر می باشد و درنتیجه رعایت مقررات مربوط به حجاب برای بانوان و… ، برای مشتری الزامی است ، که در غیر این صورت مسئولیت کلیه پیشامدهای احتمالی بر عهده مشتری می‌باشد.

تعهدات شرکت کورنیدو :

کورنیدو با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجیگری تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران ورفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه خدمات و نیز ایجاد صلح و سازش فی مابین مشتریان و سرویس دهندگان می‌کند. چنانچه هر یک از کاربران کورنیدو در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس ۲۴ ساعته و واحد رسیدگی به شکایات کورنیدو مطرح و شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.

کورنیدو متعهد به تلاش ، برای ارائه‌ی خدمات باکیفیت است و میکوشد تا با به‌روزرسانی نرم‌افزارها متناسب با نیاز کاربران ،کیفیت و نوع خدمات ارائه ‌شده را ارتقا بخشد.

تمامی اطلاعات کاربران اعم از خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان بعنوان اطلاعات محرمانه نزد کورنیدو محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام صالح. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارایه اطلاعات کاربران اعم از مشتریان و یا سرویس دهندگان به مراجع مذکور می‌باشد.

مرکز تعمیرات کورنیدو به هیچ عنوان خدماتی در قبال دستگاه های شامل گارانتی ارائه نمی دهد و در صورت کتمان موضوع از جانب مشتری، تمامی عواقب بر عهده خودمشتری می باشد و مرکز در این خصوص هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.