مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان فارس بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی در شیراز :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در شیراز
تعمیرات لباسشویی در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در شیراز :

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

 تعمیر لباسشویی در شیراز

تمام لوازم الکترونیک دارای طول عمر مشخصی هستند و پس از گذشت مدت زمانی ممکن است خراب شده و به تعمیر بیوفتند. بنابراین یکی از مهم ترین خدماتی که هر نمایندگی لوازم الکترونیک پس از فروش باید به مشتریان خود ارائه دهد، خدمات مربوط به تعمیرات است. ماشین لباسشویی یکی از پر استفاده ترین لوازم خانگی است که ممکن است نسبت به سایر وسایل زود تر خراب شود و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه پیدا کند. در این مطلب با بررسی تعمیر لباسشویی در شیراز همراه با شما دوستان عزیز خواهیم بود. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی در شیراز

تعمیرات ماشین لباسشویی چه مواردی را شامل می‌شود؟

با توجه به این که ماشین لباسشویی یکی از پر کار ترین لوازم خانگی به حساب می آید ممکن است خیلی زودتر از سایر وسایل خانه دچار خرابی شود. گاهی اوقات لباسشویی فقط نیاز به سرویس دارد و با تعویض قطعه تعمیر می شود. سرویس کردن لباسشویی بسیار حائز اهمیت است چرا که قبل از این که لباسشویی به مشکل جدی بر بخورد سرویس می تواند مشکل آن را حل سازد. تعمیرات لباسشویی سامسونگ در نمایندگی این برند در شهر شیراز نیز انجام می شود. بنابراین سرویس و تعمیر لباسشویی در شیراز شامل موارد زیر می شود؛

  • بازرسی کامل دستگاه و سرویس ایرادات جزئی
  • پاک سازی پمپ تخلیه دستگاه
  • جرم گیری دستگاه و پاک سازی مواد اضافی دور لاستیک درب
  • تراز کردن لباسشویی
  • تعویض قطعات آسیب دیده و تعویض فیلترنمایندگی لباسشویی در شیراز

مشکلات رایج ماشین لباسشویی

خرابی ماشین لباسشویی می تواند علل متعددی داشته باشد که در این بخش به برخی از دلایلی خرابی و به تعمیر افتادن آن اشاره خواهیم کرد؛

روشن نشدن ماشین لباسشویی

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که ببینید در هنگام فشردن دکمه پاور دستگاه روشن نمی شود. روشن نشدن دستگاه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه ممکن است به دلیل پارگی یا اتصال سیم یا مشکل در پریز برق روشن نشود. بنابراین ابتدا باید نسبت به سلامت سیم و پریز برق اطمینان حاصل کنید.
  • از دیگر دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی می توان به خرابی تایمر ماشین اشاره کرد. ممکن است تایمر فرسوده شده یا شکسته باشد.
  • یکی از مهم ترین علل روشن نشدن لباسشویی خرابی و ایراد موتور است. موتور قطعه ای از دستگاه است که وظیفه دارد انرژی الکتریکی را از منبع گرفته و آن را به انرژی مکانیکی تبدیل کند. از جمله علائم خرابی موتور می توان به داغی موتور، نچرخیدن دیگ، عدم شست و شوی درست لباس ها و خشک نشدن لباس ها اشاره کرد.

لازم به ذکر است هنگامی که موتور خراب شده و داغ می شود دستگاه خود به خود خاموش می شود. جهت تعمیر موتور لازم است دستگاه واژگون شده تا دسترسی لازم به موتور پیدا شود. بنابراین تعمیر قطعه موتور از عهده افراد عادی خارج است و باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی در شیراز ارجاع داده شود.

تعمیر لباسشویی در شیراز

نچرخیدن دیگ لباسشویی

گاهی اوقات ماشین لباسشویی روشن می شود اما دیگ یا تشت آن شروع به چرخیدن نمی کند. این مشکل می تواند به دلیل شل شدگی، پوسیدگی یا پارگی تسمه متحرک باشد. تسمه قطعه ای است که از موتور به دیگ متصل شده و با استفاده از نیروی موتور سبب چرخش دیگ می شود. طبیعی است که اگر این قطعه پوسیده باشد یا پاره شده باشد دیگ دیگر نخواهد چرخید. از دیگر دلایلی که باعث عدم چرخش دیگ می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همان گونه که گفته شد تسمه نیروی لازم برای چرخش دیگ را از موتور می گیرد بنابراین طبیعی است که اگر عملکرد موتور مختل شود دیگر دیگ به چرخش در نمی آید.
  • یکی از رایج ترین مشکلات در هنگام مواجهه با عدم چرخش دیگ سوئیچ درب ماشین است. اگر دیدید که دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد در وهله اول درب ماشین را چک کنید که به خوبی بسته شده باشد. لازم به ذکر است اگر ماشین لباسشویی شما صفحه نمایش هوشمند داشته باشد پیش از رخ دادن چنین خطایی به شما هشدار خواهد داد.

صدای زیاد ماشین لباسشویی

صدای بلند و غیر قابل تحمل لباسشویی یکی از مشکلاتی است که افراد از آن شاکی هستند و در هنگام تعمیر لباسشویی در شیراز آن را مطرح می کنند.  این مشکل می تواند به دلیل مشکل و خرابی در واشر لباسشویی و مشکل بلبرینگ یا یاتاقان باشد. بلبرینگ قطعه ای از دستگاه است که از تعدادی دایره توپی واقع در یک ردیف تشکیل شده است‌.

هنگامی که دیگ شروع به چرخیدن می کند این قطعه نیز به چرخش در می آید. استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد و گذشت زمان می تواند سبب فرسایش این قطعه و ایجاد صدایی مانند جیرجیر یا تق تق می شود. از دیگر عوامل ایجاد صدای بلند می توان به اضافه بار لباس در لباسشویی، مشکلات مربوط به کمک فنر، عدم تراز لباسشویی، گیر کردن اشیایی داخل لباسشویی و …. اشاره کرد.

خروج آب از کف با نشتی لباسشویی

یکی دیگر از مشکلات رایج لباسشویی خروج آب از کف لباسشویی است که نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی در شیراز دارد. از جمله دلایل ابن مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی شلنگ تخلیه: ممکن است شلنگ تخلیه آسیب دیده باشد یا به درستی نصب نشده باشد که در این صورت باید اقدام به تعویض آن کنید.
  • مشکل از شلنگ آب ورودی: یکی دیگر از دلایل نشتی لباسشویی می تواند مشکل از شلنگ آب ورودی باشد. این شلنگ ها معمولا تا یک و نیم متر طول داشته و از جنس پلاستیک هستند. عدم نصب صحیح، پارگی و آسیب دیدگی این شلنگ می تواند منجر به نشتی شود. جهت جلوگیری از بروز این مشکل توصیه می شود از افراد متخصص برای نصب این قطعه کمک بگیرید و تا جایی که ممکن است از شلنگ های فلزی استفاده کنید. البته احتمال رسوب گرفتگی در شلنگ های فلزی نیز وجود دارد. از دیگر دلایل نشتی آب می توان به خرابی کاسه نمد لباسشویی، استفاده بیش از حد از مواد شوینده، تراز نبودن لباسشویی و …. اشاره کرد.

جمع بندی

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی الکترونیکی است که به دلیل استفاده بیشتر نسبت به لوازم دیگر ممکن است دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. خرابی لباسشویی می تواند به دلایل مختلفی مانند خرابی موتور یا اختلالات دیگری ایجاد شود. نکته ای که در آخر باید به آن توجه کنید این است که در صورتی که لباسشویی شما خراب شد به هیچ عنوان سرخود اقدام به تعمیر آن نکنید. جهت سرویس و رفع خرابی ماشین می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی در شیراز مراجعه کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی در شیراز:

تعمیر لباسشویی در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *