ماشین ظرفشویی سامسونگ

معرفی ماشین ظرفشویی سامسونگ

همانطور که در مقالات قبلی گفته شد ماشین‌های ظرف‌شویی به جزئی از وسایل ضروری منازل تبدیل شده‌اند. ماشین ظرف‌شویی D162 از برند سامسونگ یک محصول باکیفیت بالا و کارآمد می باشد که در رده‌ی ماشین ظرف‌شویی ‌های مبله گروهبندی می‌شود.

ظرفیت این دستگاه 14 نفر بوده  و میزان مصرف انرژی این دستگاه بسیار اکونومیک بوده و توانسته این محصول را در بین ماشین های رده ی A+++  قرار دهد. ماشین ظرف‌شویی D162 دارای دو سبد جداگانه برای قرارگیری ظروف می باشد. در سبد پایینی بشقاب ها و ظروف بزرگتر قرار گرفته و  ظروف کوچکتر و لیوان ها در سبد بالا جای می‌گیرند.

 ماشین ظرفشویی سامسونگ شامل برنامه ای به اسم نیم شور می باشد که با تنظیم کردن آن می توان فقط ظروف سبد طبقه پایین و یا بالا را شست و از مصرف آب و انرژی صرفه جویی کرد. تمامی مدل ها ی سامسونگ دارای برنامه نیم شور می باشند.

مثل تمام ماشین های امروزی یک طبقه هم برای قاشق چنگال ها و ظروف ریز تعبیه شده است که با طراحی منحصر به فرد و خلاقانه می توانید تمام قاشق و چنگال ها را با سرعت و به راحتی تمام بردارید.

برای تعمیر ظرفشویی روی لینک کلیک کنید و یا با شماره های درج شده داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

با ظرفیتی که در این مدل گنجانده شده ظروف 16 نفر به راحتی در آن جا می شود و هیچ نیازی به شستن ظروف با دست پیدا نخواهید کرد.

از مزایای این ماشین ظرفشویی صدای بسیار کم آن می باشد و مزاحمتی برای افراد ایجاد نمی‌کند. سیستم ضدعفونی‌کردن ظروف از امکانات ویژه این دستگاه می باشد.

از مزایای دیگر این دستگاه می توان به تکنولوژی WaterWall  اشاره نمود، این مدل دستگاه ها از اولین ماشین های ظرفشویی می باشند که با بازوی خطی کار می کنند و شستشوی یکدستی را برای شما فراهم می کنند.

در این مدل می توانید ناحیه محل شستشو را ( کل قفسه، قسمت چپ یا قسمت راست) در ماشین انتخاب کنید.

در پایان ذکر کنم این ماشین ظرفشویی تمام نیازهای شما را برای شستشو برطرف خواهد کرد.

2 thoughts on “ماشین ظرفشویی سامسونگ

    • Kornido says:

      این یک مساله شخصی هستش.دوست عزیز تعمیرات ویرپول کمی مشکل تر از تعمیرات ظرفشویی سامسونگ هستش. به همین دلیل از نظر ما سامسونگ پیشنهاد میشه.
      هر دو از برندهای معروف بازار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما