ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ

(اختصاصی از کورنیدو)

 

در این مقاله سعی داریم هر هفته یکی از ماشین لباسشویی های شرکت سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

به همین دلیل برای شروع یکی از محبوبترین ماشین لباسشویی های بازار یعنی مدل ادد-واش (AddWash) را بررسی   می کنیم.

AddWash  همان طور که از اسمش پیداست به ماشین لباسشویی گفته می شود که در حین عمل شستشو می توان لباس به آن اضافه کرد و دارای محفظه اضافه بر روی درب اصلی می باشد.

مدل J1477 از کمپانی سامسونگ و با ظرفیت 7 کیلوگرم ، یکی از ماشین لباسشویی‌های شرکت سامسونگ می باشد که از طراحی مدرن، مشخصات قابل توجه، ظرفیت مناسب و رتبه مصرف انرژی خوبی (َA+++) برخوردار می باشد.

ویژگی پرکاربرد و اصلی این دستگاه چیزی است که مدت ها مورد درخواست مصرف کنندگان بوده و آن هم امکان اضافه کردن البسه پس از شروع به شستشو در ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی AddWash یک در اضافه دارد که در بالای در اصلی قرار گرفته و از طریق آن می‌‌توان به راحتی، لباس‌های به جامانده را به دستگاه اضافه کرد.

این کار به سادگی و با فشردن کلید توقف دستگاه، اضافه کردن البسه و زدن دوباره کلید شروع، انجام می‌پزیرد. همچنین ظرفیت این در دوم، به اندازه‌ای می باشد که از طریق آن می‌توان یک پلیور و یا شلوار لی را وارد دستگاه کرد. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 7 کیلوگرم می‌تواند در اکثر خانواده ها مورد استفاده قرار بگیرد. مصرف انرژی این دستگاه  A+++ می باشد و مصرف پایینی را خواهد داشت. از قابلیت‌های دیگر این دستگاه دارای سیستم شستشوی چندحالته است که با وجود یک ولوم کنترلی که روی پنل دستگاه تعبیه شده، کاربر می تواند با توجه به کثیفی البسه، زمان و مدل شستشوی خود را تنظیم نماید. موتورها جدید اینورتر سامسونگ عملکرد دستگاه را به طرز چشمگیری و با استفاده از هیتر سرامیکی بهینه کرده اند.

از دیگر مشخصات این دستگاه سیستم حفاظتی در نوسان های  ولتاژ بوده که مانع از خرابی برد دستگاه می شود. دیگ الماسه ضد چروک از دیگر مشخصات مثبت این مدل می باشد تا باعث کمتر چروک شدن لباس ها شود.

از مزایای دیگر این مدل، شستشوی خودکار دیگ دستگاه پس از اتمام کار می باشد. در مدل J1477 سیستم خطا یابی هوشمند و پیش شستشو با کف قرار داده شده است.

از دیگر مزایای این دستگاه میتوان از تکنولوژی ضد لرزش (VRT PLUS)، سیستم اکو بابل ( ecobubble) که باعث محافظت از الیاف البسه می شود، درب کریستالی ضد ضربه و کنترل کامل دستگاه با گوشی های هوشمند، اشاره کرد.

خدمات پس از فروش سامسونگ و قیمت مناسب این دستگاه، این مدل را به یکی از مدل های پر فروش بازار تبدیل کرده است.

 

 

2 thoughts on “ماشین لباسشویی سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما