مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر اسنوا

درخواست تعمیر مایکروفر

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر اسنوا | تعمیر،نصب و سرویس

برند اسنوا (SNOWA) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات مایکروفر اسنوا (SNOWA)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای اسنوا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر اسنوا :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر اسنوا

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل انتخاب کورنیو
دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر اسنوا :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر اسنوا از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا

مایکروفر وسیله ایست که از آن به عنوان انقلابی در شیوه های پخت و پز در آشپزخانه یاد می شود. روش های پخت گوناگون در کنار پخت سالم تر غذاها که به حفظ ویتامین های موجود در غذا کمک می کند، دلایل اصلی استقبال از این وسیله نوین آشپزخانه است. بازار پر رونق استقبال از این وسیله، باعث شده است تا برندهای متنوع داخلی و خارجی برای تولید آن اقدام نمایند. در این میان برند خوش نام اسنوا، که یکی از شناخته شده ترین برندهای داخلی است، یکی از تولید کنندگان مایکروفر است که قصد داریم در این نوشته به بررسی مایکروفرهای تولیدی این برند بپردازیم. نمایندگی مایکروفر اسنوا در استان های مختلف کشور، به کار فروش و ارائه خدمات پشتیبانی این دستگاهها مشغولند و به همین دلیل، خیال مصرف کنندگان این دستگاهها از این بابت تا حدود زیادی آسوده است. همین طور اگر به دنبال تکنسین مجاز و مجرب این دستگاهها به این صفحه آمده اید، با مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل کورنیدو با شماره های 22227378 یا 22111159، تماس بگیرید تا دستگاه خود را در کوتاهترین زمان ممکن تعمیر نمایید.

 

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا در تهران

 

 

نکات طبخ غذا در مایکروفر اسنوا

 

طبخ غذا به وسیله مایکروفر، بعضا نکاتی دارد که باید آن را رعایت کرد تا غذا با کیفیت مناسبی طبخ شود. برای تسلط بیش تر به انواع روش های پخت در دستگاه بهتر است تا دفترچه راهنمایی که در نمایندگی مایکروفر اسنوا به شما داده شده را مطالعه نمایید. اما برخی نکات جالب دیگر را نیز ما برای شما در ادامه این مطلب آورده ایم.

اگر قصد بخار پز کردن سبزیجات در مایکروفر را دارید، از یک کاسه امن برای مایکروفر خود استفاده کنید. یک بسته بندی پلاستیکی روی دستگاه بگذارید و سپس با اضافه کردن آب (در صورت نیاز) اطمینان حاصل کنید که سبزیجات شما پخته است. دقت کنید که حتما سبزیحات در قطعات یکنواخت برش خورده باشند بهتر است این قطعات در ابعاد دو تا سه سانتی متری باشند. برای خارج شدن بخار آب نیز یک سوراخ روی پلاستیک بگذارید.

اگر قصد پختن تخم مرغ را دارید، می توانید آنها را آب پز و یا نیمرو کنید. برای نیمرو کردن فقط بشقاب خود را پیش از ریختن تحم مرغ در آن حسابی گرم کنید. یک کره کوچک اضافه کنید و بگذارید تا آب شود و سپس تخم مرغ را اضافه کنید بعد از دو تا سه دقیقه نیمروی شما کاملا آماده است. برای تهیه یک تخم مرغ آبپز، یک کاسه را در مایکروفر به صورت نیمه خالی با آب پر کنید، تخم مرغ را به داخل آب قرار دهید، کاسه را با یک بشقاب بپوشانید و 60 ثانیه آن را طبخ کنید. مشخص است که پختن تخم مرغ در مایکروفر نسبت به پختن آن روی گاز کار سخت تریست و این توضیحات برای اوقاتی داده شد که دسترسی شما به گاز قطع شده باشد.

 

برخی از مواردی که نباید در مایکروفر قرار داد

 

موارد زیر را داخل مایکروفر اسنوای خود قرار ندهید:

  • اسفنج خشک، می تواند در مایکروفر شما آتش بگیرد و حسابی دردسر درست کند.
  • قرار دادن فندق، رنگ اسپری و برخی مواد شیمیایی، منجر به ذوب شدن مواد، تولید جرقه و دود و در نهایت آتش می شود.
  • انگور در مایکروفر تبدیل به یک گلوله ی آتشین خواهد شد.
  • به یاد داشته باشید تمیز کاری در فواصل منظم، می تواند به کارکرد بهتر مایکروفر اسنوا کمک کند از دستمال مرطوب برای پاک کردن استفاده کنید و از مواد شیمیایی و شوینده های مختلف استفاده نکنید، محفظه داخلی را نیز با احتیاط تمیز کنید.
  • برخی مواد خوراکی دانه ریز مانند لپه و عدس را فقط با کیسه های مخصوص می توانید داخل مایکروفر قرار دهید.
  • سعی کنید فضای کافی برای کارکرد فن دستگاه را برای آن بگذارید تا بدون مشکل به تهویه هوا بپردازد. پس مایکروفر اسنوای خود را به دیوار پشت سر نچسبانید.
  • برای تعمیر مایکروفر با استفاده از قطعات فابریک تهیه شده از نمایندگی مایکروفر اسنوا با شماره های 22227378 یا 22111159، تماس بگیرید.

 

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی مایکروفر اسنوا

 

با برخی نکات مهم نگهداری از مایکروفر اسنوا آشنا شدیم. اما در ادامه با برخی از مهم ترین دلایلی که سبب تماس با نمایندگی مایکروفر اسنوا برای تعمیر این دستگاهها شده است آشنا می شویم.

 

ایراد در سیستم گردش غذا

 

یکی از دلایلی که مشتریان را مجبور به تماس با نمایندگی مایکروفر اسنوا می‌کند، ایراد در سیستم گردش غذای دستگاه است. سیستم گردش غذا در مایکروفر اسنوا، از یک سینی، ریل زیر سینی، شفت و موتور گردان درست شده است و وظیفه دارد تا غذا را با سرعت یکسان در دستگاه بچرخاند تا پخت آن کاملا یکنواخت شود. در صورتی که ایرادی در هر کدام از قسمت های این سیستم به وجود بیاید، گردش غذا در مایکروفر متوقف خواهد شد و عملا امکان استفاده از آن وجود ندارد.

 

خاموش شدن دستگاه و مراجعه به نمایندگی مایکروفر اسنوا

 

این مورد شبیه به وقتی است که در میانه کار مایکروفر، را باز کنید. در این مواقع در همان ثانیه که شما دکمه باز شدن درب دستگاه را فشار می دهید، مایکروفر خاموش می شود. این اتفاق برای جلوگیری از خروج امواج از بدنه دستگاه و ایمنی کاربر است. حالا در این مورد هم اتفاق مشابهی رخ می‌دهد. میکرو سوییچ مایکروفر شما ایراد پیدا کرده و به اشتباه پیام باز بودن در دستگاه را به برد مخابره می‌کند در نتیجه دستگاه در میانه پخت و پز و بدون باز شدن در مایکروفر خاموش می‌شود. البته ممکن است خود برد نیز ایراد پیدا کرده باشد که در این صورت لازم است توسط تکنسین مجاز نمایندگی مایکروفر اسنوا بررسی شود.

 

تعمیر مایکروفر اسنوا در تهران

 

باز یا بسته نشدن در مایکروفر

اگر در مایکروفر باز یا بسته یا قفل نمی‌شود ، احتمالا فنر قفل درب ایراد پیدا کرده است. خوشبختانه این مشکل ساده حل و تعمیر می شود و هزینه زیادی ندارد. فنر تاب خورده معمولا باعث می شود که در مایکروفر بسته بماند و باز نشود. با تعویض این قسمت مشکل دستگاه شما حل می شود و می توانید مانند قبل از آن استفاده نمایید. برای تعمیر فوری و با کیفیت مایکروفر خود با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

 

تعمیر در نمایندگی مایکروفر اسنوا

 

برای تعمیر با کیفیت و فوری مایکروفر اسنوای خود، با مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو تماس بگیرید. تکنسین های این مجموعه تجربه کار با انواع مایکروفر را داشته و کار تعمیر دستگاه شما را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام خواهند داد. همین طور برای حفظ عملکرد دستگاه شما از قطعات فابریک نمایندگی مایکروفر اسنوا برای انجام تعمیرات استفاده خواهد شد. برای استفاده از این خدمات، کافیست با مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو با شماره های 22227378 یا 22111159، تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی اسنوا 

تعمیر مایکروفر اسنوا در مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

33 thoughts on “نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا | شعبه اصلی 22111159-021

  1. نیما توانی says:

    با سلام
    مایکروفرر ما بعضی اوقات دود میکند و بوی بدی میدهد
    دلیلش چیست ؟

  2. کیوان شاکری says:

    سلام وقت بخیر
    ماکروویو من وقتی کار میکنه صفحه داخل نمیچرخه و لامپ خاموش است تا در رو باز میکنم لامپ روشن میشه و صفحه داخل میچرخه .
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

  3. الهام نعمتی says:

    سلام روزتون بخیر
    ماکروفر من زمان کار کردن صدای بلندی شبیه جرقه داره ممنون میشم راهنمایی کنین و اینکه تعمیرش حدودا و چقدر هزینه داره

    • Kornido says:

      با سلام
      ممکن است مشکل از مگنترون دستگاه و یا دیود ماکروفر باشد.
      جهت تعمیر با مرکز تماس حاصب فرمایید

  4. طارا صدقی says:

    سلام وقت بخیر
    برای تعمیر ماکرویی که دارم شما کارشناس شیراز هم دارید که ما هم بتونیم از خدمات عالیتون بهره مند بشیم؟

  5. مهدی مهاجر says:

    سلام خسته نباشید. ریست دستگاه چطور انجام میشه؟ صفحه کلید دکمه هاش به سختی کار میکنه باز کردم روی اون ورق آلومینیوم بریدم و گذاشتم ولی درست نشد. ایراد از چیه؟
    اگه نیاز به تعمیرکار داره شما سمت مشهد هم نیرو دارید برای تعمیر؟

  6. ساعده محبوب says:

    سلام
    من سولاردام LG دارم بعد از آخرین بار استفاده از برنامه Persian cook هیچ کدام از برنامه هاش کار نمیکنه و فقط غذا رو گرم میکنه.
    مشکلش چیه و باید چیکار کنم؟

  7. مینا غلامی says:

    با سلام و خسته نباشید
    من از شیراز مزاحم میشم. و مایکروفر مشکلی داره گویا از سیم کشی باشه. میخواستم بدونم شما کارشناس اینجا دارید که بتونیم تقاضا کنیم بابت تعمیر؟

  8. بهار حلما says:

    سلام
    امروز با ترکیب سرکه و آب ماکرومو تمیز کردم یه صدا مثل ترکیدن داد بعد خاموشش کردم و درش باز کردم دیدم چند قسمت زیر حلقه چرخانش پوستش کنده خیلی کم و حبابی شده. داخلش رو خشک کردم و بعد حلقه چرخان و سینیش گذاشتم و روشن کردم هیچ مشکلی نداشت. میخواستم بدونم اون رنگ پریدگی مشکل‌ساز هست؟

    • Kornido says:

      با سلام
      اگر رنگ پریدگی بدنه اصلی باشه بله به مرور مشکل ساز خواهد شد. لطفا با اسپری آن را رنگ نمایید

  9. امیری says:

    سلام وقت بخیر
    صفحه نمایش خوب کار میکنه و سالمه اما لامپش کار نمیکنه و سینی هم که نمیچرخه. مشکلش چیه؟

  10. اکبر مشتاقی says:

    سلام روزتون بخیر
    ماکروفر من زمان کار کردن صدای بلندی شبیه جرقه داره ممنون میشم راهنمایی کنین و اینکه تعمیرش حدودا و چقدر هزینه داره

    • Kornido says:

      باسلام
      موتور فن دستگاه شما سوخته است لطفا جهت تعمیر با مرکز تماس حاصل فرمایید

  11. Kornido says:

    سلام
    شما بردهم دارین برای فروش و قیمتش چنده ؟ برد ماکروفرم سوخته چطوری هماهنگ کنم برای تعویضش؟

  12. کسری مولایی says:

    با سلام خدمت شما دوستان. سؤالی داشتم از حضورتان. مایکروفر ال جی دارم که تازه خریداری کردم. خواستم بدونم از چه ظرفهایی میتونم برای گرم کردن غذا استفاده کنم؟ میشه راهنمایی بفرمایید

    • Kornido says:

      سلام و عرض ادب
      ازظروف فلزی در مایکروفر استفاده نکنید. از ظروف چینی، شفاف و بدون حاشیه براق استفاده نمایید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *