خطاها و مشکلات رایج مایکروفر پاناسونیک

خطاها و مشکلات رایج مایکروفر پاناسونیک

خطاها و مشکلات رایج مایکروفر پاناسونیک

یکی از لوازمی که کاربرد بسیار زیادی در آشپزخانه و امر پخت و پز دارد دستگاه مایکروفر است .برند پاناسونیک با استفاده از قطعات با کیفیت و به روز مایکروفر های با کیفیتی را در مدل های مختلف روانه بازار کرده که نظر مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.اما این دستگاه با کیفیت هم دچار مشکلاتی می شود و خطاهای مختلفی ممکن است برای دستگاه مایکروفر شما پیش بیاید.

تصور کنید وقتی پس از یک روز کاری خسته کننده به منزل آمده و در همان خستگی یک شام برای خودتان تدارک دیده باشید و برای پخت و پز آن نیاز به مایکروفر پاناسونیک خود داشته باشید و متوجه خرابی آن شوید ، قطعا این اتفاق انرژی شما را گرفته و شما را کلافه می کند.

خطاهای رایج مایکروفر پاناسونیک چیست؟

در این مقاله ی رسمی از شرکت کورنیدو به بررسی مشکلات و خطاهای رایج مایکروفر پاناسونیک می پردازیم . البته نیازی نیست نگران باشید ، چنانچه دستگاه شما دچار هرگونه مشکل شود می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان یک تکنسین جهت بررسی دستگاه شما اعزام شود.

مایکروفر پاناسونیک با اینکه جزو برندهای مطرح و با اصالت است ولی این دستگاه هم مانند کلیه دستگاه های الکترونیکی پس از مدتی استفاده دچار استهلاک و خرابی های می شود که نیاز به انجام تعمیرات دارد.با اینکه مایکروفر پاناسونیک دارای مدل های مختلفی است اما ارور هایی وجود دارد که برای تمامی مدل ها مشابه است در این مقاله به بررسی کلی این خطاها می پردازیم .

خطای  H99 :

این خطا به معنی وجود مشکل در قسمت برد دستگاه شما است و باید تویط تکنسین ها و متخصصین مجرب بررسی شود.

خطای  H98 :

زمانی این خطا برای دستگاه شما بوجود می آید که مگنترون مایکروفر پاناسونیک شما دچار خرابی هایی از قبیل سوختن نازل ، سوختن فیلتر میکا و یا خود قطعه مگنترون شده باشد.

خطای  H97 :

این خطا مشکل در قسمت برق وودی به اینورتر را نمایش می دهد و یا ممکن است که برد اینورتر دارای قطعه شده باشد و برق مورد نیاز برای کار کردن مگنترون را نتواند تهیه کند.

خطای  H96 :

خطای ذکر شده به علت خرابی در آی سی برد دستگاه پدید می آید . ( آی سی برد قسمتی است که همه ی برنامه های بر آن برنامه نویسی شده است .)

خطای  H95 :

برای رفع این ارور باید سوکت و سر فیش های ورودی برد را بررسی کنید .

خطای  H90 :

این خطا به دلیل خرابی در قسمتی روی برد اینورتر به نام ترمیستور به وجود می آید.

خطای  H02 :

بر روی برد اصلی مایکروفر که به اصطلاح به آن مین برد گفته می شود .آی سی پروگرمی وجود دارد که از کارخانه بر روی برد نصب شده، تمامی دستورات پخت و پز مانند یک برنامه برروی این آی سی برنامه نویسی شده است و در صورت خرابی اگر ای سی اصلی موجود نباشد ، برد مایکروفر پاناسونیک دیگر تعمیر نخواهد شد.

خطای  H20 :

این خطا مربوط به قسمت سنسور دود مایکروفر پاناسونیک بوده  که از بغل دستگاه به داخل راه پیدا می کند و در صورتی که دود بیش از حد وارد کابین مایکروفر شود این سنسور دستگاه را خاموش می کند.

خطای  U14 :

این خطا زمانی مشاهده می شود که دارید از برنامه بخارپز استفاده می کنید و آب کاملا بخار شده و به آب بیشتری نیاز دارد.

خطای  U40 :

زمانی که برنامه ای به دستگاه ندید و دکمه شروع ( استارت ) را بزنید این خطا مشاهده می شود.

خطای  U65 :

این ارور زمانی مشاهده می شود که زمان پخت و پز بسیار طولانی شده باشد و از همین رو مگنترون بسیار داغ شود.

در صورت بروز به هر یک از مشکلات ذکر شده می توانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس گرفته و درخواست تعمیر مایکروفر پاناسونیک خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن یکی از بهترین تکنسین ها به محل مورد نظر شما اعزام شود.

از اینکه با مقاله ی “خطاها و مشکلات رایج مایکروفر پاناسونیک” با ما همراه بودید از شما متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما