پنج مورد از حقایقی که باید درباره ماشین لباسشویی سطلی بدانید….

پنج مورد از حقایقی که باید درباره ماشین لباسشویی سطلی بدانید….

(اختصاصی از کورنیدو)

 

این نوع ماشین لباسشویی ها می توانند به کاهش مصرف برق شما کمک کنند ولی چرخه شستشوی آن ها بسیار بیشتر از ماشین های اتوماتیک درب از جلو می باشد.

امیلیو گونزالس، مهندس تست گزارشات مصرف کننده می گوید: “بزرگترین دلیل برای خرید یک ماشینِ درب از جلو، این است که بارگیری و تخلیه آن بسیار راحت تر از ماشین درب از جلو می باشد و نیازی به خم شدن ندارد.”

این ماشین لباسشویی ها نسبت به دیگر ماشین ها آب را زودتر خالی کرده و سریع تر لباس ها را خشک می کند که موجب صرفه جویی در وقت و انرژی می شود.

 

1 – مرکز تحقیقات انرژی طی گزارش ها و تحقیقاتی که طی چند سال انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که :وقتی یک لباسشویی آب کمتری مصرف می کند، زمان بیشتری برای انجام شستشو نیاز دارد. زمانیکه برای شستشو در لباسشویی سطلی صرف می شود به طور میانگین در حدود 60 تا 80 دقیقه می باشد.

2 – امروزه تولید کنندگان ظرفیت های ماشین لباسشویی را افزایش داده اند تا لباس های بیشتری در آن جا شوند. لباسشوییهای سطلی قالبا بزرگتر از ماشینهای معمولی می باشند و جای بیشتری اشغال میکنند.حتما به هنگام خرید متراژ مکانی که میخواهید ماشین لباسشویی را در آن جا نصب کنید به همراه داشته باشید.

بعضی از ماشین های سطلی نه تنها در عرض بزرگتر می باشند بلکه در ارتفاع نیز بزرگتر می باشند و دیگ آنها بسیار عمیق تر می باشند و دیده شده به دلیل ارتفاع زیاد بعضی از مشتریان، که قدشان بلند نیست، دستشان به ته دیگ نرسیده و لباس های کوچک نظیر جوراب و … را نمی توانند بردارند و از چهارپایه و یا انبر استفاده می کنند.

3 – لباسشویی های درب از بالا به اصطلاح رفتار مناسبی با لباسها نمی کنند. بدلیل اینکه آب کمتری مصرف می شود و زمان شستشو بیشتر می شود، لباسها سایش زیادی با هم پیدا می کنند و در نتیجه بیشتر چروک می شوند.

4 –کم بودن آب، چرخش بسیار سریع دیگ و طولانی بودن زمان شستشو موجب چروک شدن البسه می شود.

برای جلوگیری از چروک شدن باید لباس های همسان را با هم به داخل دیگ ریخت. به طور مثال حوله ها با هم و لباس ها و یا ملحفه ها با هم ریخته شوند.

پایین آوردن دور موتور نیز از چروک کردن لباس ها می کاهد.

قبل اینکه لباسها را به خشک کن بیاندازید یک بار آن ها را تک تک تکان بدهید. این ترفند در چروک نشدن لباسها تاثیر بسزایی دارد.

5 – ماشین لباسشویی های درب از جلو به هنگام زیادی بار و یا جابجا شدن و یا حتی نا متعادل بودن دیگ، اخطاری به شما نخواهند داد و این عامل به مرور زمان منجر به خرابی، حرکت کردن لباسشویی، سر و صدا و خسارت به ماشین خواهد شد. در صورتیکه ماشین لباسشویی سطلی خود به خود و با تنظیم آب ورودی و یا دیگر عوامل تنظیم خواهد شد و خود را بالانس خواهد کرد.

 

 

 

11 thoughts on “پنج مورد از حقایقی که باید درباره ماشین لباسشویی سطلی بدانید….

    • Kornido says:

      به مقدار خسلس کمتری چروک می کنند و صرفا اینکه گفته می شود بدون چروک، فقط تبلیغات هستش.

    • Kornido says:

      پمپ تخلیه دستگاه در مرحله اول باید تست بشه و بعز اون بقیه قطعات مربوطه…

  1. اشکان says:

    بین لباسشویی سطلی ها چه برندی رو پیشنهاد میدین؟! با توجه به اینکه زیاد استفاده می کنیم

  2. نجفی says:

    تایمر مینی واش خراب شده آیا می توانید تعمیرکار بفرستید یا اینکه خودمان باید برایتان بیاوریم

  3. قاسم says:

    سلام داخل سطل یه تسمه یا چسب هست ک الان مال ما کنده شده و ازش آب بیرون میاد رو موتورَ، باید چکار کنم؟

    • Kornido says:

      با سلام قطعه مورد نظر باید تعویض گردد جهت تهیه با مرکز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما