مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال دوو در زنجان 

نمایندگی یخچال دوو در زنجان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال دوو در زنجان

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال دوو در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال دوو در زنجان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال دوو برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال دوو در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال دوو در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در زنجان
تعمیرات یخچال دوو در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال دوو در زنجان :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی یخچال دوو در زنجان

با توجه به هزینه بالای تهیه یخچال در بازار داخلی در صورت که یخچال با ایراداتی مواجه شد، افراد نیاز به تعمیر آن خواهند داشت. تعمیر یخچال یکی از موارد تخصصی بوده که نیاز به مهارت بالا در این زمینه دارند. یخچال دوو یکی از یخچال های عرضه شده در بازار داخلی بوده که پس از مدتی از استفاده بر اثر دلایل مختلف دچار خرابی می شود. افراد در راستای تعمیر یخچال دوو در زنجان نیاز به تماس با نمایندگی یخچال دوو در زنجان خواهند داشت.

در راستای گسترش فناوری دنیای لوازم خانگی توسعه یافته و یخچال یکی از کالاهای مورد نیاز در هر خانه است. این وسیله مهم سبب شده تا افراد جهت نگهداری مواد غذایی نیاز به روش های سنتی نداشته باشند. در این مقاله به ایرادات پیش آمده در یخچال دوو پرداخته شده که در جهت تعمیر یخچال در زنجان در صورت خرابی یخچال نمایندگی یخچال دوو در زنجان آماده کمک به افراد خواهد بود.

نمایندگی یخچال دوو در زنجان

دلایل موثر در خرابی کمپرسور یخچال دوو

یخچال دوو نیز به مانند دیگر یخچال های خارجی عرضه شده در بازار داخلی از قطعات مختلفی تشکیل شده که در صورت عدم استفاده نادرست مصرف کنند با خرابی ان ها مواجه خواهد شد. از مهم ترین قطعات درون یخچال دوو می توان به کمپرسور اشاره کرد. خرابی کمپرسور سبب عدم کارکرد نادرست یخچال و گرم شدن فضای درون آن خواهد شد. در چنین کاربر جهت تعمیر یخچال دوو در زنجان می تواند با نمایندکی یخچال دوو در زنجان ارتباط برقرار کند. از عوامل موثر در سوخت کمپرسور و از کار افتادگی ان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از بین رفتن لایه محافظ سیم پیچ موتور یخچال دوو سبب سوختن کمپرسور آن شده که بایستی موتور تعویض گردد. همچنین اینمشکل سبب برق گرفتگی نیز خواهد شد و مشتری در صورت اطلاع باید یخچال را از برق جدا نماید.
  • قطع شدن و از کار افتادن اورلود یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال دوو است.
  • وارد شدن بار اضافه به موتور یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال دوو است. هر چند مدت یک بار بایستی فضای درون یخچال خالی شده و از گذاشتن مواد غذایی زیاد درون یخچال پرهیز شود.
  • نوسانات برق یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال دوو است. استفاده از محافظ سبب جلوگیری از نوسانات برق شده که بایستی تهیه شود.
  • گرفتگی مسیر لوله ( لوله مویی ) دیگر دلیل سوختن کمپرسور بوده که باید مسیر لوله توسط یک تعمیرکار بررسی و مسدودیت رفع گردد.

موارد بالا اغلب دلایل سوختگی موتور یخچال بوده که در صورت سوختگی بایستی موتور تعویض گردد. افراد برای تعمیر یخچال دوو در زنجان بایستی با نمایندگی یخچال دوو در زنجان تماس برقرار نمایند.

تعمیر یخچال دوو در زنجان

گرفتی لوله دیفراست برا اساس تجربیات نمایندگی یخچال دوو در زنجان

جمع شدن آب در کف یخچال ؜ نشانه مشکل گرفتگی لوله دیفراست بوده که در صورت از بین نرفتن این مشکل، آب منجمد شده و به دلیل تهویه ناکافی، خنک کنندگی یخچال کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین در مواردی ممکن بوده عدم تهویه سبب آسیب به قطعات دیگر از جمله موتور یخچال شود. افراد در مواجه با این مشکل نیاز به این داشته با نمایندگی یخچال دوو در زنجان ارتباط برقرار نمایند و از تیم متبحر آن ها در زمینه تعمیر کمک بخواهند.

خرابی دمپر هوا

خرذابی دمپر هوا یکی از مشکلات یخچال دوو بوده که بایستی مورد تست قرار گیرد. افراد در ضورت مواجه با این مشکل می توانند با نمایندگی یخچال دوو در زنجان در ارتباط باشند. موارد زیر در ارتباط با مراحل تست دمپر هوا جهت تشخیص خرابی و سالم بودن آن خواهد بود.

  • در ابتدا فرد پس از باز نمودن درب یخچال لامپ را خاموش خواهد کرد.
  • در مرحله دوم کاربر نیاز به این داشته تا بررسی نماید که آیا هوای سرد از کناره ها یا منافذ مخصوص یخچال وارد می شود یا خیر.
  • در صورتی که فعالیت یخچال ادامه داشته باشد، اما باد سردی رد و بدل نشود، دمپر هوا خراب است.

موارد پایین می؜تواند دلایل خرابی دمپر هوا بوده که بایستی مورد بررسی یک متخحصص قرارگیرد. در این روند تعمیر خودسرانه موجب خرابی دیگر قطعات شده و سبب زیان بیشتری خواهد شد. افراد جهت تعمیر یخچال دوو در زنجان می توانند با یک متخصص در این زمینه ارتباط برقرار نمایند.

  • معیوب شدن دریچه دمپر یکی از دلایل عدم کارکرد دمپر هوا بوده که بایستی مورد بازبینی قرار گیرد. افراد در صورت نیاز به تعمیر یخچال دوو در زنجان می توانند با نمایندگی یخچال دوو در زنجان ارتباط برقرار کنند.
  • شکستن پره های دمپر نیز یکی از این مشکلات بوده که باید مورد بررسی قرار گیرد.

در این بخش نحوه تست دمپر هوای یخچال دوو آموزش داده شد و به بررسی دلایل خرابی این قطعه پرداخته شد. در مواردی این قطعه نیاز به تعویض داسته که افراد جهت این کار می توانند با نمایندگی یخچال دوو در زنجان تماس برقرار نمایند.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در زنجان

خرابی سنسور یا ترموفیوز بر اساس برآورد نمایندگی یخچال دوو در زنجان

یکی از مشکلات رایخ دترون یخچال دوو خرابی سنسور یا ترموفیوز بوده که باعث عدم رسانایی برق درون یخچال خواهد شد. همچنین در مواردی باعث برق گرفتگی شده که بایستی در این هنگام  دوشاخه یخچال از برق جدا گردد. افراد در صورت تعمیر یخچال دوو در زنجان می توانند با یک فرد متخصص در این زمینه ارتباط برقرار نموده و با نمایندگی یخچال دوو در زنجان در تماس باشند.

اگر  ترموفیوز  دچار سوختگی شود به دلیل نوع رابطه ای که با هیترالمنت دارد، همرسانی برق قطع خواهد می شود که در نتیجه مشکل کاهش سرمای درونی یخچال به وجود خواهد آمد. در صورت سوختگی، این قطعه بایستی تعویض شده تا مشکل رفع گردد. ترموفیوز ها باعث آب شدن برفک ؜ها شده و از برفک زدن بدنه یخچال جلوگیری خواهند کرد. کاربران برای کسب اطلاع بیشتر می توانند با نمایندگی یخچال دوو در زنجان تماس برقرار کنند.

 در انتها

یکی از موارد مهم و موثر رد نگهداری و مراقبت از یخچال دوو عدم قرار دادن مواد غذایی با حجم زیاد درون این یخچال خواهد بود. کاربران در این مقاله با دلایل سوختن کمپرسور و گرفتن وله دیفراست آشنا شدند. همچنین خرابی دمپر هوا و خرابی سنسور مورد بررسی قرار گرفت. افراد جهت تعمیر یخچال دوو این امکان را داشته تا با نمایندگی یخچال دوو در زنجان ارتباط برقرار نمایند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال دوو در زنجان

تعمیر یخچال دوو در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *