مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال بکو در زنجان 

نمایندگی یخچال بکو در زنجان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال بکو در زنجان

برند بکو (beko) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال بکو در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال بکو در زنجان (beko)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های بکو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال بکو برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال بکو در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال بکو در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر یخچال بکو در زنجان
نمایندگی تعمیرات یخچال بکو در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال بکو در زنجان :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی یخچال بکو در زنجان

امروزه گران؜ترین و مهم؜ترین عضو آشپزخانه یخچال است و برای زنان خانه دار اهمیت ویژه‍ای دارد شاید این وسیله حیاتی در آشپزخانه نیاز به علم و آگاهی دارد که نمایندگی یخچال بکو در زنجان با افتخار در اینجاست که به شما کمک کند.

ممکن است پس از خرید هر یخچالی از جمله یخچال  بکو با ایراداتی مواجه شوید؛ مشکلاتی که در اکثر موارد تخصصی است. در بعضی از موارد داشتن آگاهی به شما در رفع ایراد یخچال کمک می؜کند که که خودتان مشکلات سردستی را برطرف کنید و نیاز به تعمیر یخچال بکو در زنجان نداشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

نمایندگی یخچال بکو در زنجان

خنک نبودن دمای یخچال بکو

اگر فن اواپراتور کار نکند، هوای سرد را به محفظه یخچال نمی؜رساند و یخچال سرد نمی؜شود.

خرابی رله استارت؛ ممکن است گاهی اوقات کمپرسور کار نکند یا اصلا کار نکند. در نتیجه یخچال به اندازه کافی سرد نمی؜شود موارد دیگری مثل ترموسات کنترل دما، خازن استارت، برد کنترل دما و برد کنترل اصلی ممکن است باعث خنک نشدن یخچال شود. جهت تعمیر یخچال بکو در زنجان با نمایندگی یخچال بکو در زنجان ارتباط برقرار کنید

اگر سیم پیچی کندانسور کثیف باشد، موجب خرابی کندانسور و در نتیجه خنک نشدن یخچال می؜شود.

خرابی فن اپراتور یخچال  بکو بر اساس تجربه نمایندگی یخچال بکو در زنجان

وظیفه فن اپراتور برودت هوا  و به گردش درآوردن سرمای داخلی تولید شده درون یخچال می؜باشد. در صورت کار نکردن این قطعه برودت هوا انجام نمی؜شود و باعث گرم بودن یخچال می؜شود. دلایل خرابی فن اپراتور یخچال بکو:

شکستگی پره های فن  باعث خرابی فن اپراتور است.

معیوب بودن موتور فن یکی دیگر از این دلایل است.

ایراد در سیم کشی فن هپراتور نیز موجب خرابی این قطعه می؜گردد. برای تعمیر یخچال بکو در زنجان  با نمایندگی یخچال بکو در زنجان تماس برقرار کنید.

خرابی لاستیک درب یخچال بر اساس تجربه نمایندگی یخچال بکو در زنجان

خراب بودن لاستیک دور درب یخچال باعث بسته نشدن درب می؜شود، این مشکل سبب از بین رفتن سرمای درون یخچال، کار کردن بیشتر از حدموتور، فن های یخچال و خرابی آن؜ها می؜شود. از موارد خرابی نوار پلاستیکی دور درب یخچال بکو:

از بین رفتن چسبندگی پلاستیک، چفت نشدن درب یخچال، پارگی و قطع نوار پلاستیکی

برای اطمینان از خرابی می؜توانید فضای دور یخچال را تاریک کنید اگر نور درون یخچال از بین درب و نوار رد شد نوار پلاستیکی دور درب خراب است. برای تعمیر یخچال بکو در زنجان  با نمایندگی یخچال بکو در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال بکو در زنجان

تنظیم درجه دمای یخچال بکو

تنظیم درجه دمای یخچال  بکو سیار مهم است. در زمستان دما را بر روی 4 الی 5 ؜درجه در تابستان دما یخچال را بر روی 2 الی 3 درجه ؜ قرار دهید. در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناس تعمیر یخچال بکو در زنجان ارتباط برقرار کنید.

دلایل نشت آب و راه حل بر اساس تجربه نمایندگی یخچال بکو در زنجان

اگر با مشکل نشتی آب مواجه شدید سریعا در صدد رفع این مشکل اقدام کنید ممکن است برای افرادی که در آشپزخانه  عبور و مرور می؜کنند خطرناک باشد و همچنین باعث صدمات بیشتر به یخچال شود و باعث خرابی مواد غذایی درون یخچال نیز می؜شود.

خرابی زهکشی یخ ساز : یکی از دلایل پخش آب بر روی زمین خرابی زهکش یخساز است، جمع شدن غذا و زباله در شلنگه تخلیه باعث مسدود شدن آن و در نتیجه خرابی یخساز و نشت آب از یخچال می؜شود.برای حل این مشکل سعی کنید با حرارت تجمع یخ یخساز را ذوب کنید و به وسیله سیم بلند با احتیاط مسدودی شلنگ تخلیه را رفع کنید.

مسدودی منبع آب: منجمد شدن یا مسدود شدن منبع آب نیز می؜تواند باعث نشتی آب کف آشپزخانه شما شود. برای رفع این مشکل یخچال را از برق بکشید وشیر قطع آب را پیدا کنید  این شیر می؜تواند در زیر سینک، پشت یخچال باشد. در صورت شکستگی شیر و یا پارگی لوله باید آن را تعویض نمایید. برای تعمیر یخچال بکو در زنجان با نمایندگی یخچال  بکو در زنجان در ارتباط باشید.

تعمیر یخچال بکو در زنجان

دلایل سرد نبودن یخچال بر اساس تجربه نمایندگی یخچال بکو در زنجان

آیا غذای شما در یخچال به راحتی فاسد می؜شود؟ برای رفع این مشکل جای نگرانی نیست ما به یک سری نکات برای حل آن می؜پردازیم در ابتدا بررسی کنید که آیا دیواره پشت فریزر سرد است یا نه.

خرابی فن اپراتور : اگر صدای فن اپراتور را نمی؜شنوید فن اپراتور خراب است در صورت خرابی فن اپراتور یخچال دیگر سرد نیست.

خرابی کمپرسور: اگر جریان هوا را از خروجی؜های یخچال احساس نمی؜کنید کمپرسور خراب است و باعث ایجاد چنین مشکلی می؜شود.

خرابی کویل های کندانسور : کویل های کندانسور گرما را از داخل یخچال به اتاق انتقال می؜دهند و ممکن است به علت گرد و غبار کویل ها خراب باشند گرد و غباری که می تواند مانع از حرکت هوا در سیم پیچ ها شود را تمیز کنید.

به جز موارد بالا ممکن است یخچال شما  دیگر قابل استفاده نباشد جهت تعمیر یخچال بکو در زنجان با نمایندگی یخچال بکو در زنجان در تماس باشید.

مرکز تعمیر یخچال بکو در زنجان

دلایل  یکسره کار کردن یخچال بکو

نبودن فاصل بین دیوار و یخچال، تراز نبودن یخچال، باز و بسته شدن زیاد درب یخچال، خراب بودن لاستیک و واشر درب یخچال

 

نوسان درب یخچال بکو

خرابی کمپرسور یخچال میتواند سبب یکسره کار کردن یخچال شود.

ترموستات یخچال را بررسی نموده و در صورت خرابی ان را تعویض نمایید.

اختلال برق و سوختن سیم پیچی نیز باعث چنین مشکلی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی یخچال بکو در زنجان تماس بگیرید.

نتیجه گیری

امروزه یخچال جز وسایل جدایی ناپذیر هر منزلی است برای مراقبت از این کالای پر مصرف لازم است نکات را به خوبی رعایت کنیم در صورتی که حل مشکل ایجاد شده در یخچال  بکو شما در حیطه آگاهی شما نیست ناراحت نباشید می‍توانید با ما تماس بگیرید. نمایندگی یخچال بکو در زنجان می‍توانند در این امر به شما کمک کنند. از تعمیر خودسرانه یخچالتان خودداری نمایید زیرا باعث آسیب به دیگر قطعات آن و متحمل زیان بیشتری خواهید شد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال بکو در زنجان

تعمیر یخچال بکو در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *