مراحل ثبت درخواست تعمیرات کولر گازی بوتان

درخواست تعمیر کولر گازی

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی بوتان | تعمیر،نصب و سرویس

( برند بوتان در ۱۰ سال اخیر اسپلیت یا کولر گازی تولید نکرده، فروش ندارد و فقط دارای خدمات کولر گازی های قبلی می باشد)

برند بوتان (BUTANE) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی بوتان (BUTANE)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های بوتان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی بوتان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی بوتان جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی بوتان

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از گازهای برودتی درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

 ۱۰– ایاب و ذهاب رایگان در صورت انجام کار

(این مبلغ در تمامی مراکز به مقدار ۲۰۰۰۰ تومان می باشد).

نمایندگی اسپیلت بوتان
نمایندگی کولر گازی بوتان

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی بوتان :

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی

۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت

۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم

۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور

۱۶- عدم کارکرد فن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی بوتان از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

همینطور گازهای برودتی مورد استفاده در این مرکز، از گازهای درجه یک بازار می باشند که در سرمادهی دستگاه، تاثیر بسزایی دارند.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید اسپلیت را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مشکلات رایج در کولر گازی بوتان

گرما در فصل تابستان به حدی است که تمامی افراد را به استفاده از کولر و کولر گازی وادار می کند. کارکرد مناسب و خوب کولر گازی در این فصل بسیار مهم و حائز اهمیت است. اگر تحت هر شرایطی کولر گازی کارکرد خود را از دست بدهد، تحمل گرما برای تمامی افراد سخت و دشوار است. بنابراین برای پیشگیری از خرابی و به وجود آمدن هرگونه ایرادی در دستگاه فوق باید به صورت دوره ای و یا حداقل سالانه سرویس های لازم برای دستگاه شما انجام گیرد.

کولر گازی بوتان

کولر گازی یک سیستم سرمایشی پرطرفدار است که بسیار افراد از آن استفاده می کنند و در بازار سهم بسیار بالایی دارد. برند بوتان یک برند شناخته شده در بازار است که تولید کننده انواع کولر گازی در مدل های ایستاده، دو تیکه و پنجره ای است. از نظر کیفیت این محصول باید بگویم که شرکت بوتان یکی از بزرگ ترین شرکت‌های ساخت لوازم برقی است و مطمئنا شرکت‌های بزرگ محصولات با کیفیت وارد بازار می‌کنند چرا که اگر کسی از محصولات آن‌ها ناراضی باشد از مشتریان آن‌ها کاسته می‌شود.

عیب یابی کولر گازی‌بوتان

کولر گازی بوتان گاهی اوقات دچار مشکلات و ایرادات خاصی می شود که در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با آن ها و نحوه تعمیر آن ها آشنا کنیم.

خنک نکردن کولر گازی

خنک نکردن کولر گازی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که باید عیب یابی کولر گازی‌بوتان انجام شود تا بتوانید مشکل آن را بیابید و تعمیر کولر گازی‌بوتان را انجام دهید.

در ابتدا از ساده ترین مشکلات شروع می‌کنیم برای مثال ممکن است که دریچه خروجی کولر گازی‌بوتان شما بسته باشد و با باز کردن آن محیط به آسانی خنک شود.

در مرحله بعد ممکن است کمپرسور دچار مشکل شده باشد که برای تعمیر و رفع مشکل آن باید تخصص کافی داشته باشید.

یکی دیگر از مشکلات رایج آن می‌تواند خرابی فن کولر گازی‌بوتان باشد که باید تعمیر یا تعویض شود.

کثیف بودن فیلتر‌های کولر گازی هم می‌تواند یکی از دلایل آن باشد که با سرویس به موقع کولر گازی می‌تواند از آن جلوگیری شود.

اصلی ترین مشکلی که باعث خنک نکردن محیط کولر گازی می‌شود این است که گاز کولر گازی به اتمام رسیده باشد که با شارژ مجدد آن می‌توانید تعمیر کولر گازی‌بوتان را انجام دهید.

روشن نشدن کولر گازی‌بوتان

روشن نشدن کولر گازی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که برای عیب یابی کولر گازی‌بوتان باید از سطحی ترین مشکل شروع کرده و آن‌ها را بررسی کنید. برای مثال ممکن است که شما دو شاخه کولر گازی را به برق متصل نکرده باشید و مشکل اصلی همان باشد و نیاز به تعمیر کولر گازی‌بوتان نباشد و با اتصال آن به پریز مشکل حل شود. در مرحله بعدی اگر مشکل از آن نبود باید پریز را به کمک فازمتر بررسی کنید که جریان برق در آن وجود داشته باشد.

در صورت برطرف نشدن مشکل با راه حل های بالا می توانید با متخصصین ما در کورنیدو تماس حاصل نمایید.

یخ زدگی کولر گازی‌بوتان

در برخی موارد متوجه خواهید شد که کولر گازی شما یخ زده است و نمی‌تواند به درستی کار کند که باید عیب یابی کولر گازی‌ بوتان برای آن انجام شود و سپس تعمیر کولر گازی ‌بوتان انجام شود.

علت بروز این مشکل ممکن است از خرابی فن کولر گازی باشد چرا که به درستی هوای سرد را به بیرون منتقل نمی‌کند و باعث می‌شود که هوای سرد در یک جا جمع شده و یخ بزند که در این حالت باید فن را تعمیر و یا تعویض کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که باید عیب یابی کولر گازی ‌بوتان برای آن انجام شود سوراخ شدن مخزن و یا لوله‌های انتقال گاز مبرد می‌باشد که با خارج شدن به صورت یک جا باعث یخ زدگی خواهد شد.

خاموش شدن ناگهانی کولر گازی

در برخی موارد حتما این مشکل برای شما به وجود آمده است که کولر گازی به صورت ناگهانی خاموش می‌شود و به فکر عیب یابی کولر گازی‌بوتان افتاده باشید.

در این حالت ممکن است مشکل انجام ندادن به موقع سرویس کولر گازی باشد چرا که ممکن است فیلترهای کولر گازی کثیف باشند و اجازه خروج هوای خنک را به بیرون ندهند که در این حالت به دستگاه فشار وارد شده و خاموش می‌شود.

از دیگر مشکلات کولر گازی می‌تواند خرابی ترموستات باشد.

زمانی که دمای محیط به میزان مورد نظر شما که به واسطه ترموستات تنظیم کردید می‌رسد ترموستات دستور خاموش شدن می‌دهد و تا زمانی که دمای محیط تغییر نکند دستگاه روشن نخواهد شد.

در برخی موارد که ترموستات دچار اختلال شده است تنظیم دما را به درستی تشخیص نمی‌دهد و به صورت ناگهانی کولر گازی خاموش می‌شود.

برد کولر گازی هم یکی دیگر از علت‌های خاموش شدن ناگهانی کولر گازی می‌باشد که می‌توان در هنگام عیب یابی کولر گازی ‌بوتان آن را هم بررسی کنید و سپس شروع به تعمیر کولر گازی ‌بوتان کنید.

نشت آب از کولر گازی‌بوتان

نشتی آب از کولر گازی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که مطمئنا همه آن‌ها ناشی از سوراخ شدن و یا شل بودن لوله‌های انتقال آب از کولر گازی می‌باشند که با عیب یابی کولر گازی‌ بوتان می‌توانید علت آن را بیابید.

در برخی موارد نشت آب این گونه صورت می‌گیرد که کولر در اثر سرد بودن زیاد یخ زده است و در زمانی که آن را خاموش می‌کنید با گرم شدن به مرور زمان ذوب شده و باعث نشتی آب از کولر گازی‌ بوتان خواهد شد که برای تعمیر کولر گازی‌ بوتان در این حالت باید از یخ زدن کولر گازی جلوگیری کنید.

رطوبت گرفته شده از محیط و کولر گازی به وسیله یک لوله از پشت کولر گازی خارج می‌شود و ممکن است با شکستن آن لوله نشتی آب از کولر گازی شروع شود که در این حالت باید آن لوله را تعویض کنید.

شکستن سینی پشت کولر گازی هم می‌تواند یکی از علت‌های بروز نشتی آب از کولر گازی باشد چرا که لوله خارج کننده آب گرفته شده از رطوبت کولر گازی درون سینی قرار گرفته است و با شکستن آن لوله هم شکسته می‌شود.

مناطق تحت پوشش

تعمیرات کولر گازی بوتان در مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

41 thoughts on “تعمیر کولر گازی بوتان | اعزام فوری تکنسین + ضمان

  1. نیما مومن خواه says:

    سلام و خسته نباشید
    کنترل دستگاه دو پنل بوتان رو میخواستیم. فرم پر کردیم لطفا پیگیری کنید.

    • Kornido says:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز شماره ای که ثبت کردید یک عدد کم گذاشتید.لطفا یا تماس بگیرید یا فرم را دوباره پر کنید.
      با تشکر

    • Kornido says:

      با سلام و احترام
      به احتمال زیاد گرفتگی لوله درین و یا کثیفی و جرم گرفتگی لوله می باشد.

  2. ولی محمدی says:

    خدا قوت…کمپرسور کولر ما را دزدیده اند و نیاز به یک کمپرسور داریم.

    • Kornido says:

      با سلام و عرض ادب
      لطفا با مرکز تماس بگیرید تا همکارا راهنماییتون کنن.

  3. خیرخواه says:

    یک دستگاه 2 پنل بوتان داریم.میخواستم بدونم هنوز تولید میشه یا نه؟

    • Kornido says:

      با سلام و عرض ادب
      خیر دوست عزیز.کلا تولیدات دستگاه های دو پنل بسته شده است

  4. محمد پودینه says:

    سلام سلام خسته نباشید ببخشید کلید سلکتوری کولرگازی پنجره‌ای بوتان ما شکسته الان نمی تونیم روشن خاموش کنیم این مدل توی بازار هم نیست

  5. مهین ترابی says:

    سلام
    قسمتی از اواپراتور برفک زده است ، و سرمای کولرگازی کم شده .میدونین مشکلش چیه ؟

    • Kornido says:

      با سلام
      مشکل گاز کولر گازی می باشد. باید بررسی شود از کجا نشتی داده است

  6. سالار اصیل says:

    سلام . هزینه ایاب ذهاب و یا همان هزینه رفت و آمد سرویسکار و یا نصاب چقدر است ؟

    • Kornido says:

      با سلام
      بسته به فاصله در تهران یا حومه متفاوت می باشد. میانگین 20 تومان می باشد

  7. عسل فخاری says:

    سلام همه چیز کولرمون کار میکنه فقط سرمای مطلوب نمیده
    علت چیه؟

  8. زهرا یاوری says:

    سلام .اسپیلت استارت میخوره ولی سرما نداره ، گاز چک شده است ، آمپر گیج تا آخره ، موتور هم فشارش خوبه ولی صدای عجیبی میدهد ، دلیل چیست ؟

  9. یگانه says:

    سلام کولر ما هنگام کار کردن صدای غر ادی از از خود می دهدلطفا راهنماییم کنید؟

  10. یگانه موحدی says:

    سلام کمپرسور کولر ما به طور نا منظم خاموش روشن میشود علت چیست؟

  11. قاسم وحیدی says:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    کولر گازی بوتان دارم کنترل فابریکیشو موجود دارین ممنون میشم جوابمو بدین هرجاییو گشتم ندارم

    • Kornido says:

      سلام وقته شما بخیر
      بله فابریکیش موجود است لطفا با مرکز تماس گرفته شود

  12. سید علی موسوی says:

    سلام جناب ما از نمایندگی بوتان داخل تهران یه کولر گازی 18000 خریدیم برای نصبش میخواستیم اقدام کنیم شما انجام میدید ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      لطفا جهت نصب کولرگازی خود با شماره های داخل کارت گارانتی تماس حاصل فرمایید. سپاس از همراهی شما

    • Kornido says:

      سلام وقتتون بخیر جهت کسب اطلاع از قیمت ها با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

    • Kornido says:

      سلام دوست عزیز
      احتمالا مشکل از خازن کمپرسور هست برای اطلاعت بیشتر با شرکت تماس بگیرین

  13. مرضیه خلیل زاده says:

    سلام بر شما و درود به سایت خوبتون
    من یک کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال خریدم و نصب کردم ولی زمانی که آن را روشن می کنم صدا میده به کابل برق هم دست زدم داغ کرده میشه راهنمایی بفرمایید؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام مشکل ممکن است به دلیل کثیف بودن تیغه های کندانسور بوجود آمده باشد جهت بررسی دقیق و اعزام کارشناس با مرکز تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *