مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر کنوود در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند کنوود (KENWOOD) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر کنوود (KENWOOD)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای کنوود باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر کنوود
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر کنوود در زنجان
تعمیرات مایکروفر کنوود در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان

روزگاری،  مایکروفر کنوود یک کالای لوکس بود که تنها تعداد کمی از مردم آن را داشتند و در خانه‌های خود از آن استفاده می‌کردند، اما امروزه به نظر می‌رسد که تقریباً همه یکی از آن‌ها را دارند. مایکروفرها دستگاه های بسیار مفیدی هستند که نه تنها می توانند غذا را گرم کنند، بلکه می توانند پخت و پز، کباب کردن و غیره را نیز انجام دهند. پس از خرید، چندین سال ماندگاری دارند ولی با این حال ممکن است با گذر زمان، دچار خرابی شوند. به عبارت دیگر، اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرند، می­توانند به سرعت اشکالاتی ایجاد کنند و ممکن است عملکرد مورد نظر خود را نداشته باشند. در این شرایط، حتما باید توسط نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان مورد بررسی قرار بگیرد. تکنسین­ های متخصص تعمیر مایکروفر در زنجان به صورت شبانه روزی اماده خدمت رسانی به شما کاربران محترم هستند.

نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان

عدم چرخش سینی مایکروفر و تعمیر آن در نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان

بسیاری از ما غذا را برای گرم شدن در مایکروفر قرار می دهیم. ممکن است با این اتفاق مواجه شوید که سینی مایکروفر به درستی نچرخد و در نتیجه غذا را به طور یکنواخت گرم نکند. در این شرایط، به احتمال زیاد، نقص فنی در کارکرد دستگاه به وجود آمده و باید توسط افراد متخصص تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان مورد بررسی قرار بگیرند. مایکروفر شما، هر مشکلی که داشته باشد، به راحتی با مراجعه به نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان می­­توانید ان را برطرف کنید.

کاهش عملکرد گرمایشی مایکروفر و تعمیر آن در نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان

یکی از اشتباهات رایج استفاده از مایکروفر که مردم مرتکب می­شوند، تمیز نکردن منظم دستگاه از داخل و خارج است. این می­تواند منجر به کاهش عملکرد و حتی نیاز به تعمیرات هرازگاهی شود. نگهداری از دستگاه به خوبی می­تواند نیاز به سرویس و تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان را کاهش دهد و ممکن است عملکرد را بیشتر افزایش بدهد. به هر حال، با مشاهده اولین خطا های عملکردی مایکروفر ها، پیشنهاد می کنیم، فورا به نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان مراجعه کنید.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان

مایکروفر کنوود گرم نمی شود

مشکل مایکروفر در گرم نکردن غذا یکی از رایج ترین مشکلات مایکروفر است که افراد با آن مواجه هستند و خرابی دستگاه مگنترون بارزترین و شناخته شده ترین دلیلی است که منجر به گرم نشدن غذا می شود. این دستگاه ممکن است در اثر استفاده نادرست از مایکروفر، با خالی کردن بیش از یک بار آن، دچار اختلال شود، زیرا منجر به احتراق این دستگاه می شود. در این صورت  نیاز به تعویض آن توسط تکنسین متخصص تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان ضرورت پیدا می کند.

یکی از دلایل دیگر این مشکل، خرابی دستگاه های دیود است. این قطعه باید توسط تکنسین متخصص بررسی و تعمیر مایکروفر کنوود  در زنجان، اصلاح شود و از عملکرد آن اطمینان حاصل گردد.

همچنین، مشکل می‌تواند مربوط به سوئیچ در باشد، که اطمینان حاصل می کند که درب مایکروفر محکم بسته شده است یا خیر. تمامی این موارد ترجیحاً باید توسط تکنسین متخصص تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان ببرسی شوند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان

مایکروفر در حین کار صدای بلندی تولید می­کند

اگر مایکروفر کنوود، صدای بلند، آزاردهنده یا غیرعادی دارد، دلایل ممکن است به شرح زیر باشد:

وجود مانعی در داخل مایکروفر در حین کار که مانع از حرکت آزادانه صفحه داخلی می شود. بنابراین، مطمئن شوید که هیچ مانعی روی کف مایکروفر یا چرخ ها وجود ندارد و بلافاصله آنها را بردارید. همچنین موقعیت صفحه سینی را بررسی کنید.  علاوه براین، موقعیت اشتباه مایکروفر، مانند قرار دادن آن بر روی یک سطح ناهموار، قرار دادن دستگاه دیگری در بالای آن، یا قرار دادن آن در یک جعبه بسته و بدون تهویه نیز باعث چنین مشکلاتی می­شود. موقعیت مایکروفر را طبق دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنمای کاربر و به کمک نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان تنظیم کنید.

امواج مایکروفر جرقه می زنند

اگر مایکروفر جرقه ­های الکتریکی منتشر می کند، دلایل ممکن است به شرح زیر باشد که حتما باید توسط نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان، تعمیر شوند.

وجود خراش یا آسیب به دیواره داخلی مایکروفر: در صورت مشاهده هر گونه آسیب، خراش یا زنگ زدگی در دیواره داخلی، باید فوراً کار را متوقف کرده و با تکنسین متخصص تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان تماس بگیرید.

استفاده از ظروف فلزی یا با روکش فویل (قلع یا آلومینیوم) برای گرم کردن غذاها:  زیرا باعث ایجاد جرقه در داخل مایکروفر می شود، بنابراین غذاها باید پس از برداشتن فویل و تخلیه آنها از قوطی های فلزی و استفاده از ظروف ایمن مانند چینی و … گرم شوند..

وقتی مایکروفر خالی، شروع به کار می‌کند: زیرا منجر به احتراق یا آسیب به خود مایکروفر می‌شود، بنابراین از این کار اجتناب کنید.

تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان

وقتی مایکروفر کنوود برق می­گیرد

در صورتی که مایکروفر هنگام تماس با آن برق می‌گیرد، این به دلیل عدم اتصال سیم زمین به دستگاه است، بنابراین توصیه می‌شود سیم زمین را بست و از سوکت‌هایی استفاده کنید که امکان اتصال سیم زمین را فراهم می‌کند. برای نصب سیستم اتصال زمین در خانه از یک برقکار کمک بگیرید تا سیستم اتصال زمین شما را در خانه بررسی کند و از ایجاد خطرات بزرگتر جلوگیری شود.

همچنین توصیه می شود در صورت خیس شدن دستانتان با آب از دست زدن به بدنه بیرونی مایکروفر (به خصوص فلز) خودداری کنید، زیرا این کار به انتقال برق و امکان تماس الکتریکی کمک می کند. به یاد داشته باشید که هر گونه اقدام خودسرانه ممکن است به نتایج ناگوار منجر شود. در صورتی که با اولین نشانه های خرابی مایکروفر خود، مواجه شدید، فورا با نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان تماس بگیرید. کارشناسان متخصص تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان فورا دست به کار می شوند و ایرادات دستگاه شما، هر چه که باشد را برطرف می کنند.

نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان با داشتن نیروی انسانی کارآمد و حرفه­ای، همچنین با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و پیشرفته، بالاترین سطخ خدمات تعمیر و سرویس مایکروفر را به شما مشتریان محترم ارائه می­دهد. کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر کنوود در زنجان

تعمیر مایکروفر کنوود در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *