مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر ال جی

درخواست تعمیر مایکروفر

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر ال جی | تعمیر، نصب و سرویس

برند ال جی (LG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر ماکروفر ال جی (LG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر ال جی جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر ال جی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل انتخاب کورنیو
دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر ال جی :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب ماکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر ال جی از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

خدمات یک نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهران شامل چه چیز هایی است :

خدمات تعمیرات مایکروفر ال جی شامل تعمیر و خدمات پس از فروش برای محصولات مایکروفر ال جی می‌شود. این خدمات توسط نمایندگان رسمی ال جی یا تکنسین‌های مجرب و ماهر ارائه می‌شود. در زیر، توضیحاتی در مورد خدمات تعمیر مایکروفر ال جی را می‌یابید:

1. تشخیص و تعمیر عیب و ایراد: نمایندگان رسمی یا تکنسین‌های مجرب، با بررسی و تجزیه و تحلیل مشکلات مایکروفر شما، عیب و ایراد را تشخیص می‌دهند و سپس به تعمیر آن می‌پردازند. این شامل مشکلات مربوط به قدرت برق، عملکرد بخش‌های داخلی، صداهای غیرعادی، نشتی، کنترل‌های دستگاه و سایر عیب‌ها میباشد.

2. تعویض قطعات: در صورت لزوم، قطعاتی که نیاز به تعویض دارند، با قطعات اصلی و اورجینال جایگزین می‌شوند. این شامل قطعاتی مانند موتور، مگنترون، برد الکترونیکی، لامپ و سایر قطعات مرتبط است.

3. تنظیم و راه‌اندازی: پس از تعمیر، مایکروفر به طور کامل تست می‌شود تا مطمئن شوید که عملکرد صحیحی دارد. تکنسین‌ها تنظیمات لازم را برای دستگاه شما انجام می‌دهند و آن را برای استفاده بهینه آماده می‌کنند.

4. مشاوره و راهنمایی: در صورتی که نیاز به راهنمایی در مورد استفاده، نگهداری و تعمیر مایکروفر دارید، نمایندگان رسمی یا تکنسین‌ها می‌توانند شما را راهنمایی کنند و به سوالات شما پاسخ دهند.

تعمیر مایکروفر ال جی در تهران

مهمترین نکات در انتخاب خدمات تعمیر مایکروفر ال جی عبارتند از:

1. اعتماد و قابلیت اطمینان: انتخاب یک نمایندگی رسمی یا تکنسین مجرب و با تجربه می‌تواند به شما اعتماد و قابلیت اطمینان در مورد تعمیر مایکروفر ال جی خود بدهد. این امر می‌تواند تضمین کننده کیفیت و کارآیی تعمیرات باشد.

2. استفاده از قطعات اصلی: اطمینان حاصل کنید که نمایندگی رسمی یا تکنسین از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیر مایکروفر استفاده می‌کنند. این امر می‌تواند تأثیر مستقیمی بر عمر و عملکرد دستگاه داشته باشد.

3. خدمات پس از فروش قوی: اطمینان حاصل کنید که نمایندگی رسمی یا تکنسین مورد انتخاب شما خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می‌دهند. این شامل پاسخگویی به سوالات، رفع اشکالات بعد از تعمیر و ارائه ضمانتنامه برای تعمیرات انجام شده است.

4. سرعت و کارایی: تعمیرات مایکروفر باید به سرعت و با کیفیت انجام شود تا شما بتوانید بدون از دست دادن وقت بیشتر از دستگاه خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که نمایندگی رسمی یا تکنسین این قابلیت را داراست.

5. قیمت مناسب: قیمت تعمیرات باید مناسب و عادلانه باشد. مطمئن شوید که نمایندگی رسمی یا تکنسین از قیمت منصفانه‌ای برای خدمات خود استفاده می‌کنند و هزینه‌های اضافی و غیرضروری را به شما تحمیل نمی‌کنند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهران

قابلیت ارتباط و ارتباط مستمر با نمایندگی رسمی یا تکنسین انتخابی نیز بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که شما به راحتی با آنها تماس برقرار کرده و در صورت نیاز به هرگونه پشتیبانی یا سوالات بیشتر، به آنها مراجعه کنید. همچنین، بررسی نمایید که آیا امکان درخواست خدمات تعمیر در محل یا به صورت آنلاین وجود دارد.

به طور کلی، انتخاب یک نمایندگی رسمی یا تکنسین مجرب و حرفه‌ای، تجربه بهتری از خدمات تعمیر مایکروفر ال جی خواهد بود. همچنین، بهتر است همیشه به دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های تولید کننده پیروی کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل یا عیب، تا سریعاً تعمیر شود تا عمر مفید مایکروفر شما افزایش یابد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهران

در مایکروفرهای ال جی، برخی از مشکلات و خرابی‌های متداول عبارتند از:

1. مشکل در پخت و پز: ممکن است دستگاه شما به درستی غذاها را پخت نکند یا توانایی گرم کردن غذاها را از دست بدهد.

2. عدم فعال شدن: در برخی موارد، ممکن است مایکروفر ال جی اصلاً روشن نشود یا قطع و وصل شود.

3. نشتی مایکروویو: ممکن است در برخی موارد، مایکروفر ال جی دارای نشتی مایکروویو باشد که می‌تواند موجب افزایش خطرات برای سلامتی شما شود.

4. مشکل در دوران چرخش صفحه: صفحه چرخشی در داخل مایکروفر ممکن است کار نکند یا در دوران کارکرد از حرکت انحراف داشته باشد.

5. مشکل در نمایشگر و کنترل: نمایشگر و دکمه‌های کنترل ممکن است خراب شده و عملکرد درستی نداشته باشند.

در هر صورت، در صورت بروز هرگونه مشکل در مایکروفر ال جی خود، بهتر است به نمایندگی رسمی ال جی یا تکنسین مجرب مراجعه کنید تا مشکل شناسایی و تعمیر شود.

دلایل انتخاب کورنیو

در زیر تعدادی از علت‌های مشترک برای مشکلات پخت و پز در مایکروفر ال جی آورده شده است:

مشکلات مربوط به پخت و پز در مایکروفر ال جی ممکن است به عوامل مختلفی برگردد. 

1. قدرت مایکروفر: ممکن است قدرت مایکروفر کاهش یابد و بنابراین غذاها به طور کامل پخته نشوند. این مشکل ممکن است به دلیل خرابی در قطعات داخلی مایکروفر، مشکل در برقراری ارتباط بین قدرت مایکروفر و غذا یا استفاده نادرست از تنظیمات مایکروفر باشد.

2. ناهمگونی در توزیع حرارت: ممکن است در داخل مایکروفر ال جی، توزیع حرارت ناهمگونی داشته باشد و بنابراین برخی از قسمت‌های غذاها بیشتر از دیگر قسمت‌ها پخته شوند. این مشکل معمولا به دلیل بدون معطلی موج‌های مایکروویو در داخل مایکروفر رخ می‌دهد.

3. نامساوی در اندازه ظرف: اندازه ظرف غذا نیز می‌تواند بر کیفیت پخت و پز تأثیر بگذارد. در صورت استفاده از ظروف بزرگتر یا کوچکتر از معیارهای توصیه شده، ممکن است پخت غذاها به درستی صورت نگیرد.

4. استفاده نادرست از تنظیمات: عدم استفاده صحیح از تنظیمات مایکروفر ال جی می‌تواند به ناپختگی یا سوختن غذاها منجر شود. انتخاب زمان و توانایی تنظیم درست توان مایکروفر برای نوع غذا می‌تواند تأثیر بسزایی در کیفیت پخت و پز داشته باشد.

در هر صورت، بررسی و برطرف کرد

نشتی در مایکروویو ال جی به معنای نفوذ موج‌های مایکروویو از داخل مایکروویو به خارج آن است. موج‌های مایکروویو که برای پخت و گرم کردن غذا استفاده می‌شوند، باید درون محفظه مایکروویو حبس شده و نباید از آن خارج شوند. اما در صورت وجود نشتی در سیستم مایکروویو، موج‌های مایکروویو ممکن است از جاهای غیرمنتظره‌ای مانند درب، پنجره، درزها یا نقاط ضعیف دیگر در ساختار مایکروویو خارج شوند.

۱۳دلیل-عمده-مشتریان-جهت-تعمیر-مایکروفر

نشتی مایکروویو می‌تواند دارای اثرات منفی جدی برای سلامتی افراد باشد، زیرا این موج‌ها می‌توانند با بافت‌های بدن در تماس بیایند و باعث ایجاد مسائل ایمنی و بهداشتی شوند. بنابراین، برای حفظ سلامت و ایمنی، لازم است نشتی مایکروویو در مایکروویو ال جی و دستگاه‌های مشابه بررسی و برطرف شود.

در صورت مشاهده نشتی مایکروویو، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

1. قطع برق: در صورت مشاهده نشتی مایکروویو، در ابتدا باید دستگاه را از برق جدا کنید تا جریان موج‌های مایکروویو قطع شود و خطرات بیشتری رخ ندهد.

2. تعمیر و بازسازی: بهتر است تماس با نمایندگی یا مرکز خدمات ال جی برای تعمیر و بازسازی دستگاه صورت گیرد. تکنسین‌های مجرب قادر به تشخیص و رفع نشتی مایکروویو هستند.

3. جایگزینی قطعات: در بعضی موارد، قطعات دستگاه ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیر مایکروفر ال جی

مایکروویو یا مایکروفر، یکی از وسایل مهم و جدایی ناپذیر هر خانه ای است که در دنیای پر مشغله امروزی بسیار پر استفاده است و کاربردهای مختلف و متنوعی در زمینه گرم کردن و پخت سریع مواد غذایی دارد. این امر باعث شده است تا طرفداران زیادی به خصوص بین افراد شاغل داشته باشد. اما گاهی این دستگاه دچار مشکل و خرابی می شود و فرآیند گرم کردن و یا پخت غذاَ را با مشکل رو به رو می کند. این امر باعث مراجعه افراد به تعمیرگاه ها جهت انجام تعمیر دستگاهشان می شود. در این مطلب ما می خواهیم شما را با یکسری از مشکلاتی که ممکن است برای مایکروویو یا مایکروفر ال جی ایجاد شود، آشنا کنیم. این مشکلات شامل موارد زیر است:

چرا مایکروویو ال جی غذا را گرم نمی‌کند؟

اولین و رایج ترین مشکل در رابطه با مایکروویو گرم نکردن غذا با وجود کار کردن آن هاست. دلایل متعددی موجب بروز این مشکل می‌شود: خراب شدن سوئیچ درب مایکروویو که باید تعویض گردد. کثیف بودن فضای داخلی موجب عدم انتقال حرارت در محفظه می‌شود. بنابراین فضای داخلی را تمیز کنید تا مشکل برطرف گردد. دیود خراب شده است. در این صورت ولتاژ مورد نظر توسط مایکروویو دریافت نمی‌شود. در نتیجه غذا به خوبی گرم نخواهد شد. برای حل این مشکل دیود باید تعویض گردد. حجم غذا زیاد است. بهتر است از حجم غذای مورد نظر کم کنید. اگر غذای شما بیش از حد چرب باشد، زمان بیشتری برای گرم شدن نیاز دارد. بنابراین اندکی بیشتر صبر کنید. در صورت حل نشدن مشکل می توانید با متخصصین ما در کورنیدو در تماس باشید.

چرا مایکروفر ال جی جرقه می‌زند؟

اولین دلیل، ایراد در اتصالات برقی و داخلی مایکروویو و سولاردم است. برای اطمینان از این موضوع یک لیوان آب داخل مایکروویو قرار دهید. در صورت جرقه زدن مشکل از قطعات داخلی است. با یک تعمیرکار تماس بگیرید. ممکن است استفاده از ظروف استیل باعث بروز این مشکل شود. از ظروف لب پر استفاده نکنید. چرا که ممکن است بر اثر برخورد امواج با بخش لب پر شده جرقه ایجاد شود. کثیف شدن قطعات داخلی سولاردم عاملی دیگر در ایجاد جرقه است. بنابراین پس از هر بار استفاده آن را تمیز کنید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهرا

چرا سینی مایکروویو ال جی نمی‌چرخد؟

دو دلیل برای نچرخیدن سینی سولاردم وجود دارد. اولین دلیل کثیف شدن سینی و محفظه داخلی است. این بخش باید از چربی و یا ذرات غذا به طور کامل پاکسازی شود. دلیل دوم خراب بودن قطعه شفت است. اگر با قرار دادن ظرفی سنگین سینی نچرخد، شفت باید تعویض گردد.

چرا مایکروفر ال جی روشن نمی‌شود؟

اگر سولاردم یا مایکروویو شما روشن نمی‌شود، احتمالا اتصالات برق به آن قطع شده است. کاری که باید انجام دهید این است که از سالم بودن پریز برق و دو شاخه اطمینان حاصل کنید. از طرفی جهت اتصال مایکروویو و سولاردم به جریان برق، باید مستقیما دو شاخه به پریز متصل شود. برای این منظور از سه راهی استفاده نکنید. دلیل بعدی فعال بودن قفل کودک (Child Lock) است. برای امتحان کردن این موضوع می توانید یکی از دکمه ها را فشار دهید و اگر حرف L نمایش داده شد به معنی فعال بودن قفل کودک است.برای خارج شدن مایکروفر از این حالت می توانید دکمه stop/clear را به مدت 5 ثانیه فشار دهید تا از حالت قفل کودک دربیاید. اگر با رعایت این نکات همچنان دستگاه شما روشن نشد می توانید جهت تعمیر دستگاه خود از متخصصین ما در کودنیدو کمک بگیرید.

چرا مایکروفر ال جی صدای زیادی تولید می‌کند؟

ممکن است شما از صدای زیاد مایکروویو خود خسته شده باشید. این امر دلایل گوناگونی دارد. در صورتی که سینی، ریل و یا شفت به درستی داخل محفظه قرار نگرفته باشد، هنگام کار صدای زیادی از سولاردم یا مایکروویو تولید می‌شود. با بررسی کردن این بخش‌ها و قرار دادن صحیح، مشکل را برطرف نمایید. از قرار دادن ظروف سنگین بر روی سینی مایکروویو و سولاردم خودداری کنید. کثیف بودن ریل سینی نیز یکی از علل صدای زیاد در این وسیله است. آن را تمیز کنید.

چرا گریل مایکروویو ال جی روشن نمی‌شود؟

دلایل زیادی سبب به وجود آمدن این مشکل می شود. از جمله: خرابی برد دستگاه خرابی المنت ایراد در ترموستات برای اطمینان از سالم بودن برنامه گریل، دکمه start را فشار دهید. در صورتی که به رنگ قرمز باشد ،گریل سالم است. در غیر این صورت از متخصصین ماهر در این زمینه کمک بخواهید.

چرا مایکروفر ال جی در حین کار خاموش می‌شود؟

خراب شدن فن موتور، ترانسفر و یا تاچ پد می‌تواند دلیل خاموش شدن ناگهانی سولاردم باشد. خراب شدن قفل درب مایکروویو یا سولاردم اصلی ترین دلیل است. در این حالت دستگاه پس از 3 ثانیه خاموش می‌شود. استفاده طولانی مدت از این وسیله موجب معیوب شدن قطعات می‌شود. بنابراین برای برطرف نمودن این مشکل، با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا علت اصلی مشخص شود.

روشن ماندن لامپ داخلی پس از بستن درب

مایکروویو و سولاردم اصولا دارای 3 تا4 قفل است. خراب شدن هر کدام از این قفل‌ها منجر به عملکرد ناصحیح دستگاه می‌شوند. بنابراین برای برطرف کردن این مشکل درب را ببندید. اگر پس از بستن، مجددا لامپ داخلی روشن بماند، دلیل بر خراب بودن قفل است که باید تعویض شود.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهران

اگر از تولیدات برند ال جی استفاده کرده باشید، متوجه وسعت امکانات و کیفیت ساخت این دستگاهها شده اید. در این مطلب قصد داریم در خصوص مایکروفر ال جی، نکاتی را بیان کنیم. ال جی، همواره یکی از پیشگامان ارائه فناوری های به روز و جدید در عرصه تولید لوازم منزل بوده است. در زمینه تولید مایکروفر نیز برندهای ال جی و پاناسونیک، رقابت فشرده ای را برای تولید مایکروفرهای کارآمد تر و جدیدتر با هم داشته اند. ال جی پس از تولید انواع مایکروفر به سراغ ساخت وسیله ای دیگر به نام سولاردام رفت که این دستگاه نیز با استقبال فوق العاده ای در بازارهای جهانی رو به رو شد. ال جی یکی از برندهایی است که نمایندگی های مختلف آن کار تولید و پشتیبانی از دستگاههای آن را انجام می دهند. نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهران نیز، در کشورهای مختلف کار فروش و پشتیبانی مایکروفر و سولاردام ال جی را انجام می دهند. برای تعمیر فوری و با کیفیت دستگاههای ال جی در کشور ما نیز، مجموعه تعمیرات تخصصی کورنیدو با شماره تلفن های 22227378 یا 22111159، آماده خدمات رسانی به مصرف کنندگان این دستگاههاست.

عیب یابی مایکروفر ال جی

همان طور که گفتیم مایکروفرهای ال جی، از کیفیت ساخت بالایی برخواردار هستند. اما این دستگاهها نیز ممکن است به مرور زمان، دچار ایراد شوند. اگر جدیدا متوجه مشکلی در دستگاه خود شده اید، ابتدا باید با دقت آن را عیب یابی کنید و سپس کار تعمیر آن، توسط تکنسین مجاز نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهران انجام شود. قبل از شروع به کار کردن با مایکروفر ال جی، حتما دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید تا بدانید برای انجام برنامه های پخت و پز مختلف، لازم است چه کارهایی را انجام دهید. اما در ادامه با برخی از عیوبی که بیش از سایر موارد، مصرف کنندگان را مجبور به تماس با نمایندگی مایکروفر ال جی کرده است، آشنا می شویم.

مشاهده جرقه و تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی

این ایراد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اما قرار گرفتن جسم فلزی مانند قاشق یا چنگال در دستگاه یا از بین رفتن عایق مایکروفر، دلایل اصلی مشاهده جرفه در دستگاه است. در این مورد باید اشاره داشته باشیم که فویل های مخصوص غذا مشکلی برای مایکروفر شما ایجاد نمی‌کنند. اما برای رفع ایراد توسط خودتان اگر در خلال پخت جرقه مشاهده كرديد دكمه STOP را فشار داده و مشكل را رفع نمایید. اگر داخل دستگاه از فویل استفاده می کنید، آن را به خوبي به دور مواد غذائي بپچید و مطمئن شوید هیچ تماسی با بدنه دستگاه ندارد. وجود قسمتهاي فلزي مثل سيم دور غذا، قاشق،چنگال و حاشيه فلزی دور ظروف می‌تواند مشکل ساز شود. اگر ایراد رفع نشد این احتمال وجود دارد که لعاب عایق دستگاه از بین رفته یا آسیب دیده باشد یا مگنترون های مایکروفر مشکلی پیدا کرده باشند. رفع این موارد از دست شما ساخته نیست و باید با نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهران تماس بگیرید تا تکنسین متخصص دستگاه شما را بررسی کند. برای تعمیر مایکروفر خود با شماره های 22227378 یا 22111159، تماس بگیرید.

تعمیر مایکروفر ال جی در تهرا

سر و صدای زیاد مایکروفر

مطمئن شوید جسم خارجی در دستگاه وجود ندارد و مسیر ریل زیر سینی مایکروفر تمیز است. وجود هر شی خارجی در این مسیر، باعث تکان خوردن شدید سینی مایکروفر می شود. در کل سعی کنید همیشه دستگاه را تمیز نگه دارید تا با مشکل مواجه نشوید. اگر مشکل رفع نشد ممکن است قطعات مختلفی از جمله مگنترون، ترانس، خازن، دیود و … آسیب دیده باشند. رفع ایراد در دستگاه مایکروفر، حتما باید توسط تکنسین متخصص انجام شود. ولتاژ برق در مایکروفر تا ده برابر برق شهری تقویت می شود. به همین دلیل، خطر برق گرفتگی به شدت افراد ناشی و کم تجربه را تهدید می کند.

دستگاه هنگام کار متوقف می‌شود

یکی از دلایل رایجی که باعث تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهران می‌شود، توقف دستگاه در میانه کار است. برای رفع این مشکل اول درب دستگاه را باز كنيد تا دستگاه متوقف شود و سپس با فشار دادن دكمه استارت  دستگاه را دوباره راه اندازي نمایید.  اگر مشکل رفع نشد یکی از قطعات دستگاه مثل میکروسوییچ آن ایراد دارد که باید از طریق تکنسین مجاز نمایندگی مایکروفر ال جی بررسی شود. میکروسوییچ قطعه ایست که تایید بسته بودن درب مایکروفر به برد را می دهد و در صورتی که ایرادی داشته باشد، دستگاه با تصور این که درب مایکروفر باز است، آغاز به کار نخواهد کرد.

بدنه مایکروفر ال جی برق دارد

اگر متوجه برق داشتن بدنه مایکروفر خود شدید، باید برای وصل کردن سیم ارت دستگاه اقدام کنید. برای احتیاط از دست زدن به دستگاه خودداری کنید و پس از کشیدن دستگاه از برق، با شماره های مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو تماس بگیرید.

با برخی از ایرادات رایجی که مصرف کنندگان را مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهران می کند، آشنا شدیم. اما در ادامه در خصوص روش صحیح تمیز کردن این دستگاهها، که تاثیر فراوانی در نگهداری از مایکروفرهای ال جی دارد نکاتی را می خوانیم.

تمیز کردن و تعمیر در نمایندگی مایکروفر ال جی

اما برای تمیز کردن مایکروفر ال جی، بهتر است پس از هر بار استفاده از مایکروفر، چربی و پسماند غذا را از سینی با استفاده از دستمال تمیز و نرم، پاک کنید. با رعایت این مورد می توانید تا مدت ها از مراجعه به نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهران، برای تعمیر دستگاه خود بی نیاز شوید. دستگاه را حداقل ماهی یک بار ضد عفونی کنید. برای ضد عفونی کردن فضای داخلی مایکروفر خود می‌توانید یک محلول حدود 200 سی سی از آب ولرم را با جوش شیرین و یا سرکه ترکیب نموده و در محفظه داخلی دستگاه خود قرار دهید پس از آن مایکروفر را با حداقل زمان و درجه تنظیم نمایید و بگذارید محلول بجوشد تا بخار آن روی بدنه دستگاه و شیشه در قرار گیرد. به این ترتیب چربی ها و لکه های خشک شده ی چسبیده به دیواره و کف دستگاه نرم می شوند و می توانید آن ها را به راحتی، به کمک یک دستمال خشک و تمیز نمایید.

تعمیر مایکروفر ال جی

اگر با وجود رعایت این موارد ایراد دستگاه شما رفع نشد، برای تعمیر دستگاه خود با مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو تماس بگیرید. شماره های 22227378 یا 22111159، در تمام ایام هفته، آماده پاسخگویی به شما برای تعمیر مایکروفر ال جی، توسط تکنسین مجاز و متخصص دستگاه است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی ال جی

تعمیر مایکروفر ال جی در مرکز تعمیر کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

216 thoughts on “نمایندگی تعمیر مایکروفر ال جی در تهران

    • Kornido says:

      با سلام
      داخل سایت در مقاله ای مجزا توضیح دادیم.سرچ کرده و مطالعه کنید
      با تشکر

  1. کلانتری says:

    سلام و خسته نباشید. ایا مگنترون هم درجه یک و 2 داره. چرا انقد قیمت ها متفاوت هستش؟

    • Kornido says:

      با سلام
      بله دوست عزیز.عکس ماکروفر و قطعه رو بفرستید یک روزه برای شما ارسال خواهد شد.

    • Kornido says:

      با سلام
      مشکل میتونه دلایل مختلفی داشته باشه که در مقاله ای جداگونه توضیح داده شده.
      در سایت سرچ کنید لطفا

  2. شیوا صدری says:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید سینی داخل مایکرو ما شکسته .
    میشه سینی تهیه کرد ؟

  3. مهری سالمی says:

    سلام خسته نباشید .
    دکمه باز و بسته شدن در مایکررو خراب شده .
    قابل تعمیر است یا باید تعویض شود ؟

  4. زیبا پناهی says:

    سلام
    4 روز پیش مایکرو خریدم امروز برای اولین بار از کارتون درآوردم به برق زدم ساعتش روشن شد ولی هیچکدام از دکمه هایش کار نمیکنه . اگر چه موقع خرید تستم شده بود .
    باید چیکار کنم ؟
    1 بار هم استفاده نکردم .

    • Kornido says:

      با سلام
      باید با شماره های کارت گارانتیش تماس بگیرید اگر گارانتی دار هستش

  5. هادی معیری says:

    سلام هادی هستم. نوسان برق داشتیم صفحه نمایش روشن نمیشه ولی درب را باز میکنم چراغ داخل روشن میشه.
    راهنمایی کنید. ممنونم

  6. سمیرا انصاری says:

    سلام. ماکروویو من غذا را به خوبی گرم نمی‌کند. من در کرج ساکنم. شما تعمیر مایکروفر در کرج هم انجام میدید؟

  7. شقایق روشنی says:

    سلام و وقت بخیر.
    مایکروفر من دستگاهی که سینیه داخلشو میچرخونه انگار مشکل داره. بعضی اوقات میچرخه و بعضی اوقات نمیچرخه. یه جورایی بگیر نگیر داره. حالا میخواستم بدونم قابل تعمیره و یا باید کلا قطعه عوض بشه. و اگر عوض بشه شما دارید و قیمتش چقدره؟

  8. محبوبه سیدی says:

    سلام خسته نباشید
    سوالی داشتم . شنیدم برای شستشو نباید از مواد شوینده استفاده کرد . میشه بگید از چی باید استفاده کرد ؟
    شما خدمات در مشهد هم دارید ؟

    • Kornido says:

      با سلام
      کمی اب داخل لیوان بگذارید و روی 3 دقیقه تنظیم کنید و بعد از بخار کردن با یک دستمال مرطوب تمیز کنید
      بله در مشهد هم سرویس داریم

  9. مجید رحیمی says:

    سلام ماکرومو چند سال پیش خریدم الن میخواستم روشن کنم تا کلید استارت رو میزنم بین کاد ولتاژش کم و زیاد میشه و صفحش چشمک میزنه و بعد از یهه مدت قطع میشه چکار کنم ؟
    عیبش چیه؟
    ممنون

  10. محمد خرمی says:

    سلام ممنون از پیج خوب و کاربردیتان.
    سوالم این است چنانچه صفحه ال سی دی روشن شود ولی عملا دستگاه هیچ کاری انجام ندهد مشکل از کجاست؟

  11. مریم مومنی says:

    سلام یک سوال از خدمتتون داشتم . بعد هر بار استفاده از مایکروویو لازمه از برق کشیده بشه یا به برق وصل بمونه مشکلی نداره ؟ منظورم وقتی هست که فقط ساعت روی نمایشگر میاد در اتمام کار ، سولاردام ال جی هست .

  12. مروارید محبی says:

    سلام و خسته نباشید. سینی ماکروی ما نمیچرخه و وقتی روشن میکنم یه بوی بدی ازش بلند میشه و بعضی اوقات دود هم میکنه. مشکل چی میتونه باشه؟

    • Kornido says:

      با سلام
      دلایلش رو در مطلبی مفصل توضیح دادیم لطفا داخل سایت سرچ کنید

  13. جمشید هاشمی says:

    سلام وقت بخیر.
    مایکرویوی دارم پین زیر سه پایه تکه شده موقعی که روی سینی پیرکس میزارم جرقه میزنه. میخواستم ببینم از کجا میتونم پین رو خریداری کنم؟

  14. بهناز جعفری says:

    با سلام
    مایکروفر ما درش کامل بسته نمیشه و همینطور انگار لامپ داخلش نیم سوز شده . میشه راهنمایی کنید .

  15. توران مجیدی says:

    سلام . ماکرو ال جی داریم دیگه غذا را گرم نمیکنه البته صدا میده و سینی میچرخه ولی غذا داغ نمیشه .
    با تشکر

  16. الهام شمشیری says:

    خسته نباشید .
    میخواستم از ظرف مربعی شکل برای درست کردن کیک استفاده کنم آیا امکانش هست و مشکلی برای دستگاه پیش نمیاد ؟ و اگر باید دکمه خاصیو بزنم لطفا راهنماییم کنید .در ضمن ظرفم از سینی ماکرو یه مقدار بزرگتره .

  17. مریم جوزانی says:

    سلام . من سولاردام خریدم اولش سالم بود ولی متاسفانه پایین در شکستگی داشته و به مرور خودش را نشون داد . و وقتی زنگ زدم به ال جی گفت باید موقع تحویل چک میکردم و الان نه تعویض میکنند و نه در به صورت جداگانه دارند که بخرم . شما موجود دارید که خریداری کنم .
    ممنونتون میشوم .

  18. مهدی خاتونی says:

    سلام وقت بخیر
    من مایکروویو دارم ولی متاسفانه اصلا گریل نمیکنه و همینطور قدرت پخت پیتزا و کیک رو به صورت حرفه ای نداره و انگار پیتزا خام میمونه .
    چیکار باید کم ؟

    • Kornido says:

      با سلام
      گریل دستگاه را روشن کنید و دقت کنید قرمز می شود یا نه. در غیر این صورت گریل باید تعویض شود

  19. ثریا قاسمی says:

    سلام وقت بخیر
    مایکروفر ال جی دارم که الان یه مدته لامپش روشن نمیشه ولی کار میکنه غذا گرم میکنه. میشه لامپشو تهیه کرد؟

  20. باران says:

    سلام . من ماکروفر توکار را روشن کردم خواستم جوجه گردان را وصل کنم میله جوجه گردان از داخل به المنتهای بالایی خورد و دستگاه خاموش شد و دیگه کار نکرد . پشتش رو باز کردم چیزی متوجه نشدم ولی به برق که میزدم و با فازمتر برق رو تست میکردم میدیدم کل بدنش برق داره حتی قسمتهای فلزی و ….
    لطفا راهنمایی بفرمایید .

    • Kornido says:

      با سلام
      مشکل از سوختن قطعات داخلی می باشد.
      به هیچ عنوان وقتی دستگاه درون برق است به آن دست نزنید

  21. قاسمی says:

    سلام . خسته نباشید . صفحه نمایش ماکروی من خوب کار میکنه و سالمه اما لامپش کار نمیکنه و سینی هم نمیچرخه . مشکلش چیه ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

  22. المیرا مرادی says:

    با سلام خدمت شما اساتید.
    مایکروویو من به ظاهر مشکلی ندارد ولی فقط سینی داخل آن نمی‌چرخد. بعضی وقتا با حرکت دست یه لحظه میچرخه ولی دوباره از کار میفته. دلیلش چی هست؟

    • Kornido says:

      امکان دارد از شفت باشد و یا چربی و غذای مانده موجب عدم چرخیدن سینی شود.

  23. المیرا زمانی says:

    با سلام خدمت شما دوستان. سؤالی داشتم از حضورتان. مایکروفر ال جی دارم که تازه خریداری کردم. خواستم بدونم از چه ظرفهایی میتونم برای گرم کردن غذا استفاده کنم؟ میشه راهنمایی بفرمایید.

    • Kornido says:

      از ظروف فلزی در مایکروفر استفاده نکنید. از ظروف چینی، شفاف و بدون حاشیه براق استفاده نمایید.

  24. فاطمه دورانی says:

    سلام خسته نباشید
    شیشه ماکروفرم شکسته شما میتونین راهنماییم کنین

  25. Safa says:

    سلام و خسته نباشید. ایا مگنترون هم درجه یک و ۲ داره. چرا انقد قیمت ها متفاوت هستش؟

  26. میثم says:

    سلام و خسته نباشید. ایا مگنترون هم درجه یک و ۲ داره. چرا انقد قیمت ها متفاوت هستش؟

  27. ثریا says:

    سلام وقت بخیر
    ماکروفر دکمهایه لمسی خراب شده راهنماییم میکنیم
    باید از کجا تهیه کنم

  28. امین says:

    سلام ماکرومو چند سال پیش خریدم الن میخواستم روشن کنم تا کلید استارت رو میزنم بین کاد ولتاژش کم و زیاد میشه و صفحش چشمک میزنه و بعد از یهه مدت قطع میشه چکار کنم ؟
    عیبش چیه؟
    ممنون

  29. سعید صابتی says:

    سلام وقت بخیر
    مایکروفر ال جی دارم که الان یه مدته لامپش روشن نمیشه ولی کار میکنه غذا گرم میکنه. میشه لامپشو تهیه کر

  30. عرفان فاضلی says:

    سلام وقت بخیر
    مشکلی برای ماکروفر پیش اومده
    وقتی روشن میشه جرغه میزنه و برقای خوه کلا قطع میشه
    یعنی در اصل فیوز میپره

    • Kornido says:

      با سلام
      مشکل از برد و یا مگنت دستگاه می باشد.جهت تعمیر با مرکز تماس حاصل فرمایید

  31. عسل محسنی says:

    سلام وقت بخیر
    خسته نباشید ماکروفرم موقع روشن کردن جرغه میزنه علتش چیه

  32. رضا سلطانی says:

    سلام وقت بخیر
    ماکروفرم سیمش از پشت در اومده
    چطوری باید درستش کنم
    باید تعویض شه

  33. اذاده رحیمی says:

    سلام
    وقت بخیر
    من ماکروفر وقتی خاموش هست خود به خود روشن
    میشه ایرادش از چی میتونه باشه
    ممنون میشم پاسخگو باشید

  34. رضا فلاحی says:

    سلام
    وقت بخیر
    ماکروفر وقتی روشنش میکنم
    بوی سوختنی میده علتش چیه

  35. مهدی سلیمانی says:

    سلام وقت بخیر
    خسته نباشید
    بنده شهر اهواز هستم
    موتوره ماکروفرم نمیچرخه شما اهوازم شعبه دارین

  36. فاطمه موسوی says:

    سلام وقتتون بخیر
    ماکروفرم مشکلی دارد
    وقتی روشنش میکنم به شدت صدا میده
    علتش میتونه از چی باشه

  37. عاطفه حسینی says:

    سلام وقت بخیر
    خسته نباشید ماکروفرم
    به شدت موقع روشن کردن صدا میده
    علتش چی میتونه باشه

  38. علی یاسینی says:

    سلام وقت بخیر
    مشکلی برای ماکروفر پیش اومده
    وقتی روشن میشه جرغه میزنه و برقای خوه کلا قطع میشه
    یعنی در اصل فیوز میپره

  39. موسی سیدی says:

    سلام و خسته نباشید
    ایا مگنترون هم درجه یک و ۲ داره. چرا انقد قیمت ها متفاوت هستش؟

  40. کاوه احمدی says:

    سلام
    وقت بخیر خسته نباشید
    ماکروفرم لامپه داخلش سوخته شما
    تعمیر میکنین فقط من اهواز هستم نمایندگی در هوازم دارین

  41. میلاد ملکپور says:

    سلام وقت بخیر ماکروفر
    اب داخلش ریخته
    روشنش کردم جرغه زد خاموش شد
    شما تعمیر میکنید

  42. حسین موسوی says:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    ماکروفر مشکله برقی داره شما میدونین علتش چیه ممنون میشم راهنماییم کنین

  43. Kornido says:

    سلام
    وقت بخیر
    من ماکروفر وقتی خاموش هست خود به خود روشن
    میشه ایرادش از چی میتونه باشه
    ممنون میشم پاسخگو باشید

  44. حامد رضایی says:

    سلام وقتتون بخیر

    ماکروفرم دکمه استارتش کارنمیکنه چقدر هزینه تعویضش هست

    • Kornido says:

      سلام وقته شمام بخیر
      به دلیل میکروسوییچ شدن کل پنل و متفاوت بودن مدل ها قیمت ها متفاوت میباشد.

  45. بیتا طالبی says:

    سلام . خسته نباشید . صفحه نمایش ماکروی من خوب کار میکنه و سالمه اما لامپش کار نمیکنه و سینی هم نمیچرخه . مشکلش چیه ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  46. سمانه دلجو says:

    سلام وقت بخیر
    ماکروفری دارم اتصالی برق داره
    به برق که میزنم جرغه میزنه و خاموش میشه علتش چیه
    ممنون میشم راهنماییم کنین؟

    • Kornido says:

      با سلام
      مگنترون دستگاه ایراد پیدا کرده هست. جهت تعویض با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  47. مهشید مهتابی says:

    سلام خسته نباشید
    لامپه قرمز دستگاه روشن ولی دستگاه هیچ حرارتی نداره دلیلش از چی میتونه باشه؟

  48. دلارام کمایی says:

    سلام ودود
    ماکروفرم موقع کار کردن امواج به بیرون منتقل میکنه علتش چیه؟ سپاس فراوان از سایت خوبتون

    • Kornido says:

      با سلام
      نشت اشعه قابل دیدن نمی باشد. شما چطور متوجا نشتی اشعه شدید؟
      در صورت شکستگی در و ایجاد حفره این اتفاق می افتد.

  49. شهرام مشرفی says:

    سلام
    وقت بخیر شیشه ی درب ماکروفرم شکسته شما دارین برای تعویض انجام میدین؟

  50. بردیا ملکی says:

    سلام وقت بخیر
    ماکروفرم اب ریخته داخلش روشنش کردم جرغه زد و خاموش شده شما تعمیر میکنین؟

    • Kornido says:

      با سلام
      برد دستگاه باید بررسی و تعمیر شود.
      جهت تعمیر با مرکز تماس حاصل فرمایید

  51. سلماز رفیعی says:

    سلام وقت بخیر
    ماکروفرم
    از داخلش بویه خیلی بدی میاد علتش از چی میتونه باشه ممنون میشم راهنماییم کنین؟

  52. مصطفی برازنده says:

    سلام وقت بخیر
    ماکروفر الجی دارم دکمه استارتش خراب شده شما تعویض میکنین

  53. میلاد کمایی says:

    سلام
    وقت بخیر
    ماکروفرم به خوبیه قبل نمیچرخه سینیش علت از چی میتونه باشه؟

  54. احسان فرهادی says:

    سلام
    ماکرومو چند سال پیش خریدم الن میخواستم روشن کنم تا کلید استارت رو میزنم بین کاد ولتاژش کم و زیاد میشه و صفحش چشمک میزنه و بعد از یهه مدت قطع میشه چکار کنم ؟
    عیبش چیه؟
    ممنون

    • Kornido says:

      با عرض سلام ، این مشکل باید توسط متخصصی تعمیرات مورد برسی قرار گیرد لطفا جهت عیب یابی با مرکز تماس حاصل فرمایید .

  55. شهرام میهن says:

    سلام وقتتون بخیر
    ماکروفرم دکمه استارتش کارنمیکنه چقدر هزینه تعویضش هست و

  56. اعظم مولایی says:

    سلام وقت بخیر
    ماکروفرم پایه هاش شکسته
    شما تعمیر مکنین یا این که قطعشو دارین ؟

  57. مرتضی افسری says:

    سلام ماکروفرم به خوبی قبل
    غذا رو گرم نمیکنه علتش چیه
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    • Kornido says:

      با عرض سلام ،
      1. سوختن دیود
      2.خرابی مگنترون
      3.خرابی سوئیچ درب
      می تواند از دلایل اصلی این مشکل باشد . با مرکز جهت تعمیرات تماس حاصل فرمایید.

    • Kornido says:

      با عرض سلام . از یک متخصص بخواهید که خرابی ترموستات یا برد دستگاه را بررسی کند جهت انجام تعمیرات میتوانید با مرکز تماس حاصل فرمایید

  58. ثمین میلادی says:

    سلام. منطقه ما بق خیلی نوسان داره آیا این روی مایکرویو تاثیر داره؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. بله ممکن است برد اصلی مایکروفر بسوزد. می توانید از یک محافظ قوی استفاده کنید.

  59. شریفی says:

    سلام. ببخشید یک سوال دارم در مورد این که مایکروفر ال جی غذاها رو خوب گرم نمیکنه. نیاز به تعمیر داره؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. در صورتی که مواد را بیش از 3 دقیقه در دستگاه قرار دهید و گرم نشود دستگاه ایراد دارد.

  60. نصراللهی says:

    با سلام. لامپ داخل مایکروفر خیلی کم نور شده . باید تعویضش کنیم؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام . بله تعویض لامپ می تواند اولین راه حل باشد اما کم نور شدن لامپ ممکن است به دلیل اختلال در اتصالات داخلی مایکروفر باشد. جهت تعمیر و عیب یابی با کورنیدو تماس بگیرید.

  61. ماندانا says:

    سلام. وقتتون بخیر
    دکمه های صفحه کلید مایکروفرم کار نمیکنه. تعمیرات انجام میدین شما؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام . بله جهت ثبت درخواست تعمیرات با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

    • Kornido says:

      با عرض سلام. احتمالا برد اصلی دستگاه دچار مشکل شده است. جهت انجام تعمیرات با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  62. ضرغامی نیا says:

    سلام. مایکروویو داشت کار میکرد یهو جرقه زد و خاموش شد دیگه روشن نشد. میشه تعمیرکار بفرستید ببینه؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. جهت ثبت درخواست تعمیرات مایکروویو با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  63. مهدیه شیری says:

    سلام. مایکروفر ما داشت کار میکرد یهو دود ازش بلند شد فوری از برق کشیدیمش. مشکلش چیه؟ تعمیر میکنید؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. ممکن است به چسبیدن مواد غذایی به درون مایکروفر باشد یا این که اتصالات قطعات الکترونیکی دستگاه معیوب شده باشد. جهت ثبت درخواست تعمیرات با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  64. نیازی says:

    سلام و خسته نباشید. شیشه کف مایکروویو اگه شکسته باشه شما تعویض میکنید؟

  65. احمدرضا زابلی says:

    سلام خسته نباشید من یه مایکروفر ال جی دارم که سینیش 29 سانتیه شکسته می فروشید؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام بله موجود است جهت تهیه با مرکز کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

  66. مهراد شیرزاد says:

    سلام وقتتون بخیر
    مایکروفر من مگنترونش مشکل داره فکر کنم آخه گرم نمی کنه !!!!!

    • Kornido says:

      با عرض سلام جهت ثبت درخواست تعمیرات با مرکز کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

    • Kornido says:

      با سلام. این خطا به دلیل اتصال کوتاه در ترمیستور مشاهده میشود. جهت عیب یابی دقیق و انجام تعمیرات با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  67. مرعشی says:

    سلام خسته نباشید. من یه ماکروویو ال جی دارم یه مدت ازش استفاده نکردم الان اصلا روشن نمیشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • Kornido says:

      باعرض سلام. میکروسوییچ درب، فیوز شیشه ای، قفل درب و ترانس های ولتاژ باید توسط تکنسین بررسی شوند. جهت عیب یابی دقیق و انجام تعمیرات با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

    • Kornido says:

      با عرض سلام. دوست عزیز به دفتر چه راهنمای دستگاه مراجعه کنید ولی بد نیست بدانید که گرم کردن پیتزا در مایکروفر باعث نرم شدن آن میشود و حالت طرد بودن پیتزا از بین میرود.

    • Kornido says:

      با عرض سلام. آسیب دیدن دکمه های روی دیسپلی باعث این خطا میشود. جهت عیب یابی دقیق و انجام تعمیرات با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

    • Kornido says:

      با عرض سلام. احتمالا پنل لمسی پشت دکمه های مایکروفر از کار افتاده. جهت عیب یابی و انجام تعمیرات با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  68. هلیا فرخی says:

    سلام خسته نباشید مایکروفر ال جی دارم من ، چراغ داخلش روشن نمیشه ولی مایکروفر کامل کار میکنه شما لامپشو میفروشید ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      خیر متاسفانه لامپ روشنایی مایکروفر ال جی موجود نمی باشد .

  69. فریبا ایزدی says:

    سلام خسته نباشید
    مایکروفر ما به مشکل خورده سینیش نمی چرخه دلیلش چیه ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      مشکل ممکن است از موتور کوپلینگ دستگاه شما باشد . جهت برسی دقیق و اعزام متخصصین با مرکز تماس حاصل فرمایید.

    • Kornido says:

      با عرض سلام. کد خطای f14-E5 به معنی بالا رفتن دمای داخل کوره در برنامه کانوکشن می باشد. جهت عیب یابی و انجام تعمیرات با مرکز کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

  70. امین حبیبی says:

    سلام خیلی ممنون از سایت خیلی خوبتون
    من یه مایکروفر ال جی دارم امروز که روشنش کردم یه حس کردم یه صدای جرقه داخلش میاد. مشکلش چیه؟

  71. فخرالدین شریفی says:

    سلام ببخشید طلق روی شیشه مایکروفرمون شکسته شما موجود دارین؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. دوست عزیز جهت خرید قطعات با شماره تماس پشتیبانی قطعات هماهنگی کنید.

  72. mohsen ali hoseini says:

    دستگاه من مثل قبل همه کاراشو درست انجام میده
    ولی گرم نمیکنه مثلا 3-4 دقیقه میزارم کاملا سرد تحویل میده غذا رو
    مرسی که راهنماییم میکنید

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      مشکل ممکن است از مگنترون دستگاه شما باشد . جهت بررسی دقیق و اعزام کارشناس با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  73. nima says:

    با سلام و ادب سوال داشتم از خدمتتون.من یک ماکروفر ال جی دارم و غذا میسوزه داخلش.اشکال از کجاست؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام. احتمالا تنظیمات پخت را درست تنظیم نکرده اید.اگر تمام تنظیمات را به درستی انجام دادید و باز هم مشکل ذکر شده پیش آمد جهت بررسی دقیق و اعزام کارشناس با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  74. کامران says:

    سلام وقتتون بخیر.مایکروف من وقتی درش رو میبندم باز هم چراغش روشن میمونه علتش چیه؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام سولاردام و یا مایکروفر 3 یا 4 تا قفل دارد و اگر هر کدام از آن ها خراب شود چراغ روشن میماند.جهت تعمیرات با مرکز تماس بگیرید.

  75. خادمی says:

    سلام خسته نباشید خواستم بپرسم که چرا ماکروفر حین کار متوقف میشه؟ مدتی که براش میزارم زودتر از اون خاموش میشه و باید چند بار این کارو تکرار کنم.

    • Kornido says:

      با عرض سلام خاموش شدن ناگهانی دلایل مختلفی دارد و باید ابتدا سوییچ درب رو بررسی کنید و اگر مشکلی نداشت احتمال نقص فنی در دستگاه وجود دارد.میتوانید جهت تعمیر مایکروفر ال جی خود با مرکز تماس بگیرید.

  76. Amirhosein says:

    سلام ماکروفر من وقتی روشن میشه و محفظش میچرخه و صدای زیادی داره.این مشکل از کدوم قسمتشه؟

    • Kornido says:

      با سلام
      دوست عزیز این مشکل شما ممکن است از ریل یا سینی ماکروفر و یا ترانس دستگاه شما باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیرات خود با مرکز کورنیدو تماس بگیرید.

  77. حامد says:

    سلام وقت بخیر خواستم بپرسم که دلایل نچرخیدن سینی ماکروفر چی میتونه باشه؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام نچرخیدن سینی ممکن است از ایراد در قطعه موتور کوپلینگ دستگاه باشد.جهت انجام تعمیرات با مرکز تماس بگیرید.

    • Kornido says:

      با عرض سلام و احترام؛ بعد از چک کردن جریان برق در منزل و اطمینان از سالم بودن آن احتمالا برد اصلی دستگاه دچار مشکل شده است
      برای بررسی دقیق تر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

  78. Azadeh says:

    سلام خسته نباشین؛ مایکروفر ارور F4 رو نشون میده میشه راهنماییم کنید لطفا

    • Kornido says:

      با عرض سلام و احترام؛ معمولا این خطا به علت ایرادات در سیم کشی و اتصالات رخ می‌دهد برای حل این خطا شما نیاز به کمک تکنسین دارید برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید.

  79. احسان says:

    سلام خسته نباشین.مایکروفر چند وقتی هست روشن نمیشه مشکل چیه؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    • Kornido says:

      با عرض سلام؛ در این امر باید کلیه جریان های برق منزل بررسی شود تا از کامل بودن جریان برق در منزل خود مطمئن شوید بعد از بررسی اگر ایرادی در برق اصلی منزل وجود نداشت احتمالا ایراد از برد دستگاه باشد. برای بررسی بیشتر و اقدام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

  80. حمید says:

    سلام خسته نباشین. مایکروفر من به تازگی غذا ها رو خوب گرم نمیکنه و از این نظر مشکل پیدا کرده چه راه حلی داره؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام؛ شما باید ترانس های ولتاژ؛ برد؛ دیود؛ لامپ و خازن را بررسی کنید تا در صورت وجود ایراد؛ آنها را برطرف کنید
      برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

  81. نریمان دوستی says:

    سلام وقتتون بخیر، علت این مشکل که مایکروفر غذا رو گرم نمیکنه چی میتونه باشه؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام این مشکل می‌تواند ناشی از ایراد در خازن، لامپ، دیود، ترانس های ولتاژ و … باشد
      برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

  82. ترانه سلطانی says:

    سلام خسته نباشین، مایکروفر با وجود روشن شدن و تنظیمات درستش گرم نمیشه و نمیشه باهاش غذایی رو درست کرد

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      ممکن است مشکل از خرابی دیود دستگاه یا چرب بودن زیادی غذا باشد
      برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

  83. الهام قوی دل says:

    سلام خسته نباشین، من یه مایکروفر ال جی دارم که ارور F4 رو نشون میده ولی معنیش رو نمیدونم

    • Kornido says:

      با عرض سلام
      این خطا مربوط به وجود ایراد در سنسور و یا سیم کشی دستگاه است
      برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

  84. علوی تبار says:

    سلام.شب خوش.سینی مایکروفر 42 لیتری ال جی رو دارید و قطعه گرداننده زیرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *