مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان 

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان | خدمات مرکزی

برند ایندزیت (INDESIT) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان (INDESIT)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های ایندزیت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان

ایندزیت یک شرکت تولید­کننده لوازم خانگی چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در ایتالیا واقع شده است. این شرکت از پیشرو­ترین شرکت­ های تولید­کننده لوازم خانگی است و به عنوان دومین تولیده­کننده بزرگ در اروپا شناخته می­شود. محصولات این برند از نظر کیفیت و طراحی سطح بسیار بالایی دارند. از این رو توانسته است  محبوبیت زیادی کسب کند و متقاضیان زیادی در سراسر جهان از جمله کشور ما داشته باشد. یکی از پر­فروش­ترین و پر­کاربرد­ترین محصولات این برند، ماشین لباسشویی است. با توجه به افزایش فروش این محصول نیاز است که نمایندگی­ هایی برای تعمیر، نصب و اجرای آن در کشور راه اندازی شود. به همین منظور، نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان و دیگر شهر­های کشور راه اندازی شد تا در اسرع وقت و به صورت تخصصی خدماتی را در زمینه نصب، اجرا و تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان و اقصا نقاط ایران ارائه کنند.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان

رایج­ترین مشکلات در ماشین لباسشویی ایندزیت

گاهی ممکن است لوازم خانگی با مشکلاتی مواجه شوند، لباسشویی ایندزیت با وجود کیفیت بالا، نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیشنهاد می­شود حتی در صورت بروز مشکلات جزئی در لباسشویی ایندزیت از تکنسین­ های متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی در زنجان کمک بگیرید و به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان مراجعه کنید. از جمله مشکلاتی که ممکن است لباسشویی ایندزیت را تهدید کند، می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

نشتی آب لباسشویی ایندزیت

یکی از شایع­ترین مشکلاتی که کاربران  به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان گزارش کرده­اند، نشتی آب از ماشین لباسشویی است. از جمله دلایلی که  سبب بروز این مشکل در ماشین لباسشویی ایندزیت می­شود، خراب شدن لاستیک دور در ماشین لباسشویی است. همچنین نشتی آب از ماشین لباسشویی می­تواند به دلیل سوراخ شدن مخزن ماشین لباسشویی نیز رخ دهند. نشتی آب یکی از مشکلات دردساز و خطرآفرین است چرا که آب خطر برق ­گرفتگی را تشدید می­کند. به همین دلیل توصیه می­شود در صورت بروز این مشکل سریعا با متخصصان مشورت کرده و برای تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان اقدام نمایید.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان

لبریز شدن آب درون مخزن و رفع آن در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان

یکی از عمده دلایلی که می­تواند سبب لبریز شدن آب درون مخزن شود، خراب شدن هیدرو استات است. در نتیجه برای عیب یابی صحیح، این قطعه باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد. لبریز شدن آب درون مخزن ممکن است به دلیل سوراخ شدن و یا پاره شدن شلنگ ورودی به هیدرو استات نیز رخ دهد. در این صورت بهتر است در صورت بروز این مشکل به تکنسین های مجرب تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان مراجعه کنید.

عدم پمپاژ آب و چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی و رفع آن در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان

در برخی از مواقع ممکن است ماشین لباسشویی نتواند آب را به درون لباسشویی پمپاژ کند. در این صورت احتمال دارد که موتور ماشین لباسشویی دچار مشکل شده باشد. اما نیازی نیست که نگران باشید چرا که تیم تکنسین ­های مجرب تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان در صورت بروز مشکل در دستگاه، می­توانند با عیب یابی صحیح و دقیق مشکل ماشین لباسشویی شما را بر طرف کنند. برای تعمیر لباسشویی ایندزیت بهتر است به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان مراجعه کنید.

توقف و خاموش شدن لباسشویی در حین انجام کار

 توقف و خاموش شدن لباسشویی در حین انجام کار به دلایل متفاوتی می­تواند در ماشین لباسشویی ایندزیت بروز کند.از عمده ­ترین این دلایل می­توان به وجود ایراد در قسمت موتور اشاره کرد. برای تشخیص دلیل اصلی بروز این مشکل می­توانید به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان مراجعه کنید و از تکنسین­های با تجربه و مجرب که در زمینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان تبحر زیادی دارند، کمک بگیرید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان

ایراد در قسمت موتور و قطعات مهم از جمله کوپلر، کلاچ و… از دلایل مهمی هستند که می­توانند سبب نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی در ماشین لباسشویی ایندزیت شوند. در صورت بروز چنین مشکلی توصیه می­شود از متخصصان و تکنسین­های با تجربه و با سابقه کمک بگیرید و بدون هیچ نگرانی لباسشویی خود را برای تشخیص مشکل و تعمیر به آن ها بسپارید. از ویژگی­های مهم نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان، برگزاری دوره­های آموزشی پیشرفته متناسب با روز دنیا برای تکنسین­ ها است. از این رو تکنسین­ها همواره با تکنولوژی­ ها و فناوری ­های روز دنیا آشنا هستند و توانایی بر طرف کردن مشکلات متعددی که ممکن است برای انواع مختلف لباسشویی ایندزیت ایجاد شود را بر طرف کنند.

عدم کار کردن دستگاه حتی با وجود داشتن برق

در برخی از مواقع ممکن است ماشین لباسشویی هیچ نشانه ای از کار کردن از خود نشان ندهد، با وجود این که به برق متصل است؛ این مشکل به دلیل خرابی و آسیب دیدن موتور تایمر می­تواند رخ دهد. رفع این مشکل نیازمند تخصص و مهارت است به همین دلیل توصیه می­شود از تکنسین ­های ماهر نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان کمک بگیرید. یکی از دلایل اصلی و رایج خرابی موتور تایمر، خرابی در قسمت چرخ دنده­ ها که محور انتقال نیرو در این موتور هستند، می­باشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان

عدم انجام عملیات جدید در لباسشویی پس از آبگیری

یکی از مشکلات رایجی که کاربران به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان گزارش کرده ­اند، این است دستگاهشان تنها عمل آبگیری را انجام  می­دهد. عدم انجام عملیات جدید در لباسشویی پس از آبگیری ممکن است که هیدروستات ماشین لباسشویی ایندزیت دچار مشکل شده باشد. از آن جایی که این قطعه قابل تعمیر نیست باید حتما آن را تعویض صورت کنید. بنابراین بهتر است در صورت بروز این مشکل برای تعویض قطعه و عیب یابی دقیق به تکنسین های مجرب تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان مراجعه کنید.

تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی ایندزیت

در صورتی که تخلیه آب ماشین لباسشویی به صورت کامل انجام نگیرد، درب ماشین لباسشویی باز نمی­شود و امکان خارج کردن لباس ­ها وجود ندارد. نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان از جمله دلایل عمده­ ای که می­تواند سبب بروز این مشکل شود، موارد زیر را دخیل می­داند:

  • مسدود شدن شلنگ تخلیه و محل خروجی آب
  • خرابی برد یا تایمر
  • مسدود شدن فیلتر پمپ به دلیل تجمع رسوبات

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی ایندزیت در زنجان

تعمیر لباسشویی ایندزیت در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *