مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال فریجیدر در رشت

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت | خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریجیدر در رشت

برند فریجیدر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال فریجیدر در رشت با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال فریجیدر در رشت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های فریجیدر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال فریجیدر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال فریجیدر
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در رشت
تعمیرات یخچال فریجیدر در رشت

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال فریجیدر در رشت:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت

کارایی یخچال فریجیدر به دلیل سالم بودن قطعات آن است. هنگامی که هر قطعه از کار می افتد و یا این که اجزای آن آسیب می بینند کارایی یخچال فریجیدر نیز دچار مشکل شده و باید اقدامات نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت برای تعمیر یخچال در رشت صورت گیرد.

برخی از مشکلات موجود ممکن است باعث صدمه زدن به افراد شود؛ به طور مثال، درب یخچال سنگین است و هنگامی که به دلایلی نظیر سائیدگی لوله ها و شل شدن واشر درب یخچال ناگهان می افتد، اگر فردی در جلوی آن باشد با افتادن درب بر روی آن قطعا دچار مشکل می شود؛ بنابراین، ضرورت دارد هنگام‌ مشاهده علائم کوچک مربوط به خرابی لوله حتما با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت هماهنگی انجام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت

کاهش سر و صدا دستگاه با نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت

سر و صدا نقصی است که تمامی یخچال ها بعد از مدتی استفاده دچار آن می شوند و برای کاهش سر و صدا، آن را به نمایندگی یخچال فریجیدر در رشت ارسال می کنند تا با بررسی یخچال فریجیدر بتوانند منشاءصداها را تشخیص داده و به رفع آن اقدام نمایند.

کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت بر اساس نوع صداها تشخیص می دهند که چه قسمتی از این وسیله دچار مشکل شده است.

 به طور مثال، اگر در جریان نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت لوله ها باعث ایجاد سر و صدا شناخته شوند، کلیه لوله ها از محل موجود کنده و لوله های جدید با جنس و کیفیت مرغوب در آن قسمت قرار داده می شود.

اما دلیل کلی این مشکل می تواند کهنه شدن یخچال و قطعات تشکیل دهنده آن باشد.

به طور کلی، هر قطعه ای دارای یک مدت زمان اوج و یک مدت زمان افول است؛ بنابراین، بهتر است که هنگام نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت، کلیه قطعات قدیمی از میان برداشته و قطعات جدید به جای آن ها قرار بگیرد، اگر هنگام نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت این اتفاق رخ داد، کلیه صداهای اضافی از بین خواهند رفت.

تعویض پروانه فن در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت

با توجه به این که فن ها به صورت کلی ایجاد صدا می کنند و با روشن شدن یخچال صدایی از درون آن بلند می شود که در حالت عادی یک صدای معمول است، در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت مشخص می شود که پروانه فن شکسته، باید به کلی پردانه از فن جدا شده و پروانه جدید را جای آن قرار دهند.

با انجام این کار در نمایندگی یخچال فریجیدر در رشت، دیگر صدای غیر معمولی از یخچال شنیده نخواهد شد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در رشت

ادغام روغن کمپرسور و کندانسور

روغن کاری قطعات یخچال باعث افزایش مدت زمان فعالیت آن می شود که اعمال روغن کاری در نمایندگی یخچال فریجیدر در رشت به صورت کامل انجام می شود.

 در برخی موارد، مقدار قابل توجهی روغن درون کمپرسور قرار می دهند، از آن جایی که یخچال ممکن است از محلی که اکنون در آن قرار داشته جابه جا شود، طی این جابه جای کلیه روغن ها از کمپرسور به سمت کندانسور حرکت کرده و با آن ادغام می شود، این ترکیب روغن کمپرسور و کنداسور باعث ایجاد صدا خواهد شد؛ بنابراین، در زمان تعمیر یخچال فریجیدر، فرآیند جداسازی روغن کندانسور و کمپرسور انجام خواهد شد.

علت های تعدد صدا در یخچال

خرابی هر قطعه می تواند دلیل ایجاد سر و صدا باشد، به طور مثال حتی اگر برد الکترونیکی از حالت خود تنظیمی و سایبرنتیکی خود خارج شود، صداهای نامتعارف ایجاد شده که می توان با یک گام در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت، این قطعه را بازنشانی کرد.

در برخی اوقات هنگام بررسی نمایندگی یخچال فریجیدر در رشت، خرابی موتور یخچال عامل ایجاد صدا است که در چنین شرایط به راحتی می توان با تعویض موتور در نمایندگی یخچال فریجیدر در رشت، صدای مهیب را به پایین ترین درجه رساند.

تعمیر یخچال فریجیدر در رشت

تعویض فیلتر یخچال

تعویض فیلتر یخچال در یک زمان کم امکان پذیر است. این قطعه در مقایسه با دیگر قطعات کوچک بوده و در قسمت انتهایی بخچال قرار دارد. یخچال برای افزایش بهنر فعالیت خود به چندین فیلتر نیاز دارد، این فیلتر ها باید در کنار قطعات مرتبط با خود تعبیه شوند تا بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند.

این فیلتر باعث می شود آلودگی و باکتری های آب گرفته شده و یک آب سالم در آبسرد کن یخچال وجود داشته باشد.

در کل وظیفه فیلتر یخچال از بین بردن ذرات ریز شن، جلبک ها و دیگر عناصر آب بوده که با حذف آن ها تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی آب خواهند گذاشت.

از آن جایی که با تجمع آب در یک نقطعه جلبک به وجود می آید اگر این فیلترها به موقع تمیز نشوند جلبک های زیادی در آن ناحیه رشد کرده تا جایی که کل سطح فیلتر را می پوشانند و تمام روزنه های موجود به دلیل وجود جلبک بسته می شود.

از چندین فیلتر برای تمیز کردن آب یخچال استفاده شده است برای این که این فیلتر به درستی فعالیت کند باید سرعت آب وصل شده به آن زیاد باشد، بنابراین در مدل های یخچال، شرایط به صورتی است که می توان در نمایندگی تعمیر یخچال ریجیدر در رشت، فیلترها را به صورت مستقیم به شیر آب اصلی وصل نمود.

اما این فیلتر ها مدت زمان طولانی عمر نکرده و بعد از مدتی فعالیت بنابر مشکلات مختلفی نیاز به تعویض دارند از این رو در نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت، کار تعویض این قطعه و تعبیه چندین فیلتر در جایگاه های مخصوص صورت خواهد گرفت.

تعمیر ترموفیوژ یخچال

درون یخچال المنت های حرارتی زیادی قرار دارد که برای کارایی بهتر به یک قطعه برای مدیریت و کنترل دمای آن نیاز است، به صورتی که از یخ زدگی و ایجاد برفک جلوگیری کند، این قطعه ترموفیوژ است.

هنگامی که یخچال پر از برفک می شود و عملا هیچ هوای خنکی در قسمت پایین یخچال وجود ندارد می توان خرابی ترموفیوژ را دلیل این رخداد دانست. بنابراین باید در نمایندگی یخچال فریجیدر در رشت کل قطعات درونی یخچال باز شده و با استفاده از دستگاه و ابزار به بازبینی کلیه قطعات جدا شده پرداخت، انجام این فرایند جز اهداف مهم نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در رشت:

تعمیر یخچال فریجیدر در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *