مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز

برند فریجیدر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال فریجیدر در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال فریجیدر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های فریجیدر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال فریجیدر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال فریجیدر

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال فریجیدر در اهواز
تعمیرات یخچال فریجیدر در اهواز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز با به کارگیری تکنسین‌های مجرب آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم برای نصب سرویس دوره‌ای و تعمیر ایرادات یخچال است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و درخواست تکنیسین نمایندگی یخچال فریجیدر در اهواز تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود. در این مطلب قصد داریم دلایل ایجاد بوی بد در یخچال فریزر را بررسی کنیم.

شاید این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد و حتماً می‌دانید که تولید بوی بد یخچال چقدر می‌تواند آزاردهنده باشد. زیرا این روش می‌تواند بر کیفیت و عطر مواد غذایی در یخچال تاثیر بگذارد و آنها را غیر قابل استفاده کند. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا در صورت ایجاد این مشکل پرسنل مراکز تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز در تمامی ایام سال در کنار شما هستند تا هرچه سریعتر برای تعمیر یخچال در اهواز اقدام نمایند و یخچال شما مانند روز اول کار کند.

نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز

دلایل بوی بد یخچال طبق نظر پرسنل نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز

بوی بد یخچال می‌تواند به علت فاسد شدن مواد غذایی درون آن باشد. البته به علت سرد بودن هوای درون یخچال این مواد بوی خیلی کمی تولید می‌کند. پس احتمال اینکه بوی تولید شده تنها به خاطر فساد مواد غذایی باشد بسیار کم است. همچنین مدل‌های مختلف یخچال می‌توانند دچار این مشکل شوند و این مشکل تنها مختص برند خاصی نیست. بوی بد یخچال غالباً در نتیجه استفاده غلط از یخچال و وجود ایراداتی در این سیستم داخلی یخچال است.

در این صورت دفترچه راهنمای یخچال می‌تواند برای حل مشکل به شما کمک کند زیرا هر یخچالی برای تنظیم دما فاکتورهای خود خاص خود را دارد. علاوه بر این مشکلات فنی نیز می‌تواند دلیل بوی بد یخچال باشد که در این مطلب که توسط نمایندگی یخچال فریجیدر در اهواز تنظیم شده است قصد داریم به بررسی این دلایل بپردازیم.

نقص فنی یخچال

بوی بد یخچال می‌تواند به دلیل ایجاد یک نقص فنی در قسمت های مختلف یخچال باشد. یکی از قطعاتی که می‌تواند در ایجاد این مشکل دخیل باشد موتور یخچال است. علت بوی بد یخچال می‌تواند ناشی از عدم تهویه هوا باشد. زمانی که تهویه هوا صحیح نباشد مشکلات بسیاری ممکن است برای یخچال پیش بیاید و به موتور یخچال آسیب‌های جدی وارد خواهد شد. همچنین بوی گاز یخچال یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند درون یخچال بوی نامطبوعی تولید کند. گاز یخچال عامل اصلی خنک کردن یخچال است و به طور مداوم مشغول به کار می‌باشد. چنانچه این گاز دچار بوی بد شود در طولانی مدت بوی نامطبوع را در یخچال ایجاد خواهد کرد.

چگونه می توانیم بوی بد یخچال را از بین ببریم؟

اول بهتر است داخل یخچال را تمیز کنید. تمام مواد غذایی را از یخچال خارج کنید و مواد غذایی مانده و فاسد شده را دور بریزید. سپس تمامی قطعات قابل جدا شدن یخچال را در آورده و آن ها را با مایع شوینده مناسب شستشو دهید و خوب خشک کنید. برای تمیز کردن داخل یخچال می‌توانید از دو قاشق غذاخوری جوش شیرین و یک لیتر آب داغ و یا ترکیب یک چهارم لیوان سرکه سیب با سه چهارم لیوان آب داغ استفاده نمایید. سپس داخل درب های یخچال فریزر و قفسه‌های آن را کاملا تمیز کنید. این کار می‌تواند به رفع بوی بد کمک کند. البته در صورتی که با انجام این کارها بوی بد رفع نشد می‌توانید از نمایندگی یخچال فریجیدر در اهواز کمک بخواهید.

نمایندگی یخچال فریجیدر در اهواز

تمیز کردن کندانسور موتور یخچال و پروانه فن

سیم پیچ‌های موتور و فن یخچال شما مسئولیت پخش گرما به بیرون یخچال را دارد. چنانچه این سیم پیچ‌ها با گرد و غبار و آشغال پوشیده شده باشد گرما نمی‌تواند به صورت صحیح آزاد شود و همین امر موجب کار کردن کمپرسور برای خنک کردن یخچال خواهد شد. سیم پیچ‌های پشت یخچال باید هر ۶ ماه یکبار تمیز شود و چنانچه مشکلی در این سیم پیچ‌ها وجود داشت بهتر از نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز بخواهید که آن را تعویض کند.

پروانه فن کندانسور باید به طور منظم نظافت شود. این کار را می‌توانید با استفاده از یک برس خیس انجام دهید و گرد و غبار و خاک را از روی پرده پاک نمایید. زیرا گردش فن به آزادسازی گرمای اضافه کمک می‌کند. چنانچه پره‌های فن مسدود یا کثیف باشد به سختی گرمای خود را آزاد می‌کند. اگر در هنگام نظافت پروانه فن کندانسور با مشکل روبرو شدید از نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز کمک بخواهید.

تعویض فیلتر آب

به خاطر داشته باشید فیلتر آب یخچال باید هر ۶ ماه یکبار تعویض شود. خراب شدن این فیلتر می‌تواند موجب مسدود شدن سیستم یخساز یخچال و تولید بوی بد درون یخچال شود. برای تعویض فیلتر آب یخچال حتماً از پرسنل مجرب نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز کمک بخواهید. زیرا این کار تخصصی است و در صورت نداشتن تجربه و مهارت کافی ممکن است ایرادات بیشتری در یخچال ایجاد شود.

عدم نظافت بخش زیرین صندوق میوه و سبزی

ممکن است فضای میوه و سبزی‌ها به ظاهر تمیز باشد ولی در قسمت زیرین آن مقداری مواد غذایی باقی مانده و فاسد شده باشد. بنابراین بهتر است نظافت این قسمت ها را فراموش نکنید. البته چه نوع پس از نظافت این قسمت مشکل رفتن شد بهتر است از نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز کمک بخواهید.

کپک زدن قطره چکان یخچال

دستگاه‌های یخچال مجهز به یک سینی جهت جمع‌آوری رطوبت موجود در درون یخچال هستند. ممکن است درون این قطعه کپک تولید شده و ایجاد بوی بد کند. بنابراین بهتر است حواستان به این موضوع باشد و هر چند وقت یکبار این قسمت را به طور کامل نظافت کنید. طبق نظر نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز در صورت ایراد در قطره چکان دستگاه را از برق جدا کرده و تمامی مواد غذایی را از درون یخچال خارج کنید. سپس سینی را با استفاده از آب گرم و مواد شوینده مناسب تمیز کنید تا بوی بد رفع شود. البته چنانچه پس از طی این مراحل نیز بوی بد رفتن شد بهتر است از نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز بخواهید که دستگاه را بررسی کند.

تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز

دمای نامناسب یخچال

یکی دیگر از دلایل ایجاد بوی بد در یخچال فریزر وجود دمای نامناسب برای مواد غذایی در یخچال می‌باشد. به طور معمول دمای یخچال باید بین ۲ الی ۳ درجه سانتیگراد باشد تا از فساد مواد غذایی و تولید بوی بد جلوگیری شود. البته در مناطق مرطوب این دما ممکن است فرق داشته باشد. برای دانستن دمای صحیح یخچال در هر منطقه بهتر است از نمایندگی یخچال فریجیدر در اهواز کمک بخواهید.

نتیجه‌گیری برای رفع مشکل

در این مطلب به بررسی دلایل تولید بوی بد درون یخچال پرداختیم و راه‌های رفع مشکل را طبق تجارب نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز به شما ارائه دادیم تا خود بتوانید در منزل به رفع مشکل بپردازید. البته چنانچه پس از انجام تمامی این موارد مشکل حل نشد بهتر است هر چه سریعتر با نمایندگی یخچال فریجیدر در اهواز تماس بگیرید و برای رفع مشکل راهنمایی بخواهید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز:

تعمیر یخچال فریجیدر در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *