مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال سامسونگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال سامسونگ

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد
نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

یکی از شناخته‌ترین برند های داخل ایران سامسونگ است. همه ما با این برند آشنایی داریم و دست کم یکی از محصولات شرکت را در خانه‌های خود استفاده می‌کنیم. از مزیت‌های استفاده از برند های پرطرفدار این است که تعمیرکاران ماهر و قطعات یدکی زیادی را در دسترس خواهید داشت.

البته این زیاد بودن تعمیرکاران مزایا و معایب خودش را دارد. از جمله اینکه هیچ‌وقت مشکلی در پیدا کردن تعمیرکار یا قطعه نداریم. اما از سوی دیگر به دشواری می‌توان میان افراد مختلف فردی با مهارت بالا را پیدا کرد. ما در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد دارای کادری مجرب و متخصص هستیم که در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما خواهیم بود. در ادامه کدهای خطای یخچال سامسونگ را باهم نگاهی می‌اندازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

بررسی کد خطای E1 یا  SE در یخچال سامسونگ

یکی از مزیت‌های پیشرفت تکنولوژی هوشمند شدن وسایل برقی است. امروزه وسایل برقی ایرادات خود را تشخیص داده و آن را به صورت کد خطا به شما نشان می‌دهند. در یخچال سامسونگ نیز خطای 1E یا SE نشان دهنده قطع بودن برق برد یخچال شماست.

برای برطرف نمودن این کد خطا دکمه‌های POWERSAVE و LIGHTING را با هم به مدت 10 ثانیه فشار دهید تا کدها از بین بروند. اگر با این کار مشکل شما رفع نشد حتماً با ما در نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد تماس بگیرید. همکاران ما به شما مشاوره داده و در صورت نیاز کارشناسان را برای حل مشکل می‌فرستند.

بررسی کد خطای E4 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

اگر درب یخچال خود را باز کردید و در آن برفک مشاهده نمودید باید به فکر تعمیر یخچال در مشهد باشید. با تشکیل برفک کد خطای E4 را روی نمایشگر خواهید دید. این خطا به معنی کار نکردن سیستم دیفراست یخچال شما است. قبل از شروع به بررسی با ما در نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا به شما مشاوره دهیم.

برای رفع این مشکل باید ابتدا سنسور یخچال بررسی شود. اگر سنسور سالم بود به سراغ المنت رفته و با بررسی آن و اطمینان از درستی این قطعه نوبت به چک کردن سیم‌کشی المنت می‌رسد.  در صورت معیوب بودن هرکدام از این قطعات باید آن‌ها را عوض کنید. پیشنهاد می‌شود با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا شما را در حل این مشکل یاری کنند.

تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

بررسی کد خطای E5 در یخچال سامسونگ

برفک زدن فریزر امری نامطلوب است که باعث جمع شدن برفک و در نهایت یخ‌زدگی در فریزر خواهد شد. این موضوع باید هرچه سریع‌تر بررسی شود. با دیدن کد خطا E5 روی نمایشگر در ابتدا باید سنسور فریزر بررسی شده و در صورت خراب بودن تعویض گردد.

اگر با تعویض سنسور فریزر مشکل برطرف نشد به سراغ هیتر آن بروید. این قطعه را بیرون آورده و با برق 220ولت تست کنید. اگر برق‌کار نیستید این کار را انجام ندهید. در نهایت در صورتی که با تعویض این قطعات مشکل شما رفع نشد احتمالاً ایراد از برد اصلی است. این مشکل را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد بسپارید.

بررسی کد خطای E8 توسط نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

یکی از امکانات جالب و کاربردی یخچال‌ها قسمت یخ‌ساز آن بوده که مشکلات ما برای درست کردن یخ را برطرف کرده است. اگر با کد خطای E8 روی نمایشگر یخچال خود مواجه شدید بدانید مشکل از یخ‌ساز دستگاه شماست. در ابتدا دکمه‌های POWERSAVE و LIGHTING را با هم به مدت 20 ثانیه فشار دهید تا مشکل برطرف شود. در اکثر موارد مشکل شما به این روش درست می‌شود.

در صورت ادامه یافتن نمایش کد خطا باید اتصالات و لوازم یخ‌ساز چک شوند. در صورت معیوب بودن قطعات باید آن‌ها را عوض کنید. اگر مشکل به قوت خود باقی بود سنسور یخ‌ساز را جایگزین نمایید. با ما در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا برای رفع مشکل شما را راهنمایی کنیم.

بررسی کد خطای E23 در یخچال سامسونگ

در صورتی که درب یخچال خود را باز کردید و مشاهده کردید فضای داخل یخچال گرم شده است نترسید. ما ایرادهای احتمالی در این مشکل را برایتان بازگو می‌کنیم تا بتوانید آن را عیب‌یابی و تعمیر کنید. اگر با کد خطای E23 روی نمایشگر یخچال خود مواجه شدید ایراد از قسمت خنک کننده آن است. ابتدا فن خنک کننده را چک کرده و در صورت معیوب بودن آن را عوض کنید.

اگر فن سالم بود سیم‌کشی آن را بررسی نموده و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. اگر با بررسی این موارد مشکل شما حل نشد باید به سراغ تعمیرات برد اصلی بروید. در صورتی که مشکل از برد اصلی یخچال است با ما در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا مشکل ما را با ارسال کارشناسان ماهر خود حل کنیم.

تعمیرات یخچال سامسونگ در مشهد

بررسی کد خطای E33 در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد

در بیشتر یخچال‌های امروزی منبع آبی برای تأمین آب مصرفی شما تعبیه شده است که این امر باعث کم شدن وسایل در یخچال شما می‌شود. حالا اگر روی صفحه نمایش یخچال خود کد خطای E33 را مشاهده کردید یعنی آب این منبع خالی شده است.

برای رفع این مشکل ابتدا باید مسیر آب ورودی را چک کنید. اگر لوله‌ها گرفتگی داشتند آن را تمیز یا تعویض نمایید. در صورت ادامه داشتن مشکل شیر آب ورودی نیز چک شود. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد آمادگی هرگونه خدمت‌رسانی به شما را دارند.

بررسی کد خطای E41 در یخچال سامسونگ

برای نمایش دما و اطلاعات یخچال از صفحه نمایش استفاده می‌شود. صفحه‌نمایش‌ها در ابعاد و مدل‌های مختلفی هستند ولی اطلاعات نمایشی در تمام آن‌ها به یک شکل خواهد بود. یعنی با مشاهده کد خطا د صفحه نمایش و رجوع به دفترچه راهنما می‌توانید ایراد یخچال خود را پیدا کنید. حال اگر صفحه نمایش نتوانست اطلاعات برد اصلی را به ما بدهد چه کار باید کرد؟

با ظاهر شدن کد خطا E41 روی صفحه نمایش متوجه ایرادی در ارتباط آن با برد اصلی می‌شویم. این مشکل یا از رابط صفحه نمایش با برد اصلی خواهد بود یا از خود برد الکتریکی. برای رفع این مشکل با ما در نمایندگی یخچال سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد:

تعمیر یخچال سامسونگ در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *