مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال دوو در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال دوو در مشهد

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال دوو در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال دوو در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال دوو برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال دوو

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در مشهد
تعمیرات یخچال دوو در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال دوو در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد

شرکت دوو یک شرکت نام آشنا کره‌ای است که اکثر ما نام آن را حداقل یک بار شنیده‌ایم. این شرکت محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کرده است. محصولات خانگی شرکت دوو دارای کیفیت بسیار بالایی است که می‌تواند آن را رقیب محصولات کشورهای اروپایی کند.

ما در نمایندگی یخچال دوو در مشهد آمادگی داریم که خدمات پس از فروش محصولات برند دوو را با کادری مجرب و متخصص در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان محترم ارائه دهیم. در ادامه برای شما خطاهای موجود در یخچال‌های دوو را شرح می‌دهیم. آشنایی با این کدهای خطا کمک می‌کند در زمان مواجه شدن با مشکلات بتوانید علت آن‌ها را ساده‌تر تشخیص دهید. برای بررسی‌های تخصصی‌تر مشکلات خود و تعمیر یخچال در مشهد با ما در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد در میان بگذارید.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد

بررسی کد خطا F1 در یخچال دوو

برای نگه‌داری طولانی‌مدت مواد غذایی آن‌ها را در فریزر می‌گذاریم. اگر در عملکرد این یخش از دستگاه خللی ایجاد شود مواد غذایی ما فاسد خواهند شد. در صورتی که فریزر سرد نشده یا دمای آن از حد تنظیمی بالاتر برود باید دنبال علت این مشکل بود. با دیدن کد خطا F1 روی نمایشگر یخچال متوجه می‌شویم سنسور فریزر آن خراب است. برای بررسی این سنسور با نمایندگی یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید.

اگر خودتان قصد ادامه کار را دارید برای تست سنسور فریزر ابتدا آن را از مدارش جدا کرده و با اهم‌متر مقدار اهم آن را اندازه‌گیری نمایید. نمایش مقدار پایین برای اهم خبر از خرابی سنسور دما یخچال شما دارد. با تعویض این قطعه به احتمال زیاد مشکل برطرف خواهد شد. در غیر این صورت با ما در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید تا با مشاوره و ارسال کارشناسان کارآزموده مشکل شما را برطرف کنیم.

بررسی کد خطا R1 در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد

 با تنظیم دمای یخچال روی عدد دلخواه، دستگاه شروع به کار خواهد کرد. یخچال شما با اندازه‌گیری دمای داخل خود مقدار آن را تنظیم می‌کند. حال اگر یخچال نتواند دمای داخل را اندازه‌گیری نماید قادر نیست محیط داخل را به دمای مورد نظر برساند. به دنبال خراب شدن سنسور دمای یخچال این وضعیت پیش می‌آید و کد خطای R1 روی نمایشگر نشان داده خواهد شد.

برای برطرف کردن این مشکل باید سنسور دمای یخچال را بررسی کرده و در صورت معیوب بودن آن را عوض کنید. اگر مشکل برطرف نشد با ما در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید تا به شما درباره حل آن مشاوره دهیم.

تعمیر یخچال دوو در مشهد

بررسی کد خطا RT در یخچال دوو

امروزه با توجه به بحث صرفه‌جویی در مصرف انرژی در دنیا تمام شرکت‌های لوازم‌خانگی به دنبال راهکارهایی برای این موضوع هستند. در یخچال‌های دوو سنسوری به نام سنسور محیطی قرار دارد که دمای محیط بیرون را اندازه‌گیری کرده و با توجه به آن، دمای داخل یخچال را تنطیم می‌کند.

اگر روی صفحه نمایش یخچال کد خطای RT را  مشاهده کردید ایراد در سنسور محیطی خواهد بود. برای برطرف کردن این مشکل لازم است سنسور را از یخچال جدا نموده و تست کنید. در صورت خراب بودن این قطعه آن را تعمیر یا تعویض کنید. اگر با این کار مشکل شما برطرف نشد با نمایندگی یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید.

بررسی کد خطا DR به کمک نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد

 اگر درب یخچال باز مانده باشد هوای سرد داخل آن بیرون رفته و یخچال نمی‌تواند دمای هوای داخل را تنظیم کند. با نمایش کد خطای DR روی نمایشگر متوجه مشکلی در میکروسوییچ درب آن شده و باید این قطعه را بررسی کنیم.

برای رفع این مشکل میکروسوییچ درب یخچال را باز کرده و با تستر پین‌های آن را چک کنید. گاهی جمع شدن چربی بین پین‌های میکروسوییچ باعث کار نکردن درست آن خواهد شد. می‌توانید با کنتاک‌شور این چربی‌ها را تمیز کنید. اگر مشکل برطرف نشد لازم است به فکر خرید یک میکروسوییچ جدید باشید. می‌توانید با ما در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید..

بررسی کد خطا C1 در یخچال دوو و لزوم تماس با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد

بعضی از مشکلات در یخچال‌ها را باید تنها توسط افراد متخصص آن پیگیری و رفع کنید. به عنوان مثال اگر برد اصلی یخچال آسیب دیده و فرد غیر متخصصی آن را تعمیر کند ممکن است آسیب‌های غیر قابل بازگشتی در برد ایجاد شود.

با دیدن کد خطای C1 روی نمایشگر یخچال ابتدا یخچال را خاموش کرده و با نمایندگی یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید. ما کارشناسان خود را برای تعمیر برد یا برنامه‌ریزی مجدد آن ارسال می‌کنیم.

تعمیرات یخچال دوو در مشهد

بررسی کد خطا F3 در یخچال دوو

برای کارکرد درست یخچال همیشه باید از تراز بودن آن مطمئن باشید. اگر این دستگاه تراز نباشد عملکرد آن ممکن تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. اگر درب یخچال را در حالت باز رها کرده و خودش بسته شد یعنی تراز مناسبی دارد. در یخچال‌های دوو نمایش کد خطا F3 روی نمایشگر نشان از باز بودن درب یخچال است.

در صورتی که درب یخچال را بستید و بازهم این کد خطا از بین نرفت احتمالا مشکل از سیستم دیفراست یخچال شماست. باید ابتدا سنسور یخچال را چک کنید. اگر سالم بود هیتر را بررسی نموده و در نهایت به سراغ سیم‌کشی‌های آن خواهیم رفت. اگر همه این‎ها سالم بودند نوبت به برد اصلی می‌رسد. در این زمان پیشنهاد میکنیم با ما در نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید.

بررسی کد خطا E9 توسط نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد

یکی از پرکاربردترین وسایلی که در سال‌های اخیر به یخچال‌ها اضافه شده‌اند یخ‌سازها هستند. این قسمت از یخچال با تولید سریع یخ در زمان نیاز کمک بزرگی برای ما خواهد بود. اگر با کد خطا E9 روی نمایشگر یخچال دوو مواجه شدید باید مخزن یخ‌ساز آن را بررسی نمایید. اگر یخ زیادی درون یخ‌ساز بود تعداد آن‌ها را کم کرده و ببینید کد خطا خاموش می‌شود یا نه.

اگر با این کار کد خطای E9 همچنان روی نمایشگر یخچال باقی ماند باید به سراغ سنسور یخساز رفت. معمولا با تعویض سنسور مشکل برطرف خواهد شد. برای اینکه بتوانید این کار را به بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهید با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مشهد:

تعمیر یخچال دوو در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *