مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس یخچال

برند ال جی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ال جی در تبریز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ال جی در تبریز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ال جی در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز :

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در تبریز
تعمیرات یخچال ال جی در تبریز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ال جی در تبریز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز امروزه به طور مداوم برای همه مردم خدمات ویژه می دهد. یخچال ال جی نقش مهمی در زندگی مردم دارند. در خانه، اجاق گاز و برق، اجاق های مایکروویو، ماشین لباسشویی، وسایل کوچک فقط می توانند زندگی را آسان تر کنند، اما اگر یخچال ال جی شما از کار بیفتد، خانه را دچار مشکلات بزرگ می کند.

بیشتر مردم برای غلبه بر این مشکلات سریعا با مراکز نمایندگی یخچال ال جی در تبریز تماس می گیرند. اما شما با دانستن دلایل شایع ترین خرابی ها و قوانین عملکرد دستگاه ها، می توانید از اکثر مشکلات یخچال ال جی خود جلوگیری کنید. برای شناخت بهتر و بیشتر خرابی های یخچال ال جی و راه های تعمیر یخچال در تبریز به ادامه مقاله بپردازید.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز برای گرفتگی لوله ها

این یکی از دلایل رایج خرابی در یخچال ال جی در زمانی است که یخچال فریزر بدی دارد، است. لوله های عروقی یک جزء ضروری در سیستم یخچال است که مایع خنک کننده را برای مدار خنک کننده حمل می کند. اگر لوله ها مسدود شود، فرایند خنک کردن یخچال ال جی از کار می افتد. زمانی که به مراکز نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز مراجعه می کنید سریعا به یخ زدایی لوله ها می پردازند.

اگر میخواهید خودتان به گرفتگی لوله ها برسید، باید ابتدا یخچال را به جلو بکشید و کل سیستم پشت یخچال را نگاه کنید. برای برطرف کردن گرفتگی لوله ها باید از یک ابزار هیدرولیک مخصوص استفاده کنید. همچنین می توان لوله ها را با تزریق نیتروژن به لوله ها، انسداد را برطرف کرد. توجه کنید که این روش ها بی خطر نیست. از این رو سعی کنید کاز برطرف کردن گرفتگی لوله ها را به مرکز نمایندگی یخچال ال جی در تبریز بسپارید.

آسیب کمپرسور یخچال ال جی

متخصص های نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز کمپرسور را قلب یخچال می نامند. اکثر یخچال های مدرن تاشو نسبت به قدیمی ها کمپرسور با جزئیات را ندارند، بنابراین در صورت شکستگی به ترتیب می توان آن را به طور کامل تعویض کرد.

اگر یخچال یخ نزند، آسیب کمپرسور می تواند متفاوت باشد. در صورتی که یخچال ال جی شما برای مدت طولانی بدون وقفه کار کند و آخر سر بسوزد، به معنای از کار افتادن کمپرسور است. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که محصولات داغ را در یخچال قرار دهید، ترموستات کار می کند اما کمپرسور تا زمانی که همیشه دمای از پیش تعیین شده در محفظه باشد، باقی نمی ماند.

دلیل دیگر سطح یخ تشکیل در محفظه است. در این حالت فشار گاز در مدار کافی نیست، کمپرسور به طور مداوم کار خواهد کرد. برای تعمیر یا تعویض کمپرسور باید مهارت بالا داشته باشید؛ در غیر این حال از نیروهای نمایندگی یخچال ال جی در تبریز درخواست کمک کنید.

نمایندگی یخچال ال جی در تبریز

مراجعه به مراکز نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز برای ترموستات معیوب یخچال ال جی

ترموستات یخچال ال جی مسئول دمای محفظه است. اگر غذا برای مدت طولانی در یخچال یخ زده باشد، دیوارها قطرات معمولی یخ را نشان نمی دهند و کمپرسور در انکوباتور معیوب نباشد، مشکل از ترموستات است. برای تعمیر یا تعویض ترموستات می توانید خودتان ترموستات را بخرید اما تعویض آن باید توسط تکنسین ماهر نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز انجام شود.

خرید این قطعه ارزان است، اما نصب آن توسط شما بدون کمک نیروهای نمایندگی یخچال ال جی در تبریز ممکن است فوراً یخچال شما را خراب کند، این کار نیاز به دانش ویژه برای اتصالات سیم مناسب دارد. از این رو توصیه می کنم به نیروهای نمایندگی یخچال ال جی در تبریز اعتماد کنید و یخچال خراب خود را به آنها بسپارید.

چرا مبرد از یخچال ال جی نشت می کند؟

نشتی فریون معمولاً به دلیل فرسودگی سیستم اواپراتور ایجاد می شود. دلیل دیگر شارژ نامناسب مبرد است، از نظر ظاهری، عیب با لکه های روغنی و آثار خوردگی روی دیوارها ظاهر می شود.

نشتی فریون نیز به دلیل پیچ خوردگی در لوله ها نیز رخ می دهد. برای رفع مشکل، باید سیستم داخلی یخچال را با فریون پر کنید. اما این کار باید فقط توسط متخصص نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز انجام شود. پر کردن فریون مستلزم دانش و مهارت است، از این رو خودسرانه عمل نکنید.

تعمیر یخچال ال جی در تبریز

نقص در ماژول کنترل یخچال ال جی

هر یخچال مدرن ال جی مجهز به یک سیستم الکترونیکی پیچیده برای محافظت در برابر نوسانات برق، اتصال کوتاه و سایر مشکلات است. عملکرد صحیح تجهیزات به عملکرد ماژول کنترل بستگی دارد. اگر ماژول کنترل یخچال ال جی شروع به خرابی کند، واحد تبرید مشکل دار خواهد بود. این به عنوان یک قاعده، ناشی از خرابی ماژول کنترل است. مشکل فعلی با فلش مجدد ماژول کنترل برطرف می شود که فقط متخصص هایی مثل نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز قادر به انجام آن است.

درخواست مشاوره از نیروهای نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز برای زمانی که یخچال روشن نیست

گاهی برای شما هم پیش می آید که بی دلیل یخچال ال جی روشن نمی شود. برای این زمان می توانید از نیرو های نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز درخواست مشاوره کنید تا به شما راه حل های خوبی نشان دهند.

اگر متوجه شدید که یخچال ال جی شما از کار می افتد و به ترتیب ولتاژ پریزها کار نمی کند، باید دوشاخه را بررسی کنید و سیم برق باید تعویض کنید. اگر مشکل از دوشاخه یا سیم نیست و چراغ نشانگر یخچال روشن است، ممکن است مشکل از ترموستات باشد.

برای برطرفی مشکل می توانید به سیم های کنترل کننده دما نگاه کنید و در صورت هرگونه مشکل، سیم ها را تعویض نمایید. در آخر می توانید عملکرد ترموستات را بررسی کنید. اگر پس از تمام دستکاری ها، یخچال هنوز روشن نشد، تمام دستگاه های فعال در شبکه، با استفاده از اهم متر تست کنید. در صورت وجود هرگونه مشکل به شناسایی مدار الکتریکی کمک خواهد کرد. برای اینکار می توانید از نیروهای نمایندگی یخچال ال جی در تبریز کمک بگیرید. در مراکز نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز تجهیزات پیشرفته برای سنجش انواع خرابی های یخچال موجود است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز :

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *