مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

برند اسنوا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال اسنوا در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال اسنوا در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های اسنوا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال اسنوا برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال اسنوا

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در مشهد
تعمیرات یخچال اسنوا در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال اسنوا در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

اسنوا در مدل‌های متفاوت و با به کارگیری فناوری روز دنیا یخچال‌های زیبای خود را طراحی و روانه بازار کرده است. استفاده از کیفیت مناسب در تولید قطعات و طراحی مدرن باعث شده است طرفداران زیادی اسنوا را به عنوان برند یخچال خود انتخاب کنند. یکی از قابلیت‌هایی که ما در برند اسنوا شاهد آن هستیم استفاده از فناوری نمایش کد خطا در صفحه نمایش یخچال است.

اما شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که این کدهای خطا چه فایده‌ای دارند و اصلاً چرا نمایش دادن آن‌ها مهم است؟ هر کد خطا به شما یا تعمیرکار دستگاه کمک می‌کند بدون هیچ تلاشی متوجه شوید ایراد مربوط به کدام قسمت از یخچالتان می‌شود. حالا روند عیب یابی و تعمیر بسیار ساده‌تر خواهد بود. البته اگر خودتان تخصصی در کارهای تعمیر یخچال در مشهد ندارید سعی نداشته باشید تنها با کمک این کد مشکلات را برطرف نمایید. تنها کافی است در اولی فرصت با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد تماس بگیرید. در ادامه نگاهی به برخی از کدهای خطای متداول در یخچال‌های اسنوا می‌اندازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

بررسی علت کد خطای f1 در یخچال اسنوا

هر زمان یخ‌زدگی‌های زیادی در اپراتور یخچال به وجود بیاید شما شاهد نمایش کد خطای f1 در نمایشگر خواهید بود. یکی از دلایل این اتفاق خراب بودن لاستیک‌های دور درب و خوب بسته نشدن درب یخچال است. در چنین شرایطی کافی است برای تعویض لاستیک‌ها با ما در نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد در تماس باشید.

به جز لاستیک، ایراد در تنظیمات یخچال و یا کثیفی زیاد لوله‌های کندانسور نیز می‌تواند چنین نتیجه‌ای را به دنبال داشته باشد. در نهایت با ادامه یافتن مشکل عدم نشتی گاز را چک کرده و بعد به سراغ بررسی سیستم دیفراست خواهید رفت. برای بررسی کمپرسور و اتصالات آن بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد در ارتباط باشید.

رفع مشکل نمایش کد خطای F2 و F3 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

هردو این کدها خرابی در سنسورهای دستگاه را به شما نشان خواهند داد. برای رفع ایراد سنسور و تعویض آن با نمایندگی یخچال اسنوا در مشهد در تماس باشید. البته دقت کنید کد خطای F2 مربوط به سنسور فریزر می‌شود در حالی که کد خطای F3 به سنسور یخچال شما مرتبط است.

برای بررسی سنسورها لازم است سوکت آن‌ها توسط فردی متخصص بررسی و عیب یابی گردد. در ادامه شاید نیاز به تعمیرات برد الکتریکی باشد. برای تعمیر برد از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد کمک بخواهید.

علت نمایش کد خطا F5 در یخچال اسنوا

یکی از کدهای خطایی که در یخچال‌های اسنوا روشن می‌شوند کد F5 است. اگر به هر دلیلی المنت یخچال اسنوا دچار مشکل شده و سیستم دیفراست آن نتواند به درستی عملکرد خود را ادامه دهد شما شاهد نمایش کد خطای F5 خواهید بود. شاید علت ایراد قطعی المنت و ایراد در اتصالات آن باشد. برای رفع این مشکل کافی است با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد در تماس باشید.

اگر خودتان می‌خواهید این کد خطا را رفع کنید باید در ابتدا سوکت مربوط به سنسور را بررسی نمایید. بعد از آن در صورت نیاز این قطعه را عوض کنید. اگر مشکل ادامه داشت نوبت به بررسی برد الکتریکی خواهد رسید. تعمیرات برد را به همکاران ما در نمایندگی یخچال اسنوا در مشهد بسپارید.

تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

بررسی کد خطای H1 و H به کمک نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

دمای داخل یخچال و فریزر دستگاه شما نباید از حد خاصی بالاتر برود. در غیر این صورت یکی از این دو کد خطا را مشاهده خواهید کرد. کد H1 مربوط به افزایش دما در فریزر و کد H برای افزایش دمای یخچال است. برای اینکه جلوی خراب شدن مواد خوراکی خود را بگیرید بعد از چک کردن تنظیمات فوراً با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد در تماس باشید.

به احتمال زیاد این افزایش دما به دنبال نشتی گاز از دستگاه باشد. کم شدن سطح گاز اغلب چنین مشکلی را به دنبال خواهد داشت. اما اگر از سطح مناسب گاز یخچال خود مطمئن هستید بهتر است بررسی موارد تخصصی‌تر را به همکاران ما در نمایندگی یخچال اسنوا در مشهد بسپارید.

کد خطای F4 در یخچال اسنوا

این کد خطا هم مانند برخی کدهای دیگر ایراد در سنسورها را به ما نشان خواهد داد. با این تفاوت که حالا ایراد مربوط به سنسور دیفراست است. این سنسور باید در محل نصب خود به درستی تنظیم شده باشد. گاهی نیز خرابی این قطعه باعث اختلال در روند دیفراست می‌شود. برای تعمیر یا تعویض سنسور دیفراست می‌توانید در هر ساعت از روز با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد در تماس باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا F7 در نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

در تمام یخچال‌ها از جمله برند اسنوا از قطعه‌ای به نام فن استفاده می‌شود. فن دستگاه وظیفه دارد هوای سرد را در تمام محیط داخلی آن پخش کند. خراب شدن فن مشکلات دیگری را به دنبال خواهد داشت و باید هرچه زودتر به آن رسیدگی شود.

با نمایش کد خطا F7 متوجه ایراد در فن یخچال اسنوا می‌شوید. باید این قطعه را بررسی و در صورت امکان تعمیر کنید. گاهی اتصالات فن نیز ایراد پیدا خواهند کرد. اگر نتوانستید ایراد را پیدا کرده یا از نحوه تعویض فن مطلع نیستید با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در مشهد

بررسی دلیل نمایش کد خطای FB در یخچال اسنوا

کد خطای FB یکی از خطاهایی است که باید هرچه زودتر به آن رسیدگی کنید. این کد خطا مرتبط با خراب شدن آی سی برد الکترونیک یخچال است. هرگز تلاش نکنید خودتان برد الکتریکی را تعمیر کنید. دست‌کاری‌های شما گاهی خرابی‌های جبران‌ناپذیری را در برد به دنبال خواهد داشت. برای عیب یابی و تعمیر این قطعه با متخصصان ماهر و با تجربه ما در نمایندگی یخچال اسنوا در مشهد در تماس باشید.

کد خطای F6 در یخچال اسنوا

احتمالاً اگر در کارهای فنی تخصصی ندارید نام آی سی حافظه اپروم به گوشتان نخورده باشید. این آی سی در واقع قطعه‌ای در برد کنترلی یخچال شماست که خراب شدن آن باعث روشن شدن کد خطای F6 در یخچال‌های اسنوا خواهد شد. همان‌طور که قبلاً نیز توضیح دادیم تعمیرات برد بدون داشتن تخصص بالا امکان‌پذیر نخواهد بود. با ما در نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در مشهد:

تعمیر یخچال اسنوا در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05132288866

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *