مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد

برند آرچلیک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آرچلیک در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آرچلیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آرچلیک برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آرچلیک

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در مشهد
تعمیرات یخچال آرچلیک در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد

یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی در ایران آرچلیک است که مشتریان خاص و وفادار خود را دارد. شاید علت این تقاضای زیاد خدمات پس از فروش گسترده‌ای است که در اغلب شهرها شاهد آن هستید. ساکنین مشهد نیز می‌توانند در صورت برخورد با هر ایرادی در عملکرد یخچال خود با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد در تماس باشند.

تعمیر یخچال در مشهد روندی است که باید توسط متخصصان انجام شده تا مانع از خرابی‌های گسترده‌تر گردد. بررسی‌های بدون تخصص می‌توانند تنها شرایط را برای شما بدتر کنند. به همین دلیل بهترین گزینه برای بررسی مشکلات ایجاد شده همیشه تماس با نمایندگی یخچال آرچلیک در مشهد خواهد بود.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد

اگر یخچال شما روشن نمی‌شود

در چنین شرایطی در اغلب موارد ایراد مربوط به سیم‌کشی‌ها و اتصالات برقی دستگاه می‌شود. ممکن است دو شاخه یا پریز آن خراب شده باشند. در چنین شرایطی پیشنهاد می‌شود تعمیرات برقی را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد بسپارید.

علت دیگر روشن نشدن یخچال ایراد در ترموستات آن است. با کمک اهم متر از درست بودن ترموستات یخچال مطمئن شوید. مورد بعدی می‌تواند خرابی اورلود کمپرسور یخچال شما باشد. با ادامه یافتن مشکل در مرحله بعد به سراغ سیم‌های رابط رفته و سیم بندی یخچال را کاملاً بررسی می‌کنیم. اگر نتوانستید مشکل را خودتان در خانه حل کنید با نمایندگی یخچال آرچلیک در تماس باشید.

بررسی علت برق داشتن بدنه به کمک نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد

اگر با دست زدن به بدنه یخچال شما را برق می‌گیرد باید هرچه زودتری فکری برای حل این مشکل بکنید. ممکن است به مرور وضعیت بدتر شده و حتی خطرناک شود. به خصوص اگر این برق داشتن بدنه با مشکلاتی مانند نشتی آب همراه شده است. در چنین شرایطی فوراً با نمایندگی یخچال آرچلیک در مشهد در تماس باشید.

یکی از نکاتی که در برق داشتن بدنه باید از آن مطمئن شد اتصال دستگاه به چاه ارت است. باید در زمان نصب حتماً این موضوع را در نظر بگیرید. اتصالی داخلی در هریک از قطعات یخچال نیز می‌تواند بدنه آن را برق‌دار کند. برای بررسی‌های دقیق‌تر از کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در مشهد

چرا آبسرد کن نشتی آب دارد؟

نشتی آب از آب‌سردکن یخچال شما دلایل متفاوتی خواهد داشت که نیاز است هریک از آن‌ها را جداگانه بررسی و در صورت نیاز تعمیر کنید. اگر لازم است همان ابتدا از کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد کمک بخواهید. در غیر این صورت در مرحله اول شلنگ‌های آب متصل به آن را چک می‌کنیم.

اگر ایراد مربوط به شلنگ‌ها باشد موضوع خاصی نیست و کافی است آن را عوض کنید. اما اگر از سالم بودن آن‌ها مطمئن هستید نگاهی به مخزن آب انداخته و از تمیز بودن آن مطمئن شوید. گاهی کثیفی زیاد باعث ماندن هوا در مسیر آب شده و نشتی آب را به دنبال خواهد داشت. همچنین از مناسب بودن فشار آب ورودی به مخزن مطمئن گردید. اگر مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد در ارتباط باشید.

بررسی علت برفک زدن یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد

در چنین شرایطی قبل از هر کار دقت کنید جای مناسبی را برای نصب و استفاده از یخچال خود انتخاب کرده‌اید. اگر رطوبت محیط بالا باشد با باز کردن درب مقداری از رطوبت هوا وارد یخچال می‌شود. در نتیجه برفک‌ها شکل خواهند گرفت. اما اگر محیط یخچال شما مناسب است باید از سالم بودن لاستیک‌های دور درب اطمینان یابید. اگر لاستیک‌ها خراب یا پوسیده‌اند برای تعویض آن با نمایندگی یخچال آرچلیک در مشهد تماس داشته باشید.

علت دیگری که می‌تواند منجر به ایجاد برفک‌ها داخل یخچال شما شود خراب شدن ترموستات آن است. برای بررسی این قطعه می‌توانید از اهم متر استفاده کنید. اگر نتوانستید خودتان راه‌حلی برای مشکل پیش رویتان پیدا کنید از متخصصان ما در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد کمک بخواهید.

بررسی علت یخ زدن خوراکی‌ها در یخچال

اولین کاری که در این شرایط باید انجام دهید چک کردن تنظیمات دمای دستگاه با کمک دفترچه راهنمای آن است. اگر ایراد ربطی به دمای تنظیمی شما نداشت لازم است کویل های کندانسور یخچال را نگاهی بیندازید. گاهی خراب شدن این کویل ها باعث کاهش بیش از حد دمای یخچال می‌شود. در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد در تماس باشید.

در مرحله بعد به سراغ ترموستات خواهیم رفت. این قطعه باید به درستی تنظیم بوده و کاملاً سالم باشد. در صورت ادامه داشتن مشکل چک می‌کنیم چیزی جلوی فن خروجی هوا را نگرفته است. در نهایت ایراد می‌تواند مرتبط با برد الکتریکی یخچال شما باشد. تعمیرات برد را به کارشناسان ما در نمایندگی یخچال آرچلیک در مشهد بسپارید.

چرا موتور یخچال خیلی داغ شده است

یکی از ایرادهایی که نیاز به بررسی‌های تخصصی و فوری دارد مشکلات مرتبط با موتور یخچال است. همواره برای تعمیرات موتور از نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد کمک بخواهید. بالا رفتن زیاد دمای موتور می‌تواند مرتبط با خرابی کندانسور یخچال شما باشد.

گاهی ایراد در ترموستات نیز روی موتور اثر خواهد گذاشت. در صورت ادامه یافتن مشکل باید مواردی مانند کم شدن سطح گاز مبرد یا وارد شدن فشار زیاد روی کمپرسور را در نظر داشته باشید. اگر مشکل حل نشد حتماً با نمایندگی‌های مجاز مشورت داشته باشید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در مشهد

بررسی علت نشتی آب در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد

نشتی آب از یخچال اصلاً اتفاق خوشایندی نیست و شما را به دردسر می‌اندازد. در چنین شرایطی شیرهای ورودی آب را بررسی کرده و از سالم بودن لوله‌های آب‌سردکن مطمئن شوید. همچنین باید از باز بودن لوله‌های تخلیه مطمئن باشید.

در مرحله بعد باید وجود مشکل در روند یخ‌زدایی را بررسی نمود. بعد از آن نوبت به دیفراست یخچال شما می‌رسد. اگر مشکل حل نشد باید به سراغ سینی تخلیه بروید. گاه شکستگی این سینی باعث نشتی آب می‌شود. در نهایت نیز وصل بودن لوله زهکش را بررسی خواهیم کرد.

علت استشمام بوی بد از یخچال

یکی از مشکلاتی که زیاد در یخچال‌ها گزارش می‌شود بوی بد آن است. اغلب این بو ربطی به قطعات دستگاه نداشته و مرتبط با نوع نگهداری خوراکی‌ها در آن خواهد بود. باید مواد غذایی خود را در ظروف در بسته نگه داشته و از فاسد نشدن خوراکی‌ها در یخچال مطمئن شوید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد:

تعمیر یخچال آرچلیک در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *