مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آرچلیک در رشت

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آرچلیک در رشت

برند آرچلیک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آرچلیک در رشت با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آرچلیک در رشت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آرچلیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آرچلیک برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آرچلیک
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات یخچال آرچلیک در رشت
نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در رشت

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آرچلیک در رشت:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت

یخچال شامل قطعاتی نظیر، موتور، برد الکترونیکی، لوله های انتقال گاز، کویل، کندانسور، شیرها، اوپراتور، ترموستات، صفحه نمایش، رله و دیگر قطعات ریز درشت است عوامل گوناگی می تواند باعث آسیب رساندن درون هر قطعه گردد.

هنگام آسیب دیدن هر قطعه ای از یخچال نباید به صورت ناآگاهانه اقدامات تعمیری صورت گیرد، بلکه باید دستگاه به نمایندگی یخچال آرچلیک در رشت ارسال و یا با تماس، درخواست کارشناس به منظور تعمیر یخچال در رشت از این مرکز شود.

زیرا هر کدام از قطعات هنگام آسیب دیدن پیامدهایی را برای دستگاه ایجاد می کنند تا جایی که یخچال نا کارآمد شده و برای به حرکت در آمدن مجدد آن به نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت نیاز است.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت

عیب یابی موتور در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت

با زدن دوشاخه یخچال به پریز برق، یخچال هیچ واکنشی نشان نمیدهد، در این زمان باید توجه به سمت موتور یخچال که رابطه مستقیمی با روشن شدن آن داشته جلب شود.

موتور به نحوی نبض یخچال محسوب می شود که اگر نبض نزند قطعا بقای یخچال با مشکل روبرو خواهد شد. علاوه بر این تعمیر موتور نیز فعالیتی حیاتی است زیرا ممکن است در جریان تعمیر ناصحیح یک بخش آن از کار بیفتد.

در نمایندگی یخچال آرچلیک در رشت، ابتدا تمام سیم ها و پیچ های ریز موتور به همراه کمپرسور به صورت موشکافانه مورد بررسی قرار می گیرد، ممکن است در یک قسمت موتور بر اثر فشار کاری زیاد، سیمی دچار اتصال شده و برق آن قطع گردیده باشد که این مورد در فرآیند نمایندگی تعمیر  یخچال آرچلیک در رشت نمایان می شود.

اگر با وصل کردن سیم قطع شده موتور روشن شد نیازی به تعویض موتور نیست ولی اگر عیب همچنان باقی باشد، فعالیت های نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت باید با استفاده از تعویض موتور ادامه پیدا می کند.

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در رشت

عیب یابی لوله های انتقال گاز در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت

لوله های انتقال گاز، جز قطعات مهم یخچال به شمار می روند، زیرا خرابی این لوله ها، فعالیت اصلی یخچال که سرد نگه داشتن هوای درونی آن برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی بوده را با مشکل روبرو می کند‌.

وجود گاز برای هر مدل یخچال با هر سایزی نیاز است. در اصل گاز یک ماده پراکنده بوده که برای از بین بردن هوای گرم درون یخچال فعالیت می کند.

در یخچال های قدیمی از ماده ای به نام هیدرو فلوئورو کربن برای خنک شدن یخچال استفاده می کردند  که یک ماده بسیار خطرناک برای محیط بوده به نحوی که به لایه ازن آسیب می رساند، در نتیجه استفاده از آن در نمایندگی یخچال آرچلیک در رشت ممنوع گردید.

هنگامی که این ماده به عنوان گاز به کار گرفته شد، باید هر سال عملیات گاز رسانی به یخچال ها صورت می گرفت، زیرا ماندگاری این ماده بسیار پایین بود.

علاوه بر ماده گفته شده در گذشته آمونیاک نیز در سطح وسیع به عنوان گاز یخچال مورد استفاده قرار می گرفت که یک گاز سمی به شمار می رفت از این رو استفاده از آمونیاک نیز به عنوان گاز دستگاه در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت ممنوع شد.

اما امروزه از ماده مهمی به نام تترافلوئورواتان به عنوان گاز در لوله های یخچال استفاده می شود، این گاز ماندگاری طولانی داشته و نیاز به گاز کردن مکرر یخچال و ارسال آن به نمایندگی یخچال آرچلیک در رشت نیست، اما هر ساله باید میزان گاز درون لوله ها طی یک سرویس در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت انجام شود تا در صورت نیاز اقدامات گاز رسانی صورت گیرد.

بنابراین هنگامی که متوجه تغییر در سردی و گرمی یخچال شدید، لوله های انتقال گاز می تواند دلیل آن باشد. به این صورت که یا شی و جسم خارجی نظیر گرد و غبار آلودگی و دیگر موارد سبب انسداد لوله ها و مانع به جریان افتادن گاز شده است که هنگام نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت، به وسیله دستگاه های تخصصی لوله ها کاملا مشاهده می شود و اگر به تعویض لوله ها نیاز باشد این کار در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت صورت خواهد گرفت.

خرابی ترموستات یخچال

ترموستات نیز جز قطعات اصلی مربوط به میزان حرارت یخچال است؛ بنابراین با تغییر در درجه حرارت یخچال، خرابی ترموستات نیز می تواند از دلائل اصلی این اتفاق باشد، برای رفع عیوب ترموستات باید به نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت سپرده شود.

وظیفه اصلی ترموستات، تشخیص مقدار حرارت و ارسال آن به المنت های تعبیه شده درون این وسیله برقی است.

المنت هایی که با استفاده از چندین سیم پیچی به خود ترموستات وصل شده اند.

هنگام بررسی در نمایندگی یخچال آرچلیک در رشت اگر طی اقدام های مرتبط با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت، کارشناسان متوجه یخ زدگی لوله های یخچال شدند، می توان دریافت که ترموستات نتوانسته است به درستی درجه حرارت را تشخیص داده و آن را به المنت ها منتقل نماید البته ممکن است مشکل به وجود آمده به دلیل خرابی المنت ها و یا سوختن آن ها صورت گرفته باشد که در این شرایط باید المنت های جدید به جای المنت های سوخته قرار بگیرد.

تعمیر یخچال آرچلیک در رشت

خرابی رله استارت

رله کار شروع فعالیت یخچال را انجام می دهد، به این صورت، زمانی که همه قطعات آماده اجرای فعالیت باشند، فعالیت آن ها آغاز نمی شود مگر این که رله استارت اجازه شروع کار را صادر کند.

به نحوی اگر رله استارت فرمان شروع کار را داد و فعالیت های معمول برای روشن شدن یخچال رخ نداد، اعلان آسیب در یک بخش و لازمه ارسال آن به نمایندگی یخچال آرچلیک در رشت است.

رله استارت کلیدی است که با زدن آن فرآیندها به اجرا در می آیند و بستر آغاز فرآیندها را نیز سلامت قطعات دیگر فراهم کرده است.

بنابراین نقش اصلی این قطعه، اعلان است، به این صورت که اگر همه قطعات سالم باشند اعلام شروع کار را می دهد و اگر درون یک قطعه نقصی وجود داشته باشد، رله استارت اعلان نقص و فرمان فرستادن وسیله برقی به نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت را می دهد.

نقص در رله استارت توسط مهندسین در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت پیدا می شود و با به کارگیری روش ها و ابزارهای کلیدی و کاربردی رله و قطعات مرتبط با آن جهت انجام درست کارها تعمیر می شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در رشت:

تعمیر یخچال آرچلیک در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *