مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز

برند آدمیرال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آدمیرال در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آدمیرال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آدمیرال برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آدمیرال

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال آدمیرال در اهواز
تعمیرات یخچال آدمیرال در اهواز

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز

در این مقاله که توسط نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز تنظیم شده است قصد داریم تا به بررسی علل عدم سرما‌سازی یخچال فریزر آدمیرال بپردازیم. به خاطر داشته باشید پرسنل نمایندگی یخچال آدمیرال در اهواز در تمامی ساعات شبانه روز برای رفع هرگونه مشکل در یخچال فریزر در خدمت شما مشتریان محترم می‌باشد. آدمیرال یکی از برندهای مطرح و محبوب در زمینه ساخت لوازم سرمایشی می‌باشد و کارخانه اصلی آن در آمریکا مستقر است.

در ساخت این یخچال از جدیدترین قطعات استفاده شده است و به همین علت امکان خرابی یخچال فریزر آدمیرال بسیار کم است. اما با این حال گاهی به دلیل استفاده نادرست ممکن است یخچال آدمیرال با مشکلاتی روبرو شود و کارکرد صحیح خود را نداشته باشد. یکی از مشکلاتی که برای این یخچال فریزر پیش می‌آید سرما نداشتن آن است. در این مطلب به بررسی دلایل این اشکال و راه های تعمیر یخچال در اهواز خواهیم پرداخت.

نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز

دلایل سرما نداشتن یخچال 

چنانچه درب یخچال آدمیرال خود را باز کرده‌اید و دمای هوای داخل یخچال با دمای هوای محیط یکسان است، نشان می‌دهد که مشکلی در سیستم سرمایشی یخچال به وجود آمده است. برای رفع مشکل باید از نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز کمک بخواهید. از دلایل سرما نداشتن یخچال فریزر آدمیرال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تنظیم نبودن درجه یخچال فریزر آدمیرال

دمای مطلوب یخچال برای ماه‌های گرم سال بین ۳ تا ۵ درجه سانتی گراد و در ماه‌های سرد سال بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد خواهد بود. تنظیم صحیح دمای یخچال می‌تواند ماندگاری مواد غذایی داخل یخچال را بیشتر کند. یکی از مهم‌ترین دلایل نداشتن سرما در یخچال می‌تواند تنظیم نبودن درجه یخچال فریزر باشد. چنانچه موفق به تنظیم درجه یخچال نشدید می‌توانید از نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز کمک بخواهید.

پر کردن بیش از حد یخچال آدمیرال

مواد غذایی درون یخچال نباید بیشتر از حد ظرفیت یخچال باشد. همچنین بهتر از چینش مواد غذایی و لوازم درون یخچال به گونه‌ای باشد که هوا بتواند به راحتی درون یخچال جریان داشته باشد تا خنک کنندگی یخچال آدمیرال در حد مطلوب باشد. بنابراین چنانچه یخچال سرما نداشت بهتر است این موارد را چک کنید و سپس در صورتی که مشکل حل نشد با نمایندگی یخچال آدمیرال در اهواز تماس بگیرید و کمک بخواهید.

مناسب نبودن محل قرارگیری یخچال فریزر آدمیرال

سرمای درون یخچال به وسیله ی‌کمپرسور ایجاد می‌شود که در قسمت پشت یخچال نصب شده است و توسط یک فن گرمای حاصل از کارکرد یخچال را به محیط منتقل می‌کند. اگر فضای مورد نیاز جهت تهویه به اندازه کافی وجود نداشته باشد عملکرد یخچال دچار اختلال شده و در نتیجه سرمای مطلوب تولید نخواهد شد. بهتر است که یخچال از هر دیوار مجاور حداقل ۱۰ سانتی متر فاصله داشته باشد تا تهویه به خوبی صورت بگیرد. البته در صورتی که پس از چک کردن این موارد مشکل رفتن شد می‌توانید از نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز کمک بخواهید.

تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز

دلایل فنی سرما نداشتن یخچال آدمیرال

به غیر از مواردی که در بالا به آنها اشاره شد عوامل مهم دیگری نیز ممکن است باعث سرما نداشتن یخچال آدمیرال شوند که در ادامه مطلب به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

ایراد در سیم پیچ‌های استارت موتور یخچال آدمیرال

سیم پیچ خازن که وظیفه کاهش دمای موتور یخچال را بر عهده دارد اگر به درستی عمل نکند باعث عدم تولید سرما در یخچال خواهد شد. چنانچه این سیم پیچ نتواند گرمای موتور یخچال را کاهش دهد گاز یخچال افت کرده و نمی‌تواند به درستی به گردش در بیاید که در نتیجه مشکل باعث سرما نداشتن یخچال خواهد شد و برای رفع آن باید از مراکز تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز کمک بخواهید. همچنین اگر سیم پیچ استارت موتور معیوب شده است برای تعویض آن می‌توانید با نمایندگی یخچال آدمیرال در اهواز تماس بگیرید

کندانسور یخچال آدمیرال

کندانسور یخچال وظیفه خنک کردن گاز درون لوله‌های یخچال و سرما‌سازی را به عهده دارد. این قطعه مهم که به صورت شبکه توری شکل در قسمت پشت دستگاه قرار دارد می‌تواند به مرور زمان گرد و غبار گرفته و از کار بیفتد. از کار افتادن این قطعه باعث سرما نداشتن یخچال خواهد شد. بنابراین برای جلوگیری از از هرگونه ایراد در کندانسور می‌توانید از کارشناسان تعمیر یخچال آدمیرال  بخواهید که یخچال را به طور منظم سرویس کنند. چنانچه مشکل حل نشد برای تعویض این قطعه با نمایندگی یخچال آدمیرال در اهواز هماهنگ کنید.

فن کندانسور

وظیفه فن کندانسور گرفتن دمای بالا از قسمت کندانسور انتقال آن به محیط اطراف یخچال است و چنانچه این قطعه دچار مشکل شود یخچال گرم خواهد شد. این فن در بیشتر مدلهای یخچال آدمیرال در قسمت پشت و نزدیک به کمپرسور قرار دارد. برای عیب یابی باید بررسی کنید که آیا کمپرسور زمانی که کار نمی‌کند نیز داغ است یانه. چنانچه این قطعه داغ بود به احتمال زیاد فن کندانسور خراب شده است. برای تعمیر این قطعه باید با نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز تماس بگیرید. زمان چنانچه پروانه‌های فن شکسته یا پوسیده شده بود برای تعویض آن از طریق نمایندگی یخچال آدمیرال در اهواز اقدام فرمایید.

فن اپراتور یخچال آدمیرال

یکی دیگر از قسمت‌های تشکیل دهنده بخش یخسازی فن اپراتور است که با چرخاندن گاز سرما را از دوره‌های اپراتور گرفته و به فضای درونی یخچال وارد می‌کند. در صورتی که این فرد دچار ایراد بشود یخچال خنک نخواهد شد و همچنین اپراتور یخ خواهد زد. بنابراین برای تمرین قطعه باید با نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز تماس بگیرید و یا اگر فن اپراتور خراب شده و قابل تعمیر است از نمایندگی یخچال آدمیرال بخواهید که آن را تعویض کند.

نمایندگی یخچال آدمیرال در اهواز

سنسور دمای یخچال آدمیرال

طبق نظر نمایندگی یخچال آدمیرال چنانچه سنسور دمای یخچال آدمیرال دچار مشکل شود و به درستی کار نکند برد فرمان قادر به محاسبه دمای درون یخچال آدمیرال نخواهد بود و در نتیجه دستور راه اندازی موتور را نمی‌دهد. این امر باعث می‌شود که یخچال خنک نشود.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر

در این مطلب که توسط نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز تنظیم شده به بررسی مشکلاتی که باعث می‌شود یخچال سرما نداشته باشد پرداختیم و روش‌های عیب یابی آن را با شما در میان گذاشتیم تا بتوانید این مشکل را به آسانی ظرف نماید. چنانچه خودتان موفق به مشکل نشدید باید از نمایندگی یخچال آدمیرال در اهواز بخواهید که دستگاه را بررسی و عیب یابی کنند و قطعات معیوب را تعویض نمایند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز:

تعمیر یخچال آدمیرال در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *