مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی کریر در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی کریر ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی کریر در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی کریر در اهواز
تعمیرات کولر گازی کریر در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی کریر در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز برای تایم سخت خرابی کولر گازی شما بهترین تعمیرات را در زمان کوتاه به شما ارائه می دهند.

کولر دو تیکه که به عنوان پمپ هوا نیز شناخته می شود، قطعه ای از تجهیزات است که به راحتی داخلی خانه شما کمک می کند. این دستگاه که برای خنک کردن خانه شما در تابستان و گرمایش در زمستان در نظر گرفته شده است، ممکن است در حین استفاده از خرابی های مکرر تحت تاثیر قرار گیرد.

مهمترین کار در این زمان مراجعه به مرکز نمایندگی کولر گازی کریر در اهواز برای تعمیرات کولر گازی کریر در اهواز است. برای اینکه بتوانید به راحتی آنها را شناسایی کنید، متداول ترین خرابی های دستگاه های کولر دو تیکه و راهکارهای تعمیر کولر گازی در اهواز را ارائه می دهیم.

تعمیر کولر گازی کریر در اهواز

 برای نقص عدم سرمایش و گرمایش یونیت داخلی در کولر دو تکه کریر

آیا کولر گازی شما در گرم کردن یا خنک کردن هوا مشکل دارد؟ این یکی از خرابی های رایج است که زمانی رخ می دهد که خروجی و/یا ورودی سیستم کولر دو تیکه شما مسدود شده باشد. در چنین حالتی می بینید که محافظ حرارتی دیگر نقش خود را ایفا نمی کند. به احتمال زیاد خرابی کمپرسور می تواند دلیل این وضعیت باشد. برای برنامه ریزی مجدد دستگاه خود با مراکز نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز تماس بگیرید.

راه دیگر برای حل این مشکل، بررسی بسته بودن پنجره ها و درها است. به خاطر داشته باشید که باز کردن آنها می تواند بر عملکرد سیستم کولر دو تیکه شما تاثیر منفی بگذارد. بر اساس تجربه ی نیروهای نمایندگی کولر گازی کریر در اهواز مراقب باشید وقتی کولر گازی خود را روشن میکنید این عناصر را باز نگذارید. به این ترتیب می توانید از این نوع خرابی تجهیزات خود در برابر نقص ها بدون نیاز به تعمیرات کولر گازی کریر در اهواز جلوگیری کنید.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی کریر در اهواز

چرا کولر گازی کریر من مرتباً در حال یخ زدن است

یخ زدن مداوم کولر دو تکه ی کریر بدون شک یکی از رایج ترین خرابی های این نوع دستگاه ها است. نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز برای علت وقوع این نقص سریعا ابتدا به گرفتگی فیلتر سیستم کولر دو تیکه مشکوک می شوند. همچنین اتفاق می افتد که این وضعیت ناشی از ناکافی بودن سطح مبرد نیز است. غیر ممکن نیست که نشت دلیل این مشکل باشد.

اگر سیستم کولر دو تیکه شما به درستی تهویه مطبوع انجام نشده باشد، می تواند اغلب یخ بزند. در این حالت جریان کم هوا به نفع این انجماد خواهد بود. همچنین توجه داشته باشید که شرایط اقلیمی خارجی بر عملکرد این تجهیزات تاثیر دارد. در نهایت تنظیمات کنترل کننده دما را با کمک کارکنان نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز بررسی کنید. با تنظیم آن روی حداکثر، ممکن است دستگاه شما شروع به یخ زدن کند.

توصیه ی نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز برای مشکل راه اندازی کولر گازی

هنگامی که یک کولر گازی را در خانه نصب می کنید، ممکن است با مشکلات مکرر راه اندازی مواجه شوید. خرابی کنترل از راه دور ممکن است دلیل این مشکل باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که این خرابی به دلیل عدم برق رسانی به واحد کولر دو تیکه شما باشد. قبل از تماس با متخصص های نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز برای تشخیص عیب حتماً این موارد را بررسی کنید. در نتیجه ی بررسی ساده ی برق و سوکت خانه ی خود دیگر نیازی به تعمیرات کولر گازی کریر در اهواز نخواهد بود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز

هنگام بروز نشتی در کولر گازی کریر چه کنیم؟

به عنوان بخشی از استفاده از کولر دو تیکه، ممکن است نشت و چکه آب در امتداد دیوار خود را تشخیص دهید. چنین جریان آب معمولاً به دلیل یک کولر دو تیکه معیوب در تجهیزات شما ایجاد می شود. با مراجعه به تعمیرکار حرفه ای دفتر نمایندگی کولر گازی کریر در اهواز می تواند تشخیص مناسب را انجام دهد تا علت این نقص را بیابد. این ممکن است به دلیل پر شدن سینی میعانات باشد. هنگامی که این عنصر بیش از حد پر است، واحد شما اغلب شروع به نشت می کند و از دیوار شما پایین می رود.

نکته ی دیگری که مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز اعلام کرده است، انسداد لوله تخلیه میعانات گازی توسط زباله نیز می تواند منجر به این نوع خرابی شود. توجه داشته باشید که این جزء عملکرد دفع مداوم آب را دارد که در صورت مسدود شدن آن با ناخالصی این خرابی را توضیح می دهد. بنابراین نیروهای مرکز نمایندگی کولر گازی کریر در اهواز توصیه می کنند که حداقل سالی یک بار آن را تمیز کنید.

این نشت و چکیدن در امتداد دیواری که کولر گازی شما در آن نصب شده است نیز می تواند ناشی از خراب شدن کویل تخلیه باشد. هنگامی که با این شکست مواجه شدید در این سطح تحقیق کنید و در صورت نیاز در تعویض سیم پیچ تردید نکنید تا نیاز به تعمیرات کولر گازی کریر در اهواز نباشد.

نمایندگی کولر گازی کریر در اهواز

چگونه از این شکست های رایج در کولر گازی کریر جلوگیری کنیم؟

استفاده صحیح از دستگاه یکی از راه حل های اصلی برای پیش بینی خرابی های رایج است. به عنوان مثال کاربر باید به طور مرتب از کولر گازی خود نگهداری کند. علاوه بر این، بسته به مدل سیستم کولر دو تکه، فرکانس تعمیر و نگهداری می تواند بسیار متفاوت باشد. طبق تحقیقات مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز همیشه مهم است که فیلترها را باز کنید. از ورود هر گونه ضربه به این دستگاه جلوگیری کنید. همیشه سعی کنید به تمیزی کولر خود اهمیت دهید. علاوه بر این، همیشه وقوع نقص در کولر دو تکه با مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز تماس بگیرید تا در زمان کوتاه به مشکل برسند و از وقوع مشکلات جدی تر جلوگیری کنند.

در همه موارد، بازدید سالانه برای پیش بینی خرابی های رایج ضروری است. این بازرسی امکان یافتن ایرادات کوچک را برای جلوگیری از خرابی کامل دستگاه فراهم می کند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در اهواز:

تعمیر کولر گازی کریر در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *