مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی زانتی ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی زانتی در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی زانتی در مشهد
تعمیرات کولر گازی زانتی در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی زانتی در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد

سال‌ها از زمان شروع فعالیت برند زانتی می‌گذرد. محصولات زانتی در اصل ساخت ایتالیا هستند اما امروزه در بازار نمونه‌های چینی این محصول را مشاهده خواهید کرد. البته در این نمونه‌ها نیز کیفیت بالایی مشاهده می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت از برند زانتی خرید داشته باشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد توجه در برند زانتی خدمات پس از فروش آن است. شما می‌توانید در شهر خود از نمایندگی‌های فعال این برند درخواست کمک داشته باشید. نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد نیز یکی از این گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

شما می‌توانید از خدمات تعمیرات کولر گازی در محل استفاده کنید. متخصصین و تعمیرکاران در این مرکز قادر به تعمیر تمامی مدل‌های کولر گازی زانتی بوده و می‌توانند در انجام سرویس‌های ماهانه به شما کمک کنند. هر زمان نیاز به تعمیر کولر گازی در مشهد داشتید تنها کافی است با ما در نمایندگی کولر گازی زانتی در مشهد در تماس باشید.

نمایندگی کولر گازی زانتی در مشهد

بررسی علت تولید نشدن سرما به کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد

یکی از متداول‌ترین علت‌های خنک نشدن هوای خروجی در کولر گازی زانتی کم شدن گاز در دستگاه است. برای جلوگیری از این اتفاق باید در زمان لازم با نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد تماس داشته و سرویس‌های دوره‌ای را انجام دهید. البته به جز گاز دستگاه علت‌های دیگری نیز می‌توانند این مشکل را ایجاد کنند.

سوختن خازن کولر گازی یا سوختن کمپرسور دستگاه باعث گرم شدن جریان باد آن خواهد شد. اگر اهم متر قطعی در سیم پیچ‌های کمپرسور را نشان می‌دهد به احتمال زیاد مجبور به تعویض این قطعه خواهید شد. مورد دیگری که باید بررسی شود برد الکترونیکی در کولر گازی شماست که می‌توانید برای عیب‌یابی آن با نمایندگی کولر گازی زانتی در مشهد در تماس باشید.

بررسی علت نشتی آب از کولر گازی زانتی

یکی از مشکلاتی که ممکن است در کولرهای گازی زانتی تجربه کنید نشتی آب از این دستگاه است. برای بررسی علت می‌توانید با نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد تماس گرفته و یا خودتان بررسی را از حوضچه آب در کولر شروع کنید. ترک خوردن این بخش یا آسیب‌های فیزیکی در آن چنین مشکلی را به دنبال خواهد داشت.

البته کم شدن گاز مبرد در کولر گازی نیز می‌تواند این مشکل را ایجاد کند که می‌توان برای شارژ مجدد آن از مراکز مجاز درخواست کمک داشت. ایراد در پمپ درین یا توجه نکردن به سرویس‌های دوره‌ای در کولر گازی نیز می‌تواند منجر به بروز چنین شرایطی شود. به عنوان مثال بسته شدن مسیر تخلیه به دنبال سرویس نکردن آن باعث نشتی آب خواهد شد. در صورت نیاز از تعمیرکاران ما در نمایندگی کولر گازی زانتی در مشهد کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد

بررسی علت خاموش شدن کولر گازی زانتی

ایراد در برد الکتریکی کولر گازی می‌تواند جلوی روشن شدن این دستگاه را بگیرد. نوسان‌های برق به برد آسیب زیادی وارد خواهد کرد. می‌توانید برای پیشگیری از این اتفاق از محافظ برق کمک بگیرید. اگر نیاز به تعمیر برد الکتریکی بود حتماً این کار را با کارشناسان در نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد بسپارید.

در صورت روشن نشدن کولر گازی سیستم برقی آن نیز باید بررسی شود. قطع شدن فیوز مربوطه نیز می‌تواند روی جریان برق به دستگاه اثر گذاشته باشد. اگر برای بررسی تجهیزات برقی در کولر گازی خود تخصص کافی ندارید حتماً از یک برق‌کار مطمئن کمک خواسته یا با نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد در تماس باشید.

بررسی علت کم شدن سرعت باد در کولر گازی زانتی

اگر احساس می‌کنید قدرت باد خروجی در کولر گازی شما کم شده و دیگر مانند قبل نیست بهتر است قطعه‌ای به نام بلوور فن را نگاهی بیندازید. شکستن این قطعه روی پرتاب گاز در کولر گازی اثر خواهد داشت. برای تعویض بلوور و تعمیرات کولر گازی می‌توانید با نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد در تماس باشید.

اگر ایرادی در بلوور فن نبود بهتر است به سراغ موتور فن رفته و از سالم بودن آن مطمئن شوید. همچنین دقت داشته باشید عدم توجه به سرویس‌های دوره‌ای نیز می‌تواند در این قضیه اثرگذار باشد. اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با نمایندگی کولر گازی زانتی در مشهد تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

مرکز تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد

بررسی علت اتصالی مکرر فیوز به کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد

اگر مرتباً فیوز محل اتصال کولر گازی شما پریده و قطعی ایجاد می‌کند باید ابتدا بررسی ایراد را از کمپرسور دستگاه شروع کنید. خراب شدن کمپرسور باعث جریانی بیشتر از 50 آمپر خواهد شد و در نتیجه فیوز قطع می‌شود. برای تعمیر این قطعه می‌توانید با کارشناسان مربوطه تماس داشته باشید.

خراب شدن خازن نیز از دیگر مواردی است که نیاز به بررسی دارد. ایراد در سیم‌کشی‌ها نیز باید بررسی گشته و در صورت نیاز بخش‌های معیوب درست شوند. در نهایت احتمال خرابی خود فیوز وجود دارد. در این شرایط تنها کافی است به فکر تعویض فیوز مینیاتوری باشید. در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد تماس داشته و کمک بخواهید.

بررسی علت برفک زدن کولر گازی زانتی

ممکن است روی لوله‌های کندانسور یا حتی خود کولر گازی‌تان برفک‌هایی را مشاهده کنید. اغلب به دنبال کثیفی زیاد فیلترها این برفک‌ها ایجاد می‌شوند. سرویس‌های منظم می‌تواند جلوی چنین مشکلاتی را در دستگاه شما بگیرد. برای انجام سرویس‌های دوره‌ای کولر گازی خود با نمایندگی تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد در تماس باشید.

علت دیگر برفک زدن کولر گازی کم شدن شارژ گاز در دستگاه شماست. اگر با شارژ مجدد گاز بازهم مشکل شما حل نشد نیاز به بررسی موارد تخصصی‌تری خواهد بود. می‌توانید برای این کار با نمایندگی کولر گازی زانتی در مشهد تماس داشته باشید.

تعمیر کولر گازی زانتی در مشهد

بررسی علت کار نکردن فن در کولر گازی زانتی

گاهی به دنبال گیر کردن چیزی در بین پره‌های فن، کولر گازی شما به مشکل خورده و پره‌ها حرکت درستی نخواهند داشت. بنابراین اگر فن دستگاه کار نمی‌کند بهتر است ابتدا نگاهی به آن انداخته و از باز بودن مسیر حرکت پره‌های فن مطمئن شوید. همچنین بد نیست کویل اپراتور را بررسی نموده و از نبود یخ‌زدگی در آن مطمئن شوید.

اگر دیدید در بخشی از کویل یا مسیر خنک‌کننده یخ وجود دارد دستگاه را روشن نکنید. کمی فرصت دهید تا یخ‌ها کاملاً آب شوند. خراب شدن موتور یا از کار افتادن تسمه‌های داخلی موتور نیز روی حرکت فن تأثیر دارد.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی زانتی در مشهد:

نمایندگی کولر گازی زانتی در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05132288866

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *