مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیرات کولر گازی ریوکو ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولر گازی ریوکو در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی ریوکو در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی ریوکو در مشهد
تعمیرات کولر گازی ریوکو در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد

گرمای تابستان شما را مجبور به استفاده از کولر خواهد کرد. کولرهای گازی این روزها در اغلب خانه‌ها جای کولرهای آبی قدیمی را گرفته‌اند. در مورد کولرها شما شاهد برندهای بسیار زیادی خواهید بود که شاید انتخاب را برایتان سخت کند. ریویکو یکی از برندهای بسیار موفق در زمینه تولید کولرهای گازی است که داشتن نمایندگی‌های مجاز تعمیرات یکی از دلایل این موفقیت می‌باشد. نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد یکی از این مراکز است.

در صورتی که نیاز به تعمیرات کولر گازی یا تعویض قطعات آن بود می‌توانید در هر ساعت از روز با همکاران ما در این نمایندگی تماس بگیرید. هر مدل از کولرهای گازی ریوکو توسط همکاران ما قابل تعمیر و عیب‌یابی خواهد بود. در ادامه این مقاله می‌خواهیم شما را با برخی از ایرادهای متداول‌تر در کولرهای ریوکو آشنا سازیم. ممکن است به کمک این اطلاعات خودتان بتوانید بخشی از روند عیب‌یابی و تعمیر را انجام دهید. مشاوران ما نیز آماده تعمیر کولر گازی در مشهد هستند.

نمایندگی کولر گازی ریوکو در مشهد

 

بررسی علت خنک نبودن باد کولر به کمک نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد

بالا بودن دمای باد خروجی در کولر گازی ریوکو دلایل متفاوتی دارد که می‌توانید برای بررسی آن از نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد کمک بخواهید. اولین موردی که خودتان هم می‌توانید چک کنید اطمینان از باز بودن دریچه‌های باد در کولرتان است. اگر این دریچه‌ها بسته هستند نیاز به کار دیگری به جز باز کردن آن‌ها نخواهید داشت.

در مرحله بعد نیاز به بررسی دقیق کمپرسور وجود دارد. اگر ایراد در این بخش دیده شد باید تعمیر شده و اگر قابل تعمیر نبود کمپرسور را تعویض نمایید. خراب شدن فن کولر گازی نیز می‌تواند عامل بروز این مشکل باشد. اگر تا اینجا ایرادی دیده نشده و از تمیز بودن فیلترهای کولر خود نیز مطمئن هستید با نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد تماس بگیرید. احتمال دارد نیاز به شارژ مجدد گاز کولر شما باشد.

تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد

 

بررسی علت روشن نشدن کولر گازی ریوکو

اگر کولر گازی شما روشن نمی‌شود اول باید ساده‌ترین موارد را چک کرده و بعد برای مشکلات تخصصی‌تر با نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد تماس داشته باشید. در ابتدا از وصل بودن برق خانه و درست بودن فیوز مربوط به کولر مطمئن شوید. دو شاخه یا کابل برق کولر شما نیز از جمله مواردی هستند که نیاز به عیب‌یابی خواهند داشت.

همچنین می‌توانید از یک برق‌کار کمک خواسته و از سالم بودن پریز برق دستگاه اطمینان یابید. این کار با کمک یک فازمتر قابل انجام است. خراب شدن قطعات دیگری مانند موتور نیز می‌تواند این مشکل را ایجاد کند. می‌توانید برای بررسی‌های دقیق‌تر از نمایندگی کولر گازی ریوکو در مشهد راهنمایی بخواهید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد

 

بررسی علت یخ زدن کولر گازی ریوکو

گاهی کولر گازی شما درست کار نکرده و بعد از بررسی متوجه یخ‌زدگی در برخی بخش‌های آن می‌شوید. علت این مشکل ممکن است از کار افتادن فن در کولر گازی شما باشد. به دنبال این اتفاق در روند انتقال هوای سرد به بیرون از دستگاه اختلال ایجاد شده و در نتیجه در یک نقطه هواهای سرد جمع خواهند شد. در ادامه یخ‌زدگی را در آن بخش خواهیم داشت. می‌توانید تعویض فن را به کارشناسان در نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد بسپارید.

در صورت سالم بودن فن الکتریکی احتمال سوراخ شدن مخزن در کولر گازی شما وجود دارد. همچنین نیاز به بررسی لوله‌های انتقال گاز مبرد وجود دارد. اگر گاز یک جا خارج شود ممکن است یخ‌زدگی اتفاق بیفتد. در صورتی که نتوانستید دلیلی برای این مشکل در سیستم خود پیدا کنید با نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد تماس داشته باشید.

 

بررسی علت خاموش شدن کولر گازی ریوکو

گاهی کولر گازی شما در حین کار به طور ناگهانی خاموش می‌شود. این اتفاق شما را ترسانده و هرچه سریع‌تر به فکر پیدا کردن راه‌حل آن خواهید بود. اغلب خاموشی ناگهانی و بی‌دلیل کولر به دنبال بی‌توجهی شما به سرویس‌های دوره‌ای آن اتفاق می‌افتد. با تعویق سرویس‌های دوره‌ای فیلترها بیش از اندازه کثیف شده و هوا به راحتی خارج نمی‌شود. با افزایش فشار باد درون دستگاه، کولر شما خاموش خواهد شد. سرویس‌های دوره‌ای توسط نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد انجام می‌شوند.

اما گاهی شما از تمیز بودن فیلترهای کولر گازی خود مطمئن هستید. خراب شدن ترموستات می‌تواند باعث خاموشی ناگهانی دستگاه شما شود. تنظیم نشدن درست دما باعث بروز اختلال در روند کار سیستم می‌شود. ایراد در برد الکتریکی نیز می‌تواند در این مشکل اثرگذار باشد. بهتر است برای تعمیر برد حتماً از متخصصین کمک گرفته و با نمایندگی کولر گازی ریوکو در مشهد در تماس بمانید.

مرکز تعمیرات کولر گازی ریوکو در مشهد

بررسی علت نشتی آب از کولر در نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد

گاهی سرد شدن زیاد کولر باعث یخ زدن آب‌ها شده و در زمان خاموش شدن دستگاه این یخ‌ها ذوب می‌شوند. در چنین حالتی می‌توانید از کارشناسان در نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد بخواهید علت یخ زدن کولر شما را بررسی کنند. در کولرهای گازی لوله‌ای در پشت دستگاه تعبیه شده است که مسئول خارج ساختن رطوبت است. سوراخ شدن این لوله نیز باعث نشتی آب خواهد شد.

از دیگر مواردی که نیاز به بررسی دارد سینی پشت کولر است. اگر سینی شکسته باشد باید آن را عوض کنید. همچنین نیاز به چک کردن لوله‌های انتقال آب نیز وجود دارد. اگر در هر مرحله از روند عیب‌یابی و تعمیرات کولر گازی به کمک نیاز داشتید با ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد در ارتباط باشید.

 

بررسی علت لرزش‌های غیرعادی در کولر گازی

صداهای غیرعادی و لرزش‌های عجیب در کولر گازی عادی نبوده و نیاز به بررسی دقیق و تخصصی دارد. در ابتدا باید از نحوه نصب صحیح کولر خود مطمئن شوید. یونیت فن داخلی و خارجی باید کاملاً تراز بوده و در حالتی متعادل قرار گرفته باشند. بهتر است برای نصب از افراد باتجربه کمک بخواهید.

بعد از اطمینان از نصب درست دستگاه نوبت به بررسی موارد دیگری مانند پایه‌های کندانسور می‌رسد. شل شدن این پایه‌ها باعث لرزش دستگاه شما و ایجاد صداهای غیرعادی خواهد شد. اگر بازهم مشکل ادامه داشت می‌توانید برای بررسی‌های بیشتر علت از نمایندگی تعمیر کولر گازی ریوکو در مشهد کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی ریوکو در مشهد:

نمایندگی کولر گازی ریوکو در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *