مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی دوو در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی دوو، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی دوو در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی دوو در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی دوو در اهواز
تعمیرات کولر گازی دوو در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی دوو در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز دارای افرادی ماهر و کاربلد است.

شما باید در زمان های مشخصی این کولرهای گازی را سرویس کنید. اگر سرویس کولر گازی دوو انجام نشود ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. همچنین پول برق بیش تری باید پرداخت کنید. پس حداقل سالی یک بار این کولر گازی ها را برای سرویس به نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز بسپارید.

در این بخش بعضی از مشکلات متداول کولرهای گازی دوو و طریقه ی تعمیر کولر گازی در اهواز توسط نمایندگی کولر گازی دوو در اهواز شرح داده می شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز

چرا کولر گازی دوو شما نشتی آب دارد؟

نشت کردن آب در کولرهای گازی دوو می توان علت های زیادی داشته باشد. اول از همه باید فیلترهای هوای کولرهای گازی دوو را بررسی کنید که سالم باشند.

وقتی فیلترهای هوای کولرهای گازی دوو آلوده باشند جریان هوا مابین کمپرسور و موتور نمی تواند در حرکت و آزاد باشد. درنتیجه این مشکل ایجاد خواهد شد.

شارژ گاز مبرد کولر گازی دوو

وقتی گاز مبرد کولر گازی دوو کم باشد نیز این مشکل به وجود می آید. وقتی هوایی که خارج می شود به اندازه کافی سرد نباشد و وقتی کولر گازی دوو را خاموش کنید آب از آن خارج می شود این ها نشانه کم بودن گاز است.

باید کولر گازی دوو خود را هرچه سریع تر شارژ کنید. برای شارژ کولر گازی دوو با نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز در ارتباط باشید.

خم شدگی لوله های خروجی کولر

همچنین ممکن است لوله های خروجی مشکل داشته باشد. محل نصب کولر گازی دوو را بررسی کنید که مناسب باشد. نصب آن باید در وضعیتی کاملا تراز قرار گیرد.

بعد از آن بررسی کنید که شلنگ تخلیه خم شدگی نداشته باشد. مناسب نبودن زانویی و گرفتگی لوله های خروجی آب از دلایل نشت کردن آب از کولر گازی دوو است.

 

تراز نبودن کولر گازی و نشتی آب

اگر کولر گازی دووی شما در مکان مناسبی قرار نگرفته باشد و تراز نباشد ممکن است در حین کار تکان بخورد. این عوامل باعث آسیب دیدن سینی کولر گازی دوو می شوند. در این صورت آب کولر گازی دووی شما از آن بیرون می ریزد.

آسیب دیدن پمپ کولر گازی

اگر پمپ کولر گازی دووی شما آسیب دیده باشد و یا مسدود شده باشد کارکرد مناسبی نخواهد داشت. عایق بندی لوله های کولر گازی دوو نیز بسیار تأثیر گذار است. لوله های کولر گازی دوو باید به صورتی مناسب عایق بندی شده باشند.

این گونه است که در مقابل رطوبت مقاومت دارد و از آن آبی به بیرون نشت نمی کند.

بررسی کندانسور کولر گازی

کندانسور کولر گازی دووی خود را بررسی نمایید که آلوده نباشد. ممکن است خاک و آلودگی باعث گرفتگی سیم پیچ کندانسور کولر گازی دووی شما شده باشد. در این صورت آن را به دقت تمیز کنید.

امکان دارد هوای بیرون از خانه و داخل خانه شما بسیار سرد باشد و وقتی در زمستان برای تولید گرما از دوو استفاده می کنید ممکن است سیم پیچ کولر گازی دوو یخ بزند. بعد از اینکه این یخ آب شود باعث نشت کردن آب از کولر گازی می شود.

اگر مشکل کولر گازی دووی شما برطرف نشد فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز تماس بگیرید.

نمایندگی کولر گازی دوو در اهواز

چرا باد کولر گازی دووی شما ضعیف است؟

اگر می خواهید با بالا بردن سرعت کولر گازی دووی خود این مشکل را برطرف کنید و رفع نمی شود باید بدانید سرویس کولر گازی باعث جلوگیری از این مشکلات خواهد شد.

 ممکن است موتور فن کولر گازی دووی شما آسیب دیده باشد. ممکن است فن دمنده آسیب دیده باشد. باید هر وقتی پنل روبرویی کولر گازی دووی خود را باز کنید و به وسیله برس آن را تمیز کنید. از مسواک هم می توانید استفاده کنید. فقط مواظب باشید که پره های فن خراب نشود. اگر دانش فنی کافی ندارید فقط کافی است تا با نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز تماس بگیرید.

همچنین بررسی کنید که در اواپراتور کولر گازی دووی شما مشکلی وجود نداشته باشد. در صورت وجود مشکل با نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز تماس بگیرید.

فیلتر تصفیه هوا ممکن است آلوده شده باشد. فیلتر هوا آلودگیها را به خود جذب می کند. پس باید این فیلتر را با دقت تمیز نمایید.

امکان دارد برد الکترونیکی آسیب دیده باشد. برای بررسی این قطعه باید از فردی متخصص استفاده کنید.

تعمیر کولر گازی دوو در اهواز

 

علت تخلیه نشدن آب درون کولر گازی دوو چیست؟

ممکن است سنسور کولر گازی دووی شما آسیب دیده باشد. اگر سنسور کولر گازی دووی شما خراب شود آب تخلیه نمی شود.

سنسور خراب با تغییرات درجه حرارت تغییر نخواهد کرد. همچنین به برد دستور به موقع روشن شدن نمی دهد. این عامل رطوبت موجود در کولر گازی دووی شما را از بین می برد. این عامل باعث تولید سرمای کم تر توسط کولر گازی دوو نیز می شود. آبی درون کولر گازی دووی شما برای تخلیه شدن نخواهد ماند. برای برطرف کردن این مشکل با نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز تماس بگیرید.

همچنین ممکن است برد الکترونیکی کولر گازی دووی شما خراب شده باشد. در این صورت کولر گازی دستوری دریافت نمی کند که چه زمان کار کند و یا چه زمانی متوقف شود. بنابراین سرمای کولر گازی دووی شما کم می شود. همچنین آب درون کولر گازی شما تخلیه نمی شود. برای تعمیر برد الکترونیکی کولر گازی با نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز تماس بگیرید.

گاز مبرد را چک کنید که کم نباشد. آن را شارژ کنید. راه تخلیه را بررسی کنید که گرفتگی نداشته باشد.

معمولا به دلیل عدم سرویس به موقع و تمیز نکردن سینی کولر گازی دوو اتفاق می افتاد. چون اگر کثیفی آن افزایش یابد راه تخلیه آن نیز بسته می شود و کولر گازی دووی شما نمی تواند عمل تخلیه را انجام دهد. اگر مشکل را پیدا نکردید با نمایندگی تعمیر کولر گازی دوو در اهواز ارتباط بگیرید.

سخن پایانی:

اگر در فصل سرد سال هستید و دستگاه دووی شما گرمایش کافی ندارد و یا در سرمای زمستان دستگاه دووی شما گرمایش کافی تولید نمی کند یا خراب شده است نگران نباشید. با مشاوران نمایندگی کولر گازی دوو در اهواز مشورت بگیرید تا به سرعت آن را تعمیر کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی دوو در اهواز:

تعمیر کولر گازی دوو در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *