مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی جنرال در مشهد:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی جنرال در مشهد
نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال در مشهد

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی جنرال در مشهد :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد

با توجه به این که کولر گازی نیز یک وسیله ایجاد سرما و گرما در محیط است اجزای تشکیل دهنده آن با دیگر دستگاه هایی، همانند هست.

دو نوع اسپلیت برای این نوع کولر گازی وجود دارد که هردو اسپلیت هنگام قرار گیری در دو بخش متفاوت نصب می شود؛ یک مورد فقط مخصوص به محیط بیرون از منزل بوده و یک نوع دیگر فقط به درون منزل اختصاص دارد. هر نوع اسپلیت از قطعات و اجزای مختلفی برای افزایش راندمان کار به وجود آمده اند، به علاوه برخی از قطعات درون هر دو اسپلیت مشترک و بیشتر قطعات با یکدیگر متفاوت هستند.

احتمال نقص در هر دوی این مورد وجود دارد و در شرایط  رخ دادن این اتفاق حل مشکل اسپلیت فقط در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد می تواند برطرف شود. دلیل نیز تخصصی بودن سیم پیچی های هر اسپلیت و قطعات کاربردی درون آن است. با توجه به این که عملا این قطعات تا حدود زیادی به هم مرتبط هستند کار را برای افراد سخت می کند اما کارشناسان نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد از عهده این کار بر می آیند و برای تعمیر کولر گازی در مشهد اقدام میکنند.

مرکز تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد

رفع نشتی گاز در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد

برای این که عملیات منتقل شدن گاز درون کولر گازی به درستی انجام شود به یک سری راه های ارتباطی بین کمپرسور، کندانسور و اپراتور نیاز است، مهندسان نمایندگی کولر گازی جنرال در مشهد در زمان تولید این محصول از لوله هایی با سایزهای مختلف استفاده نمودند.

عواملی در محیط پیرامون وجود دارد که می تواند باعث شود درون لوله ها نشتی رخ دهد و هنگامی که این نشتی به وجود آمد مقدار گاز کافی درون کولر نخواهد ماند و اگر کولر گاز کافی نداشته باشد عملا باد سردی نیز از دریچه های آن نخواهد وزید. بنابراین در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد تمام لوله هایی که در مسیرهای مختلف کولر گازی قرار گرفته اند بررسی خواهد شد تا هر قسمت که آسیب دیده یا با استفاده از مواد مخصوص درون نمایندگی کولر گازی جنرال در مشهد گرفته شود و یا این که به صورت کلی لوله ها از تمامی مقاصد موجود درون کولر جدا شده و عملیات جایگزین سازی صورت گیرد که این عملیات نیز فقط توسط تکنسین خبره نمایندگی کولر گازی جنرال در مشهد انجام می شود.

نمایندگی کولر گازی جنرال در مشهد

گرفتگی تمام روزنه های فیلتر کولر گازی

هنگامی که تمام فیلترهای کولر گازی گرفته شده باشند و هیچ سوراخ آزادی وجود نداشته باشد باد خنکی که توسط گاز و از طریق کمپرسور به سمت کنداسور و لوله های انبساطی در جریان بوده به محیط خانه راه پیدا نمی کند؛ زیرا با مانعی روبرو است و این مانع همان فیلترهای کثیف کولر گازی به شمار می آیند. به همین منظور باید برای رفع هر نوع گرد وغباری از روی فیلترهای موجود از نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد کمک خواست. در این مرحله انجام عملیات پاکسازی فیلترها توسط نمایندگی کولر گازی جنرال در مشهد به صورت دقیق انجام می شود به گونه ای که حتی ذره ای غبار در کوچکترین قسمت این فیلترها باقی نخواهد ماند.

رفع مشکل تخلیه دستگاه در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد

کولر گازی نیز مانند برخی از دستگاه برقی به تخلیه صحیح نیاز دارد. با توجه به این که درون هر منزلی مقدار زیادی رطوبت وجود دارد  و با روشن شدن کولر گازی این رطوبت به صورت مکش وار از پنجره کولر به درون آن کشیده می شود؛ بنابراین اگر راهی برای خارج شدن رطوبت وجود نداشته باشد ماندن آن در دستگاه  برای قطعات دیگر آسیب آفرین است؛ بنابراین باید قطعه موسوم به تخلیه به درستی کار کند تا کل رطوبت های موجود به راحتی به بیرون انتقال داده شوند؛ بنابراین اگر در مواقعی مشخص شد که عملیات تخلیه به درستی صورت نمی گیرد باید از نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد خواست که کارشناس خود را فرستاده تا علت یابی کند.

در برخی موارد نصب اشتباه می تواند علت مشکل به وجود آمده باشد. هنگامی که شیب لازم بین شیلنگ خروجی با پنل داخلی وجود نداشته باشد در چنین شرایطی علاوه بر عدم خروج رطوبت موجود آب کولر نیز به اطراف دیوار ریخته می شود و باعث آسیب رساندن و از بین بردن گچ دیوار خواهد شد؛ به علاوه سبب ایجاد رطوبت بیشتر درون منزل و در کل فضای نامساعدی به وجود می آید؛ بنابراین باید کارشناس نمایندگی کولر گازی جنرال در مشهد حتما  بررسی کرده و برای رفع این مشکل نصب را مجدد انجام دهد‌.

نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد

تعمیر کمپرسور در مرکز تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد

قطعه کاربردی کمپرسور بر اساس عوامل مختلف صدمه می بیند؛ به طور مثال گاهی این قطعه به حالت نیم سوز در می آید که در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد عوامل به وجود آمدن این مشکل بررسی می شود. گاهی دلیل نیم سوز شدن کمپرسور می تواند سوختن سیم پیچی  و یا  سیم کویل ها موجود باشد که با یک تعمیر نسبتا ساده در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد اشکال به وجود آمده رفع می شود؛ اما گاهی نقص از نیم سوز بودن فراتر رفته و کمپرسور به طور کامل می سوزد که در چنین مواقعی هنگام مراجع به نمایندگی کولر گازی جنرال در مشهد  به کلی کمپرسور از کولر گازی با باز شدن پیچ مهره های اتصالی آن باز می شود تا این قطعه جدا شده و برای کولر گازی، کمپرسور کار نکرده سالم جایگزین شود.

تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد

نقص در خازن کولر گازی

اگر خازن کولر گازی صدمه ببیند و نقصی در آن وارد شود  دو جزء مهم کولر به نام موتور و فن به قطعات خود دستور روشن شدن را نخواهد داد؛ دلیل نیز عدم ولتاژ لازم در خازن برای انجام عملات هست بنابراین خازن ها را در نمایندگی کولر گازی جنرال در مشهد کاملا تعمیر می کنند.

صدماتی که خازن کولر گازی را تهدید می کند سوراخ شدن، جدا شدن و یا سوختن هست که در هر یک از این موارد فقط کارشناس نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد است که می تواند به تعمیر آن بپردازد. هنگام سوراخ شدن و یا جابه جا شدن، خازن آسیب دیده کولر گازی توسط تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال  تعمیر می شوند اما در شرایط سوختگی،  خازن بدون استفاده و کارایی شده از این رو در نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در مشهد از بدنه اصلی کولر گازی جدا می شود.

مناطق تحت پوشش و  نمایندگی کولر گازی جنرال در مشهد:

نمایندگی کولر گازی جنرال در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05132288866

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *