مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیرات مایکروفر ویرپول در اهواز
تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز

کدهای خطا و ارورها از جدیدترین قابلیت‌هایی هستند که در وسایل برقی استفاده می‌شوند. در برخی مایکروفرها نیز از این قابلیت استفاده شده است که ویرپول یکی از آن‌هاست. کدهای خطا به شما کمک می‌کنند بسیار سریع و بدون دردسر مشکل اصلی در مایکروفر خود را پیدا کنید. با کمک این کدها دیگر نیاز به بررسی بخش‌های مختلف دستگاه نخواهید داشت و سرعت کار شما بسیار بیشتر می‌شود. البته نیاز به بررسی قطعات مرتبط با مشکل پدید آمده وجود دارد که می‌توانید انجام این کار را به نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز بسپارید.

کدهای خطایی که در مایکروفرهای ویرپول ممکن است مشاهده کنید بسیار گسترده و متنوع هستند. برخی از این کدها به ایرادهایی در دستگاه شما ارتباط دارند و برخی دیگر تنها برای هشدار خاصی نشان داده خواهند شد. در ادامه این مطلب شما را با برخی از مهم‌ترین کدهای خطا در مایکروفرهای ویرپول و روش رفع آن‌ها آشنا می‌سازیم. اگر در هر مرحله از کار حس کردید تخصص بالاتری برای رفع مشکل نیاز است به همکاران ما در نمایندگی مایکروفر ویرپول در اهواز در تماس باشید.

مرکز تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز

بررسی علت نمایش کد خطا err0 

ایراد در سنسور دما در مایکروفر ویرپول با کد خطا err0 به شما هشدار داده می‌شود. برای بررسی وضعیت این سنسور می‌توانید از نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز کمک بخواهید. ممکن است علت اصلی نمایش این کد خطا بروز یک اتصال کوتاه در سنسور دمای دستگاه باشد.

گاهی اوقات نیز در بخشی از مدار سنسور دما اتصالات قطع می‌شوند. در نتیجه سنسور قادر به کار نبوده و شما این کد خطا را مشاهده خواهید کرد. دقت داشته باشید احتمال سوختن خود سنسور نیز وجود دارد که می‌توان با کمک اهم متر وضعیت آن را بررسی نمود. در صورت نیاز برای تعویض این قطعه از نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز کمک بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطا err1 در مایکروفر ویرپول

کد خطا err1 یکی از کدهایی است که اهمیت زیادی داشته و باید هرچه زودتر برای رفع مشکل اقدام نمایید. این کد خطا را زمانی در صفحه نمایش مایکروفر خود خواهید دید که رله مگنترون دچار ایرادی شده باشد. اگر نمی‌دانید مگنترون چیست و در کجای مایکروفر شما قرار دارد از نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز راهنمایی بخواهید.

با خراب شدن رله مگنترون در مایکروفر شما ایجاد موج‌های مغناطیسی با مشکل مواجه می‌گردد. به دنبال این اتفاق تولید گرما درون مایکروفر مختل شده و دستگاه کار خود را درست انجام نمی‌دهد. در چنین شرایطی لازم است این رله را از دستگاه خارج ساخته و اگر قابل تعمیر نبود، آن را با یک رله جدید تعویض نمایید. برای خرید رله مگنترون و تعویض آن با نمایندگی مایکروفر ویرپول در اهواز در تماس باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا err2 در مایکروفر ویرپول

اگر دکمه‌های روی صفحه نمایش در مایکروفر ویرپول گیر کنند کد خطای err2 روشن خواهد شد. چنانچه این کد را دیدید بهتر است نگاهی به دکمه‌ها انداخته و ببینید از نظر ظاهری در حالت عادی هستند یا نه. هنگامی که نتوانستید دکمه‌ای که گیر کرده است را پیدا کنید نیاز به باز کردن صفحه کلید و بررسی کامل آن وجود دارد.

مرکز تعمیرات مایکروفر ویرپول در اهواز

بررسی علت نمایش کد خطا err3 در مایکروفر ویرپول

یکی دیگر از کدهایی خطایی که می‌تواند شما را متوجه ایراد در سنسور دما سازد کد err3 است که می‌توانید برای بررسی دلیل نمایش آن با نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز تماس داشته باشید. خراب شدن خود سنسور، قطع شدن اتصالات و یا اتصال کوتاه در آن می‌تواند این مشکل را ایجاد کرده باشد.

بررسی علت نمایش کد خطا err4 در دستگاه مایکروفر ویرپول

اگر کد خطای err4 در صفحه نمایش مایکروفر ویرپول روشن شد باید بدانید بازهم این سنسور دما است که با مشکل مواجه شده است. اگر این کد را در دستگاه خود دیدید باید بدانید نیازی به بررسی مدار و سیم‌کشی‌های سنسور وجود ندارد. کد err4 تنها زمانی روشن می‌شود که خود سنسور ایراد پیدا کرده و نیاز به تعویض آن وجود دارد. می‌توانید این کار را به کمک نمایندگی مایکروفر ویرپول در اهواز انجام دهید.

بررسی علت نمایش کد خطا err5 در مایکروفر ویرپول

یکی دیگر از کدهایی خطایی که ممکن است در مایکروفر ویرپول با آن مواجه شوید کد خطای err5 است. اغلب روشن شده کد خطا err5 به ایراد در منبع تغذیه دستگاه ارتباط دارد.

تعمیر کردن منبع تغذیه نیازمند سطح بالایی از مهارت و تخصص است. شما برای پیدا کردن علت مشکل باید برد توان در مایکروفر خود را بررسی کنید. اگر با قطعات مورد استفاده در این برد آشنایی نداشته باشید ممکن است به آن آسیب برسانید. اگر فکر می‌کنید اطلاعات خودتان کافی نیست تعمیر این قطعه را به کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز بسپارید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز

 علت نمایش کد خطا err6 در مایکروفر ویرپول

یکی از خرابی‌هایی که ممکن است در مایکروفر ویرپول برای شما دردسرساز شود ایراد در سنسور وزن دستگاه شماست. این مشکل با کد خطای err6 به شما نمایش داده می‌شود. برای بررسی علت مشکل و رفع آن می‌توانید از نمایندگی مایکروفر ویرپول در اهواز کمک بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطا err7 در مایکروفر ویرپول

حسگر رطوبت یکی از سنسورهای استفاده شده در مایکروفر ویرپول است که برای درست کار کردن دستگاه شما اهمیت زیادی دارد. ایراد و خرابی در این سنسور با کد خطای err7 به شما نشان داده می‌شود. لازم است اتصالات سنسور بررسی شده و اگر ایرادی نبود با کمک اهم متر سالم بودن قطعه‌های آن را چک کرد. در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز در تماس باشید.

دلیل نمایش کد خطا err8 در مایکروفر ویرپول

ایراد در میکروکنترلر یکی از مشکلاتی است که با کد خطای err8 به شما نمایش داده می‌شود. اگر خودتان می‌خواستید برای رفع این کد خطا دستگاه را بررسی کنید به یاد داشته باشید حتماً مایکروفر را از برق جدا کنید. همیشه ایمنی‌های لازم را در نظر داشته و بعد تعمیرات را انجام دهید. اگر نیاز به کمک داشتید با نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر ویرپول در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *