مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیرات مایکروفر لتوپلاس در اهواز
نمایندگی تعمیر تخصصی مایکروفر لتوپلاس در اهواز توسط تکنسین های متخصص و مجرب

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر لتوپلاس در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز

یکی از برندهایی که فروش زیاد و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است لتوپلاس می‌باشد. در این برند به کیفیت قطعات و زیبایی ظاهر اهمیت زیادی داده شده است و شما می‌توانید با قیمتی مقرون به صرفه کالای با کیفیتی را خریداری کنید. استفاده گسترده از مایکروفرها در خانه‌ها و ادارات نیاز به مراکز تعمیراتی را نیز بیشتر از قبل کرده است. از آنجایی که کار همه این افراد مورد تأیید نیست بهترین گزینه برای شما نمایندگی‌های فعال این برند خواهد بود. اگر ساکن اهواز هستید می‌توانید خرابی‌های دستگاه خود را به متخصصین در نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز بسپارید.

کارشناسانی که در این مرکز کار تعمیرات قطعات را بر عهده دارند همگی از سطح تخصص بالایی برخوردار هستند. این افراد بر اساس آخرین مدل‌های موجود در بازار آموزش دیده و می‌توانند دستگاه شما در هر مدلی را به سادگی عیب‌یابی و تعمیر کنند. تنها کافی است هر زمان نیاز داشتید با ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز تماس داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر لتوپلاس در اهواز

بررسی علت از کار افتادن لامپ به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز

برای تعمیر لامپ دستگاه و بررسی علت از کار افتادن آن قبل از اینکه بخواهید از نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز کمک بخواهید لامپ جدیدی تهیه کرده و به جای قبلی قرار دهید. در بسیاری از موارد سوختن لامپ باعث این مشکل شده است که به سادگی با این کار برطرف می‌شود.

اما گاهی لامپ جدید نیز در مایکروفر شما روشن نمی‌شود. در چنین حالتی متوجه می‌شویم ایراد از سمت لامپ نیست. ممکن است اتصال‌های این قطعه در جایی دچار قطعی شده باشد یا اینکه ایراد در سوکت‌های لامپ این وضعیت را ایجاد کرده است. همچنین احتمال خرابی ترانس ولتاژ یا ایراد در بخشی از برد الکتریکی نیز وجود دارد.

بررسی علت روشن نشدن مایکروفر لتوپلاس

اگر متوجه شدید مایکروفر شما روشن نمی‌شود بد نیست قبل از اینکه بخواهید قطعات داخلی دستگاه را بررسی کنید جریان برق خانه و فیوز برق مربوط به این دستگاه را چک کرده باشید. در بسیاری از موارد روشن نشدن مایکروفر به ایراد در سیستم برق‌رسانی آن مرتبط خواهد بود. برای مثال ایراد در کابل برق باعث این اتفاق شده است. یا اینکه پریز برق خراب شده باشد. بهتر است بررسی سیستم برقی را به نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز بسپارید.

اگر از سالم بودن سیستم برقی در مایکروفر خود مطمئن شدید بهتر است بررسی قطعات دیگر را شروع کنید. ایراد در موتور فن می‌تواند مانع از روشن شدن مایکروفر لتوپلاس شود. حتی خراب شدن برد الکتریکی نیز در این قضیه بی‌تأثیر نخواهد بود. بهتر است عیب‌یابی و تعمیر برد زیر نظر کارشناسان و در نمایندگی مایکروفر لتوپلاس در اهواز صورت گیرد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر لتوپلاس

یکی از اصلی‌ترین دلایل دیده شدن جرقه در مایکروفرها خود شما هستید. یعنی در کار خود دقت زیادی نداشته و از ظروف نامناسب داخل دستگاه استفاده کرده‌اید. به یاد داشته باشید هرگونه ظرف فلزی یا فویل‌های آلومینیومی در مایکروفر باعث ایجاد جرقه خواهد شد. همچنین خراب شدن دیواره‌های داخلی و ایراد در رنگ آن‌ها نیز این مشکل را ایجاد می‌کند. می‌توانید برای تعمیر این بخش از نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز کمک بخواهید

جرقه زدن مایکروفر می‌تواند به علت ایراد در مگنترون نیز ایجاد شده باشد. همچنین خرابی آنتن سر لامپ نیز می‌تواند این مشکل را ایجاد کند. بهتر است در صورت ادامه داشتن مشکل ورق نسوز یا ورق میکا نیز بررسی گردد. اگر خودتان نتوانستید مشکل را رفع کنید از دستگاه استفاده نداشته و با نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز تماس بگیرید. اتصال کوتاه در برخی بخش‌ها نیز می‌تواند این مشکل را به دنبال داشته باشد.

بررسی علت خراب شدن گریل در مایکروفر لتوپلاس

اگر گریل مایکروفر لتوپلاس از کار افتاده است باید عیب یابی دستگاه را از ترموستات آن شروع کرد. اگر ترموستات آسیبی دیده است که قابل تعمیر نیست باید به فکر تعویض این قطعه باشید. می‌توانید این کار را به کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز بسپارید.

در صورت سالم بودن ترموستات، نوبت به بررسی المنت می‌رسد. به کمک اهم متر می‌توان از سالم بودن یا نبودن این قطعه مطمئن شد. در نهایت اگر راهی را برای حل این مشکل پیدا نکردید باید بدانید به احتمال زیاد ایراد به برد الکتریکی مایکروفر شما مربوط می‌شود. برای این کار با نمایندگی مایکروفر لتوپلاس در اهواز تماس داشته باشید.

مرکز تعمیرات مایکروفر لتوپلاس در اهواز

بررسی علت گرم نشدن غذا در نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز

اگر دستگاه شما کار می‌کند ولی با مشکل گرم نشدن غذا در مایکروفر لتوپلاس مواجه شده‌اید نیاز به بررسی قطعات داخلی دستگاه وجود دارد. می‌توانید برای انجام این کار از نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز کمک بخواهید. اگر خودتان می‌خواهید روند عیب یابی را پیش ببرید ابتدا از دیود شروع کنید.

اهم متر به شما در بررسی سالم بودن این قطعه کمک خواهد کرد. اگر ایرادی در دیود وجود نداشت به سراغ مگنترون رفته و بعد از آن سالم بودن میکروسوییچ درب را بررسی کنید. در نهایت اگر راهی برای حل مشکل خود نداشتید با نمایندگی مایکروفر لتوپلاس در اهواز تماس بگیرید.

بررسی علت نچرخیدن سینی در مایکروفر لتوپلاس

اگر سینی مایکروفر شما حرکت کندی دارد احتمال ضعیف شدن ولتاژ ورودی به دستگاه وجود خواهد داشت. بهتر است برای بررسی سیستم برقی از نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز کمک بخواهید. اما اگر سینی اصلاً حرکتی ندارد ابتدا مطمئن شوید درست در جای خود قرار گرفته است. در مرحله بعد موتور گردان سینی باید بررسی شود.

اگر اهم متر به شما نشان داد که موتور گردان سوخته است باید به فکر تعویض این قطعه باشید. همچنین ایراد در برد الکتریکی نیز از دیگری مواردی است که باید در نظر داشت.

مرکز تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز

بررسی علت باز و بسته نشدن درب در مایکروفر لتوپلاس

اگر در باز و بسته کردن درب مایکروفر با مشکل مواجه شده‌اید ابتدا از سالم بودن دستگیره درب مطمئن شده و بعد از آن قفل درب دستگاه را بررسی کنید. شکستن قفل یا خرابی آن روی باز و بسته شدن درب اثر می‌گذارد. اگر نیاز بود از نمایندگی مایکروفر لتوپلاس در اهواز کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز

 تعمیر مایکروفر لتوپلاس در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *