مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر شارپ در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند شارپ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر شارپ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای شارپ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر شارپ
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر شارپ در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر شارپ در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان

هنگامی که مایکروفر خراب می شود علائم ها و گونه خرابی آن با همدیگر متفاوت است. برای هر یک از علت های خرابی مایکروفر باید بخش های خاصی را ارزیابی کنید.

بیشتر اشخاص در مورد شیوه عیب یابی دستگاه و راهکار های رفع عیب های آن، سوال های زیادی برایشان ایجاد می شود که در این محتوا به چند مورد از این ایراد های مایکروفر و رفع آن توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان اشاره می کنیم. پس تا آخر متن با ما همراه باشید تا درمورد علت های شایع خرابی مایکروفر و تعمیر مایکروفر در زنجان به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان توضیحاتی را ارائه دهیم.

مشخص کردن عیب و تعمیر مایکروفر برعکس لوازم های خانگی دیگر مثل تلویزیون و ماشین لباسشویی و غیره بدون داشتن هیچ تجربه و مهارتی بسیار خطرناک می باشد. چون زمانی که دستگاه را از برق می کشید خازن جریان برق زیادی را در خود ذخیره می کند که باعث مرگ شخص می شود.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان

کار نکردن لامپ و نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان

در برخی مواقع امکان دارد دلیل خرابی دستگاه به خاطر کار نکردن لامپ درون مایکروفر باشد. در صورتی که لامپ کار نکرد امکان دارد لامپ مایکروفر خاموش یا کم نور و یا غیره باشد که راهکار های رفع این عیب گوناگون است. به عنوان نمونه اگر لامپ مایکروفر روشن نمی شود به خاطر سوختن کامل آن است که باید عوض شود .

اگر لامپ نور کمی دارد باید مایکروفر را دوباره تنظیم کنید. اگر لامپ مایکروفر حالت چشمک زن داشت باز هم به معیوب بودن لامپ بر می گردد و باید آن را عوض کنید. در صورتی که با راهکار های گفته شده هیچ تغییری ایجاد نشد باید به نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان در اولین فرصت مشکل شما را حل می کند.

 

گرم نکردن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان

در برخی از مواقع حتی اگر مایکروفر را به خوبی تنظیم کرده باشید باز هم غذا در داخل دستگاه گرم نمی شود. برای ارزیایی این عیب باید دقیق چند قسمت را بررسی کنید. دیود و انباره از قطعه های مهم هستند که اصولا دلیل معیوب بودن مایکروفر را باید در نقص این قطعه ها پیدا کنید.

 دقت داشته باشید که انباره)خازن  (دستگاه به خاطر داشتن ولتاژ برق حتی پس از اینکه آن را از برق بکشید بسیار خطرناک است و تخلیه کردن آن احتیاج به تخصص یک تکنسین از نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان دارد. حتی باید لامپ و برد اصلی دستگاه را با دقت ارزیابی کنید.

در این موقعیت حتما به نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان مراجعه نمایید. نمایندگی مایکروفر شارپ در زنجان بررسی می کند و می گوید که کدام قطعه ها باید تعمیر یا عوض شوند.

تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان

نچرخیدن سینی مایکروفر

در برخی از موارد دلیل خرابی دستگاه به خاطر نچرخیدن سینی گردان آن است. مهم ترین دلیل نچرخیدن سینی گردان می تواند به موتور آن مربوط باشد. در آخر باید موتور با دقت کامل ارزیابی و تعمیر شود و در صورتی که معیوب بود باید به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان عوض شود.

 برای عوض کردن قطعه ها توصیه می کنیم حتما به نمایندگی مایکروفر شارپ در زنجان تماس بگیرید تا فورا دستگاه شما را تعمیر کنند.

 

خاموش شدن ناگهانی دستگاه

زمان خاموش شدن یکدفعه ای دستگاه هنگام کار باید برای مشخص کردن عیب آن چندین قطعه را مورد ارزیابی قرار دهید و برای رفع مشکل آن تعمیرات لازم را انجام دهید. نخستین دلیل شایع در مورد این وضعیت، معیوب بودن میکروسوئیچ درب مایکروفر است که معیوب بودن این قطعه امکان دارد باز و بسته بودن درب را به خوبی تشخیص ندهد. مایکروویو به خاطر باز بودن درب آن باعث توقف عمکرد آن می شود.

 معیوب بودن میکروسوئیچ ها موجب خاموش شدن مایکروویو به صورت یکدفعه ای می شود. باید در این موقعیت میکروسوئیچ را عوض کنید. می توانید به خاطر این مشکل از نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان راهنمایی بخواهید. به غیر از معیوب بودن میکروسوئیچ، امکان دارد برد اصلی هم معیوب باشد. کلید های مایکروفر هم دلیل معیوب بودن دستگاه به حساب می آیند.

 برد اصلی یکی از اصلی ترین قطعه های هر دستگاهی است و به خاطر مبلغ بالای آن قطعه های دیگر باید اول بررسی شوند و در آخر برد اصلی را چک کنید و اگر احتیاج بود آن را با کمک نمایندگی مایکروفر شارپ در زنجان تعمیر یا عوض کنید. در این عرصه حتما از نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان

روشن نشدن مایکروفر

از دیگر علت های معیوب بودن مایکروفر را می توانیم به روشن نشدن آن اشاره کنیم. اگر دستگاه روشن نشد اول باید پریز و جریان برق را ارزیایی کنید تا جریان برق آن عیب و ایرادی نداشته باشد. زمانی که برق خانه سالم باشد ممکن است برد اصلی معیوب شده باشد. تعمیر برد اصلی دستگاه بسیار دشوار است و حتما باید برای تعمیر آن از تکنسین های متخصص از نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان کمک بگیرید.

 

کار نکردن گریل مایکروویو

برای مشخص کردن عیب مایکروفر در صورتی که گریل کار نکرد باید المنت و برد اصلی و دماپا را ارزیابی کنید. اشخاص ماهر و متخصص از نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان ابتدا قطعه های گفته شده را ارزیابی می کنند و اگر احتیاج بود آن را تعمیر یا عوض می کنند.

نمایندگی مایکروفر شارپ در زنجان

سوختن فیوز مایکروفر به طور پی در پی

سوختن فیوز از دیگر دلایل معیوب بودن دستگاه است‌. برای رفع این عیب نیاز است، دیود و انباره را با دقت ارزیابی کنید. پس از تخلیه ولتاژ انباره اگر احساس کردید ولتاژ انباره و دیود سالم است بهتر است که لامپ اشعه را بررسی کنید. اما برای اطلاعات بیشتر می توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان تماس بگیرید.

 

سخن آخر

ما در این مقاله در ارتباط با مایکروفر شارپ و انواع خرابی آن از جمله سوختن فیوز و کار نکردن گریل و روشن نشدن آن و غیره توضیحاتی عرضه کردیم. شما می توانید با اطمینان مایکروفر خود را به نمایندگی مایکروفر شارپ در زنجان بسپارید. برای اطلاعات جامع تر می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید .

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر شارپ در زنجان

تعمیر مایکروفر شارپ در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *