مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز
نمایندگی تعمیر تخصصی مایکروفر سوپرا در اهواز توسط تکنسین های متخصص و مجرب

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز برای کسانی که نیاز مبرم به مرکز تعمیرات مایکروفر سوپرا در اهواز دارند، بهترین مکان است. مایکروفر سوپرا یکی از لوازم ضروری خانه است. می توان گفت که این امر به ویژه برای کسانی که تنها زندگی می کنند یک ضرورت است. مایکروفر روزانه توسط بسیاری از افراد مانند برای پختن و گرم کردن غذاهای استفاده می شوند، اما به دلیل استفاده مکرر از آنها به سرعت فرسوده می شوند.

هنگام مواجه شدن با انواع خرابی در مایکروفر سوپرا می توانید از نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز کمک بگیرید. با این حال اگر بخواهید خودتان به تعمیرات مایکروفر سوپرا بپردازید، می توانید با خواندن مقاله زیر کار خود را شروع کنید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر سوپرا در اهواز

چرا در مایکروفر سوپرا جرقه ایجاد می شود؟

همه ما می دانی که بروز جرقه در مایکروفر مشکل جدی است. طبق تجربه ی نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز اگر در حین گرم کردن در مایکروفر جرقه ایجاد شد، فوراً استفاده از محصول را متوقف کرده و دوشاخه برق را از برق بکشید. نیروهای نمایندگی مایکروفر سوپرا در اهواز برای این نقص بررسی های زیر را توصیه می کنند:

دلایل ایجاد جرقه در مایکروفر سوپرا

  • اولین و شایع ترین دلیل ظاهر شدن جرقه ها و تراشه ها در مایکروفر، انتخاب اشتباه ظروفی است که محصولات در آن گرم می شوند. استفاده از ظروف پلاستیکی در اجاق های مایکروفر اکیدا ممنوع است. استفاده از چنین ظروفی مطمئناً منجر به عواقب ناخوشایند و تعمیرات گران قیمت در نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز خواهد شد.
  • اگر مواد آتش زا بر روی المنت گرمایشی مایکروفر باشد، ممکن است ابتدا شروع به جرقه زدن سپس آتش گرفتن می کند. برای رفع این نقص باید المنت گرمایی را تمیز کنید.
  • گرم کردن مداوم مقدار کمی غذا باعث افزایش بار روی قلب مایکروفر “مگنترون” می شود.
  • دلیل بعدی ظهور جرقه در محفظه مایکروفر آسیب بیش از 40-50 درصد به مینای اتاق گرمایش است. دلیل آن استفاده بی احتیاطی از فر یا نقص کارخانه است. استفاده از چنین مایکروفر تعمیرات گرانتر را تهدید می کند.این نقص مشمول ترمیم نمی شود، زیرا بسیاری از کارگاه ها چنین تعمیراتی را انجام نمی دهند به این دلیل که تضمین پوشش غیرممکن است، زیرا باید در شرایط کارخانه اعمال شود.
  • یکی دیگر از دلایل جرقه سوختگی کلاهک مگنترون است. این به دلیل این واقعیت است که مایکروفر برای مدت طولانی با یک المنت گرمایشی معیوب استفاده می شد و در نقطه ای یک قوس الکتریکی تشکیل شد. استفاده از مایکروفر در این شرایط توصیه نمی شود. برای تعویض این قطعه می توانید از نمایندگی مایکروفر سوپرا در اهواز کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز

مراجعه به مرکز تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز برای افزایش صدای مایکروفر سوپرا

گفته می شود متوسط ​​طول عمر یک اجاق مایکروفر 10 سال است، اما بسته به نحوه استفاده از آن می توان آن را کاهش داد. از طرف دیگر، اگر به خوبی از آن مراقبت کنید، می توانید عمر طولانی تری داشته باشد. یکی از راه های مراقبت مایکروفر سوپرا، تعمیرات مایکروفر سوپرا در اهواز در زمان شنیدن صدای ناهنجار از مایکروفر است. نیروهای نمایندگی مایکروفر سوپرا در اهواز هنگام برخورد با این نقص بررسی های زیر را انجام می دهند:

  1. خیلی اوقات، کاربران به سادگی به این واقعیت توجه نمی کنند که مایکروفر در حین کار بلندتر شده است. اما استفاده دقیق باعث می شود که کوره برای مدت طولانی تری کار کند.
  2. افزایش نویز می تواند به دلیل مشکلات در عملکرد مگنترون باشد: دلیل آن خرابی خازن عبوری است. بیشتر اوقات، این اتفاق زمانی می افتد که ولتاژ شبکه افت می کند یا زمانی که برق مکرر قطع می شود. اما دلیل این امر نیز کارکرد طولانی مدت مایکروفر با قدرت افزایش یافته خواهد بود.
  3. مشکلات در عملکرد ترانسفورماتور فشار قوی: هنگامی که یک اتصال کوتاه در سیم پیچ وجود دارد، زمزمه بلندی ایجاد می کند. چنین صداهایی به ناچار منجر به خرابی و جایگزینی سریع می شود. معمولا با دود و بوی سوختگی سیم کشی همراه است. برای رفع این نقص مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز خدمات ویژه با سیستم های پیشرفته دارد.

درخواست کمک از نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز برای زمانی که مایکروفر سوپرا غذا را گرم نمی کند

اگر غذای خود را در مایکروفر گرم کنید و خوب گرم نشود با خرابی جدی مواجه هستید؛ تا جایی که برخی موارد ممکن است منجر به احتراق شود. دلایل دیگر در زیر ذکر شده است:

اغلب یکی از دلایل می تواند یک مگنترون باشد. معمولاً این قطعه تعمیر نمی شود، بلکه به سادگی با یک مورد جدید جایگزین می شود.

یکی دیگر از دلایل گرمایش ضعیف می تواند ولتاژ ناکافی در شبکه باشد. در این مورد، یک تثبیت کننده ولتاژ کمک خواهد کرد.

حتما همیشه چک کنید که تنظیمات دما را درست اعمال کرده اید.

مرکز تعمیرات مایکروفر سوپرا در اهواز

چرا مایکروفر سوپرا روشن نمی شود؟

در میان مشکلات موجود در اجاق مایکروفر، کاربران اغلب با این واقعیت مواجه می شوند که دستگاه روشن نمی شود. سوال رایجی که اغلب مشتری های مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز از تعمیرکاران این سازمان می پرسند این است که “چرا مایکروفر سوپرا ی من روشن نمی شود؟”

متخصص های مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز برای این وضعیت دلایل زیر را ذکر کرده است:

  • مشکلات در عملکرد سیم شبکه

اولین نکته در این مورد بررسی سیم مایکروفر است. این اتفاق زمانی می افتد که در جایی تماس در محل لحیم کاری از بین می رود، یا بند ناف شکسته، سوخته و غیره است. اگر مشکل در آن است، پس می توانید بدون کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز با مشکل مقابله کنید، فقط یک سیم جدید بخرید و آن را نصب کنید.

  • سوئیچ میکرو در درب مایکروفر خراب است

در این مورد، در حال حاضر ارزش دارد که از متخصص های نمایندگی مایکروفر سوپرا در اهواز کمک بگیرید و اگر دانش و مهارت در این زمینه دارید، می توانید سعی کنید به تنهایی با آن کنار بیایید.

  • فیوز سوخته است

فیوز شبکه در دو حالت منفجر می شود. افت ولتاژ در شبکه یا وجود قطعات معیوب در مایکروفر.می شود. بنابراین، دستگاه باید برای تشخیص برای یافتن علت ارسال شود. البته فقط می توانید فیوز را با یک فیوز جدید تعویض کنید، اما ممکن است دوباره اتفاق بیفتد و باید دوباره فیوز را تعویض کنید.

  • رله حرارتی مایکروفر شکست

چنین بخشی به عنوان رله حرارتی برای محافظت از تمام قسمت های دستگاه از گرمای بیش از حد در حین کار ضروری است. در صورت بروز چنین خرابی، تشخیص خرابی و سپس تعمیرات مایکروفر سوپرا در اهواز ضروری است.

  • ماژول کنترل سوخت

همه می دانند که برد کنترل بخش مهمی از هر وسیله خانگی است و اگر خراب شود، لوازم خانگی دیگر کار نخواهد کرد. به عنوان یک قاعده، اولین نقطه ضعیف روی برد، ترانسفورماتور کاهنده است. از کار می افتد و هیئت مدیره از کار می افتد. حل مشکل دشوار نیست، فقط باید برد کنترل مایکروفر را با کمک  تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز تعویض کنید.

تعمیرات مایکروفر سوپرا در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز

 تعمیر مایکروفر سوپرا در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *