مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

چرا ماشین لباسشویی کندی می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی کندی بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی کندی به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی کندی در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی کندی بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی کندی اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند کندی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی کندی در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی کندی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی کندی در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی کندی

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی کندی در مشهد
نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی کندی در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

خاموش شدن ماشین لباسشویی حین کار یکی از آن مشکلاتی است که ما را بسیار کلافه و سردرگم خواهد کرد. تصور کنید انبوهی از لباس‌ها در انتظار شسته شدن هستند و ماشین لباسشویی حین کار مدام خاموش می‌شود. شاید در ابتدا شما این مشکل را جدی نگیرید و ماشین لباسشویی خود را دوباره روشن کنید تا فرآیند شستشو را انجام دهد. اما خوب است بدانید که خاموشی ناگهانی لباسشویی حین کار نشان‌دهنده این است که ایرادات جدی در سیستم دستگاه وجود دارد که باید هرچه سریعتر بررسی و رفع گردند. متخصصین ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد به صورت شبانه‌روزی در کنار شما هستند تا بتوانند تمامی مشکلات ماشین لباسشویی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع نمایند تا خاطر شما از هر بابت آسوده باشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

خاموش شدن لباسشویی و رفع این مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

همانطور که گفته شد خاموش شدن ماشین لباسشویی نشانه مهمی است و نباید آن را سرسری گرفت؛ بلکه باید با دقت بررسی نمایی تا بتوانید ایراد را پیدا کرده و آن را رفع نمایید.

جهت عیب یابی این مشکل بهتر است به صورت قدم به قدم تمامی دلایلی که طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد باعث خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی می‌شوند را بررسی کنید. این دلایل در تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی مشترک هستند.

به طور خلاصه دلایل خاموش شدن ماشین لباسشویی به شرح زیر است:

  • ایراد در برق رسانی به ماشین لباسشویی
  • وجود اضافه بار در ماشین لباسشویی
  • آبگیری بیش از اندازه ماشین لباسشویی
  • معیوب شدن برد الکترونیکی اصلی که لازم است توسط نمایندگی لباسشویی کندی در مشهد بررسی شود.
  • خرابی تایمر مکانیکی در مدل‌های قدیمی‌تر
  • معیوب شدن یک قطعه و فعال شدن سیستم عیب یابی خودکار ماشین لباسشویی
  • خراب شدن منبع تغذیه

در ادامه به بررسی این دلایل خواهیم پرداخت تا شما بتوانید برای تعمیر لباسشویی در مشهد اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در مشهد

قطعی برق

ممکن است دوشاخه ماشین لباسشویی پس از مدتی استفاده دچار استهلاک شده و شل شده باشد و دیگر توانایی انتقال برق به دستگاه را نداشته باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از تماس با نمایندگی لباسشویی کندی در مشهد از سلامت دوشاخه دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

بررسی فیوز دستگاه

فیوز قطعه ای در داخل ماشین لباسشویی است که وظیفه دارد تا در هنگام ایجاد نوسانات برق از سوختن قطعات و برد اصلی ماشین لباسشویی جلوگیری کند. آسیب دیدن این قطعه می‌تواند منجر به خاموش شدن ناگهانی دستگاه و روشن نشدن دوباره آن شود. برای عیب یابی باید فیوز توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد بررسی شود.

ایراد در میکروسوئیچ

میکروسوئیچ قطعه‌ای در لباسشویی است که مانند قفل کودک عمل می‌کند و وظیفه دارد درب ماشین لباسشویی را قفل کرده و اجازه ندهد که این درد در حین فرآیند شستشو باز شود. در صورتی که میکروسوئیچ معیوب شده باشد درب دستگاه قفل نخواهد شد و ماشین لباسشویی شروع به کار نخواهد کرد یا اصطلاحاً روشن نخواهد شد. بنابراین برای عیب یابی لازم است که میکروسوئیچ توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد بررسی شود. چنانچه میکروسوئیچ ایراد داشت می‌توانید از طریق نمایندگی لباسشویی کندی در مشهد نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

خراب شدن دکمه استارت ماشین لباسشویی

پس از اینکه لباس‌ها درون ماشین قرار گرفت و محفظه جاپودری پر شد و درب ماشین لباسشویی نیز بسته شد لازم است که برنامه شستشو را انتخاب کنید و دکمه استارت را فشار دهید تا فرمان شروع به کار را به برد اصلی و یا موتور دستگاه برساند. در صورتی که این دکمه معیوب شده باشد امکان ارسال فرمان شروع امکان‌پذیر نخواهد بود و ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود. بنابراین برای عیب یابی لازم است که این دکمه توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد بررسی شود و اگر ایرادی وجود داشت این دکمه باید تعویض گردد.

برد اصلی ماشین لباسشویی

برد اصلی ماشین لباسشویی مانند مغز انسان عمل می‌کند و از طریق اتصالات الکتریکی به تمامی اجزا و قطعات ماشین لباسشویی فرمان می‌دهد. در صورتی که این قطعه اساسی ماشین لباسشویی خراب شود قطعات دستگاه به دلیل عدم دریافت فرمان شروع به کار از برد هیچ گونه فعالیتی را انجام نخواهند داد. در نتیجه ماشین لباسشویی روشن نخواهد شد. برای عیب یابی لازم است برد اصلی دستگاه بررسی شود. به خاطر داشته باشید این کار تخصصی است و باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد انجام شود. اگر برد سوخته باشد و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد باید از طریق نمایندگی لباسشویی کندی در مشهد نسبت به تهیه یک برد جدید اقدام فرمایید.

خرابی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی

نمایشگر ماشین لباسشویی وظیفه دارد تا نوع برنامه شستشو و دستور شروع به کار را از کاربر دریافت نموده و به برد اصلی دستگاه برساند تا برد نیز دستور شروع به کار را به موتور و سایر اجزای ماشین ارسال کند. در صورتی که نمایشگر لباسشویی خراب باشد یا سوخته باشد این اطلاعات به برد منتقل نخواهد شد. در نتیجه لباسشویی روشن نمی‌شود. برای عیب یابی باید نمایشگر توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد بررسی و تعویض گردد.

تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

ایراد در اتصالات نمایشگر دستگاه و برد اصلی

اکنون که به وظایف برد اصلی و صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی پی بردیم متوجه می‌شوید که سلامت اتصالات بین این دو قطعه چقدر اهمیت بالایی دارد. در صورتی که برد اصلی و نمایشگر سالم باشند اما اتصالات بین این دو قطعه با مشکل روبرو شده باشد ماشین لباسشویی روشن نخواهد شد و برای تعمیر آن باید از نمایندگی لباسشویی کندی در مشهد کمک بگیرید و یا از تکنسین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد بخواهید دستگاه را بررسی نماید.

ایراد در تایمر ماشین لباسشویی

وظیفه تایمر در ماشین لباسشویی این است که مدت زمان کار کردن لباسشویی را تنظیم نماید. خراب بودن این قطعه می ‌تواند موجب شود که ماشین لباسشویی به طور کامل خاموش شده و تا درست نشدن آن مجدداً شروع به کار نخواهد کرد. برای عیب یابی باید تایمر دستگاه بررسی شده و در صورت وجود ایرادات جدی باید توسط نمایندگی لباسشویی کندی در مشهد تعویض گردد.

آسیب دیدن موتور ماشین لباسشویی

موتور ماشین لباسشویی وظیفه دارد تا دیگ لباسشویی را به چرخش در آورد. در صورتی که این موتور آسیب ببیند هیچگونه عکس العملی در برابر دستور شروع به کار از خود نشان نخواهد داد. در نتیجه ماشین لباسشویی کندی را روشن نخواهد شد. این مورد نیاز به تعمیر توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد دارد. مواردی که امکان دارد باعث آسیب دیدن موتور لباسشویی شوند عبارتند از:

  • نوسان بالای برق
  • فرسودگی موتور
  • استفاده طولانی مدت از ماشین لباسشویی

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

در این مطلب به بررسی ایراد خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین کار پرداخنمایندگی و دلایل آن را به طور کامل برای شما شرح دادیم. همچنین روش‌های عیب یابی را به شما آموزش دادیم تا شما بتوانید بدون نیاز به حضور تکنسین به رفع مشکل بپردازید. در صورتی که موفق به رفع مشکل نشدید در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل می‌توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد تماس بگیرید و درخواست کمک نمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در مشهد:

تعمیر لباسشویی کندی در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *