مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی کندی در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی کندی در اهواز

چرا ماشین لباسشویی کندی می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی کندی بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی کندی به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی کندی در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی کندی بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی کندی اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند کندی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی کندی در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی کندی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی کندی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی کندی ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی کندی در اهواز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی کندی در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی کندی در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اهواز

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اهواز، عمل تعمیر و تعویض قطعات معیوب لباسشویی را برای بسیاری از ما راحت کرده است. با توجه به اهمیتی که لباس در زندگی ما دارد، جای تعجب نیست که به ماشین لباسشویی کندی اهمیت زیادی می دهیم. همه ما مبلغ قابل توجهی را برای تجهیزات با کارایی بالا سرمایه گذاری می کنیم، که لباسشویی کندی یکی از این لوازم است.

بنابراین، وقتی ماشین لباسشویی ما خراب می شود، دچار یک حمله پانیک واقعی می شویم. برای خلاص شدن از این مشکلات می توانید از سازمان نمایندگی لباسشویی کندی در اهواز کمک بگیرید و یا با اطلاعات کافی خودتان اقدام به تعمیر لباسشویی در اهواز نمایید. در ادامه مقاله به رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی و همچنین راه درست حل آنها اشاره می کنیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اهواز

چرا ماشین لباسشویی کندی، به طور ناگهانی روشن نمی شود یا متوقف می شود؟

زمانی که ماشین لباسشویی شما از استارت زدن امتناع می کند، به تازگی شروع به شستشو می کنید. کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اهواز معتقدند اولین قدمی که باید بردارید این است که بررسی کنید آیا برق و آب خودرو تامین می شود، زیرا ممکن است مشکل از جای دیگری باشد. همچنین ممکن است موتور بیش از حد گرم شود و ناگهان خاموش شود تا خنک شود. در این زمان فقط باید صبر کنیم تا لباسشویی دوباره کار کند.

نکته آخر اینکه ممکن است تایمر مشکل داشته باشد یا کف بیش از حد در وان دستگاه وجود داشته باشد. اگر هیچ یک از این خطاها را تشخیص ندادید، حتما با یک متخصص های نمایندگی لباسشویی کندی در اهواز مشورت کنید.

توصیه های کارشناسان برای زمانی ماشین لباسشویی آب را به درستی تخلیه نمی کند، چیست؟

کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اهواز برای زمانی ماشین لباسشویی آب را به درستی تخلیه نمی کند توصیه می کنند که ابتدا وجود آب را چک نمایید. در صورتی که آب وجود نداشته باشد، تخلیه هم نمی شود.

اگر آب در حوضچه ماشین شما یا به طور چشمگیری در کف شما باقی بماند، ممکن است مشکل یکی از اجزای سیستم اگزوز باشد که ممکن است گرفتگی یا معیوب باشد. سعی کنید فیلتر پرز را تمیز کنید و بررسی کنید که آیا به طور تصادفی دکمه هایی را فشار داده اید که تخلیه آب یا آبکشی لباس را متوقف می کند. عیوب همچنین می تواند تخلیه، لوله یا سیفون باشد که در این مورد، توصیه می شود دستگاه را از برق بکشید و با متخصص های کارشناسان نمایندگی لباسشویی کندی در اهواز تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی کندی در اهواز

چرا لباسشویی کندی وارد شستشو نمی شود؟

هر چقدر هم که دوست دارید، صدایی را که مدت ها انتظارش را میکشید، نمی شنوید که به شما می گوید ماشین لباسشویی شما آنطور که باید کار می کند. در اینجا شایع ترین دلایل وجود دارد:

  • فیلتر تخلیه یا فیلتر پرز ممکن است توسط یک جسم خارجی مسدود شود، تسمه گیربکس یا یکی دیگر از قطعات دیگر کار نمی کند، مشکلات موتور وجود دارد یا ماشین را خیلی سخت بارگذاری کرده اید.
  • در این زمان باید آب باقی مانده در ماشین و لباسشویی را بردارید و سپس سعی کنید برنامه شستشو و خشک کردن را بدون لباس اجرا کنید. اگر این راه حل هم جواب نداد، با یک کارشناس تعمیر لباسشویی کندی در اهواز تماس بگیرید.

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اهواز برای زمانی که لباسشویی آب را خارج می کند

آیا یک گودال آب زیبا جلوی ماشین لباسشویی وجود دارد؟

طبق تحقیقات نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اهواز علت این مشکل، از سیفون سینک باشد، جایی که ممکن است نقص داشته باشد یا ممکن است به درستی به دستگاه متصل نباشد. در این مورد، با یک نصاب مشورت کنید. حتما لوله تخلیه و ورود آب به لباسشویی را چک کنید تا خمیدگی، له شدن یا گرفتگی نداشته باشند.

مشکل دیگر می تواند استفاده از مواد شوینده زیاد یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی باشد. البته برخی از اجزای ماشین لباسشویی کندی نیز می توانند مقصر باشند که از جمله آنها می توان به شیر برقی اشاره کرد.

مراکز تعمیر لباسشویی کندی در اهواز

درخواست مشاوره از نیروهای برای زمانی که ماشین لباسشویی کندی به شدت پر سر و صدا است

گاهی لباسشویی کندی شما می تواند بیش از حد سر و صدا تولید کند. زمانی که از نمایندگی لباسشویی کندی در اهواز برای این مشکل درخواست مشاوره میکنید، به شما راه حل های زیر را توصیه می نمایند:

  • اگر لباسشویی روی سطح صاف قرار نگیرد، می تواند بیش از حد سروصدا نماید. با جابجایی لباسشویی این مشکل برطرف می شود.
  • همین دلیل در مورد ماشین لباسشویی هایی که بیش از حد حرکت می کنند یا تکان میخورند نیز صدق می کند.
  • اگر لباس های داخل لباسشویی بیش از اندازه باشد، لباسشویی شما برای حرکت دادن آنها بیش از حد سعی می کنند. در نتیجه صدای زیادی تولید می شود.
  • اگر با برطرف نمودن این مشکلات، سروصدا کاهش نیابد، مشکل از قطعات معیوب موتور لباسشویی است. برای برطرف نمودن این نقص ها باید از دانش کافی برخوردار باشید.

تعمیر لباسشویی کندی در اهواز

چرا ماشین لباسشویی کندی، گاهی بوی بدی می دهد؟ 

با توجه به اینکه فضای داخلی ماشین لباسشویی شما مرطوب و تاریک است، محیط به شدت برای تکثیر کپک ها و باکتری ها مساعد است. شوینده ای که استفاده می کنید، این واقعیت که مخصوصاً با آب سرد می شوید یا حتی پمپ تخلیه می تواند مقصر باشد. چگونه پیشگیری می کنید؟ یک بار در ماه از چرخه شستشوی خالی استفاده کنید و قدرت های فوق العاده سرکه را فراموش نکنید!

چرا ماشین لباسشویی کندی از مواد شوینده استفاده نمی کند؟

اگر ماشین لباسشویی کندی شما از مواد شوینده استفاده نمی کند، یا مواد شوینده در محفظه تخصصی خود یا روی لباس می ماند، باید سریعا تعمیر شود. برای برطرف کردن این مشکل محفظه مواد شوینده را با یک فنجان آب گرم و سرکه تمیز کنید یا روی یک شوینده با کیفیت سرمایه گذاری کنید، زیرا ممکن است شوینده ای که استفاده می کنید با دستگاه شما سازگار نباشد.

اگر این روش ها کارساز نباشد، می توانید از خدمات تعمیر نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اهواز استفاده کنید. نمایندگی لباسشویی کندی در اهواز با متخصصین استثنایی، تیمی جوان و اجتماعی با بیش از چند سال تجربه در این زمینه، ماشین لباسشویی شما را در منزل یا در صورت عدم امکان در کارگاه خود تعمیر می کند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اهواز:

تعمیر لباسشویی کندی در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *