مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت | تعمیر، نصب و سرویس

برند نف یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی نف در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی نف در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی نف
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات لباسشویی نف در رشت
نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی نف در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت

هر بخش از لباسشویی نف دارای قطعات مختلفی است. یک لباسشویی از بدنه، فن، درب، میکروسوئیچ، موتور، کلید های مختلف به وجود آمده است، در هر کدام از این قطعات یک نقص کوچک می تواند کل لباسشویی نف را با مشکل کارکرد مواجه کرده که این نقص فقط باید در نمایندگی لباسشویی نف در رشت برطرف شود زیرا کارکنان نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت نسبت به تعمیر لباسشویی در رشت شناخت کامل دارند.

علاوه بر این سازندگان این دستگاه نسبت به آن شناخت کامل تری دارند، از این رو هنگام بردن آن به نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت، از قطعات کوچک تا قطعات بزرگ مورد موشکافی قرار خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت

برطرف کردن خرابی سوئیچ استارت در نمایندگی تعمیر لباسشویی در رشت

هر لباسشویی دارای یک سوئیچ اختصاصی برای استارت است، این سوئیچ علاوه بر این که برای روشن کردن لباسشویی کارایی داشته در جهت خاموش کردن آن نیز فعالیت می کند.

سوئیچ موجود بر روی قسمت بیرونی لباسشویی و در بالا و روبروی درب آن قرار گرفته است. برای این که لباسشویی بتواند کار اصلی خود یعنی فرآیند شستن لباس ها را آغاز نماید، باید بر روی این سوئیچ فشار آورده و آن را در حالت روشن قرار داد.

البته در برخی از لباسشویی ها نیز به دلیل اتوماتیک بودن تمام فعالیت ها، سوئیچ روشن و خاموش کردن آن نیز به صورت لمسی بوده و نیاز به فشار دادن وجود ندارد.

عوامل گوناگونی می تواند این سوئیچ لمسی و یا دستی را دچار نقص کرده و به نحوی آن را از کار بیندازند و برای بازبینی به نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت ارسال کند.

اولین مورد ریختن آب بر روی سوئیچ است، هنگامی که بر اثر فشار زیاد آب، مقداری از آن روی سوئیچ ریخته شود، فعالیت آن متوقف می شود؛ زیرا ممکن است آب مانع قطع اتصالات موجود شده و یا عملگر های سوئیچ را سوخته باشد در این شرایط باید درون نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت، سوئیچ و عملگر های آن توسط کارشناسان نمایندگی لباسشویی نف در رشت تعویض شود.

تعمیر میکروسوئیچ در نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت

میکروسوئیچ جز ملزومات اساسی و مهم لباسشویی نف محسوب می شود ؛ زیرا این قطعه بر روی درب لباسشویی تاثیر گذار بوده و هنگامی که آسیب دیده باشد درب به درستی باز و بسته نخواهد شد. بنابراین کار با لباسشویی ای که درب آن دچار نقص شده، بسیار خطرناک است.

به طور کلی میکروسوئیچ باعث ایمن شده ماشین لباسشویی شده و از باز شدن درب به صورت اتفاقی و در زمانی که دستگاه در حال فعالیت بوده جلوگیری می کند، اگر این قطعه آسیب ببیند، درب لباسشویی باز و یا بسته نخواهد شد و ممکن است در زمان فعالیت درب به طور کامل بازشود و خطر اتصالات برقی درون آشپزخانه ایجاد گردد، از این رو تعویض و یا تعمیر این قطعه توسط کارشناسان متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت با استفاده از ملزومات تخصصی آن ها باید صورت بگیرد، در زمان تعمیر مهندسین نمایندگی لباسشویی نف در رشت با  تغییر موقعیت دادن لباسشویی به میکروسوئیچ آن دسترسی پیدا کرده و آن را جدا می کنند سپس میکروسوئیچ جدید را جایگزین آن می نمایند.

تعمیر لباسشویی نف در رشت

خراب شدن شیرآلات لباسشویی

درون لباسشویی شیرالات متعددی قرار گرفته که برخی از این شیرها دارای برق بوده و برای انجام عملیات آب رسانی به قطعات، باید به برق متصل گردند. آب برای رسیدن به قسمت مخصوص پودر در لباسشویی از گذرگاه های مختلفی درون لباسشویی می گذرد. بنابراین تا زمانی که فعالیت های اتصالی به درستی انجام شود، مشکلی درون سیستم آب لباسشویی ایجاد نخواهد شد.

اما گاهی به دلیل ایجاد یک قطع شدگی درون برخی از سیم پیچی های شیرآلات، عملیات آب رسانی متوقف می شود، در صورت یک قطعی جز نیز عملیات متوقف خواهد شد و نیاز به سیم پیچی مجدد درون نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت وجود دارد.

نقص در هیدرواستارت لباسشویی

هیدرو استارت لباسشویی نیز می تواند با نقص روبرو شده و نیاز به بررسی در نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت داشته باشد. درون ماشین های لباسشویی امروزی، کنترل میزان لازم آب به وسیله حس گرها و قطعات درونی لباسشویی صورت می گیرد و به نگاه کردن به آب نیازی نیست، مسوول کنترل این مورد در لباسشویی به وسیله هیدرو استارت لباسشویی خواهد بود.

از آن جایی که آب شدن متعادل مخزن لباسشویی از فعالیت مهم بوده و کم و زیاد آن باعث آسیب رساندن به قطعات دیگر لباسشویی می گردد اهمیت هیدرواستارت چندین برابر خواهد بود.

این قطعه خود در برگیرنده اجزای مختلف نظیر کنتاکت، دوشاخه، سیم کویل و غیره هست، عوامل متعددی می تواند سبب سائیدگی سیم کویل ها و از کار انداختن هیدرواستارت شود. در این شرایط باید لباسشویی به نمایندگی لباسشویی نف در رشت فرستاده شود تا سیم کویل ها با دقت بررسی گردند و اگر قابل تعمیر باشند توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت این اقدام انجام شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در رشت

خراب شدن المنت لباسشویی نف

المنت ها در لباسشویی وظیفه گرمایشی دارند. المنت ها با تعبیه شدن در نزدیکی محل ذخیره آب لباسشویی، باعث گرم شدن آب آن و در نتیجه افزایش کیفیت شستشوی ماشین لباسشویی می شوند.

جنس المنت های لباسشویی از آلومینیوم و نیکل بوده که توسط محافظ های فلزی پوشیده شده اند. خراب شدن این قطعه سبب عدم وجود آب گرم در لباسشویی خواهد شد. خرابی می تواند به دلیل قطع شدن المنت ها در یک قسمت رخ دهد که در این شرایط باید المنت های جدید در نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت درون لباسشویی قرار داده شود.

مورد دیگر مربوط به قطع شدن اتصال سیم المنت از مرکز و عدم برق رسانی به آن است، با توجه به این که المنت ها نیز با استفاده از برق فعالیت خود را انجام‌می دهند، هنگام قطع شدن اتصالات به طور کلی از کار خواهند افتاد؛ بنابراین، بهتر است که مهندسین نمایندگی لباسشویی نف در رشت با به کار گیری ابزار و وسایل پیشرفته در نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت به رفع مشکل ایجاد شده در المنت ها بپردازند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی نف در رشت:

تعمیر لباسشویی نف در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *