مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند میله یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی میله در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی میله در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی میله
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات لباسشویی میله در تبریز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی میله در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز ارائه‌دهنده کلیه خدمات نصب و تعمیر لباسشویی در تبریز است. هر زمان مشکلی برای ماشین لباسشویی شما ایجاد شد با همکاران ما تماس داشته باشید. متخصصین حاضر در مرکز در اولین فرصت با شما هماهنگ کرده و برای رفع مشکل در محل حاضر می‌شوند.

اگر خودتان به کارهای فنی علاقه‌مند هستید و البته تخصص کافی در این رابطه دارید می‌توانید بسیاری از ایرادهای کوچک را ریشه‌یابی کرده و برطرف نمایید. اما در مورد موارد تخصصی‌تر و خارج از حد اطلاعات خودتان دست به چیزی نزنید. بهترین گزینه تماس گرفتن با نمایندگی لباسشویی میله در تبریز خواهد بود. در ادامه با هم نگاهی به مشکلات متداول در این برند و روش‌های رفع آن می‌اندازیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز

بررسی دلیل روشن نشدن ماشین به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز

اگر با مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی خود مواجه هستید در قدم اول باید جریان برق در دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. برای این کار برق ورودی را چک کرده و از وصل بودن آن مطمئن شوید. حالا به سراغ کابل برق و دیگر قطعات مرتبط مانند پریز برق و دوشاخه‌های آن خواهیم رفت. می‌توانید این کار را به نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز بسپارید.

اگر ایرادی در جریان برق ورودی به دستگاه شما وجود نداشت و سیم‌کشی‌ها نیز با دقت بررسی شده‌اند نوبت به چک کردن سوکت‌های برد اصلی در لباسشویی می‌رسد. سولفاته شدن در این سوکت‌ها می‌تواند برای شما دردسرساز شده باشد. اگر تا اینجای کار مشکلی وجود نداشت به‌احتمال‌زیاد ایراد در برد الکتریکی ماشین لباسشویی به وجود آمده است. برای تعمیرات برد با نیروهای ما در نمایندگی لباسشویی میله در تبریز در تماس باشید.

بررسی علت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

بسته نشدن درب و چفت نشدن آن علت‌های مختلفی دارد که می‌توانید بررسی آن را از همکاران ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز بخواهید. اما اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید ابتدا از زبانه درب شروع کنید. زبانه را بررسی نموده و از سالم بودن و نشکستن آن مطمئن شوید.

بعد از زبانه درب نوبت به چک کردن قفل درب ماشین یا میکروسوئیچ آن می‌رسد. از میکروسوئیچ برای قفل ماندن درب دستگاه در حین شستشوی لباس‌ها استفاده می‌شود. اگر درب قفل نمی‌شود احتمال شکستن میکروسوئیچ وجود دارد. از موارد دیگر اثرگذار در این مشکل می‌توان به خراب شدن لاستیک‌های دور درب ماشین اشاره کرد. همچنین از گیر نکردن لباس‌ها بین درب دستگاه مطمئن شوید. در نهایت برای حل مشکل می‌توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز در تماس باشید.

تعمیر لباسشویی میله در تبریز

بررسی علت عدم آبگیری درست در لباسشویی میله

زمانی که روند شستشو شروع می‌شود قبل از هر چیزی به آب نیاز دارید. عدم ورود آب به دستگاه می‌تواند قطع بودن آب ساختمان یا بسته بودن شیر متصل به لباسشویی باشد. در غیر این صورت می‌توانید بررسی قطعات در لباسشویی میله را به نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز بسپارید.

یکی از مواردی که باید در اولین گام چک گردد شیر برقی لباسشویی شماست. همچنین از باز بودن مسیر عبور آب در شلنگ‌های ورودی مطمئن شوید. اگر تا اینجای کار ایرادی وجود نداشت بهتر است نگاهی به هیدروسنسور نیز بیندازید، سنسوری که برای بررسی میزان آب داخل ماشین استفاده می‌شود. در نهایت ایراد می‌تواند مربوط به برد الکتریکی باشد که باید تعمیرات آن در نمایندگی لباسشویی میله در تبریز و زیر نظر افراد متخصص صورت گیرد.

بررسی علت صداهای بلند دستگاه به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز

باید بدانید صداهای بلند اغلب نشانه خوبی نبوده و خبر از خرابی‌های بزرگی دارند که بهتر است کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز به آن رسیدگی کنند. این صداها ممکن است به دنبال خراب شدن پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی شما ایجاد شوند.

خراب شدن بلبرینگ‌ها نیز صداهای بلند و آزاردهنده‌ای را ایجاد می‌کند. این صدا اغلب در زمان کار کردن خشک‌کن از همیشه بیشتر به گوش شما خواهد رسید. علاوه بر بلبرینگ‌های دیگ لباسشویی احتمال خراب شدن بلبرینگ موتور نیز وجود دارد. برای تعویض این قطعات باید از تعمیرکاران در نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز کمک بخواهید.

نمایندگی لباسشویی میله در تبریز

بررسی علت لرزش‌های زیاد در لباسشویی میله

اولین موردی که همیشه در زمان لرزش ماشین لباسشویی باید چک کرد تراز بودن دستگاه شماست. اغلب این نکته در زمان نصب فراموش می‌شود. ایراد در تراز دستگاه را می‌توان به سادگی رفع کرد. اگر از نحوه انجام این کار اطلاعی ندارید از کارشناسان ما در نمایندگی لباسشویی میله در تبریز راهنمایی بخواهید.

اما اگر ایراد مربوط به تراز لباسشویی شما نمی‌شود احتمال دارد به دنبال خراب شدن کمک‌ها این صدا را می‌شنوید. اگر با گذاشتن دست‌ها روی دیگ و فشردن آن به سمت پایین به سادگی جابه‌جا می‌شود کمک‌فنرها آسیب دیده و نیاز به تعویض دارند. البته موارد دیگری مانند شکسته شدن شفت یا خراب شدن بلبرینگ‌ها نیز می‌تواند لرزش‌های شدید را به دنبال داشته باشید. اگر برای پیدا کردن علت اصلی نیاز به کمک داشتید با نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز تماس بگیرید.

بررسی علت کثیف ماندن لباس‌ها در لباسشویی میله

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث درست کار نکردن لباسشویی میله و کثیف ماندن لباس‌های شما می‌شود بی‌توجهی به سرویس‌های دوره‌ای و لازم است. دقت نداشتن به این مورد می‌تواند کیفیت کار دستگاه شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای انجام سرویس‌های دوره‌ای می‌توانید از نمایندگی لباسشویی میله در تبریز کمک بگیرید.

 اما اگر از بابت سرویس‌های دوره‌ای خیالتان راحت است می‌توانید برای جرم‌گیری لباسشویی خود اقدام کنید. به مرور زمان جرم‌ها و رسوبات در دیگ ته‌نشین شده و مانع از حل شدن درست پودر در زمان شستشو می‌شود. در نهایت لباس‌های شما کثیف باقی می‌مانند. برای حل این مشکل یک مایع جرم‌گیر مناسب را امتحان کنید. بعد از ریختن جرم‌گیر دستگاه را روشن کرده و بعد از اتمام کار نیز برای چند ساعت درب آن را باز بگذارید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی میله در تبریز

بررسی علت قفل شدن درب به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز

بسیاری از افراد به دنبال قفل شدن درب ماشین لباسشویی با مراکز تعمیراتی تماس می‌گیرند. تا هر زمان داخل دیگ لباسشویی شما آب وجود داشته باشد درب قفل مانده و باز نخواهد شد. در چنین حالتی پمپ تخلیه نیاز به بررسی دارد. اگر سالم بود قطعات دیگر مانند برد الکتریکی بررسی می‌شوند. درصورتی‌که مشکل ادامه داشت با نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در تبریز:

تعمیر لباسشویی میله در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *