مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند مدیا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی مدیا

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شیراز
تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز

یکی از المان های مهمی که باید در هنگام خرید لوازم خانگی مدنظر قرار دهیم، خدمات پس از فروش است. این خدمات تضمین می کنند که کالای شما به درستی کار خواهد کرد و در صورت هرگونه خرابی و اختلال ایجاد شده در نحوه کارکرد آن می تواند به سادگی و با هزینه مختصر،‌ توسط متخصصان شرکت تولید کننده رفع شود. نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز،‌ یکی از مراکزی است که با بهره گیری از خدماتی با کیفیت، اقدام به ارائه سرویس و خدمات تعمیر لباسشویی در شیراز به مشتریان خود می کند. آشنایی و به روز بودن خدمات نمایندگی لباسشویی مدیا در شیراز، به فناوری جدید و نوین دنیا، باعث کسب رضایت مشتریان در این عرصه شده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز

معنا و مفهوم کد های ارور در لباسشویی مدیا

شرکت مدیا، به جهت درک بهتر مشکلات به وجود آمده در دستگاه، کد هایی را تعبیه کرده است که علت دقیق بروز مشکلات را بیان می کند. کد ها و ارور های نمایش داده شده توسط دستگاه، خطاهای استفاده و یا عملکرد نادرست لباسشویی را نمایش می دهد. در این بخش شما می توانید معنای کد ها را بشناسید؛ سپس با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز ارتباط برقرار کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنید.

ارور E18:

دلایلی نظیر حجم لباس زیاد، گرفتگی فیلتر ها، اختلال در تخلیه آب به دلیل گیر کردن اجسام در لوله و همچنین انسداد فاضلاب می تواند علت نمایش این ارور باشد.

ارور E16:

هرگونه اختلال در نحوه کارکرد و یا راه اندازی چرخه شستشویی ماشین لباسشویی مانند اختلال در بسته شدن درب دستگاه، از جمله دلایل نشان دادن این ارور می باشد.

ارور E17:

بسته بودن شیر ورودی آب و یا اختلال در شیر برقی ماشین لباسشویی مدیا علت نشان دادن ارور E17 است.

ارور E20 / F20:

زمانی که این با این ارور مواجه شدید،‌ دستگاه را ریست کنید. اگر مشکل ایجاد شده برطرف نشد سریعا به مراکز نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز ارتباط برقرار کنید؛ زیرا مشکل می تواند از المنت و یا سنسور NTC باشد.

ارور E26 / F26:

این ارور اختلال در هیدرواستات دستگاه را نشان می دهد. E26 / F26یکی از ارور های دیگری که باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز حل شود،‌ این ارور است.

ارور E32 / F32:

حجم کم لباس، اختلال در خشک کردن لباس و یا وجود زیاد لباس در هنگام خشک کردن،‌ علت بروز این ارور است. برای برطرف شدن این مشکل باید حجم لباس ها را به حد متعادلی در آورید.

تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز

ارور E67:

این ارور یکی از مشکلات جدی در زمینه برد دستگاه است،‌ برای حل آن سریعا با نمایندگی لباسشویی مدیا در شیراز ارتباط برقرار کنید.

ارور E10:

هنگامی که با این ارور مواجه شدید شیر آب را باز کرده و یا پیچ خوردگی شیلنگ را بررسی کنید. در غیر این صورت مشکل ایجاد شده به دلیل فشار و حجم کم اب خواهد بود.

ارور E11 / E12:

 این ارور ها زمانی رخ می دهند که آب از ماشین لباسشویی سرریز می کند. نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز با بررسی هیدروستات،‌ تنظیم و در صورت نیاز تعویض آن مشکل ایجاد شده را برطرف می کنند.

ارور  E21:

هنگامی که مدت زمان تخلیه آب طول بکشد، این ارور نمایش داده می شود. برای حل این مشکل،‌ باید پمپ آب را بررسی کنید که هیچ گونه اختلال و یا شکستگی در آن وجود نداشته باشد. در صورت عدم رفع آن با نمایندگی ارتباط برقرار کنید.

ارور  E30:

اختلال در بسته شدن درب دستگاه مانند گیر کردن لباس، خرابی لاستیک دور درب می تواند علت نمایش این ارور باشد.

ارور  E31:

اختلال در میکروسویچ درب لباسشویی و یا برد الکترونیکی دستگاه علت بروز این ارور است. برای تعمیر و یا تعویض آن با مراکز نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز تماس حاصل کنید.

ارور  E33:

خطای هیدروستات دلیل نمایش این ارور است. تعمیر کار از طریق بررسی میکروسوییچ و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض آن، مشکل ایجاد شده را برطرف می کند.

ارور  E34:

این ارور می تواند ناشی از اختلال در عملکرد سنسور و یا ترموستات دمای آب باشد. برای حل این مشکل، از نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز کمک گرفته و مشکل ایجاد شده را برطرف کنید.

ارور  E35:

عدم نمایش دمای آب توسط سنسور و ترموستات دلیل نمایش ارور E35 است.

ارور  E36:

این ارور شکستگی الکمن را خاطرنشان می کند. به یاد داشته باشید که از تعمیر دستگاه از افرادی به غیر از نمایندگی لباسشویی مدیا در شیراز، خودداری کنید.

ارور  E41 / E40:

این ارور ها اختلال در عملکرد برد دستگاه را نشان می دهند. برای حل این مشکل، برد الکترونیکی آب توسط تعمیرکار بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض می شود.

ارور   E50:

رخ دادن چندین ارور و اختلال در عملکرد قسمت های مختلف دستگاه،‌ منجر به نمایش این ارور می شود. سعی کنید از عملکرد خودسرانه در این زمینه خودداری کرده و سریعا با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی مدیا در شیراز

ارور E3C:

اختلال در مقدار مقاومت، هیتر و برد می تواند نشان دهنده خرابی المنت و در نتیجه این ارور شود. با متخصصان در این حوزه تماس بگیرید.

ارور E3D:

نوسانات برق و خرابی برد می تواند علت نمایش این ارور باشد. برای برطرف شدن آن ولتاژ نوسانات ورودی برف را بررسی کرده و دستگاه را به محافظ متصل نمایید. در صورت عدم حل مشکل با مراکز نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا تماس بگیرید.

ارور E60:

  • خرابی موتور علت نمایش این ارور است. با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز تماس بگیرید.

ارور E61:

اختلال در برد و یا موتور لباسشویی مدیا، می تواند منجر به نمایش این ارور شود. با نمایندگی تماس بگیرید و از آن ها مشورت بگیرید.

ارور E62:

اختلال در عملکرد برد، سرعت سنج، خرابی موتور از علت های نمایش این ارور است. با نمایندگی لباسشویی مدیا در شیراز تماس بگیرید.

ارور E63:

خرابی تاکومتر و یا برد الکترونیکی می تواند منجر به کنترل نشدن سرعت موتور و نمایش این ارور شود. برای بررسی آن با نمایندگی تماس حاصل کنید.

ارور F92:

اختلال در عملکرد سنسور گرد و غبار لباسشویی، علت نمایش این ارور است. بررسی و تعمیر سنسور گرد و غبار می تواند این ارور را برطرف کند.

ارور E404:

علت ایجاد این ارور اختلال در مدار برد اصلی است. با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز تماس بگیرید.

سخن پایانی

 در این مقاله به بررسی مشکلات و علت های نمایش ارور های مختلف در لباسشویی مدیا بررسی شده است. لازم به ذکر است تمامی بررسی ها و علل به وجود آمدن این مشکلات توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز، در کوتاه ترین زمان ممکن قابل حل است. تکنسین های شاغل در نمایندگی لباسشویی مدیا در شیراز با استفاده از بهترین و مناسب ترین قطعات شرکت مدیا، اقدام به بررسی و تعمیر ماشین لباسشویی شما می کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز:

تعمیر لباسشویی مدیا در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *