مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت | تعمیر، نصب و سرویس

برند مدیا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی مدیا در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی مدیا در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی مدیا

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی مدیا در رشت
نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی مدیا در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی و سایر لوازم خانگی مدیا با سالها سابقه درخشان فعالیت می کند. امروزه فارغ از برند دستگاه، زندگی بدون لوازم برقی امکان پذیر نیست. برند مدیا همواره از پیشرفته ترین تکنولوژی در ساخت لوازم خانگی خود استفاده می کند؛ لذا جهت تعمیر لباسشویی در رشت حتما به نمایندگی لباسشویی مدیا در رشت مراجعه فرمایید. تعمیر لباسشویی را نمی توان به هر شخص و مجموعه ای سپرد، زیرا ممکن است علاوه بر حل نشدن مشکل، موجب بروز ایراد جدیدی شود. در ادامه مطلب اطلاعاتی درباره نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت کسب کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت

چرا نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت را انتخاب کنیم؟

همانطور که می دانید لباسشویی یکی از لوازم برقی پرکاربرد در منازل است که در صورت خرابی می تواند بسیار آزاردهنده باشد. درصورت عدم رفع مشکل لباسشویی و یا عدم تشخیص ایراد اصلی دستگاه، ایرادات وارده می تواند موجب بروز مشکل جدید شود، لذا تعمیر تخصصی لباسشویی امری ضروری است. یافتن تعمیرگاهی مجرب و حرفه ای مهم ترین مرحله در تعمیر لباسشویی مدیا است که موجب صرفه جویی در هزینه های نهایی نیز می شود. نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت تعهد را سرلوحه کار تعمیرکاران خود قرار داده و تا زمانی که قطعات دستگاه قابل تعمیر باشد، اقدام به تعویض قطعه نخواهند کرد. علاوه بر این هر وقت بخواهید می توانید از طریق شماره تماس درج شده در سایت با بخش پشتیبانی تماس گرفته و سفارش جهت تعمیر لباسشویی مدیا خود را ثبت کنید. تعمیرکاران مجرب این مجموعه امکان تعمیر درب منزل را فراهم می کنند. همچنین بخش پشتیبانی همه روزه و به صورت شبانه روزی به سوالات شما پاسخ می دهند و در صورتی که ایراد جزئی باشد، شما را در جهت رفع ایراد کمک می کنند. اگر مشکل لباسشویی نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد قیمت حدودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمامی قطعات استفاده شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت اصل و باکیفیت است که تاثیر به سزایی در طول عمر مفید دستگاه خواهد داشت.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در رشت

هزینه تعمیر لباسشویی مدیا در رشت

در صورت تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت، می توانید با ذکر ایراد دستگاه خود به طور حدودی از مشکل لباسشویی یا هزینه نهایی تعمیر آن باخبر شوید. شایان ذکر است نرخ هزینه ها در این نمایندگی لباسشویی مدیا در رشت توسط اتحادیه تصویب شده است. هزینه نهایی تعمیر لباسشویی به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در بین آنها می توان به میزان آسیب وارده و نیاز به تعویض قطعات اشاره نمود. اگر ایراد لباسشویی با تعمیرات حل شود، هزینه کمی خواهید پرداخت اما در صورت نیاز به تعویض قطعات مطمئنا هزینه نهایی افزایش می یابد. توجه کنید بعضی از افراد سودجو اقدام به تعمیر لباسشویی با هزینه کم می کنند، اما با توجه به قیمت های تصویب شده توسط اتحادیه دلیلی برای گرفتن هزینه پایین وجود ندارد. در این شرایط باید به کیفیت کار مشکوک شد، استفاده از قطعات غیر اصل و متخصص نبودن تعمیرکار موجب بروز مشکل جدید شده و بر طول عمر لباسشویی تاثیرگذار خواهد بود.

تعمیر لباسشویی مدیا در رشت

نحوه تعمیر ایرادات رایج در لباسشویی مدیا

لباسشویی به مرور زمان دچار نقص فنی می شود که اغلب در منزل قابل رفع نیست. گاهی ایراد دستگاه تنها با تعویض قطعه رفع می شود. در ادامه برخی از ایرادات رایج در لباسشویی مدیا و نحوه تعمیر آن را شرح خواهیم داد:

  • علت روشن نشدن لباسشویی مدیا: اگر لباسشویی روشن نمی شود، ابتدا باید اتصال برق را بررسی کنید. اگر ایراد از برق نبود، کابل و دوشاخه را بررسی کنید. اغلب این مشکل در صورت خرابی کلید استارت رخ می دهد. به غیر از این موارد ممکن است علت خرابی قطعات داخلی و چرخ دنده ها باشد که باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت بررسی شود.
  • علت نچرخیدن دیگ لباسشویی مدیا: نچرخیدن دیگ لباسشویی از مشکلات اساسی دستگاه است. دیگ به وسیله تسمه نگهداری شده و می چرخد. بنابراین علت اصلی نچرخیدن دیگ لباسشویی پاره شدن تسمه است. بنابراین برای رفع این ایراد حتما از تعمیرکار کمک بخواهید.
  • علت کار نکردن لباسشویی مدیا: اگر لباسشویی شما حین کار ایستاد، ابتدا حجم لباس ها را بررسی کنید. همیشه به ظرفیت لباسشویی توجه کنید. برای شستشو چند تکه لباس، لباسشویی را روشن نکنید. همچنین برای شستشو پتو و لباس های پشمی از لباسشویی استفاده نکنید.
  • علت بوی سوختگی لباسشویی مدیا: اگر لباسشویی شما بوی سوختگی می دهد، ابتدا موتور را بررسی کنید. امکان دارد در صورت بارگیری بیش از اندازه، فشار زیادی به موتور وارد شده باشد و نیم سوز یا سوخته باشد. ممکن است تسمه پاره شده باشد یا در برد و تایمر اتصالی رخ داده باشد. المنت لباسشویی را نیز بررسی کنید زیرا در صورت داغ شدن المنت بوی سوختگی می دهد.
  • علت تخلیه نشدن آب لباسشویی مدیا: علت تخلیه نشدن آب، مسدود شدن شیلنگ یا لوله تخلیه است. اگر صدای تخلیه می آید اما آب خارج نمی شود، شیلنگ یا پمپ تخلیه مسدود شده است.
  • علت لرزش زیاد لباسشویی مدیا: لرزش زیاد لباسشویی اغلب به علت تراز نبودن دستگاه است. در غیر این صورت امکان دارد شفت یا بلبرینگ شکسته باشد.
  • علت نشتی آب لباسشویی مدیا: علت اصلی نشتی آب گرفتگی فیلتر پمپ است. هر سه ماه یک بار فلیتر را تمیز کنید تا نشتی آب رخ ندهد. همچنین تراز نبودن لباسشویی علت بعدی است. دلایل بعدی پیچ خوردن و پوسیدگی شیلنگ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه و لاستیک درب هستند.

سخن پایانی

اگر لباسشویی شما دچار نقص فنی شده است و قصد تعمیر دستگاه با هزینه مناسب را دارید، نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت آماده خدمت رسانی به شما مشتریان ارجمند است. تعمیر لباسشویی مدیا نیازمند نیروی کار متخصص است، لذا ابتدا رزومه و سوابق مجموعه را مورد بررسی قرار دهید. نمایندگی لباسشویی مدیا در رشت با سالها سابقه درخشان قادر به سرویس دهی در اسرع وقت و با هزینه ای مناسب است. رضایت مشتریان، مهم ترین اصل این مجموعه بوده و در صورت عدم تعمیر سطحی لباسشویی، تعویض قطعه صورت نخواهد گرفت. شما می توانید در هر زمانی از طریق شماره های موجود در سایت با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در رشت:

تعمیر لباسشویی مدیا در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *