مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز

چرا ماشین لباسشویی مدیا می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی مدیا بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی مدیا به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی مدیا بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی مدیا اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند مدیا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی مدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی مدیا ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در اهواز
تعمیرات لباسشویی مدیا در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز برای بسیاری از ما، تنها راه نجات بخش لباسشویی مدیا است. امروزه در هر خانه یک ماشین لباسشویی مدیا وجود دارد. بدون این ابزار زندگی برای ما بسیار سخت خواهد بود.

اگر تا به حال با ماشین لباسشویی شما خراب شده است و یا تازه با خرابی لباسشویی مواجه شده اید، حتما استرس گرفته اید.

راحت ترین راه برای تعمیر لباسشویی در اهواز در چنین موقعیتی، تماس با مرکز نمایندگی لباسشویی مدیا در اهواز است. در ادامه مقاله به چند نقص معروف در لباسشویی مدیا می پردازیم تا با دانش کافی اقدام به تعمیر آن نمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز برای زمانی که لباسشویی مدیا، آب را تخلیه نمی کند

اگر ماشین لباسشویی مدیای شما آب را تخلیه نمی کند، دلیل آن می تواند متفاوت باشد. برای شروع، می توانید سعی کنید علت را خودتان پیدا کنید:

  1. ببینید آیا راه درست را انتخاب کردید؟ تقریباً هر ماشینی راهی دارد که آب در ماشین لباسشویی باقی می ماند، اما هیچ چرخشی رخ نمی دهد. به عنوان یک قاعده، این حالت برای پارچه هایی استفاده می شود که نیاز به رسیدگی دقیق دارند. این دستگاه به شما این امکان را می دهد که لباس های خود را بدون چروک شدن، کشش یا چروک شدن اشیا بشویید. اگر این حالت را انتخاب کردید، فقط باید دستگاه را خاموش کنید و برنامه تخلیه را شروع کنید.

  2. شلنگ تخلیه را بررسی کنید. اگر توسط چیزی پیچ خورده یا له شود، آب نمی تواند تخلیه شود.

  3. ببینید آیا انسداد در زهکشی وجود دارد یا خیر. برای این کار شلنگ را بردارید و روی سینک آویزان کنید. پس از آن، ماشین را روشن کنید. اگر آب از شیلنگ جاری شود، سیستم فاضلاب مسدود شده است. می توانید آن را خودتان تمیز کنید یا از یک لوله کش استفاده کنید.

  4. گاهی اوقات ماشین لباسشویی در حین آبکشی آب را تخلیه می کند، اما در هنگام چرخش این اتفاق نمی افتد. این اتفاق می افتد که ماشین لباسشویی فقط گاهی اوقات به طور معمول کار می کند. این ممکن است به دلیل خرابی پمپ ها باشد. پمپ های اگزوز یک ساختار نسبتاً پیچیده هستند و قابل تعمیر در مراکز تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز نیستند. چنین پمپ هایی تقریباً 3-5 سال کار می کنند. و در صورتی که طول عمر آنها تمام شده باشد، پمپ باید بدون تردید در مرکز نمایندگی لباسشویی مدیا در اهواز تعویض شود.

اگر مسیرهای تخلیه ماشین نرمال است راه را درست انتخاب کرده اید اما باز هم نشتی آب به داخل لباسشویی رخ نمی دهد یعنی مشکل در خرابی موتور ماشین است. در این حالت، بهتر است تجهیزات را از شبکه جدا کنید، لباس های شسته شده را از آن جدا کنید، با استفاده از یک فیلتر یا یک شلنگ کوچک که در پایین دستگاه قرار دارد، آب باقی مانده را تخلیه کنید. در نهایت از سازمان نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز درخواست نیرو کنید.

نمایندگی لباسشویی مدیا در اهواز

چرا لباسشویی مدیا هنگام فشردن لباس سر و صدای زیادی دارد؟

پس از مدت زمان مشخصی از کار، لباسشویی ها شروع به ایجاد صدای بلند در هنگام فشردن می کنند. صداها ممکن است شبیه صداهای یک هواپیمای جت باشد. اگر برای اولین بار صدای خارجی را شنیدید، بلافاصله شستشو را متوقف کنید تا از خرابی های پیچیده تر جلوگیری کنید. چنین مشکلی می تواند ناشی از بلبرینگ باشد و توسط تعمیرکار های مرکز تعمیر لباسشویی مدیا به راحتی قابل تشخیص است. این معمولا پس از 4-5 سال از عمل رخ می دهد. متاسفانه، ممکن است حتی زودتر اتفاق بیفتد. سایش یاتاقان در 5-7 سال یک قانون در نظر گرفته می شود. آسیب زودرس یاتاقان های درام نیز بر کیفیت مواد تاثیر می گذارد. اغلب، سازندگان بلبرینگ های چینی را نصب می کنند یا کلاه یاتاقان را روغن کاری نمی کنند.

این امر باعث تسریع تعمیر زودرس ماشین ها می شود. آب وارد بلبرینگ می شود و شروع به زنگ زدن می کند. تعویض بلبرینگ ها فرآیند بسیار پیچیده ای است که از طریق آن ماشین لباسشویی تقریباً به طور کامل جدا می شود. و در صورت وجود مخزن محصور شده، این امر تعمیر ماشین لباسشویی را پیچیده تر می کند. در نتیجه برای تعمیر لباسشویی باید از نیروهای ماهر درخواست کمک کنید. بهترین و با تجربه ترین نیروها در مرکز نمایندگی لباسشویی مدیا در اهواز یافت می شود.

چرا لباسشویی مدیا از آب پر نمی شود؟

برای یافتن علت این مشکل باید ابتدا بررسی کنید که آیا آب خودرو وجود دارد یا خیر. اطمینان حاصل کنید که آب سرد در لوله آب وجود دارد و شیر آب مسدود نشده است.

سپس بررسی کنید که آیا درب ماشین لباسشویی بسته است، آیا قفل درست است یا خیر. خرابی شیر الکتریکی یا مقاومت گرمایشی اغلب دلیل عدم تامین آب ماشین لباسشویی است. برای بررسی این قسمت ها شما نیاز به تجهیزات پیشرفته از نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز دارید. می توانید از نیروهای نمایندگی لباسشویی مدیا در اهواز درخواست تجهیزات کنید تا بررسی کامل صورت گیرد.

تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز

درخواست راهنمایی از نیروهای تعمیرات لباسشویی مدیا  برای عدم گرم شدن آب لباسشویی مدیا

دست خود را به درب ماشین لباسشویی ببرید. اگر شیشه درب بعد از 15-20 دقیقه از شروع شستشو گرم شود، مقاومت حرارتی کار می کند. اگر پنجره گرم نشود، ممکن است مقاومت گرمایش سوخته باشد. اما ماشین به دلایل دیگر نمی تواند آب را گرم کند.

گاهی این مشکل به نوع به مدل ماشین لباسشویی مدیا بستگی دارد. در اغلب موارد، لباسشویی مدیا هنگام غیر فعال کردن ابگرمکن کد خطا صادر می کند. برخی از مدل ها با مقاومت حرارتی معیوب شستشو می شوند.

گاهی اوقات رله گرمایش آب یا ماژول کنترل از کار می افتد، بنابراین به یک تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز نیاز دارید. خرابی ماژول کنترل یک شکست بسیار ناخوشایند است. این خرابی اغلب به دلیل ناهماهنگی شبکه های الکتریکی است و از طریق مازاد وسایل الکترونیکی در ماشین های لباسشویی مدرن رخ می دهد.

افت ولتاژ در حین کار لباسشویی مدیا، ماژول الکترونیکی را غیرفعال می کند و یا سبب سوختگی می شود.از این رو شستشو برای مدتی متوقف می شود و برخی از مدل های ماشین لباسشویی به شستشوی بی پایان ادامه می دهند. تعویض ماژول لباسشویی مدیا هزینه ی زیادی دارد، اما با مرکز نمایندگی لباسشویی مدیا در اهواز تعمیر و تعویض این قطعه را با هزینه کم مقبول می کند.

مراجعه به دفتر تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز برای عدم چرخش درام لباسشویی مدیا

چنین خرابی اغلب زمانی رخ می دهد که دستگاه بیش از حد از لباس بارگذاری می شود یا زمانی که تسمه انتقال درام شکسته شده است. هنگام این خرابی می توانید صدای کارکردن موتور را بشنوید. اگر صدای موتور شنیده نمی شود و درام دستگاه نمی چرخد، موتور باید توسط تیم متخصص بررسی شود.

گاهی به دلیل قطع شدن منبع تغذیه موتور، کابل معیوب داخل دستگاه، ماژول کنترل معیوب، درام نمی چرخد. تعمیر ماشین لباسشویی با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز می تواند کار شما را آسوده نماید. امکان تعمیر ماشین لباسشویی با نیروهای نمایندگی لباسشویی مدیا در اهواز در منزل نیز وجود دارد.

مرکز تعمیرات لباسشویی مدیا در اهواز

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز:

تعمیر لباسشویی مدیا در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *