مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی دوو در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی دوو در اهواز

چرا در صفحه نمایش لباسشویی دوو کد خطا نشان داده می‌شود؟

کد خطا در ماشین لباسشویی شما نشان دهنده مشکلی در کارکرد دستگاه می‌باشد. می‌توانید از افراد متخصص برای پیدا کردن عامل اصلی و مرتبط با این کد خطا کمک بگیرید.

چگونه از سالم بودن المنت لباسشویی دوو مطمئن شویم؟

المنت را از ماشین لباسشویی خود جدا نمایید و آن را به طور مستقیم به جریان برق وصل کنید. اگر متوجه شده‌اید المنت گرم شده است یعنی ایرادی در این قطعه وجود ندارد.

چرا درب ماشین لباسشویی دوو باز نمی‌شود؟

علت اصلی باز نشدن درب ماشین لباسشویی دوو در اغلب موارد ایراد در قفل یا میکروسوئیچ دستگاه می‌باشد که باید برای تعویض آن از کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در اهواز کمک بخواهید.

دلیل اصلی صدا و لرزش در ماشین لباسشویی چیست؟

صدا و لرزش ماشین لباسشویی دوو دلایل متعددی دارد که قبل از بررسی هر موضوع باید نسبت به تراز پایه‌های آن دقت کنید. همچنین احتمال خراب شدن بلبرینگ‌ها را در نظر داشته باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند دوو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی دوو در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی دوو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی دوو در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی دوو

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در اهواز
تعمیرات لباسشویی دوو در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی دوو در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی دوو در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز کار بسیاری از مردم ایران را راحت کرده است. امروزه تقریباً هر خانواده ای از ماشین لباسشویی دوو برای شستن لباس استفاده می کند. بیشتر لباس های کثیف و حجیم در ماشین لباسشویی شسته می شوند، زیرا در زندگی پرمشغله زمانی برای این کارهای خانه وجود ندارد.

زمانی که با لباسشویی خراب مواجه می شوید، دیگر زمان برای شما سخت می گذرد. شما از بسیاری کارهای خود دور می مانید. عموما مردم هنگام مواجه شدن با این مشکل سریعا با مرکز تعمیر لباسشویی دوو در اهواز تماس می گیرند و درخواست تعمیر لباسشویی در اهواز می کنند. در ادامه مقاله با چند تا از پر شایع ترین نقص های لباسشویی دوو می پردازیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز

چرا ماشین لباسشویی دوو هنگام شستشو می پرد؟

اگر هنگام کار لباسشویی دوو شما می پرد، می لغزد و همراه سروصدای بلند است، باید سریعا نقص آن را برطرف کنید تا مشکلات بزرگتری پیش نیاید. طبق سخنان مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز مشکلات زیر سبب لغزش لباسشویی دوو می شود:

  • سختی بالا آب: زمانی که میزان سختی آب زیاد باشد، لوله ها و سیستم های داخلی لباسشویی گرفتگی ایجاد می شود. برای جلوگیری از این نقص می توانید سیستم تصفیه آب به آب خانه خود متصل نمایید.

  • وجود عناصر سنگین بر روی لباسشویی: لباسشویی نیز مانند هر سیستمی نیاز به مراقبت دارد. اشیای سنگین بر روی لباسشویی سنگینی بیشتری به ارمغان می آورد و سبب پرش آن می شود. سریعا این اشیاها را بردارید.

  • سطح ناهموار پایه: از کار کردن صحیح لباسشویی جلوگیری می کند. لباسشویی باید در جای صاف و عاری از هرگونه چال کار کند. با خرید پد ضد لرزش مخصوص پاهای لباسشویی به راحتی از این مشکل جلوگیری کنید.

  • وزن لباس زیاد باشد: در صورتی که وزن لباسهای داخل لباسشویی زیاد باشد و یا به صورت نامتعادل پخش شود، لباسشویی هنگام کار از خود زیادی کار می کشد. در نتیجه این روند سبب پرش لباسشویی می شود.

اگر با وجود رفع این کارها پرش لباسشویی حل نشود، پس مشکل از سیستم داخلی لباسشویی است. برای رفع این نوع نقص می توانید از تکنسین های تعمیرات لباسشویی دوو در اهواز درخواست همکاری نمایید. نیروهای نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز در زمان کوتاهی به مشکل لباسشویی شما می رسند.

نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز برای عدم چرخش لباسشویی دوو

ریسندگی با درام که وظیفه حذف آب اضافی از اقلام در حال شستشو را بر عهده دارد، آخرین مرحله از چرخه ماشین لباسشویی است که به خشک شدن سریعتر لباس ها و موارد مشابه کمک می کند.

اگر با لباس های خیس خود مواجه می شوید، اولین قدم این است که بفهمید مشکل از کجاست. هنگامی که چرخش دستگاه متوقف می شود، 3 مشکل مختلف قابل تشخیص است، یعنی:

 مشکلات برد الکترونیکی (دکمه ها)

زمانی که عملکرد الکترونیکی در چرخش دچار مشکل شود، هر عملکردی را روی پنل انتخاب می کنید و فرآیند شستشو را شروع نمی کند و کلا لباسشویی را از کار می اندازد. با تشخیص مشکل برد الکترونیک بهترین کار کمک گرفتن از افراد متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز در فرآیند تعمیر و تعویض قطعه است.

خرابی موتور انتقال – خطای گیربکس

بخشی که مسئول کمک به سبد ماشین لباسشویی در طول فرایند چرخش (و هم زدن)، گیربکس یا موتور انتقال است، می تواند یکی از عوامل اصلی خرابی چرخش ماشین باشد، زیرا برای عملکرد ماشین بسیار مهم است. معمولاً خرابی گیربکس می تواند به مشکل خازن یا گیربکس و همچنین محرک ترمز، شکستگی سیم داخلی یا برد الکترونیکی مرتبط باشد.

تعویض کیت مکانیزم ماشین لباسشویی یا هر یک از قطعاتی که قبلا ذکر کردیم برای حل مشکل کافی است. اگر مهارت کافی دارید، هزینه تعویض این قطعات کم خواهد بود. در غیر این حال از نیروهای تعمیر لباسشویی دوو در اهواز درخواست تعویض قطعات نمایید تا میزان هزینه ی شما کم باشد.

پمپ برقی خراب

اگر که مشکل شما مکانیکی است، اما به موتور انتقال ربطی ندارد، در این حالت احتمالاً مشکل در الکتروپمپ است که وظیفه تخلیه دستگاه را بر عهده دارد.

تشخیص ساده است، اگر ماشین لباسشویی شما نمی چرخد ​​و همچنین آب شستشو را دفع نمی کند، به این معنی است که الکتروپمپ قادر به انجام عملکرد خود در فرآیند شستشو نیست. این معمولاً به دلیل سایش قطعه رخ می دهد و فرآیند شستشو را مختل می کند.

به طور کلی، تعویض پمپ الکتریکی کافی است تا ماشین لباسشویی شما دوباره به طور کامل کار کند. برای این موارد، پس از شناسایی مشکل، بهترین راه کمک گرفتن از یک متخصص نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز است.

مراکز تعمیر لباسشویی دوو در اهواز

چرا ماشین لباسشویی دوو روشن نمی شود؟

اگر لباسشویی شما روشن نمی شود، ممکن است سیم برق وصل نباشد یا اتصال شل باشد. دلیل دیگر فیوز مجموعه منفجر شده، برق قطع شده است یا شیر آب باز نیست.

برای حل این مشکلات می توان این موارد را انجام داد:

  • مطمئن شوید که دوشاخه برق در پریز برق قرار می گیرد.

  • کلید مدار را ریست کنید یا فیوز را تعویض کنید. ظرفیت فیوز را افزایش ندهید. اگر مشکل با اضافه بار مدار نشان داده شده است، با استفاده از یک برقکار خبره آن را اصلاح کنید.

  • اگر ماشین لباسشویی برق دریافت نمی کند، لازم است خروجی را که آن را به آن وصل کرده اید و همچنین کل سیستم مدار را بررسی کنید. بررسی کنید که آیا درب خودرو به درستی بسته شده است. سعی کنید از اسپری تمیزکننده برای تماس با سیستم قفل درب استفاده کنید. همچنین بررسی کنید که آیا شیر آب باز است یا خیر.

اگر با وجود این کارها مشکل برطرف نشود، احتمالا سیستم داخلی لباسشویی ضربه دیده است. برای بررسی این بخش می توانید از افراد نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز درخواست همکاری نمایید. اگر نیاز باشد نیروهای نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز به منزل شما ارسال می شوند.

تعمیر لباسشویی دوو در اهواز

مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز برای طولانی شدن زمان چرخه شستشو

گاهی مراجعه کنندگان مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز از طولانی شدن زمان چرخه شستشو ناراضی هستند و درخواست تعمیر لباسشویی دوو خود را دارند.

این مشکل به دلیل عدم تعادل لباسشویی، لباس بسیار زیاد، قطعه معیوب در موتور لباسشویی یا برنامه حذف کف اتفاق می افتد. برای برطرف کردن این مشکل ابتدا محل جایگذاری لباسشویی خود را تغییر دهید و به مکان کاملا صاف منتقل کنید. سپس برنامه شستشو را دوباره تنظیم نمایید و از مقدار لباس کم برای شستشو همیشه استفاده کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشود، نیروهای مرکز تعمیر لباسشویی دوو در اهواز وارد عمل می شوند.

توصیه های مرکز نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز برای بوی بد لباسشویی دوو

بوهای ناشی از لاستیک ماشین لباسشویی. بوی معمولی لاستیک نو است و پس از چند بار استفاده از ماشین لباسشویی به خودی خود محو می شود. اگر واشر لاستیکی درب به صورت دوره ای تمیز نشود، ممکن است کثیفی و لجن در لاستیک درام جمع می شود. اگر مواد خارجی در پمپ تخلیه باقی بمانند ممکن است بوهای نامطبوع ایجاد شود.

از طرفی اگر شیلنگ اگزوز به درستی نصب نشده باشد، که باعث رکود آب می شود(آب به داخل ماشین لباسشویی تخلیه می شود). در نتیجه بوی نامطبوعی نیز ظاهر می شود.

هنگام استفاده از عملکرد خشک کردن، ممکن است بوی نامطبوع به دلیل کرک یا چسبیدن مواد دیگر به بخاری (فقط برای مدل های دارای خشک کن) ایجاد شود. در این حالت دیگر کاری از دست شما بر نمی آید و باید سریعا با نیروهای نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز تماس بگیرید. در صورت نیاز نیروهای نمایندگی لباسشویی دوو در اهواز لباسشویی شما را به کارگاه جهت تعمیر منتقل می کنند.

عیب‌یابی ماشین لباسشویی دوو زمانی که نشتی آب به بیرون دارد

نشتی آب از جمله مواردی است که دلایل بسیار متعددی دارد و شما برای پیدا کردن عامل اصلی آن باید بتوانید محل دقیق نشتی را پیدا کنید. یکی از مهمترین نقاطی که در آن شاهد بیرون ریختن آب هسته‌ای شلنگ‌های ورودی یا تخلیه آب ماشین لباسشویی می‌باشد. همچنین احتمال دارد خرطومی‌های جاپودی به دیگ پاره شده و نشتی آب در این نقطه اتفاق بیفتد. در ادامه لازم است از متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در اهواز کمک بخواهید و لاستیک آب‌بندی دیگ لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید. همچنین احتمال مونتاژ نشدن مناسب دیگ لباسشویی وجود دارد.

عیب‌یابی زمانی که آب در ماشین لباسشویی دوو گرم نمی‌شود

مشکل دیگری که در لباسشویی دوو با آن برخورد می‌شود گرم نشدن آب یا نرسیدن آن به نقطه جوش می‌باشد که می‌تواند به دنبال تنظیم نبودن درست ترموستات دستگاه اتفاق بیفتد. عامل دیگر گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی دوو خراب شدن ترموستات بی‌متال دستگاه می‌باشد. در ادامه لازم است از سالم بودن تایمر و هیدرواستات اطمینان پیدا کنیم و اگر باز هم نتیجه مناسبی به دست نیاوردید از کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در اهواز راهنمایی بخواهید.

مرکز تخصصی نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در اهواز

عیب‌یابی لباسشویی دوو زمانی که در دور خشک کن عمل نمی‌کند

عدم کارکرد دو رط خشک کن ماشین لباسشویی دوو می‌تواند خراب شدن خازن راه‌انداز دستگاه باشد. این قطعه را در ماشین لباسشویی خود تعویض نموده و اگر همچنان مشکل دستگاه شما ادامه داشت به بررسی مجموعه کلید لباسشویی بپردازید. مورد دیگری که نیاز به بررسی دارد برد تنظیم دور ماشین لباسشویی می‌باشد که باید بررسی آن را از کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در اهواز بخواهید. پس از چک کردن تمام موارد فوق و با ادامه یافتن مشکل لازم است برد تنظیم دور دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. گاهی در ماشین لباسشویی اتصال میان کنتاکت‌ها قطع شده و در نتیجه آن دور خشک کن دستگاه شما عمل نمی‌کند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اهواز:

تعمیر لباسشویی دوو در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *